XS4ALL reviews

3.7

Schandalig!

Over de ontvangst van internet van XS4ALL was ik matig tevreden, maar toe maar. Het ging. Als je belt krijg je steeds weer een ellenlang bandje, heel irritant.

Maar het ergste is: vanwege de kosten was ik m.i.v. vandaag overgestapt op een goedkopere provider. Die zou XS4ALL opzeggen. Vandaag dus aangesloten op die andere provider. Krijg ik een mail van XS4ALL dat ik nog 2,5 maand 63,50 moet blijven betalen omdat ik nog aan een contract vastzit! Hoezo dat?

Gebeld: ik bleek een jaarcontract te hebben omdat ik vorig jaar vanwege een verhuizing gebruik heb gemaakt van een overlapservice!

Er werd nu verteld: daar wist u van!

Nou natuurlijk niet, anders had ik nu niet opgezegd!

Ik vind dit een schandalige manier van doen. Je verwacht gewoon een maand opzegtermijn te hebben. Geen mailtje of telefoontje van XS4ALL om mij even te waarschuwen, maar gewoon niks zeggen en dan na afloop van die maand een mail sturen dat ik lekker nog 2,5 maand voor niks kan gaan betalen.

Ook aan de telefoon kreeg ik geen enkele medewerking of tegemoetkoming.

Dit is ordinaire uit-de-zak-klopperij.

Dat zou dan de beste provider van Nederland zijn.?

Noor

Super fijn xs4All

Bijna nooit een probleem, supersnel en aardige hulp altijd. Van mij krijgen ze een dikke pluim. Ik hoop nog lang klant te blijven!

Edwin

Prima overstap

Afgelopen januari overgestapt van ziggo naar XS4ALL. Monteur kwam op afgesproken tijd en heeft computer, wifiversterker en TV aangesloten. Alles getest en uitgelegd. Er ligt glasvezel bij ons dus geen klachten over snelheid (200/200).

Adel
26-01-2019

Internetsnelheid en duur vergeleken andere providers

Ik heb xs4all al een jaar, de internetsnelheid die word beloofd komt nergens in de buurt. Modem 1 kamer verder slecht ontvangst, geen voordelen alleen nadelen. Ik ben overgestapt naar ziggo, omdat ik vodafone heb krijg je vele extras. 5€ korting op je vodafone mobiel abonnement en dubbel data etcetar. Internetsnelheid van 200mbs tegenover 50mbs van xs4all. pure oplichterij wanneer je abonnement opzegt gaan ze ineens vragen waarom je opzegt en wat ze beter kunnen toen, allemaal te laat de vogel is al weggevlogen. adios xs4all

Ida
26-01-2019

Slechte klantenservice

Overstapservice onterecht door XS4ALL geannuleerd waardoor je als klant de “dupe” bent en extra mag gaan betalen. Slecht begin van een nieuwe start. Medewerkers ok bijzonder onklantvriendelijk.

Lia
17-01-2019

Afspraak niet nagekomen voor installatie digitale tv

2x emailbevestiging gehad voor afspraak op 16-1. Verlof genomen. Op de dag zelf komt er niemand en blijk ik, na zelf te bellen en 20 minuten te hebben moeten wachten, niet op de planning te staan.

Ik zal teruggebeld worden, wat nog niet is gebeurd na 1 volle dag. En niemand van het installatiebedrijf reageert op mijn email die ik heb gestuurd.

11-01-2019

Op alle fronten slecht en onprofessioneel

Ik heb een abonnement van 100mb. Al 3 maanden ebtaal ik voor dit abonnement terwijl ik nooit boven de 30mb heb gehaald. 6 of 7 monteurs zijn langs geweest om naar het probleem te zoeken. De straat is opengehaald en nog is er niks gefixt. Elke keer moet ik zelf opnieuw bellen om een nieuwe afspraak te maken. Telkens sturen ze (ism met Guidion) monteurs die niet de juiste apparatuur of autorisatie hebben om een en ander aan te passen bij ons thuis of in de centrale. Niemand bij XS4All monitort dit probleem en checkt of het al opgelost is. Je moet er als klant zelf achteraan blijven vangen, nu dus al 3 maanden achter elkaar. En wat is het resultaat? De beloofde 100 mb kan nooit op deze verbinding behaald worden, maar betaal er wel voor. Daarnaast is bellen met zowel XS4All als Guidion een ramp. Gemiddeld 15 tot 30 minuten in de wacht.

