XS4ALL reviews

3.7

Kirsten
21-02-2016

Goede service, geen internet

Wij hebben sinds een aantal maanden glasvezel via XS4ALL. Dit werkte prima tot we 1,5 week geleden geen internet en tv meer ontvingen. Daarna heb ik meerdere mailen met XS4ALL gebeld. Ik werd (na lang in de wacht te hangen) steeds zeer netjes geholpen door vriendelijke medewerkers. De glasvezellijn is blijkbaar weg (dit ligt dan weer bij KPN) omdat een andere aanbieder onze lijn heeft proberen over te nemen. Superirritant! Ze doen er wel van alles aan, maar dit is na 1,5 week nog steeds niet opgelost. Ik heb wel een stick gekregen met gratis internet, dat is dan wel weer netjes. Alleen ik weet niet hoe dit gaat aflopen en of we binnenkort weer internet hebben. Dus of ik deze partij nou zou aanraden......

Do
12-02-2016

Beste Provider voor internet en TV

al 5 jaar lid en nog nooit geen storing gehad,

daar betaal ik graag iets meer voor.

Maurits
09-02-2016

Beloven veel maar komen belofte niet na

Fantastische helpdesk.

Beloven snelle verbinding, leveren structureel de helft.

Beloven snel modern modem, leveren verouderde apparatuur zonder 5G.

Axel
05-02-2016

Niet goedkoop, wel goed

al 15 jaar klant , geen behoefte om elder te kijken

Vince
30-12-2015

Jatten, that's the question.

Wat een slecht bedrijf zeg! Zij leveren niet wat je besteld, geen internet en geen tv in tien maanden. En zij betalen veel minder terug dan wat zij eerder vertellen, alleen de tv voor één maand. Toch zit je vast tegen het één jarige contract.

Raar eigenlijk: Wanneer zij niet doen wat in het contract zit, mag je toch weg? Toch?

15-12-2015

Gewoon snel en stabiel internet

Ik heb thuis al 10 jaar lang XS4ALL internet en al die tijd heb ik alleen maar 1 of 2 keer een internetstoring gehad. Dit is belangrijk voor mijn werk en daar ben ik zeer tevreden over. Daar moet je een stuk meer betalen maar volgens mij is het de moeite waard.

14-12-2015

Drama! ik blijf aan de gang!

Wat een drama dat XS4ALL.

Eerst om de overstap geregeld te krijgen. Niemand weet wie waar verantwoordelijk voor is! Als de verbinding op z'n tijd wegvalt kunnen se alleen opperen dat het wel aan de kabel zal liggen (risico klant!) Na enig aandringen komt er iemand langs. Die vervangt NTU, maar niet de grondplaat. Klacht blijft, dus ligt het aan de grondplaat. Komt monteur dus voor niets, want die mag hij niet plaatsen, dat doet Reggefiber (glasvezel), wat dat kost! Nu moet er dus weer iemand van de glasvezel komen. Ook rekeningen kloppen niet. Gratis 2de TV volgens contract berekenen ze opeens na 6 maanden. Correctie factuur voor bellen klopt ook niet. is 10,- teveel berekend. GEK WORDT JE ERVAN!

A.
10-12-2015

Klantenservice niet bereikbaar

Ik heb nu twee keer de klantenservice proberen te bellen. Na een uitgebreid meerkeuzemenu blijf ik steeds in de wachtstand hangen. Ik vind dit niet kunnen, mijn vorige provider was wat dat betreft vele malen sneller!

William
10-12-2015

Super!

Nog nooit een storing gehad ( op de tv storing van kpn na ). Geweldige provider!

Jopie Geelen
20-11-2015

Hele goeie provider, goeie service, betrouwbaar!

Zeer tevreden over de service en producten die xs4all aanbiedt

Adrianus
16-11-2015

Stabiele kwaliteits provider, niet het vooruitstrevendst

Ik heb al 13 jaar XS4ALL en het internet is in die tijd 1 keer uitgevallen. De helpdesk heeft mij toevallig afgelopen zaterdagavond om 18:30 nog uitstekend geholpen met het installeren van mijn nieuwe gratis router.

Voor mobiel heb ik de verschrikking Vodafone, dus daar vergelijk ik het mee.

Ik heb wel de indruk dat XS4ALL niet het herdaste loopt om de laatste techniek in huis te halen. Voor een extra telefoonnummer op mijn huidige VOIP account wil men mij een extra abonement aansmeren, bij anderen kost dat 1 Euro extra en komt het gewoon op 1 rekening. Ook een mobiel 4G data-abonnement laat lang op zich wachten.

