XS4ALL reviews

3.7

11-01-2021

Trage tv

Sinds eind 2020 grote ergernis over tv kijken. Tv gids (maar ook instellingen e.d.) werkt ontzettend traag.

Glasvezel (vooralsnog) geen problemen mee.

Maria
10-01-2021

Tv traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaG

Waardeloos geworden, slecht signaal internet, tv gids hopeloos, repeaters ander merk worden gestoord: weg met die bende. PS lid vanaf de start. Klaar mee.

09-01-2021

Tv Decoder werkt bijna niet meer

Geen idee wat er aan de hand is, maar sinds enige tijd reageert de tv decoder bijna niet meer. Het duurt vele seconden (en ja, dat is heel erg lang) voordat hij reageert. Bijv. Bij de programma gids of opnamen tevoorschijn halen. Niet leuk meer!

Dit was tot voor kort nooit een probleem.

Nes

Spijt van overstap naar xs4all

Overgestapt van ziggo naar xs4all in de hoop dat internet sneller is via glasvezel, maar ga nu weer terug naar ziggo. Na nog geen 2 maanden ligt internet al vanaf half 10 sochtends er uit en het is inmiddels nu 23:30. Thuiswerken kon ook niet vandaag dankzij Xs4all. Blijkt een bijkast te zijn waar een storing is. Een storing kan ik begrijpen, maar dat het zo lang duurt zonder updates, is onacceptabel. Bij Ziggo heb ik dit nooit meegemaakt, dus weer terug naar Ziggo. Ik heb betrouwdbaar internet nodig, en niet 1 die een hele dag uitvalt en wie weet langer.

Mario

Werkt niet meer

Alles is veel trager geworden na de overgang eind 2020 naar KPN. Irritant traag!

Sinds 1995 altijd tevreden klant van XS4ALL geweest. Ga nu op zoek naar een andere provider. Erg jammer.

Kurt

Geen service meer

Bijna sinds begin bij XS4ALL, altijd blij geweest met hun producten en snelle service. Nu ervaar ik het tegenovergestelde. Traag TV menu, storing TV beelden. Bellen lukt niet meer, sta 10tallen minuten in de wacht en uit eindelijk geen verbinding. Als je een mail stuurt wordt deze half beantwoord en wordt vragen op traag TV menu niet beantwoord. Totaal niet in lijn zoals ik vroeger XS4ALL ervaarde.

Traag!

Ook bij ons supertrage TV. Gids reageert niet, en beeld hapert enorm. Al sinds jaar en dag klant bij xs4all, maar nu ontevreden. Alles in huis nieuw bekabeld, daar ligt het niet aan.

Maar welk alternatief is er dan?

Han
07-01-2021

Op TV ontvanger na goed

In principe werkt Internet Prima, geen probleem mee. Ook bellen lijkt goed - maar ik bel 99% mobiel, kan het niet zo goed beoordelen.

Helaas is TV kijken sinds de menu update niet echt een fijne ervaring. Heeft denk ik niet echt met de overgang naar KPN te maken, voorheen had je ook KPN IPTV.

Wat wel storend is dat de beantwoording van een vraag die vroeger goed was, nu naar KPN niveau verlaagd is. Mijn vraag over de IPTV ontvanger - de traagheid - hield in dat ik de software opnieuw moest installeren.

De man in kwestie had eerlijk moeten zijn en vertellen dat het een technisch probleem was/is waar men aan werkt. Niet net doen of je het probleem niet kent - dat is echt KPN ten voeten uit.

Denk dat even afwachten de zaak wel zal oplossen, maar haal de KPN medewerkers van de XS4ALL servicedesk af.

Leontine
06-01-2021

Tv menu/-gids heel erg traag

Wij zijn totaal niet meer tevreden over xs4all, het lijkt erop dat sinds het menu/ de tv gids is veranderd ( dit had te maken met overgang kpn) het niet meer goed werkt, het is zo enorm traag geworden wanneer je de tv gids gebruikt je eerst heel lang moet wachten en als je dan naar een ander programma gaat moet je weer zolang wachten. Het is superfrustrerend. We waren altijd heel tevreden met xs4all, maar dat is voorbij nu. Heel erg jammer! wij gaan op zoek naar een andere partij.

