XS4ALL reviews

3.7

Montenyk
22-08-2016

Super Provider

Echt super service. Jah der is eens wat misgegaan maar dat hebben ze allemaal opgelost in ons beide profijt. Vriendelijk, behulpzaam en een super service. Zijn idd iets duurder maar de verbinding is er duidelijk. Heb alles in 1 met 100/30 mb verbinding en ik trek meer dan 100 mb binnen. Tevens is de 30mb up nog geen eens officieel maar heb het wel.

Jille
18-08-2016

Waardeloos!

Slechte verbinding, veel storingen.

Maar toegeven dat het aan het netwerk ligt, HO MAAR!

En het contract ontbinden willen ze dan niet.......

Leon
14-08-2016

Klasse uptime en goede klantenservice

Omdat mensen met klachten snel gaan zeuren op het internet, hier dan toch mijn antwoord.

Gewoon super provider met een uptime die je bij geen andere isp boer tegenkomt.

Die azijnpissers die hier schrijven, hebben nu eenmaal hun eigen zooi in huis niet op orde.

Yomba
27-07-2016

3 in 1 en ze werken alle 3 niet

Ook wat: je neemt ene ISP die duurder is dan de rest omdat je er veel van verwacht (ze kregen altijd goede reviews op Tweakers), maar ze zijn duur én ze leveren niet. Slecht combinatie.

Ik heb dagen met ze aan de lijn gezeten om alles te fixen, maar dat lukte maar niet. Toen uiteindelijk de modem er helemaal mee stopte, zat ik 5 dagen zonder internet in mijn espressobar. Geen kassa, geen telefoon, en geen pinautomaat.

En als je ze belt, sta je zo een half uur in de wacht. Wat een ballentent.

Peggy
24-07-2016

Nooit storing of ellende, totdat je verhuist en opzegt

Prima bereik gehad en hooguit in jaren maar 1 storing.

Dan ga je verhuizen en vinden ze het niet belangrijk dat je nog eens terugkomt. Uren in de wacht staan, geen reactie op mailtjes, geeen retourdozen na 6 (!) keer bellen terwijl je inmiddels in de verhuizing zit en tenslotte......blijven ze incasseren voor een abonnement dat je niet meer afneemt.

Binnenkort naar nieuwe woning, maar dit gezeur levert ze geen terugkerende klant op

Niet
23-07-2016

Niet onder de indruk

sinds kort overgestapt van kpn naar xs4all.

resultaat tot nu toe:

snelheid bijna gehalveerd.

weken wachten op hd televisie

helpdesk moeilijk te bereiken, wanneer contact elke keer door dat k*tmenu.

via de mail ook weken wachten en vervolgens onnozele antwoorden....

wordt er moe van

Reinder
29-06-2016

Van de regen in de drup en heel veel spijt

Overgestapt van KPN naar XS4ALL in de veronderstelling dat de klachtenafhandeling en informatie voorziening beter zouden zijn. Niet dus.

Bij het overstappen naar een alles in 1 pakket is ons er niet op gewezen dat we bijna een maand geen televisie zouden hebben, en dat tijdens EK en Tour de France.

Hoe kun je iemand nog kwader en ontevredener krijgen?

Reinder Pinkster. relnummer 1456662

Danny
28-06-2016

Onvriendelijke klantenserivce & lange wachttijden voor meer geld no way!

Zeer onvriendelijk personeel staan altijd klaar wel 10 minuten wachten eer je een spreekt en wil je iets met ze regelen doen ze heel moeilijk en dat allemaal voor +- 75 per maand nee sorry dan kijk ik wel na een goedkopere met de zelfde of beter service KPN heeft hun stuk gemaakt vroeger was het goed!

Suijdam
15-06-2016

Al jaren nul klachten

Nooit meer een andere provider als ik de ervaringen vanin mijn familie en kennissenkring mag geloven.

14-06-2016

4G beloven, 3G leveren

Had 'Internet binnen 1 dag' besteld met tijdelijk een 4G-modem. Vandaag kwam de Guidion-monteur met een Huawei 4G-modem, maar alleen 3G-simkaarten in zijn koffer. Ik heb gereclameerd bij de klantenservice (25 minuten wachten in totaal), maar krijg geen 4G-simkaart opgestuurd of geleverd, ondanks aandringen van mijn kant. Ze geven alleen het geld terug, maar wat heb ik aan 65 euro terug als ik tien dagen niet kan werken? Kortom, XS4ALL doet niet ze mij heeft beloofd.

Cobi
11-06-2016

Vroeger was het goed

Verouderde modem, slechte verbinding, en de snelheid die ze verkopen is altijd maar de helft van wat ze leveren.

Zeer ontevreden, Ziggo dan maar ?

