XS4ALL reviews

3.7

Truus
16-10-2015

Rekening

krijg opeens een hoge rekening en als ik dan bel hebben ze een storing gehad van 2 maanden dat is toch raar krijg een rekening van bellen vanaf aug bizar en zelf kunnen ze niet echt zeggen hoe het nou echt zit.

ben een maand geleden gebeld of ik tevreden was,dat was ik ook maar sindsdien moet ik mijn tv steeds opnieuw opstarten en internet ook steeds storing of geen bereik erg raar allemaal

Boy Ballings
06-10-2015

Al 15 jaar klant en zeer tevreden.

Gebruik uitsluitend internet van XS4all, telefoon van KPN en Tv noodgedwongen van Ziggo. Op zich een zeer dure oplossing maar als er een leverancier storingen heeft hou ik in ieder geval werkende verbindingen bij de overige leveranciers (Toegeven een all in one oplossing is stukken goedkoper, maar ieder zijn eigen keuze nietwaar?)

Afgelopen 15 jaar slechts eenmaal internetuitval gehad door problemen met KPN netwerk, hoewel dit niet een echt XS4all probleem betrof brachten zij toch (ongevraagd) een klein bedragje in mindering op de maandnota, heel netjes!

In 15 jaar tweemaal contact gehad met helpdesk en super geholpen door uiterst deskundige mensen.

Ik vraag mij af of de problemen die sommigen aankaarten wel altijd te wijten zijn aan XS4all, er zullen zeker klachten tussen zitten die te wijten zijn aan XS4all (waar gaat nooit iets mis?), maar uit ervaring weet ik dat problemen ook vaak veroorzaakt worden door onkunde van gebruikers. Ik bouw zelf Pc's en help zodoende wel eens vrienden en kennissen, ik ga u niet lastig vallen wat ik zoal tegen kom (bar slechte bekabeling, gebrekkige apparatuur, onjuiste instellingen etc.etc.)

Mijn ervaringen met XS4al zijn uitermate positief, snelle internet verbinding, storingvrij en zeer behulpzame en deskundige helpdesk, maar ja niet de goedkoopste maar wel kwaliteit.

Marco Rietveld
28-09-2015

Tevreden

Ongeveer 2 jaar geleden overgestapt van Ziggo naar XS4ALL: aanleiding was dat de helpdesk bij Ziggo niet wist waar ze het over hadden en dat mijn internet verbinding af en toe haperde -- en ik werk regelmatig thuis!

Sindsdien een paar keer met de helpdesk gebeld en altijd onder de indruk geweest van hun technisch kennis en professionaliteit. Mijn internet verbinding is ook sinds kort na het begin erg goed gebleven!

26-09-2015

Super!

Van Kpn naar xs4all is voor mij een verademing, eindelijk fatsoenlijk wifi!

Het hele pakket op tijd aangeleverd en geactiveerd.

Klantenservice is goed bereikbaar en alles wordt prima afgehandeld

09-09-2015

Gewoon goede kwaliteit en prima en deskundige service!

We hebben al jaren internet en bellen van xs4all. Onze ervaring is dat het een uiterst betrouwbare en klantvriendelijke provider is. De helpdesk hebben we enkele keren nodig gehad. Er kwamen vriendelijke mensen aan de lijn die ons deskundig en vlot hielpen!

Rinke
04-09-2015

Klantenservice neemt niet op

Sta al 35 minuten in de wacht en nog hoor ik 'Al onze medewerkers zijn in gesprek'. Ze zijn zeker met elkaar in gesprek bij een bakkie koffie...

Als je zulke slechts diensten levert dat zoveel mensen in de wacht staan omdat iedereen de klantenservice moet bellen dan moet je meer personeel inhuren. Dit is echt ongehoord...en IK mag de telefoonrekening betalen omdat hun geen internet leveren en niet opnemen...

Ludo
25-08-2015

Slechte klantenservice

De telefoon wordt gewoon niet opgenomen.

