XS4ALL reviews

3.7

Herman
19-02-2021

Xs4all grootste aso bedrijf van alle aanbieders

Sinds vorig jaar na een grote software update geen normale TV meer gehad. Gebeld en 2 nieuwe tv kastjes gekregen die ook niet deugen. Telkens als er nieuwe software voor de tv kastjes word geleverd moet ik de kasjes minimaal 3 maal op nieuw opstarten en modem 3 maal opnieuw resetten dus voor 2 tv is dit 6x opstarten ook voor de modem. Een keer opstarten kost meer als een half uur. In totaal ben ik wekelijks een halve dag kwijt om alles draaiende te houden. Hoe aso kun je zijn xs4all?

Lijnie
17-02-2021

Nieuwe mail waardeloos

Vanaf 22 febr. kan je de oude mail niet meer gebruiken. de nieuwe mail zou beter zijn, overzichtelijker!. maar waar zijn mijn mappen met belangrijke gegevens? .niet meer te zien. wachtwoorden voor websites kunnen niet meer gebruikt worden etc. gebeld dan krijg je iemand die er niets van snapt. het zou goed komen. nou niet dus

Wils
07-02-2021

Wat een ellende

Vooral het opnemen van xs4all, dat wij nogal veel gebruiken zit vol met fouten. als we iets weggooien, staat het er de volgende dag weer op.

wat ingesteld is wordt vaak niet opgenomen, maar series van vorig jaar, die nu herhaald worden, worden ongevraagd wél opgenomen.

vaak kunnen we niet vooruit of achteruit spoelen, moeten we weer helemaal vooraan beginnen of krijgen we gewoon een zwart scherm.

hoe vaak we de laatste maand het 'kastje' aan en uitgezet hebben, ik heb het niet geteld, maar vaak.

Karel
05-02-2021

Nieuwe webmail xs4all ondersteunt andere domein namen als reply adres niet meer

Hallo, in de nieuwe en verbeterde webmail van xs4all worden geen domeinen anders dan xs4all.nl zelf, als verzend of reply adres meer ondersteund.

Dat heeft nogal een impact voor me. Het is nu net alsof ik van email adres ben veranderd. En dit terwijl zo'n beetje ieder bedrijf je mail adres als identificatie gebruikt.

Hendrik
04-02-2021

Contactbreuk

4 februari 2021

mijn webmail wordt al een poos geteisterd door een zenuwachtige klok die aanduidt dat3e week februari de webmail gaat veranderen. Dat was nogal misleidend, aangezien ik op 4 februari gedwongen word om een neiuw interface te gebruiken. Ik vraag me af hoeveel doden er vallen vandaag door dit misleidende optreden. Ik beschouw xs4all nu als een 3e klas internetprovider

04-02-2021

Drama

Na jaren lang klant te zijn geweest bij xs4all nu overgestapt, sinds de bemoeienis van kpn alleen maar storingen zowel tv als internet. En als je de klachten door geeft reageren ze het zelfde als het internet en tv : TRAAG

Hanneke
03-02-2021

Haperende televisie

Sinds begin januari continu problemen bij televisie kijken. Haperend of stilstaand beeld, niet kunnen vooruit spoelen, ontzettend trage reactie op opdrachten, etc. Wanneer gaat dit veranderen! Anders toch, na jarenlang met veel plezier abonnee te zijn geweest, een andere provider opzoeken. Zo gaat het niet veel langer!

Rene
31-01-2021

XS4all-KPN overgang drama

Al vele jaren tevreden klant bij XS4all, weinig- geen storingen en als er eens iets was, dan was storing tel goed bereikbaar en werd alles snel en kundig opgelost. Sinds de overgang naar KPN al diverse (met name Televisie) storingen gehad. Decoder is soms traag, valt soms zomaar uit en gaat herladen, geprogrammeerde opname van programma's gebeurt soms niet wegens een storing code en is ook niet meer terug te zien. Als ik zo de vele berichten over de waardeloze KPN kwaliteit - en service lees, dan is te verwachten dat dit niet zal verbeteren en ik dus ook naar een andere provider zal gaan kijken, doodzonde dat het fantastisch functionerende XS4all om zeep is geholpen

Willy
31-01-2021

Valse beloften

Ik ben al meer dan twintig jaar klant bij Xs4all,en altijd naar volle tevredenheid,maar momenteel het is niet meer wat het geweest is.

