XS4ALL reviews

3.7

Eva
11-05-2018

De beste provider

Uitstekende service, prima internet, klantenservice heel goed. In al die jaren 1 storing gehad. Ik kan me absoluut niet vinden in al de negatieve ervaringen, over o.a tv en klantenservice. Dus hier een volledig tevreden klant.

Kok
27-04-2018

Jammer, jammer, niets te zeuren

Jaren geleden xs4all genomen. Vanaf begin zeer tevreden. Hiervoor ziggo, mijn vrouw hoorde toen voor het eerst dat ik vreselijk kon vloeken. In den helder zeggen we: geen gelul, goed spul!

Lau
19-04-2018

Nooit goed internet

Ik heb nog nooit zo slecht internet gehad als dit echt je kan geen eens Skype en een online spel speelt zonder dat je lag of slecht wifi hebt echt een afrader voor de mensen die gamen.

12-04-2018

Dagelijks wifi-storing

Sinds vorig jaar over gestapt. Vanaf het begin problemen en verminderd ontvangstbereik met wifi. Drie keer een monteur bij gehad, 3x nieuwe router gekregen, maar de problemen blijven. Service was wel goed, alleen geen goede oplossingen. Erg irritant bij het online spelen van spellen en het kijken van TV op tablet of smartphone: op cruciale momenten (cliffhanger, bijna-doelpunt etc) stoort de wifi en valt het programma stil. Sinds vorig jaar kun je een gratis wifi-versterker aanvragen. Dat is niet voor niks volgens mij. Nu zie ik telkens reclames van XS4all op website die ik bezoek met de boodschap 'wifi versterken? klik hier' of 'wifi instellingen optimaliseren? klik hier'. Microtargeting om mij als klant te behouden denk ik dan maar. Het enige dat ik wil is ongestoord mijn programma's kijken op mijn tablet, ik wil daar best iets meer voor betalen. Maar als de 'best geteste' het al niet kan. TV en internet doen het wel vaak goed. Mijn advies: voor die prijs deze kwaliteit? Niet doen!

Fap
02-04-2018

Geen TV en Telefoon aangesloten

Niueuw abbo genomen, Alles in 1. Netjes ingevuld op de site, inclusief nummerbehoud en oude nummer opgegeven. Nu wordt geleverd: alleen internet. bellen, bellen, dan kan nu TV aangesloten over ruim een week ipv drie weken. Werkelijk? In deze tijd. Wat een prutsers.

16-03-2018

Waardeloos provider klanten service super slecht

Ga nooit in zee met xs4all slechte service tv beeld staat steeds stil! internet slecht super traag wifi is echt kloten ze beloven van alles maar komen niks na ben blij als ik kan opzeggen storing de een na de ander

Henri
09-03-2018

Ze blokkeerde het internet in de nieuwe situatie, de prijs drie dubbel betaald. graag over na een betere

03-03-2018

Update over ervaring

Vandaag eindelijk een KPN monteur 'op bezoek' gehad in verband met mijn XS4ALL abonnement. Ben lid van de club sinds begin december, maar heb nu nog steeds niet de beloofde snelheid en verbinding. Vandaag is dan eindelijk de pair bounding gerealiseerd. althans; in zoverre dat deze pas maandag a.s. actief wordt. Tot die tijd (vanaf vanmorgen zaterdag vroeg) geen internet. O, en geen TV en geen telefoon. Heb ik in de drie maanden dat dit nu al duurt een 'sorry' gehad of een compensatie? Welnee; 'u heeft al korting'. ( en dat zou dan denk ik de de korting die iedereen krijgt op een wel functionerende verbinding moeten zijn!)

XS4all. mensen schrijven het hier al; doe het maar niet, tenzij je een hobbyist bent van het eerste uur, die uit nostalgische redenen bij de club blijft. Helaas, pindaboterkaas, tijden veranderen en internetproviders ook; en nog steeds niet ten goede.

Gus
13-02-2018

Waardeloze service voor de hoofdprijs

Ik zit al vanaf het prille begin bij xs4all, eerst in Den Haag, nu 15 jaar in Zoetermeer. In Den Haag was het prima in orde, maar vanaf de eerste dag in Zoetermeer [notabene een ict stad] is het hommeless, de centrale zit te ver, u gebruikt ISDN etc etc. altijd wel een smoes. Wij extra anologe lijn erbij genomen, want dan zou het beter worden, niet dus. Je kan wel merken dat de hele helpdesk van de KPN is want wat een slechte service, en elke keer dat zelfde domme draaiboek doorlopen. Het is wachten op het moment dat er een goed alternatief komt voor deze club. helaas zit je totdan toe aan deze prijzige hoerige zus van KPN vast

Nico heij
12-02-2018

Bagger

Tv is niet te hachelen,altijd ellende,niet aan beginnen

Nico
12-02-2018

Niets dan lof. Aanbevolen!