Sander Cedee
20-08-2015

Geen product gekregen, maar wel vast aan contract

Ik sta machteloos. 3 augustus zou ik Glasvezel Plus internet en televisie hebben (van "first-class-internet"-bedrijf XS4ALL, die net zoals bijvoorbeeld telfort tegenwoordig onder KPN valt): Ik krijg echter helemaal niets en ze willen ook niet zeggen wanneer wel. Inmiddels zit ik weken zonder internet, terwijl ik vanuit huis werk. Volgens mij zijn zij in gebreke gebleven en moet ik onder mijn contract uit kunnen. Ik heb zo'n spijt dat ik mij heb laten misleiden door hun imago van kwaliteit. Er klopt helemaal niets van. Je kan je kwaad maken en dreigen met allerlei acties, maar dat nemen ze echt niet serieus. Ze blijven gewoon rustig, houden zich op de oppervlakte, escaleren niets...gewoon geen antwoord...gewoon wachten tot je een ons weegt? Wat kan ik doen? Ik hoop dat ik met deze review een potientiele XS4All-klant kan behoeden voor deze ellende.

H. Bootsma
16-08-2015

Afspraak is afspraak

Op afgesproken tijd is het pakket tv/internet aangesloten en vanaf dat moment werkt alles naar volle tevredenheid.

B van lint
16-08-2015

Waardeloos. Niet stabiel, slechte ondersteuning

Al langer dan n jaar werkt t internet slecht en instabiel.

De service bestaat uit t doorlopen van van alles en nog wat met als conclusie dat ze t niet weten.

Gevraagd om n monteur ter plaatse maar dat doen ze niet. Drie maanden later n monteur van KPN. Die constateerd dat t modem dat overigens al twee keer gewisseld is, niet geschikt is voor de binnenkomende lijn.

Xs4all ontkent dat dat zou kunnen. Maar na doorvragen misschien toch.

Vandaag n afspraak om n tijdelijke oplossing te creëren. Om 10:00 uur n afspraak bellen ze niet. Bel ik zelf, blijkt t dossier geloten want stabiel internet. Onzin nog nooit zo slecht geweest als nu. En toen kwamen de sorry's weer. Na over n uur zouden ze weer bellen.

Een opstapeling van gekluns en incompetentie.

En als xs4all de beste provider is hoe slecht moet de rest dan wel niet zijn?

Waardeloos waardeloos en om razend van te worden.

"Maar gelukkig begrijpen ze wel altijd dat t heel vervelend voor je is"

Brian
12-08-2015

Erg slechte Service

Ik heb nog nooit zo een slechte klanten service mee gemaakt.

Eerst geven ze een leverdatum, waarop eens ren storing is en daarna zou je de eerst volgende dag worden aangesloten. Op die dag krijg je opeens te horen dat het nog een extra week gaat duren doordat ze geen monteur hebben geregeld op tijd.

Xs4all geeft veel smoesjes maar houden zichzelf niet aan hun woord en leverdatums.

Erg slechte service.

1/10. Heb geen goede woorden over XS4All zo ver.

S. Cedee
08-08-2015

Wanprestatie, xs4all levert niets en vertelt me ook niet wanneer wel

Ik heb een maand geleden GlasvezelPlus besteld. Mijn woning is glasvezelklaar, wensdatum 3 augustus, werd 5 augustus; op 4 augustus annuleerde sx4all de afspraak met de installateur: Reden "Van WBA geen RFS mogen ontvangen." WBA schijnt Reggefiber te zijn. Die moeten het signaal naar mijn adres sturen, denk ik. Degene bij xs4all die ermee bezig is MAG niet praten met Reggefiber, dus hij kan me niet zeggen wanneer ik dan wel internet en televisie krijg. Het gaat over allerlei schijven. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slecht georganiseerd bedrijf meegemaakt. "Fist Class Internet" noemen we dat. Wat nu? In de aanval maar weer.