Ik heb een een 4K-UHD Tv,maar zag bij vrienden het Ziggobeeld,wat een stuk beter was dan dat van mij.

Aangezien ik er toch al niks in zag om naar KPN te moeten,heb ik bij Ziggo een abonnement afgesloten.

Een dag later kreeg ik een telefoontje van Xs4all,om te vragen waarom ik wilde overstappen. Heb mijn bezwaren uitgelegd en er werd mij verzekerd,dat ik niet naar KPN ging,er zou een 4k-UHD kastje worden opgestuurd en ik kreeg een fikse korting,als ik een jaarabonnement zou afsluiten.

Aldus gedaan.

Het kastje wordt geleverd,maar er veranderd niks aan het beeld,dus maar es gebeld. Na een half uur wachten,kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn,die me niet kon vertellen,waarom het kastje niet goed werkte. Het beeld haperde en ik moest iedere keer na het starten van het kastje,alles weer opnieuw configureren,wat iedere keer een half uur tijd kostte.

Monteur van KPN erbij,die mij kon vertellen dat er problemen waren met het updaten van die nieuwe kastjes,wat ook in de krant stond.

Vorige stond in de krant dat de uitrol van de updates was beeindigd,dus vol goede moed de TV-ontvanger weer opnieuw opgestart,zonder resultaat dus. Opnieuw gebeld met XS4all-storingsdienst,die mij konden vertellen,dat op mijn adres geen update mogelijk was,omdat ik voordien een Motorola 1863 heb gehad en die waren te oud om updates te ontvangen.

Maar een nieuw modem,zou alles oplossen,want ook mijn modem,een Fritzbox 7360 was verouderd.

Nieuwe modem ontvangen,en afgesproken,dat ik gebeld zou worden om te helpen met de installatie van het modem.

Vrijdag en zaterdag een paar keer gebeld door XS4all,of ik al assistentie had gehad,wat dus niet het geval was.Men zou alles in het werk stellen om mijn probleem op te lossen en ik zou dus zaterdagmiddag worden geholpen,maar niemand die mij belde . Zelf maar weer gebeld en gevraagd war er ging gebeuren. Ik zou binnen 20 minuten door een monteur gebeld worden,wat dus niet is gebeurd.

Heb aangegeven,wel graag van het contract af te willen,maar er werd mij onmiddelijk opgewezen,dat ik dan een boete zou moeten betalen van 600Euro.

Zit nu nog te wachten op assistentie.

Erwin
25-01-2021

TV dra-ma-tisch

HD-tv zou volgens Xs4All 8 Mbit/s gebruiken aan bandbreedte. Bij 2 tv’s dus 16 Mbit/s.

Sinds kort hebben wij last van vastlopend beeld (geluid klopt nog wel) als beide tv’s aan staan.

De online monitor van de Fritzbox 7590 laat zien dat de volledige bandbreedte (50 Mbit) door beide tv’s in gebruik is. Met 1 tv is 30 Mbit/s in gebruik, hetgeen verklaard waarom bij gebruik van 2 tv’s storingen optreden.

Vanwaar ineens een verdubbeling in bandbreedte gebruik door een tv?

Xs4All nu aan het bellen, maar al een half uur aan de lijn zonder dat er opgenomen wordt. Laat ik het netjes zeggen: dit ben ik niet gewend.

Net een helpdeskmedewerker aan de lijn en . tv-ontvanger terugschoppen naar de oudheid en opnieuw de software ophalen. Is al eens gedaan een maandgeleden, dus NUL vertrouwen in.

Sinds 1993 via Xs4All internet (nog steeds mijn eerste e-mailadres!), maar de 30 jaar ga ik niet halen op deze manier.

Albert
25-01-2021

Haperend internet

Sinds een half jaar ervaar ik problemen met internet en TV. TV valt regelmatig stil voor 5 sec en gaat dan weer door. Heel irritant. Internet staat regelmatig vast. Haalt download waarden niet enz. erg jammer allemaal

Joost
21-01-2021

Altijd goed

Helaas nu onderdeel van een van slechtst geleidde ondernemingen van Nederland, KPN.

