XS4ALL reviews

3.7

Liesbeth
19-11-2018

Heel lang wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt

Gisteravond vanaf 21.00 geen TV ook waren zij telefonisch niet bereikbaar.

Zij hebben geen TV5 Monde dat vind ik schandalig

Debby
15-11-2018

Waarom TV5 eruit ?

Alle apparatuur werkt goed, maar ik snap niet waarom de franse zender tv5 monde is ingeruild voor tv2. Dit kan naar mijn mening niet een verzoek van de kijkers geweest zijn! nu nooit meer de leuke muziekprogramma' s. Echt een waardeloze wijziging! laat tv5 s.v.p. Terugkomen!

Ugur
13-11-2018

Schandalig

"DE BESTE "!

Wat een grap 4X afspraak gemaakt en 4X niemand gezien, en doodleuk gewoon een mail krijgen met u kunt nu een afspraak maken.

Niet 1 X sorry of de reden waarom ze niet geweest zijn heb 3 dagen totaal thuis op ze zitten wachten, en ga ze bellen om contact te krijgen, NOT.

Dus vriendelijk gevraag om alles weer op te halen.

XS4ALL NOOOOOOIIIITTTTTTT.

12-11-2018

Meerde dagen geen verbinding

Op nieuwe adres xs4all laten installeren en dat werkte 4 weken goed tot op een nacht een medewerker van KPN Reggefiber met zijn vingertjes ergens in een glasvezel schakelkast de verkeerde connectie legde. Wel licht maar geen data was de conclusie van xs4all; geldt dat ook voor die monteur of omgekeerd?

Nu al 5 dagen zonder verbinding(TV, Internet, telefoon)

Weer gechat met xs4all, omdat ik geen zin had in wachttijden van 45 min en meer, en kreeg te horen dat monteur mij meerdere keren gebeld had.

Op mijn netnummer natuurlijk die dus niet meer werkte terwijl mijn 06 bekend was.

Nu wacht ik nog steeds, je zou verwachten dat als geconstateerd wordt op donderdag dat KPN-Reggefiber een fout heeft gemaakt men dit op vrijdag gaat corrigeren. Maar ja dan moet je wel weten wat het begrip service betekent.

Ilja
08-11-2018

Al jaren bekroond voor de allerbeste service. Door wie dan?

Je neemt een ochtend vrij omdat xs4all een monteur langs stuurt. Je wacht, en wacht, en wacht, en wacht nog even maar, op een gegeven moment bel je toch maar even in welk ziekenhuis de beste man is opgenomen. Dan blijkt uit het gesprek dat ik warempel nog bijna gelijk had; "de monteur is ziek" (dit excuus bleek op eerdere reviews al vaker gemaakt te zijn). Hopend dat je dan eindelijk eens kunt zien waarom xs4all dan wel bekroond wordt vanwege de service, valt dat in praktijk net zo smerig tegen als bij de anderen (misschien nog wel minder). De eerste de beste monteur komt niet een dag later, nee deze komt gewoon een hele week later! nou ben je daar onwijs mee geholpen of wat?! even om het hele verhaal op te sommen: ik moest zelf achter hun reet aanbellen, moest zelf een nieuwe afspraak afdwingen, deze kon niet dezelfde middag of een dag later maar ruim een week, men reageert niet op mijn in gebreken stelling en men is nog altijd van mening dat ze eerste klas service bieden? nou, nee. Een hele koude douche!

Sebastiaan
08-11-2018

Geven geen service

Ze laten onze winkel 3 maanden met een half werkende telefoon lijn omdat ze geen monteur beschikbaar hebben, geen woorden voor! 6x de uur in de wacht staan om te horen dat er niemand kan komen! Wij waren hier al 10 jaar klant!