Rene
09-01-2019

Slechte ervaringen

Niks werkt er in eerste instantie goed, zelfs telefoon kaartje basis 500 mb was corrupt, achter gekomen na veel geklooi. Internet zeer onstabiel, extra wifi router E1750 gooit alles in de war. Kan geen gast account activeren geeft ook problemen met router. Op de tv ontvanger 1 opnames opgenomen worden niet gezien op de 2e ontvanger. Als je belt hang je eerst 15 min in de wacht, daarna ben je minimaal nog een half uur bezig, met klanten service, die best wel moeite doet en zich inzet. Maar de techniek rond xs4aal laat wensen over. Terwijl er een monteur is geweest voor aansluiten. Als het zo blijft bij eerste mogelijkheid weer terug naar oude provider.

06-01-2019

XS4ALL is een geldwolf

Zodra je de internetsnelheid verhoogd wordt meteen je abonnement duurder. XS4ALL adverteert

met 3 maanden korting op je abonnement en beloven van alles, echter mijn abonnement werd zonder opgaaf van redenen 10 euro duurder. Zodra je abonnement opzegt, wat ik dan ook direct hebt gedaan wordt het abonnement nog duurder. Sportzenders er meteen af terwijl je contract nog méér dan een maand doorloopt en je ervoor hebt betaald. Trieste bedoeling eigenlijk dat XS4ALL. NIET DOEN

Sharon
05-01-2019

Te lang wachten op monteur

Sinds donderdagochtend 27 dec jl. geen tv en internet meer. Moet een derde partij aan te pas komen om dit op te lossen. Snelst beschikbare datum is 9 januari. Tot die tijd moet je je maar redden. De monteur komt ook nog eens pas tussen 16:00-20:00uur. Onacceptabel! Voorheen nooit geen problemen met xs4all gehad, maar dit maken ze meteen goed door er een zeer langdurig probleem van te maken. "Maar het zijn feestdagen." - Vertel mij wat, hoop dat zij iig een gezellig avondje thuis voor de buis, het oudjaar afgeteld hebben.

Ditta
15-01-2019

Uiteindelijk heeft een medewerker van conflictbemiddeling van XS4ALL aangeboden om bij het eerder ontbinden van het jaarcontract, omdat ze niet kunnen leveren wat wij nodig hebben, dat we alleen de geleverde tijd van XS4ALL hoeven te betalen. DIt is een redelijke oplossing. Al blijft dat als we dit tevoren hadden geweten we er sowieso geeneens aan begonnen waren.

Niet eerlijk geinformeerd over (on)mogelijkheden in onze woning

Ivm storingen bij vorige provider overgegaan naar XS4ALL ivm de goede naam die ze hebben (dat dacht ik dus.). We hadden internet 200/20 tevoren, dus ik wilde hetzelfde pakket, maar bij de klantenservice gaven ze aan, na navraag wat wij met internet deden, dat 100/10 echt voldoende moest zijn, dus ik heb gezegd dat ik dat wel wilde gaan proberen, met vraag of het mogelijk was zo nodig een hoger abonnement af te sluiten, dit was altijd nog mogelijk. Vervolgens contract opgestuurd gekregen, hierin bleek achteraf 20/2 afgesloten te zijn, een basic abonnement. Ik heb (dom dus achteraf) hier niet goed opgelet omdat ik verwachtte te krijgen wat we samen afgesproken hebben en toen nog niet op de hoogte was van alle verschillen, Inmiddels door alle ellende ben ik wijs geworden, helaas. Sindsdien alleen maar problemen, diverse monteurs over de vloer gehad, steeds weer extra thuisblijven voor ontvangen van een monteur, storingen zijn frequent, worden uiteindelijk wel weer opgelost, maar nu blijkt internet via een koperdraadje te gaan en dus niet meer dan 16/0,9 leverbaar te zijn als alles wel goed werkt, waarmee je helemaal niet kan doen wat wij normaliter doen en wat ik ook tegen klantenservice had verteld. Opschalen is helemaal niet mogelijk. Nu rest ons geen andere oplossing om terug te gaan naar een andere provider en zitten nog jaar vast aan dit contract en betalen we dus nog een heel jaar door voor tekortschietend internet en tv. Dit gaat dus om honderden euro's! Er was geen enkele coulance van hun kant hierin. Schande!