06-01-2021

Programmagids extreem traag

Sinds xs4all is overgegaan naar KPN is de kwaliteit erg achteruit gegaan. De elektronische programmagids is zo traag geworden dat hij bijna niet meer bruikbaar is

Het is knudde geworden

Vroeger bij Xs4all totaal geen problemen.

Internet trager en minder. Tv gids zo traag als een slak.

Ik baal als een stekker.

Toch de ellende van KPN

Ik ben 3 jaar geleden bij een verhuizing overgestapt naar XS4ALL. Ik was de ellende bij KPN zat. De eerste tijd was heerlijk. Alles deed het gewoon en goed!

Toen begon na overname door KPN de ellende opnieuw. Internet lijkt afgeknepen te worden, tv is een narigheid door de traagheid waarmee het werkt. Ondanks de bekabelde verbinding is alles zo traag dat je er kribbig van wordt. Netflix kent je steeds niet meer etc. Dus toch weer de ellende van KPN! Service hoef je van hen niet te vewachten. Maar weer opnieuw overstappen.

Tim

Traag tv menu

Ben al vele jaren trouw klant van xs4all. Na eerdere teleurstellende ervaringen met providers, destijds overgestapt naar, niet de goedkoopste, maar wel de beste, gezien de vele lovende recensies over xs4all. Echter sinds de laatste update is de reactiesnelheid van de TV ontvanger/menu(?) dramatisch langzaam geworden. Als ik op tv menu knop druk duurt het werkelijk 10-15 seconden voordat er iets gebeurt. Hetzelfde met vervolgacties, dus het terugkijken, bekijken van opnames en het tv-menu verlaten. Bij elke actie 10 tot 15 seconden reactietijd. Dit is dermate irritant dat ik serieus overweeg op zoek te gaan naar een andere provider. Thx KPN! wederom loze beloftes dat er "echt niets gaat veranderen qua service, dienstverlening enz. en.z De consument zal er niets van merken" blablabla

04-01-2021

Is traag geworden met veel storingen

Veel storingen, tv menu is supertraag vergeleken met pre-KPN tijd

Rens

Drama

Nooit problemen met xs4all sinds de overname van kpn groot drama of je komt er niet in bij Netflix al log je 10 x in of je zit een film te kijken en dan wordt je er ineens uitgegooid en kom je er niet meer in ik ben het spuugzat wat een slechte bende die kpn ik ga mijn abonnement opzeggen ga niet een hoop geld betalen aan een provider die er niks van bakt

Om te JANKEN

Ben sinds 2008 al bij xs4all maar sinds de overname is het een groot drama geworden.

TV kijken gaat nog wel maar in het menu komen dat zeker niet, ook het terug kijken van de opnames duurt 5 minuten voordat je in het menu komt.

Gisteren in een uur 7 x dat de verbinding weg was en ik het modem opnieuw moest starten.

In al die jaren mss 10 x storing gehad en nu binnen een week extreem veel.

Heb mijn besluit genomen ik ga na 12 mooie jaren weg bij xs4all en zeker niet naar KPN.

€ 101 per maand betalen voor een zeer slecht product jullie zouden je ogen uit je kop moeten schamen en je leden compensatie moeten bieden.

Tot hier en niet verder Tabee xs4all ( KPN )

Is bijna onbruikbaar

Schakelen tussen tv, gids en opnamen gaat zo traag dat je er bijna onmogelijk mee kan werken. Verwijderde opnamen stonden opeens weer in de lijst (backup teruggezet misschien xs4all?)

Opnieuw opstarten box helpt niet.

Bep
02-01-2021

Traag, traag, traag,

Wat een drama om de gids of de opnames te voorschijn te krijgen. Eén grote ergernis.

KPN doe er iets aan! Anders zoeken we een andere provider. Dat kan alleen maar beter worden.

Rudie
02-01-2021

Met de dag slechter!

GSM slecht geluid, wegvallen van internet.

LAPTOP, steeds opnieuw connectie maken.

2e aansluiting tv onbruikbaar, maar weer los gemaakt.

IK /WIJ zijn ontevreden, trap er niet in, geen kwaliteit.

01-01-2021

Traag menu

Na jarenlange top service en goede ervaringen, nu slecht wifi in huis en slechte digitale televisie. Service desk kwalitatief dramatisch achteruit gegaan. Traag tv menu maakt opnemen terugkijken etc een crime. Jammer maar helaas. Op zoek naar andere provider, dat zal niet KPN zijn vrees ik.