Kas
07-11-2018

Echt verschikkelijk

Wat een waardeloze organisatie is dit. Je sluit online je abbonement en dat treedt dan meteen in werking. Mocht je willen annueleren dan zal dat binnen 2 weken moeten gebeuren. Echter de modem werd pas na 3 weken geleverd en de monteur was pas na 4 weken in staat om de installatie te verrichten. Door mijn slechte ervaring met de installatie heb ik willen afzien van de hele koop, maar dat was echter niet meer mogenlijk vanwege de 14 dagen bedenkt tijd. Ik zit nu inmiddels 11 dagen zonder internet en als ik van de niet werkende oplevering wil afzien, die ik het hele abbonementsgeld voor het hele jaar te betalen ter hoogte van 600 euro. Goed geregeld XS4ALL! De schofterige behandeling aan de telefoon kenmerkt dat dit een organisatie is, die geslepen is in het afhandig maken van geld en duidelijk niet meer het XS4ALL van 10 jaar geleden toen het nog geen onderdeel van KPN was. Ik betaal liever 2 abbonementsgelden dat ik terug ga naar XS4ALL en zij mij voor altijd kwijt en zal dat ook iedereen mededelen stelletje amateurs.

Sivedik
01-11-2018

Wat een waardeloze bedrijf

De service is drie keer niks internet super slecht elke keer storingen. Als je de klantenservice belt ben je minimaal 15 min in de wacht. Oplossing? Vergeet het maar kun je zo paar dagen of misschien weken wachten tot dat je internet hebt. En dan hebben ze ook nog over 5 jaar de beste uitgekozen! Dan vraag ik me af waarmee. Zo’n waardeloze service 5 jaar op een rij kan gewoon niet. Ter compensatie willen ze €9,- geven omdat ik twee weken geen internet had door de fout van de monteur. bah bah bah

26-10-2018

Helpdesk voor zakelijke klanten onbereikbaar

Ik probeer nu al 2 dagen contact te krijgen met de helpdesk. Na +10 minuten in de wacht is je buik er van vol.! Als antwoord op een mail krijg je een auto-reply dat een antwoord wel 7 dagen kan duren. Onder welke steen ligt xs4all ?

Hel
24-10-2018

Ze willen wel alles voor je doen

Beloven veel en doen niets! Net zoals alle ander providers!

Linda

Xs4all niet kiezen! te duur en werkt regelmatig niet + onvriendelijk arrogant

Verschrikkelijk vanaf het begin. Bij telefonisch contact krijg je onvriendelijk arrogant personeel te spreken. Internet (zelfs via glasvezel) ligt er vaak uit. Ze leveren geen kabels. Ze zijn veel te duur

Hoe is het mogelijk

Laat ik beginnen met te vertellen dat ik altijd zeer tevreden was met xs4all, en zijn medewerk(st)ers. Pluimen! zeker voor hun geduld en accuratesse. Maar xs4all maakt gebruik van (o.a?). Een - ik noem het - een monteursbedrijf: guidion. Vanwege problemen met de tv-ontvangst stelde xs4all een afspraak voor met dit bedrijf. De afspraak werd gemaakt en bevestigd: 4 dagen later, van 12.00 uur tot 14.00 uur, werd voor mij gereserveerd. Wel een half uur eerder aanwezig zijn, u kent dat. Op de dag van de afspraak was er, anderhalf uur na het uiterste tijdstip nog geen monteur. Ik belde guidion. Zij gingen op onderzoek uit. Hun bevinding: blijkbaar was er iets misgelopen op een eerdere afspraak en die afspraak liep uit. Waarom dan niet even gebeld? tja. Vervolgens vroeg ik wanneer de monteur dan langs zou komen. Nee, ik moest een nieuwe afspraak maken. Een week later was de eerste mogelijkheid. Een medewerker van xs4all heeft nog contat gehad met guidion, maar dat leverde niets op. zo wordt een mooi bedrijf naar de mallemoer geholpen door een partner. Onuitstaanbaar en onbestaanbaar. Maar toch. Pieter de bruijne