Wanda
06-08-2015

Beste service? Niks van gemerkt.

Had nog "ouderwets" tv, internet en telefoon via KPN vaste lijn allemaal apart. Wilde overstappen naar 3 in 1. XS4all zou beste en meest klantvriendelijkste zijn. Niet dus.

- hoewel ik schriftelijk een offerteformulier invul met juiste gegevens, wordt in de bevestiging niet het gewenste pakket opgenomen.

- Volgens klantenservice moet hele order geannuleerd en opnieuw geplaatst omdat wijzigen (zelfs dezelfde dag) niet mogelijk is. Dat wordt zuchtend uitgevoerd.

- Snellere oplevering dan standaard maand gevraagd, maar dat is genegeerd.

- Overstapservice zegt oude providers op, maar vraagt mij dan of ik dat soms zelf heb gedaan. Nee, heb ik niet.

- Ik vraag zelf 10 dagen voor opleverdatum wanneer ik spullen moet krijgen. Zou goed komen. Pakket is onderweg.

- 6 dagen voor opleverdatum maar weer gebeld. Nummerportering zou zijn mis gegaan daarom wordt alles tegengehouden. Ik zou dit zelf maar moeten regelen. Hoe?

- Volgende klantenservice medewerker annuleert "voor het gemak" maar even het belllen uit het pakket. Ik zou nu echt die week spullen krijgen.

- Als ik twee dagen later weer bel, blijkt nog steeds geen pakket onderweg. Order zou in het systeem vastzitten. Leidinggevende spreken? Nee..... daar doen ze niet aan. Manager klantenservice? Nee hoor, die is voor klanten niet te spreken. Gaat de leverdatum gehaald worden? Nou... we zijn bol.com niet!

- Belofte me de volgende dag (drie dagen voordat ik geen tv, telefoon of internet meer heb) terug te bellen, wordt niet nagekomen. Ik moet weer zelf bellen. Weer hele verhaal doen. Geen leidinggevende te spreken.

- Nu probeert XS4All mij de schuld te geven (u geeft verkeerde gegevens door.) en als ik dat bewijsbaar weerleg is het de schuld van de oude internetprovider die de lijn over drie dagen vrijgeeft. Eh.. hallo dat heeft XS4all toch geregeld?

- Vraag wat ze doen om te voorkomen dat ik zonder alles kom te zitten. Door XS4All die volgens advertentie wel iemand binnen 24 uur online kan zetten, maar niet mij binnen een maand. Antwoord: het is nog geen maandag.

- Keiharde garantie wanneer ik wel tv, telefoon en internet zal hebben? Ja... die geven we niet.

Zucht... ga nooit met XS4All in zee.

Albert
20-07-2015

Interrnet en bellen is top

Ik ben al jaren klant voor internet en sinds enkele jaren ook voor bellen. Nooit problemen gehad, wel gratis nieuwe router. Prima provider, overweeg nu ook over te stappen van sateliet tv naar tv van xs4all.

Glenn
09-07-2015

Zeer goed heeeel erg goed supper blij met Xs4all

ik kom van telford.nl en die beloofden me 100 up en down , nou dat kun je gewoon vergeten met zon xeperiabox, heb 5 monteurs aan de deur gehad, en geen een kon me geven waar ik voor betaal. totdat ik bij me buurman ontdekte na zijn code te mogen lenen omdat er weer eens een storing was bij telford, dat er er een 50 up een douwn op die lijn zat , de buurman heeft ook 100 uo en douwn maar mijn laptop in niet voorbereid met de snelle kaart , dus ik vragen wie zijn provider is . en hij vertelde me de goede ervaring met xs4all , ik geen minuut getwijfeld en gelijk hun gebeld , was binnen 3 weken aangesloten en de fritsbox heeft een mooi plekje gekregen , want zeg nu zelf zonder goed internet worden we erg nerveus toch .

