XS4ALL reviews

3.7

Hannie
31-12-2020

Slechte wifi

Ik ben al vele jaren lid van XS4ALL.

Altijd was ik een zeer tevreden klant. Tot dat ongeveer een jaar geleden ik ineens een slechte wifi verbinding had :in de kamer redelijk goed maar in de keuken haast totaal geen wi-fi meer. Vele malen heb ik hierover contact opgenomen. Aan een oplossing is nooit mee gewerkt. Ik vroeg om een wi-fi repeater maar die moest ik kopen voor €70 terwijl ikaltijd goede wi-fi had Ik vind dat je provider moet zorgen dat je WiFi in het hele huis goed is net zoals dat eerder was.Bij nieuwe klanten geven ze wel een gratis wifi-repeater weg Ik vind het heel erg slecht en sinds ze met KPN een verbinding zijn aangegaan is het alleen maar slechter geworden de tv-gids start zeer langzaam op.

29-12-2020

Abominabel

Na overgang naar KPN werkelijk onbegrijpelijk hoe je de kwaliteit zo kunt verkwanselen. TV menu hyper traag. KPN moet zich dood schamen.

Vic.
29-12-2020

Constante tv storingen, je kan het zo gek niet bedenken en het gaat fout. Doorspoelen is terug spoelen,gids laad niet,kan opnames niet vinden, afspelen, verwijderen, loopt vast, super traag als die al reageert, enz, enz. En dan de helpdesk: onkundig en onbeschoft als je ze al aan de lijn kunt krijgen.

Claar
25-12-2020

TV kijken in na KPN samenwerking waardeloos

Na jarenlang goede ervaring is het nu na samenvoeging met KPN echt Waardeloos! ELKE avond meerdere keren storing, vertraging opgenomen programma met horten en stoten kijken vastlopen opnieuw opstarten. Het houd niet op. Ga opzoek na nieuwe provider.

23-12-2020

Beste provider? Klantvriendelijk? Echt NIET!

Overgegaan per 1 december. Van te voren een brief gekregen met een accountnaam. Aangezien we meerdere accountnamen hebben, wil ik dat op 1 lijn hebben. Was beloofd dat dit NA de oplevering gewijzigd kan worden. Nou, nu het eenmaal zover is, kan er niets meer. Moet in tienvoud verstuurd worden om dat te beoordelen. Ik weet, uit ervaring van 1 week geleden (!) dat het heel simpel, met de juiste welwillende mensen, het binnen 4 uur geregeld kan zijn. 3x gebeld, incl., afdeling Opzegging. Maar ik kan hoog en laag springen, ze doen het NIET. Het blijkt dus gewoon een bureaucratisch bedrijf te zijn.

Technisch werkt het, net zoals bij andere providers (daarom 2 sterren).

Spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben. Maar gelukkig nog 1 iemand tegen kunnen houden om over te stappen en onze domeinnaam gaan we (na n jaar of 25) weghalen bij deze niet-waarmaken-beloftes-XS4ALL.

23-12-2020

Internet en vooral tv gids erg traag geworden.Ben er klaar mee

Als ik de tv gids aan klik duurt het erg lang voor vervolg.

In het verleden was dit goed

Sinds overname kpn/ updates software erg traag.

Als dit zo blijft ga naar een andere provider

Gewoon slecht geworden terwijl verleden erg goed

Jules
21-12-2020

XS4all is niet mijn favoriete provider meer

Na vele jaren van tevredenheid is nu toch echt de klad gekomen in de service van XS4all.

De update van de TV gids is een ramp. Reageert niet of is heel traag. Opnemen of terugkijken werkt soms niet, soms wel.

Wachttijden helpdesk zijn veel te lang.

Telefonie werkt ok

16-12-2020

Internet en telefoon ok maar tv is een ramp.

In september is het tv menu vervangen en daarna een lange lijst problemen:

1 eerst heel erg langzaam (echt langzaam)

2 terugkijken lukt soms niet soms wel.

3 opnemen lukt soms niet soms wel.

4 herinneringen voor een programma worden op de ochtend van de uitzenddag gewist.

Ondertussen router vervangen, ontvanger vervangen, meermaals de diverse software opnieuw geïnstalleerd en ontvanger en menu hersteld naar originele toestand maar blijft een probleem.