Jorrit
22-10-2018

Indien het werkt top anders flop

Sinds september overgestapt op xs4all. Tot vorige week geen problemen ondervonden. Alles werd prima geïnstalleerd en werkte altijd goed tot redelijk. (snelheid wifi-extender fluctueert behoorlijk) Een week geleden (maandag) is alles uit gevallen. ik heb gelijk contact opgenomen met xs4all. Ik zou binnen 6 a 7 werkuren teruggebeld worden om een afspraak in te laten plannen met een monteur. Ik moet tot op heden nog steeds gebeld worden. Ik heb dinsdag nogmaals contact opgenomen met xs4all en kreeg te horen dat ik zsm teruggebeld zou worden. Daarna zelf maar gebeld met reggifiber (kpn) omdat zij verantwoordelijk zijn voor de glasvezel aansluiting. Ze hadden mijn klacht wel doorgekregen maar nog niks mee gedaan. Heb op woensdag en donderdag nogmaals gebeld en kreeg elke keer iets anders te horen. De monteur komt maandag langs, we weten niet welke onderaannemer verantwoordelijk is tot aan we kunnen de planning niet bereiken. en elke keer kreeg ik te horen dat ik teruggebeld zou worden. Helaas niet gebeurd. Donderdag nogmaals contact gezocht met xs4all om te vragen wat zij eraan deden en hoe ze mijn leed kunnen verzachten. Het enige wat ze mij konden mededelen is dat er aan gewerkt wordt. Ze konden me een dongel sturen met 10 gb internet. Ik kon hiermee dan mijn mail checken en een beetje op internet. Ik heb nog gevraagd of ze niet gewoon mijn internetbundel kunnen verhogen ook daarmee zit ik bij kpn. Maar dit lag niet in hun mogelijkheid. Vandaag nogmaals contact gezocht met Xs4all omdat na een weekend de dongel al bijna leeg was en ik te horen kreeg van reggifiber dat het nog minimaal een week gaat duren alvorens men het repareert. Ze kunnen als uitzondering nog 2 gb erbij doen als de dongel helemaal leeg is, maar onbeperkt verhogen gaat niet. Dat zou het netwerk plat gaan kreeg ik te horen. Ik vind dit zeer teleurstellend van xs4all zodra ik over kan stappen ga ik maar weer een andere provider proberen die meer doet om zijn klanten tevreden te houden. Het kan dat de techniek het laat afweten, dat vind ik geen probleem maar het feit dat xs4all geen moeite doet om zijn klanten tevreden te houden, bijvoorbeeld door onbeperkt internet te verstrekken zodat ik nog online de diensten kan afnemen, daar heb ik wel moeite mee.

Dus voordat je diensten van xs4all afneemt weet hoe ze met haar klanten omgaan bij storingen.

21-10-2018

Fritz box nekt xs4all

Jaren lang klant. Veel te veel betaald natuurlijk maar dat had ik er voor over. Nu niet meer. Ik ben vaak mijn internet via wifi kwijt. Devices worden zomaar geblocked, het modem is erg instabiel. De software die daar op draait is erg slecht. De helpdesk heeft dit natuurlijk nog nooit gezien en weet niet waar het aan ligt. Ik wel, AVM firmware. Avm raad aan een Beata versie te installeren en dan maar te kijken of het wel wat doet. Niet dus. Door die slechte Fritz boxen (ik heb er al een aantal gehad) ga ik weg bij xs4all.

Leon
03-10-2018

Aan de prijs, maar ook geen echte problemen

Ik ben al een tijdje klant. Heb mij er bij neergelegd dat ik ruwweg de helft aan downloadsnelheid haal, maar in ieder geval geen storingen meer gehad (i.i.t. mijn vorige provider). Stabiliteit is mijn meer waard dan snelheid, dus ik blijf nog wel even. Mijn ervaringen met de klantenservice zijn goed. Pijnpunt is de (stijgende) prijs van mijn internet-only pakket.

Wiebe
28-09-2018

Tel valt steed uit

De 2 de fritz box het zelfde verhaal Wil het goed moet ik zelf een fritz kopen van het goede type En xs4all moddert mooi verder met die oude box klagen helpt ja er komt een monteur een dag later is het weer mis Niet de beste prvider W J

Rudy
28-09-2018

@ jaar lang facturen dubbel betaald

Waardeloze klachtenafhandeling en als je belt wordt je naar het kastje naar de muur gestuurd.t

Freek
25-09-2018

Nog steeds geen opleverdatum na bijna . anderhalve maand

Deze partij (lees XS4ALL) pretendeert een "First Class Internetprovider" te zijn. Niets van waar en een uitermate slecht begin. Wegblijven mensen, bespaart je een hoop kopzorgen.

Met deze gladde marketing boodschap proberen ze nieuwe klanten over te halen die een ijzersterke service wensen.