dus wil ik bij deze xs4all bedanken voor de snele service en voor mijn krijgen ze een 10 plus there is no better way than the 4all way

Afz Glenn K

Thessa
17-06-2015

Service om te huilen

Ik maak nog niet eens gebruik van de diensten van Xs4all en ben er nu al moe van. Drie weken geleden aanvraag voor internet, televisie en telefonie gedaan. Jaren bij UPC gezeten maar nu door verhuizing dacht ik dat het makkelijker zou zijn om over te stappen ivm mogelijkheid draadloos tv ontvangen wat bij UPC (ziggo) niet kan. Er zit een mooi kastje in mijn meterkast met de tekst deze woning is glasvezelklaar, appeltje eitje zou je denken, maar nee levering gaat vijf weken duren, klantenservice gebeld om te annuleren want heb nu dus totaal niks in mijn nieuwe huis maar nee dat was niet mogelijk 14 dagen bedenktijd waren voorbij. Op de vraag waarom het zo lang moet duren was het antwoord dat het technisch niet mogelijk is eerder te leveren (woning glasvezelklaar?) service klantenservice is om te huilen je word zeer onbeschoft te woord gestaan. Nu maar afwachten op de levering de 26e, ik heb in ieder geval nu al geen vertrouwen meer in xs4all

Ruud Emous
11-06-2015

Slecht begin

Contact gehad over mijn SIP-codes met de servicedesk. De medewerker zei dat deze in een brief staan, die mij gestuurd was. Ik kon me de brief niet herinneren. Medewerker bleef volhouden dat ik de brief echt moest hebben.

In een later contact met de technische helpdesk gaf de medewerker aan dat hij kon zien dat de brief niet verstuurd was. Ik voelde me niet serieus genomen.

Bij verkoop is afgesproken dat de installatie op 10 juni zou plaatsvinden. Toen het installatiebedrijf belde bleek dat niet te kunnen en werd het een dag later. Op het afgesproken tijdstip belde de monteur dat hij dat niet ging redden. Hij wilde een nieuwe afspraak maken. Ik vond dat onacceptabel. Dus nu komt hij laat op de avond. Ik begin mij af te vragen of mijn overstap van KPN naar XS4ALL wel een verstandige is geweest.

E.Bruijnen
29-05-2015

Deskundig

Ik ben al meer dan 25 jaar aangesloten bij XS4all.nl en ik ben steeds weer tevreden over de service en kwaliteit van de producten. OK, er gaat wel eens een dingetje mis maar dat mag.

25-05-2015

Alles zoals het hoort

Hebben in onze nieuwbouwwoning gekozen voor XS4ALL vanwege de vele problem met ziggo in het oude huis.

Telefonisch goed geholpen met de mogelijkheden en de monteur van guidion was keurig op tijd ( nadat we van te voren keurig een afspraakbevestiging hadden gekregen.)

Alles aangesloten en alles werkt naar behoren. Internet probleemloos rn goed duidelijk TV beeld.

Ik brn blij met onze keus voor XS4ALL.

Wilem
17-05-2015

Opnemen tv werkt slecht

Ik ben al jaren klant bij xs en ook altijd tevreden geweest met de service en geleverde producten. Een tijd terug is het opnemen van tv programma's veranderd en daar zijn ook de problemen begonnen. Voorheen nam je decorder zelf de programma's op maar nu gaat het ergens bij xs op een server. Idee is goed maar het werkt alleen slecht. Soms neemt die server de ingestelde programma's niet op. Ik heb drie boxen maar zie op de ene box niet wat de andere heeft opgenomen. Dus iets terug kijken in een andere ruimte lukt niet altijd. Paar keer contact met de service desk gehad. Software aangepast, regelmatig herstarten het maakt niets uit het probleem blijft. Inmiddels begrijp ik dat meerdere mensen met hetzelfde probleem zitten. Het wordt dus tijd dat XS hier eens serieus naar gaat kijken of anders terug keren naar het zelf thuis opnemen.