Inmiddels meermaals gebeld soms tot 35 minuten in de wacht en meer dan 20 mails maar probleem blijft.

Als ik zeker wist dat er een andere provider is die het echt beter doet dan stap ik over. Ben alleen bang dat anderen ook problemen hebben.

Zou graag terug gaan naar Digitenne want de ontvanger die ik had met hd-recorder werkte probleemloos, snel en bood meer opties dan de huidige software. Bij Digitenne kon je bv zeggen ik wil van ma-vr om 20.00 uur het journaal kijken. Heel fijn en betrouwbaar.

Helaas is niet elke vooruitgang een verbetering,

sterkte met de sores,

Peter Hoedemakers

Rotterdam

Steve
13-12-2020

Sterfhuis constructie

Jaren klant bij XS4ALL nooit ook maar één probleem gehad. Sinds KPN XS4ALL heeft ingelijfd alleen maar ellende. Lijkt wel of ze de data afknijpen, met haperend internet of geen internet tot gevolg. TV is traag of reageert niet meer. Netflix moet alleen maar bufferen.Jammer. is een soort sterfhuisconstructie. Uiteindelijk zal bij genoeg klachten XS4ALL vanzelf verdwijnen.

Truus
10-12-2020

Niet meer wat het is geweest

Ik ben al ruim 20 jaar klant bij xs4all en ondanks dat het een duurdere variant was, was ik wél altijd blij met de geleverde diensten en hun snelle en vriendelijke klantenservice.

Nu sinds enkele maanden continue zender storingen op de tv, internet die spontaan uitvalt, zenderlijsten die niet werken, opnames die niet opgenomen worden en een belabberde nieuwe update van tv gids en menu. Ding is enorm traag, loopt continue vast of doet gewoon niets. Ik heb dit bij xs4all in 20 jaar nog nooit meegemaakt. Ik overweeg nu toch om weg te gaan.

Mario
05-12-2020

Niet meer wat het geweest is

Storing gemeld.

Geen internet, wifi , tv.

Dag 1

Storing gemeld , afgesproken dat de technische dienst actie de andere dag zou ondernemen

Dag 2

Via sms een bericht ontvangen dat online het probleem niet kan worden opgelost en dat ik een afspraak moet inplannen

Dit kan op zijn vroegst over 3 dagen.

Kortom 5 dagen van computer , tv, WiFi, en dab .radio verstoken.

Ik zat bij Xs4all om de service die gewoon goed was, maar nu het KPN is geworden hebben ze absoluut geen meerwaarde meer.

En is het zonde van de meer betaalde euro's ten aanzien van andere providers

Ik stap einde contract over na een goedkopere, scheelt toch snel 25 euro per maand

Wil
04-12-2020

Prul

Sinds nieuw menu, spontane opstarts, haperend beeld, opnames niet bereikbaar, etc.

Sylvia
28-11-2020

Soms geen verbinding.

Jarenlang tevreden klant. Tot kort geleden,

Xs4all is er nu enkel nog in naam, KPN heeft sinds kort meer en meer de touwtjes in handen genomen. En dat was ook voor ons elke dag te merken.

De verbinding viel steeds vaker even weg, en in de nacht, na 00.30 uur gerust een half uur tot zelfs een paar uur.

De tv startte zomaar uit zichzelf opnieuw op, of het beeld begon te haperen.

De persoonlijke gegevens van de klanten gaan inmiddels ook naar KPN: contracten, facturen, uit heden en verleden.

Weg privacy.

Voor ons reden om over te stappen naar Freedom. Daar leeft de oude xs4all-spirit en -instelling. Dat merken we aan alles, ook aan de stabiliteit van de verbinding.

26-11-2020

Glaszezel lijkt bedrog

Mijn abbo gewijzigd in het duurste glasvezelabbo, ik zou down en uploadsnelheid van 500 moeten krijgen, ik heb na overzetting op glasvezel nu: 38,32 download en 33,94 upload. Mijn oude inbelverbinding was sneller eind jaren 90.

Iris
22-11-2020

Xs4all werkt slecht

In huis waar altijd prima internet was wordt het per dag minder. Sommige dagen kun je geen eens een foto laden, laat staan ingewikkeldere dingen. De tv loopt regelmatig vast. Kan Videoland ook niet aan.