Op 16 augustus j.l. heb ik een internet + TV pakket afgesloten bij XS4ALL. Bij het afsluiten werd aangegeven dat de verwachte aansluit-datum 5 september zou zijn. Inmiddels zijn wij twintig dagen verder en is er nog steeds niks aangesloten, ook het modem is nog niet geleverd. Over een week zitten wij zonder internet, omdat ons oude abonnement is afgelopen en dit niet meer kunnen heractiveren. (Anderhalve maand voor een simpele aansluiting zou toch genoeg moeten zijn?)

In de tussentijd heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van XS4ALL. De wachttijden zijn voor een commerciële partij echt insane. Elke keer heb ik ruim een half uur moeten wachten, om vervolgens geholpen te worden door een medewerker die een belscript afloopt.

Het probleem met onze aansluiting wordt, na een 45 minuten durend gesprek, geweten aan het feit dat KPN een wijziging moet maken in onze aansluiting om 200 megabit te kunnen ontvangen. Echter neemt het niet weg dat dit een communicatieve fout van deze partij is, want wij zijn hier niet van op de hoogte gebracht en daarnaast worden gemaakte telefonische toezeggingen niet nagekomen. Zo zou onze aansluiting uiterlijk voor 24 september j.l. aangepast zijn. Echter is deze datum weer niet behaald, er is ook geen duidelijkheid wanneer dit wel zal plaatsvinden. Ik ben inmiddels spuugzat van deze onderneming, mede door het gebrek aan heldere communicatie en het niet nakomen van gemaakte afspraken.

“Overstappen zonder onderbreking van uw internetverbinding”- Met de huidige gang van zaken ben ik er oprecht bang voor… Wij gebruiken het internet zakelijk en voor school doeleinden dus kunnen eigenlijk niet zonder.

XS4ALL laat ons in de kou staan, wat mij betreft een zeer koude douche voor deze “First Class Internetprovider”.

August
16-09-2018

Dramatisch

Al voor activatie ging het mis. Verkeerde communicatie intern over opleverdatum, vervolgens verkeerde communicatie met monteur. Daardoor bij de huidige provider opzegging moeten annuleren en opzegdatum moeten verschuiven. wachttijden klantenservice veel te lang )10-25 minuten voordat je iemand spreekt)

Ruime vergoeding toegezegd (en per mail bevestigd) voor het ongemak, maar werd niet verrekend met de eerste factuur. Weer moeten bellen, zou verrekend worden met tweede factuur. Weer niet. Weer gebeld, bij de derde factuur dan. Bijna, maar weer niet alles.

Als kers op te taart is de verbinding ook niet stabiel. Wifi loopt vaak vast zonder duidelijke reden. 4G gaat prima. Ligt volgens XS4ALL aan mijn huis. Moet het bekabeld proberen.Zo is het wel makkelijk jezelf te verkopen als first class provider als de issues altijd bij de klant liggen. Met 4 jaar KPN, 5 jaar Ziggo en 2 jaar compuserve nooit issues gehad.

Voorgesteld om alle kortingen terug te draaien en dan kosteloos contract te ontbinden, maar dat kan allemaal niet. Nog 9 maanden en dan ben ik verlost.

Sef
13-09-2018

Jaren klant bij xs4all, niet over tevredenheid te spreken.

Al een aantal jaren klant bij xs4all, 2 jaar geleden overgestapt naar all-in van xs4all. Daar ging het ergens mis, sindsdien hebben we in het huis vaak internet storingen, vaak staat het internet wel aan, maar kunnen we niks omdat het internet er wel is, maar er kan niks op internet worden geladen. (Er komt dus blijkbaar niks binnen via de router). Meerdere malen gebeld, en altijd is het een "simpel" probleem door een paar aanpassingen te doen is het opgelost. Dan werkt het internet weer voor 2 dagen maar daarna is het weer terug bij af. Dit is mij nu zo'n 4 keer overkomen. Dus klantenservice helpt ook voor geen meter. Nu zit ik avonden en middagen soms zonder internet, hierdoor vliegt mijn 4G natuurlijk de deur uit omdat dat alleen maar gebruikt wordt. Gelukkig heb ik geen mobielabonnement bij xs4all anders zou dat ook nog een drama zijn.

Kortom: Slechte service voor een belachelijk hoge prijs. Internet werkt vaak niet en de klantenservice weet het 'zogenaamd' op te lossen maar dat is nooit een oplossing van lange duur.