27-05-2016

Veranderingen

overstappen van adsl naar glas is niet aan te raden bij xs4all, twee weken na de aan vraag weet men van niets als ik op zoek ga naar een andere provider word ik gebeld sorry de aanvraag is wel gedaan had ik toen maar nee gezegd, de omzetting naar glas is gedaan en werkt met zeer wisselende snelheden en in tussen een rekening van vier verbindingen terwijl er maar een is. moet eerst betalen verreken we later wel zegt men? Zijn aan de telefoon heel vriendelijk maar doen standaard niet wat is toegezegd en terug bellen bij hoge uitzondering.

wat een puinhoop bij deze provider.

MZ
13-05-2016

Wel goed maar TE duur

Ik ben bijna 20 jaar klant bij XS. Vooral in het begin was de service perfect. Kreeg zelfs nog cadeautjes! Sinds het samengaan met KPN en dat de oprichters er niet meer zijn is het qua service en snelheid achteruit gegaan.

Begrijp me goed. In die 20 jaar NUL keer plat gelegen of problemen gehad! Dat is wel enorm goed.

Waar het nu aan schort is dat de prijzen schandalig zijn. Vergeleken met kabel-boeren zit ik op de helft van de aangeboden snelheid.

Dus voor zo een € 35 heb ik 20down/2up. Bij Ziggo (voor een paar euro meer) zit ik dan up 40down/4up!

Ik overweeg de stap naar Ziggo

Menno
04-04-2016

Misleidend

Misleidende reclame. Binnen 1 dag online is eerder binnen 1 week online. En de gratis monteur betaal je uiteindelijk ook voor.

Ontevreden
30-03-2016

Lossen niks op, komen beloftes niet na

van alles roepen, niks oplossen, alleen maar resetten, en een stel apen die kunstjes (denken te kunnen) op de helpdeks, alle kennis is daar al weg. En als die hety niet kunnen oplossen dan ligt het aan een toeleverancier, jaaa ja .. administratief een puinhoop ook.

Dit is absoluut niet meer wat t geweest is ..

Jammer .

Sandra
09-03-2016

Super geholpen door Andy Krenz!

na maanden lange problemen, vandaag super geholpen door medewerker Andy Krenz, super klantvriendelijk!

Thomas
05-03-2016

Prima provider met fantastische service

Gebruik nu ongeveer een jaar xs4all en ben zeer tevreden. Nooit een storing gehad met tv of internet. Wel 2 maal de klantenservice moeten bellen, maar die heeft mij op afstand zo kundig geholpen dat het probleem binnen een kwartier al was opgelost. Internetsnelheid is als beloofd en tv werkt ook zeer goed. Zie geen reden om over te stappen.

Floris
02-03-2016

Geen internet al weken niet

verouderd techniek , doen samen met KPN . Als je kunt : wegblijven of overstappen .

Fantastische helpdesk , maar ze lossen niks op. Komt doordat het KPN netwerk dat hopeloos verouderden versleten is .

KPN lost niks op.

Maurice
27-02-2016

Beloven veel maar geen boter bij de vis.

Helpdesk = heerlijk om te kunnen communiceren met mensen die verstand van techniek hebben.

Producten = beloven veel qua modem maar leveren een eenvoudig modem met alleen 2.4 ghz verbinding = daardoor veel snelheidverlies. Willen (en het gaat hier echt om de wil) geen 5ghz modem leveren terwijl ze dat wel hebben.

Diensten = beloven 42gb verbinding, leveren stuk minder vanuit de wand en bieden een zeer zwakke coulance regeling die niets oplost.

Opnemen verantwoordelijkheid = leggen de schuld bij KPN en verschuilen zich achter beperkingen techniek. Maar als het niet geleverd kan worden, moet je er ook geen reclame mee maken of de prijs aanpassen. Bovendien levert KPN wel een modem met 5G.

Klantbinding = xs4all komt afspraken niet na, maar wil omgekeerd ons wel minimaal jaar als klant binden.

Eens en daarna niet meer. Onze vervolgstap is richting rechter om XS4ALL alsnog te bewegen een afdoende regeling te treffen.

Tinus
27-02-2016

Slechte provider

problemen met internet, telefoon, tv, alles ligt verschillende keren per week uren plat als gevolg van packets loss oorzaak het verdeelpunt van kpn heeft last van gecorrodeerde kabels en daar gaan ze over een jaar pas wat aan doen, dus mijn vraag aan xs4all was dat ik gecompenseerd wilde worden dat kon voor maximaal 10 euro in de maand, ik betaal een kleine 100 euro abonnement per maand. Ik ga hier dus niet mee akkoord en ga opzoek naar een nieuwe provider.