XS4ALL reviews

3.7

Rem
18-01-2020

Van knp naar xs4all.

Jarenlang tevreden KPN gebruiker, overgestapt op xs4all om eens wat anders te proberen. Geen probleem zou je zeggen met mooie fritzbox hardware en onderliggend dezelfde netwerkinfra. Overstappen ging al vrij slecht, moest diverse keren achter zaken aanbellen. Vervolgens een redelijk crappy verbining het hele jaar door. Duplex lijn, daarvan valt er af en toe eentje weg, dan werkt het weer voor een paar weken dan weer niet traag/stroperig, etc. Nooit gehad met KPN Is het de wijkcentrale, loopt de fritxbox te kloten? Op afstand worden via de helpdesk zaken gefixt 1 maand later weer prut. Ik wil er vanaf maar kan niet, contract maar uitzitten en wegwezen! Heb nu gratis ZIggo ernaast lopen, gaat als een zonnetje, Ziggo is niet zaligmakend maar werkt tot nu toe al 1,5 maand zonder een enkel probleem.

Ries
07-01-2020

Al meer dan 10 jaar tevreden!

Al meer dan 10 jaar tevreden!

door bedrijf aan huis altijd afhankelijk van internet.

slechts 1 keer in die lange tijd een probleem en dat was zeer snel opgelost. werkelijk erg weinig op aan te merken.

Roelof
29-12-2019

Liefst 9 jaar lid ben ik

Denk in de 9 jaren is de internet slechts 5x uitgevallen.

Ik krijg mooie aanbiedingen en heb internet, 100mb, fox sports 1-6 en vele tv kanalen voor slechts 49 per maand.

Zat in de schulden en XS4all deed nooit moeilijk over een wat (2 weken) te late betaling daar ze van mijn situatie af wisten.

Uitstekende communicatie, het zou heel erg zijn als het merk XS4all verdwijnt.

28-12-2019

Internet

Het internet valt er tegenwoordig enorm veel uit, niet normaal.

Nu ben ik al 3 uur aan het werk en is er al 4 x uitgevallen, wordt steeds erger lijkt wel.

Dean
05-12-2019

XS4ALL kan er beter mee stoppen

Xs4all kan er beter mee stoppen want ze kunnen toch niks goeds. Als ze komen om de wifi aan te sluiten dan is er weer is een landelijke storing van alleen xs4all want waarom zou er geen zijn. En dan zegt hij dat hij morgen komt maar dan komt hij niet en raad is. een email van ze dat de afspraak is verzet naar 31 december. Knap hoor, xs4all. Wat xs4all allemaal flikt kan geen andere provider flikken. En voordat we waren verhuisd lag de wifi er ook om de 5 min uit en ik snap niet wat mijn vader in zijn hoofd haalde toen hij xs4all besloot te bestellen. Kut xs4all

Dientje
28-10-2019

Super geholpen

Onze modem had het zaterdag begeven, telefonisch prima geholpen en maandag al een andere Modem in huis, toen ook telefonisch weer heel goed geholpen, een dikke pluim voor jullie.

Auto Vonk Ugchelen

Louise
16-10-2019

XS4all?Eerder XS-not-at-all

??Ik begrijp waarom jullie geen klantwaarderingscijfer hebben opgenomen op jullie pagina. Jullie zouden waarschijnlijk heel wat slechte reviews hebben gekregen. Ik ben lange tijd een tevreden klant geweest tot ik problemen kreeg met de Wifi. Zodanige problemen dat maandenlang niemand in huis gebruik kon maken van de Wifi. Contact met jullie leidde tot niets anders dan zinloze suggesties: zet de router aan en uit, verplaats deze, ze de extender aan en uit etc. etc. Pas toen ik het zat was en ging opzetten bleek er ineens veel meer mogelijk te zijn: een nieuwe Fritzbox, een betere aansluiting etc. etc. Maar.dan moest ik wel mijn opzegging ongedaan maken. Daar hou ik dus niet van. Trouwe klanten met een kluitje in het riet sturen en te laat in actie komen. Op mijn heel normale vraag of jullie de kosten die ik heb moeten maken hierdoor wilden vergoeden (extra internetminuten voor de mobiele telefoons) kreeg ik vandaag jullie antwoord: 'Echter moet ik u mededelen dat we geen vervolgschade vergoeden'.mooi is dat. Niet alleen leveren jullie een slechte service maar verder mogen we het ook bekijken. Heel bijzonder dat ik bij mijn nieuwe provider vanaf het eerste moment een PERFECTE Wifi heb, zonder gedoe, zonder extender. Bah Xs4all dit valt me zo tegen.

Georgia
14-10-2019

Xs4all niet aansluiten!

Wij zitten nu al een jaar bij XS4ALL, alleen maar problemen!