Ik denk dat dat komt omdat de handige KPN product managers achter de schermen aan de knoppen zitten, zij hebben er baat bij om de geldstromen zo lang mogelijk uit te melken....

15-11-2015

Verbinding slecht

Wij hebben sinds een poosje xs4all en het internet is wel sneller dan bij onze vorige provider, maar ik verlies op de spits uren elk kwartier verbinding. Dit is echt onacceptabel voor het geld, tevens gebeurde dit niet bij onze vorige provider, zeelandnet. Aan het einde van de periode gaan we dus zeker overstappen.

DennisH1972
13-11-2015

Prima provider

Voorheen zat ik bij upc/ziggo en er was altijd wat. Storingen, foute facturen en een klantenservice die het woord service niet waard was/is. Fouten niet toegeven en vervolgens de verbinding verbreken was schering en inslag bij upc/ziggo. Nu zit een paar maanden bij xs4all en tot op heden geen enkele reden tot klagen. Alles werkt perfect en een zeer behulpzame klantenservice.

Diederik
09-11-2015

Xs4all is gewoon een duur KPN abonnement

xs4all teert op z'n oude imago van vooruitstrevend en voor technisch minnende internet gebruikers. Dat laatste is enigszins waar door iig geen Experia box te leveren maar verder is het gewoon een WBA verbinding van KPN met alle shit die daar bij hoort.

Weet niet waarom Xs4all steeds als beste uit de bus komt maar ik vermoed dat dat komt door het hondstrouwe klantenbestand vanuit de eerste jaren (was ik ook een van) maar de service en mogelijkheden zijn bij de overname van KPN gewoon erg slecht geworden.

Ben blij met mijn overstap naar een andere provider waar ik aanzienlijk meer krijg voor beduidend minder geld.

Wat betreft storingen, er zijn geen slechte providers meer op dat vlak. Elke provider heeft zo zijn issues bij tijd en wijle, check storingspagina xs4all.

Bleiswijk
08-11-2015

Beste Provider

Vanaf het eerste ADSL tot nu altijd de meest bettrouwbare internetprovider ooit.

Een jaar geleden overgestapt naar Ziggo voor de horizonbox. Na ziggo storing op ziggo storing nu weer snel terug naar XS4ALL glasvezel. De echte liefhebber gaat gewoon van XS4ALL. Dag ziggo (storingen)

Martijn
07-11-2015

Zeer goede service

Sinds maart hebben wij XS4all. Alles is zeer goed verlopen met de overstap van de oude provider. Aan de telefoon met de klantenservice wordt je keurig geholpen. ik ging een tweede tv aansluiten en belde de klantenservice voor wat advies, zij hebben mij daarin zeer vakkundig geholpen, waarna ik ook zelfstandig alles heb kunnen aansluiten en het ook gelijk werkte. Alleen dus al door de service geef ik deze provider een dikke tien. Storingen heb ik ook nog niet gehad. Ik hoop ook dat dit zo in de toekomst blijft.

31-10-2015

Helpdesk bereiken is drama

Ervaring voor het bereiken van de zo geroemde XS4all helpdesk

1, keuzemenu's invullen (duurt ruim 2 minuten)

2. vervolgens ruim 12 minuten in de wacht gehangen, geen indicatie van wachttijden. Uiteindelijk gefrustreerd opgehangen

Seim
30-10-2015

Geen dag zonder problemen

Meestal heb ik om het uur dat me internet uitvalt soms doet me internet her uren niet, en als me internet het doet is het verschrikkelijk sloom

B. Hoegee
30-10-2015

Zeer tevreden over xs4all

Zit al vanaf het begin bij xs4all. Nooit problemen gehad. Internet zeer stabiel en zeer weinig storingen. Helpdesk zeer kundig en beleefd.

Wouter
28-10-2015

Xs4all is vooral reeel en eerlijk tegenover de klant.

Zeer goede ervaring met de helpdesk en de technische afdeling. Jaren waren wij klant bij Xs4all, vooral de degelijkheid en betrouwbaarheid is wat ze tot beste provider maakt. Andere providers leveren misschien in theorie iets sneller internet, maar Xs4all is de enige die de mitsen en maren verteld, een betrouwbaar beeldschets en je adviseert om niet zomaar een te duur pakket te kiezen. Verder is het internet dat ze leveren stabiel en voldoende snelheid tov. wat je verteld word.

Het enige min puntje is inderdaad misschien dat je bij de helpdesk moet wachten, maar waar niet.