Al zolang ik internet heb, en dat is sinds 12-10-2010, ben ik uitsluitend klant geweest bij XS4ALL en in al die jaren niet één keer uitval of storing gehad! Ik heb Internet Compact (DSL) + Bellen Onbeperkt Benelux (VoIP). Heb vaak gebeld naar de helpdesk omdat ik van alles wil weten en van alles wil uitproberen, of als ik iets niet snap. Ook heb ik steeds de nieuwste Fritz!Box ontvangen, momenteel de allernieuwste! (de 7581). Upload/Downloadnsnelheid respectievelijk 27/41, voor mij meer dan voldoende. Altijd razendsnelle en correcte service, en altijd uitermate sympathieke en hulpvaardige medewerkers gehad. Eén keer zelfs bij het installeren van e.e.a. had ik gebeld vlak voor sluitingstijd 's avonds, en heeft de medewerker in zijn éigen tijd nog een half uur de tijd genomen om mij te helpen. Hij had ook kunnen zeggen: "wij gaan sluiten, belt u morgen maar terug". Ik snap al die klachten niet, mijn ervaringen zijn 100% positief, en ik pieker er niet over van provider te veranderen. Voor mij is het inderdaad First Class Internet! En zeer terecht "de beste". Aanbevolen dus!

31-01-2018

XS4ALL klant - wat u ook doet, verhuis nooit

In een notendop: - jarenlang tevreden klant - verhuizing 15-1 - afspraak monteur lukt niet want XS4ALL belt naar het vaste nummer dat zij zelf reeds hebben afgesloten - na contact toch een monteur op de 18e - monteur monter: wel sync geen data, is vanmiddag opgelost, ik ga - telefonisch contact (daarna nog meerdere keren, kost telkens ca. een half uur), o jee, we gaan het oplossen - taal noch teken - telefonisch contact: storing in Rotterdam - taal noch teken - telefonisch contact: storing in Rotterdam - taal noch teken - telefonisch contact: storing in Rotterdam is 3 dagen geleden al opgelost - vandaag, de 31e nog altijd geen internet, geen bericht

Het is mooi geweest. Er zijn genoeg providers, ongetwijfeld met hun eigen problemen, maar dit is ronduit beledigend.

Johanna
24-01-2018

XS4all

Ben 14 jaar klant bij XS4all nooit geen probleem gehad snel internet

20-01-2018

Belofte 100mb levert wissselend 30 tot 40 mb

Ik ben verhuist en geabonneerd op Xs4all na snelheidstests op XS4ALL en ook via Twitter geïnformeerd. Dit was niet waar het blijkt dat de snelheid maar 40mb en ook zeer onstabiel kan hiermee ook geen Netflix kijken Na enkele monteur bezoeken blijkt dat er geen pairbonding mogelijk is maar dat er wel 55 mb gehaald kan worden wat dus ook niet gelukt is.

Ik ben nu van ellende ook bij een andere internetprovider daar heb ik stabiel minimaal 400mb.

Wel heb nu kosten van een jaar abbonnement dus dubbel waar ik niet van af kan er is na dat ik een klacht heb ingredient maar 1 maand vergoed. Ook nu na 8 maanden staat er op de internetsite van Xs4all nog steeds dat 100 mb snelheid mogelijk is. Beloftes worden dus niet altijd waar gemaakt bij XS4ALL.

Groet Hans

19-01-2018

Superprovider !

Ik ben echt blij, na de slechte ervaringen bij ziggo. Ben nu 1 jaar bij xs4all, de verbinding (150/50) heeft er in dat jaar maar 1 keer uitgelegen, Kwaliteit van TV en internet zijn zonder uitzondering prima. De combinatie met de Fritz modem en accespunten (daar heb ik er 3 van, op elke verdieping 1), geven me 800mbps op elke verdieping. Ik heb daar overigens wel zelf netwerkkabels heengetrokken, die lagen er nog uit het ziggo tijdperk. Het mooist is de decoder voor tv, waar ziggo de "stofzuiger" horizonbox levert, is de box van Xs4All echt veel vriendelijker. terugkijken vanuit de cloud is briljant. Ook het feit dat alle instellingen in de slaapkamerbox altijd synchroon zijn met de huiskamer is fijn. Gisteravond is de box van de slaapkamer defect geraakt. Gebeld, en nu al een nieuwe in de bus! Niets dan lof dus voor Xs4All

Willem Coppens
17-01-2018

Kwaliteit kent geen prijs.