Als je dan met de klantenservice belt sta je eerst erg lang in de wacht om vervolgens te horen te krijgen dat ze niks kunnen doen.

Slechte service en nog beroerder internet

14-11-2020

Helaas. Op zoek naar een nieuwe provider

Zoals zovelen hier reeds opmerkten, xs4all is sinds volledige overname door KPN helemaal naar de kl**** geholpen. Met name de tv is een drama. Geweldig die updates van de tv box. niet dus. Traag, crashende tv, spontaan opnieuw opstarten, vastlopen. Je kunt het zo gek niet verzinnen.KPN kan in alle ellende voorzien.

Toen ik jaren geleden na de samensmelting van Ziggo en Upc "gedwongen" was een nieuwe provider te zoeken gezien de crappy service was ik blij xs4all gevonden te hebben. Helaas zal in nu weer op zoek moeten naar een andere leverancier. En jammer genoeg blijven er niet meer veel over.

Begin in ieder geval niet meer aan xs4all als je op zoek bent . Te duur voor belabberde service. Die belabberde service kun je net zo goed bij kpn zelf krijgen voor een lager bedrag.

Cg
09-11-2020

Fantastische service van Xs4all!

Ik kan niet anders zeggen dat het nog steeds als vanouds geweldig fijn is om klant te zijn bij Xs4all. Ik zie de negatieve reviews, maar ik kan me daar echt niet in vinden.

Sinds corona tijd zit massaal iedereen thuis op het internet. Wifi en internet werd al die maanden er helemaal niet minder op bij ons (100mbit abo).

Nu in de corona lockdown begon plots de modem op de wifi erg vaak weg te vallen (elke 10-20 min). Het zou logisch zijn te denken dat dit komt doordat wederom iedereen weer thuis werkt ivm corona, maar dan hadden we dat ook al in de eerst periode moeten merken en dat was begin dit jaar geen probleem. Ik werk zelf in de IT en als je met meerdere VPNs verbindingen werkt, is het hoogst irritant als je verbinding continue wegvalt.

Ik heb het wifi probleem een paar weken aangekeken, zelf eerst vanalles geprobeerd, instellingen wijzigen,dual ghz verbinding aan uit (5gh werkte dan niet), modem aan uit, niks hielp. Het probleem werkt ook langzaam aan erger.

Uiteindelijk toch maar gebeld naar Xs4all en het probleem uitgelegd (ik stond 6 min in de wacht om 11:59, vind ik niet lang). Xs4all kwam zelf met de oplossing om de fritxbox te vervangen, omdat we alles al geprobeerd hadden en er een vermoeden was dat de wifi antenne kapot zou kunnen zijn. De volgende dag een nieuwe fritzbox toegestuurd gekregen. Probleem opgelost. Kijk dat is gewoon service en daarom ben ik klant bij Xs4all.

28-10-2020

Niet meer: Eigenlijk goed idee, dat opheffen.

Tot midden vorig jaar zou ik XS4all aanraden, want toen was er nog geen alternatief.

Tot half september was ik klant en werkte de internetverbinding goed. TV had ik nooit, dus daar kan ik niets over zeggen. Na 26 jaar opgezegd, want KPN wil er vanaf en dan weet je het wel.

Blij, dat ik op tijd weg ben.

Freedom :-)

Serge
27-10-2020

Een grote schande!

Sinds de overname? opdoeken van xs4all is xs4all van een topper naar een waardeloos wat zeg ik schandalig niveau gegaan. Helpdesk duurt 100x langer voordat je iemand eraan krijgt, het niveau van de helpdesk is gigantisch gedaald.….het is echt zo ongelofelijk triest als je al meer dan 15 jaar altijd bij xs4all bent gebleven omdat je er super tevreden over bent en het nu gewoon naar de klote geholpen is door KPN, hoe moeilijk kan het zijn om iets goeds gewoon zo te laten als het is (was)….

Liduine
27-10-2020

Tv via app werkt niet

De afgelopen dagen kan ik geen tv kijken via de app. Ik open de uitzending en vervolgens gebeurt er niets. Heb gebeld maar moest zo lang wachten dat ik het heb opgegeven. Is dit dus nu de kpn waar ik mee van doen heb? Ik mis het goed draaiende xs4all.