16-12-2018

Wifi blijvend instabiel

Na een slechte start waarbij XS4All de overstap niet goed had gegeregeld en ik een dag zonder internet zat en waarbij ik eerst een kapotte fritzbox kreeg bleeft het daarna lastig met mijn Wifi. De verbinding op meerdere devices viel af en toe spontaan weg. Na vaak gebeld te hebben en tegenstrijdige adviesen (wel auto-kanaal of toch niet of toch wel of toch niet) blijft het slecht. In juni mag ik helaas pas weg.

Rijswijkje
12-12-2018

Beloofde diensten haperen met zeer grote regelmaat.

Beloofde diensten haperen met zeer grote regelmaat. Eindeloos moeten bellen voordat internet werkte. Zeer teleurstellend. TV kastje moet om de haverklap gereset.

ED
12-12-2018

Drama

Het lijkt me als je een update gaat uitvoeren dit wel even mee deelt aan je klanten. Nee hoor xs4all doet net als alle providers zelf waar ze zin in hebben. Ach ja zal blij zijn als als het maart is, trap ik xs4all voorgoed de deur uit.

Thibaut
11-12-2018

Blijf hier weg

Ontzettend slechte ervaring met xs4all. Anderhalve maand na eerste installatie nog steeds geen functionerend internet/tv. Ondanks maar liefst 5 bezoeken van monteurs, waarbij er in 2 van de 5 gevallen geen monteur kwam opdagen (zonder enkele correspondentie hierover) nog steeds een derde van de minimaal beloofde internet snelheid, deze is te langzaam om HD tv te kunnen kijken. Daarnaast heeft door in eerste instantie foutieve installatie internet en tv het 3 weken helemaal niet gedaan. Communicatie met klantenservice loopt zeer moeizaam, er lijkt vrijwel niet aan documentatie te worden gedaan wat zorg voor bijzonder veel onnodige telefoongesprekken. Inmiddels 2 bel bundels er doorheen gebeld en nog steeds verre van een oplossing. Ervaring staat loodrecht op hetgeen waar xs4all mee adverteert.

Eefje
03-12-2018

Service ver te zoeken

Afgelopen week zijn wij meerdere malen afgesloten van het internet. Dit is vervelend, maar de manier waarop wij worden behandeld is wellicht nog erger.

Dagenlang worden wij van het kastje naar de muur verwezen en worden er geen oplossingen geboden. Nu zitten wij voor de vierde dag zonder internet en "moeten we maar een mail sturen".

Waardeloze service!

Marjorie
01-12-2018

Geweldige klantenservice

Gisteren viel mijn internet uit. Klantenservice wist snel wat het probleem was, zal nieuwe modem sturen en morgen terugbellen om mij door de installatie heen te helpen.

Vandaag modem ontvangen en ik ben gebeld door de klantenservice. Prima begeleiding, wat lastig is, want ik ben slechthorend, dus veel wat zeg je .

Geen moment zijn geduld verloren, gewoon geduldig herhalen. alles werkt weer naar behoren!

Top XS4all en heel veel dank aan de ontzettend geduldige en klantgerichte jongen van de klantenservice.

Matthe
25-11-2018

Waardeloos internet

Pretenderen de beste te zijn, spijt dat ik in die mooie praatjes gestapt ben. ook de klantenservice is bagger. Heel jammer dat dit kan. Betaal wel de hoofdprijs.

Ruben
23-11-2018

Onzin!

We zijn al jaren met de zelfde verbindinf bezig en ik, 14jr game natuurlijk veel in de avond ron 22:00 maar elke dag om die tijd is mijn verbinding echt afschuwelijk het gaat van 21:00 tot 23:00 wat echt onzin is omdat ik dan niks kan met het netwerk ik kan geen films kijken met mn ouders of gamen met mijn vrienden.

Michael
20-11-2018

Slechte interactieve tv,slechte klantenservice

Vandaag voor de 2e keer dit jaar opgezegt

waardeloze onbeschofte klantenservice

langzame haperende internetverbinding

na software update begin dit jaar slecht werkende interactieve tv

spijt dat ik in mei mezelf heb laten overhalen door mooie verhaaltjes en korting van de klantenservice

paar maanden einde abonnement en dan zeker voor mij nooit geen xs4all meer