Anderhalf jaar geleden ben ik uit huis gegaan en ben ik in een appartement op de derde verdieping gaan wonen. Volgens de postcode check waar veel telecom bedrijven gebruik van maken, welke via de gegevens gaan die KPN hen aanbiedt, zou er op mijn adres glasvezel beschikbaar moeten zijn. Helaas is er toen een monteur langs geweest van KPN om te constateren dat de glasvezel aansluiten niet op de plek lag waar hij zou moeten liggen, en de straat opengehaald moest worden om de juiste locatie te vinden. Ik zou dan voor deze kosten opdraaien. Hier had ik natuurlijk geen trek in, maar hoe moest dat verder? XS4ALL was het enige bedrijf wat mij überhaupt nog een internetverbinding via een koperen aansluiting wilde aanbieden. De rest gaf geen gehoor aan mijn wanhoopskreet, want ik zat toen al bijna 2 maanden in mijn nieuwe woning. Hoewel ik aan het begin sceptisch was vanwege de hoge prijs, heb ik er geen moment spijt van gehad. De monteur was er op de afgesproken dag én tijd, ik kan gebruik maken van snel internet en ik heb in al die tijd dat ik hier nu woon geen één keer last gehad van een storing o.i.d. Nu ga ik weer verhuizen en is er de kans om ergens anders een nieuwe klant te worden, maar zonder twijfel wil ik lid blijven van XS4ALL. Jammer om te lezen dat mijn positieve ervaring niet voor iedereen het geval is, maar na het lezen van de ervaring bij Telfort en T-Mobile, betaal ik liever iets meer per maand voor een betrouwbaar netwerk.

Johannus
16-01-2018

XS4ALL wel of niet dubieus?

Ben overgestapt van tele2 naar xs4all. In december aangevraagd, om in januari van start te gaan. Wilde internet en 2 telefoonlijnen. Krijg bevestiging van dit alles, maar waren veel te vroeg met uitvoering, dus hele zooi vervallen.Een nieuwe aanvraag gedaan voor januari, maar wat blijkt.ze zijn vergeten de telefoon lijnen er bij te doen, met gevolg dat ik nu zonder telefoon zit voor ongeveer 20 dagen.Dit is wel mijn bedrijfstelefoon en fax lijn. In januari komt monteur voor aansluiting internet, waarna ik alsnog zelf het apparaat moet aansluiten. Na aansluiting lukt het niet om contact te krijgen met diverse andere aparaten, waardoor na enige tijd op nieuw naar xs4all is gebeld.Dit hele bellen heeft in een paar dagen ongeveer 10 uur wachttijd opgeleverd. Op 15 januari wederom gebeld voor afspraak met monteur via XS4All, deze zou komen op 16 januari tussen .09.00 en 10.00 uur .Om 11.30 uur nog niemand verschenen, en weer gebeld naar XS4ALL. Tot mijn grote verbazing krijg ik te horen dat de afspraak nog niet was doorgezet, en ik zodoende dan maar zelf moest bellen naar die firma voor een monteur.Deze firma gebeld, en ze sturen op 17 januari een monteur. De rekening voor de eerste maand heb ik al gekregen, terwijl niets nog werkt. Het wordt tijd dat de Nederlandse overheid hier een onderzoek naar gaat doen, want heb stilaan het vermoeden met een criminele organisatie van doen te hebben.! Het is ook vreemd dat consumenten organisaties en zo, hier veel te weinig aandacht aan besteden.

Wessel
11-01-2018

Erg duur en bijzonder slechte service

Sinds 2 maanden een abonnement bij xs4all. Helaas is de geleverde WiFi dusdanig zwak dat het bijna niet bruikbaar is. Telefonisch is xs4all onbereikbaar en mail reageren ze pas na een week. Erg lastig communiceren dus. Via mail kreeg ik het advies een extra repeater te kopen. Ook deze werkt waardeloos. Goede oplossingen worden tot nu toe niet geboden.

André
06-01-2018

Waardeloze wifi en slechte service

Wifi is zeer zwak Ben al 2 jaar klant bij xs4all er is nu voor de 2e keer een monteur geweest en bij de 2e keer heeft hij vluchtig gekeken en zij: je wifi is zwak je moet versterker bij kopen Ik heb naar de klantenservice gebeld en die zeggen dat is uw probleem ik moet zelf maar een versterker kopen of een nieuw jaarcontract aangaan dan krijg ik een versterker maar ik wil eerst een versterker en testen of het werkt voor ik m'n contract verleng We zijn er dus niet uitgekomen en ben opzoek naar en andere aanbieder

16-12-2017

Uiteindelijk te duur

Wegens goede internet ervaring overgestapt van ziggo naar XS4all. Ziggoheeft zeer belabberde wifi en internet wordt gedeeld met de straat.

enfin.wat blijkt. Ze sluiten je modem aan in je meterkast. je tv tuner komt natuurlijk in je woonkamer. Dus ben je verplicht een F#$%! electricteit-internet modem erbij te kopen voor 75 euro. Wil je ook op je slaapkamer dan is het 112.50 extra waar niemand het over heeft. Je kan natuurlijk ook een kabel door je hele huis gaan trekken.Duhhh

Dus advies.kijk even naar een provider die in je woonkamer tv en internet aflevert. Of via coax. Dit is belabberd. Je modem hangt in je meterkast. Dus leveren ze er een wifi versterker bij