XS4all was (en lijkt nog steeds) uitmuntend te zijn, niet goedkoop.maar wel stabiel en betrouwbaar.

19-01-2021

Trager internet, slome TV em hilarische zoektocht op servicepagina”s website

Al meer dan 20 jaar internet van XS4ALL (en voorloper Demon). Ook bij ons hetzelfde als bij velen. Het internet is soms afgeknepen en de televisie gids was tot vandaag vreselijk traag in de bediening. Daarover had ik al e.e.a. gelezen op forums, maar niets over te vinden op site van XS4ALL zelf. Wel vandaag een mail over ontvangen. Toevallig vandaag een zoektocht begonnen om een spotify account te opwaarderen. Volgens de veel gestelde vragen (dat zijn er maar enkele, vooral heel basaal en niet meer zoo gedetailleerd als vroeger) moet dat kunnen, maar anders dan het opzeggen is niet te selecteren. Opzeggen gaat makkelijker dan toevoegen van extra”s, misschien inmiddels aangepast naar veel gevraagde opties? ?. Waar ik ook naar zoek, ik blijf weer op dezelfde paginas uitkomen en niet op het stellen van een nieuwe vraag (zoals vroeger kon toen een tevreden klant nog een doel was). Ten einde raad maar een klachtenformulier geselecteerd, maar die is er niet! Bellen is kansloos, nu een mail gestuurd. De reactie is dat er binnen 5 werkdagen wordt gereageerd, maar met de tip dat ik ook veel informatie kan vinden bij . de veel gestelde vragen?.

Martien
17-01-2021

Xs4all naar KPN is het slechtste wat kon gebeuren

Ik was vorig jaar overgestapt op ziggo en dat heb ik terug gedraaid omdat ik van ziggo een horizonbox geleverd zou krijgen ipv de nieuwe die beloofd was.

Maar achteraf was ik zelfs met een slechte decoder beter af was geweest dan met KPN.

Zo vlug mogelijk XS4ALL/KPN/EXIT

Musti
16-01-2021

KPN hoort geen bestaansrecht meer te hebben.

Na 8 jaar klant te zijn heeft KPN ook dit bedrijf naar de kloten geholpen. Had vrijwel nooit problemen voor de overname, maar sinds de overname valt de verbinding steeds weg, wordt data afgekapt en worden nu dus ook al mijn gegevens gedeeld terwijl ik bij XS4all zat om de privacy die geboden werd. KPN mag van mij wel opgedoekt worden, kansloos bedrijf die zelf geen klanten kan krijgen en dus maar goedlopende providers opkoopt.

15-01-2021

Slechte Decoder en Service

Ook bij mij al enige weken een zeer trage decoder. Zo traag dat je je gaat afvragen of hij nog gaat reageren op een opdracht. Eigenlijk vergelijkbaar met de service, wacht nog steeds op een reactie op mijn mail

14-01-2021

De afgang van xs4all

Weg service, weg naam

14-01-2021

Xs4all: net zo slecht als KPN geworden

Ooit vanwege gekmakend slechte service weggegaan bij KPN, nu, na de overname van de dienstverlening door KPN, helaas precies gebeurd waar ik al bang voor was: vergelijkbare problemen bij Xs4all:

- onwerkbaar traag tv-menu;

- telefonisch vrijwel onbereikbaar bij problemen;

- via chat een zinloos antwoord dat het probleem niet oplost.

Ik ga weg bij xs4all.

12-01-2021

Zucht. En dat na jaren probleemloos te zijn geweest

Bereik wifi gehalveerd, omvormer zonnepanelen kon onder xs4all signaal oppakken. Nu niet meer. TVwat moet ik toevoegen. Netflix, opeens onbereikbaar. Zoom etc, ik kan beter een foto opsturen naar mijn colllega’s die beweegt meer dan het beeld op de computer. Einde verhaal bij deze provider.

12-01-2021

Zeer trage tv gids.

Het is op het moment huilen met de pet op.

Nog nooit bij xs4all zo'n trage gids gehad.

Altijd tevreden geweest met xs4all maar sinds de overname door Kpn echt waardeloos!