We hebben een eigen callcenter, en tot toe geen week gehad zonder problemen. We worden niet geholpen, monteurs komen nooit opdagen. We zijn net verhuisd en weer hetzelfde probleem. Ik ben echt ten einde raad ik weet niet meer wat ik moet doen. We krijgen nu ineens de melding dat we een particuliere contract hebben. ( al een jaar bellen we dat we een probleem hebben een callcenter)

Vandaag zou een monteur komen tussen 12.00 tot 16.00 die heeft niet eens afgebeld. niet komen opdagen en snel een email nadat we belde om 16.30 een annulering e-mail.

Kortom echt een lakse partij nooit met hun in zee gaan. Ik heb spijt dat we hier ooit zijn aangemeld.

Nathan
06-09-2019

6 afspraken, meer dan een maand geen internet en tientallen verspilde uren.

Op 30 juli 2019 heb ik internet besteld bij XS4ALL, dit zou geleverd worden op 12 Augustus en het pakket een paar dagen eerder. Tot zo ver alles goed. Eerste afspraak met de monteur zou op 13 Augustus plaatsvinden, 1 dag later, geen groot probleem. Echter komt de monteur niet opdagen, na 4x bellen met Guidion nog geen antwoord doordat elke keer de hoorn erop wordt gegooid.

Krijg weer een nieuw tijdvak voor de komende 3 dagen en zal terug gebeld worden. dit gebeurt niet. bellen met Guidion: in de komende 7 dagen moet ik tijden aangeven. 5 van de 7 dagen kan ik tijd vrij maken, de monteur wordt alsnog op een van de 2 dagen ingepland. Hier dan maar een vrije dag voor genomen want ik heb toch internet nodig. De monteur komt niet opdagen.

Bellen met de klantenservice van XS4ALL, deze kunnen niet veel voor mij doen behalve een nieuwe afspraak proberen te maken en na aandringen komt er wel een hotspot naar mij toe, deze heeft natuurlijk maar beperkte data en ik ben groot datagebruiker zowel persoonlijk als professioneel en dit is nauwelijks toereikend voor alleen gedeeltelijk thuiswerk. De rest moet via de hotspot van mijn mobiele telefoon.

De nieuwe afspraak is er, deze keer komt de monteur wel. Hij is 15 minuten binnen en komt tot dezelfde conclussie als ik zelf al had getrokken, het internet doet het niet. De monteur gaat weer, met de belofte dat er een andere monteur komt om de lijn door te meten. Deze komt uiteraard niet opdagen.

In de gehele tussentijd contact met de klantenservice van XS4ALL. Uiteindelijk ben ik het zat en wil ik mijn contract annuleren, ik ben meer dan een maand verder en heb nog geen mb gezien. De klantenservice zegt dat het vervelend is en ze het voor mij gaan regelen.

Nog geen 2 uur later krijg ik een mail dat ze mij toch aan het contract moeten houden omdat de bedenktijd voorbij is en er een contract is. Deze kan ik alleen opzeggen tegen betaling van het complete volgende jaar: dus bijna 1000 euro. Nu moet er nog een nieuwe monteur langskomen om vast te stellen dat het internet het inderdaad niet doet.

Dit is in grote lijnen mijn verhaal tot nu toe. Ik heb uren aan de lijn met de klantenservice gezeten, uren met Guidion in de wacht gehangen, uren met chat en mails met de klantenservice, dagen vrijgenomen, extra reistijd doordat ik thuis niet goed kon werken en nog altijd geen internet.

Gert
03-09-2019

Geen E-Mail contact kpn

Beste XS4ALL, dir bericht is eigenlijk bedoel voor kpn maar omdat ik geen e-mail adres kon vinden maar even zo.

Wat jammer dat zo’n grote provider als KPN geen persoonlijke e-mail contact meer mogelijk is, gewoon even simpel een vraag stellen, ik wilde kpn iets mededelen zoals hier onder.

Als jullie denken dat als de stekker er bij XS4ALL uit gaat dat we dan overstappen naar kpn brrr nee, ik ben nu al 20 minuten bezig om een e-mail aders te vinden van kpn maar nog niet kunnen vinden jammer.

Gert

Alex
02-09-2019

Voortreffende en persoonlijke klantservice

Altijd op een fijne manier gehoplen

Derk
28-08-2019

Waardeloos internet, kansloze service

Al jaren slecht internet, er wordt geen hulp geboden. Ik stap over op Ziggo

Leo
26-08-2019

Alweer twee jaar maken we gebruik van XS4ALL, weinig tot geen problemen!

Wij hebben glasvezel 500/500 goede verbinding. Het hele gezin (4 personen) zitten dagelijks op internet, games, films etc. Weinig tot geen problemen, twee TV kastjes (lekker klein) met perfecte opties voor opnemen en terugkijken. Wel iets duurder dan overige providers (100/mnd incl Ziggo sport voor F1 :) ). Regelmatig markt afgezocht voor andere provider maar de 10 á 15 euro per maand minder weegt niet op de problemen met andere providers (zelf ook negatieve ervaring met bv Ziggo)

Zz
26-08-2019

Kut xs4all

6 augustus mij beloofd om internet aan te sluiten nu zijn we al weer 3 weken verder nog geen moer zonder mij uitgelegd te hebben in t meter kastje gesleuteld te hebben voor glasvezel kosten erbij lopen gooien en guess what!? Nog steeds geen internet elke monteur verteld wat anders wat heb ik een spijt dat ik wou overstappen naar deze kut provider! Mensen niet doen! Ze houden zich niet aan de afspraken zijn niet duidelijk in hun manier van leveren nog aansluiten!

文蓓
09-08-2019

Oplevering zonder internet

Internet+Tv-pakket besteld. Geleverd zonder actief internet. Monteur kon niks testen. Zou voor einde van dag opgelost zijn. Voor einde van dag gebeld met klantenservice. Deze zegt niks te kunnen doen. Over 5 werkdagen krijg ik pas antwoord wanneer het internet geactiveerd gaat worden, maar het is zoiezo niet voor 5 dagen gezien "iedereen op vakantie is" volgens klantenservice.

Niet echt bepaald een leuke eerste ervaring.

Wouter
30-07-2019

Fout van de provider, klant kan barsten!

Tijdens onderhoud aan de dslam prikt de monteur een andere klant op de configuratie van mijn aansluiting. Als gevolg heb ik geen internet, tv of telefoon. Die andere klant heeft nu wrs mijn ip adressen.

Toen XS4ALL nog "zelfstandig" was, zouden zij hun fout toegeven en er ALLES aan doen de fout dezelfde dag nog te herstellen. Nu gooien ze het over de schutting bij KPN en krijg ik alleen te horen: "we kunnen niks voor u doen, KPN moet dit nu op gaan lossen."

Om het nog wat erger te maken is dit de TWEEDE KEER dat KPN dezelfde fout maakt. Leren van je fouten is er dus niet bij.

Vervolgens moet ík een afspraak maken met de monteur van KPN omdat zij niet op afstand kunnen zien wat ze fout hebben gedaan. Wederom mag ik gewoon achter aan sluiten in de rij en ben ik wéér TWEE dagen verder en dus nog TWEE DAGEN langer zonder internet, tv en telefoon.

Nog geen woord gehoord over hoe lang het gaat duren, hoe ze denken dit op te lossen, wat ze mij gaan bieden ter compensatie, alleen maar 'heel vervelend, excuses namens KPN/XS4ALL'.

Ik ben nu wel klaar met XS4ALL (lees: KPN). Ik ga op zoek naar een provider die niet via dat netwerk loopt of zelf storingen op kunnen lossen, zoals XS4ALL dat vroeger kon.

XS4ALL: dank voor de goede jaren; KPN: stik er in!

29-07-2019

Grootste miskoop van mijn leven

Absoluut Nooit overstappen alles is beter dan xs4all

Eerst 3 weken moeten wachten (2weken bedenktijd is dan mooi verlopen)

Daarna kwam de monteur en kon het pakket niet aansluiten.

Hij kon dan kabels trekken tegen vergoede. Van 45 euro per uur!

Aangezien mijn bedenktijd over is moet ik helaas.

Als ziggo had gekozen bijvoorbeeld dan was er geen probleem dit gaat via de coax en kon alles gewoon prima aangesloten.

Het liefst wou ik opzeggen maar is niet mogelijk omdat ik 3 weken heb moeten wachten en in de wachttijd verloopt de bedenktijd zonder dat je weet wat je gaat krijgen.

Michel
23-07-2019

Foute verhuizing, foute factuur, negeren klacht

XS4ALL is meester in het niet ondersteunen van klanten en het niet corrigeren van fouten!

Foutieve adres wordt afgesloten.

Geen responsie.adres overgezet naar Ziggo.

Andere adres verhuist naar nieuw adres met fysieke hulp van XS4ALL, dus men weet en bevestigt intern de verhuizing! Nu wordt opeens het nieuwe adres afgesloten.

Alle adressen worden gewoon gefactureerd alsof we de 2 door xs4all afgesloten adressen gebruiken.

Niemand wil bij xs4all helpen!

Yvo
04-07-2019

N.N.

98% van de xs4all-medewerkers heeft in de ondernemingsraad tegen een overname van K.P.N. gestemd.

Helaas is desondanks de onafhankelijkheid, betrouwbaarheid & innovatie waar deze voormalige provider voor staat door K.P.N. de nek om gedraaid. Excuus.

Bezig met een nieuwe start.

David
26-06-2019

Beste provider

Zit al acht jaar bij xs4all en ik heb nog nooit problemen gehad.

Ik ga nu weg door de overname van kpn.

Jammer heel jammer als jullie van plan zijn om een doorstart te maken zonder kpn ben ik de eerste die terugkomt.

Bedankt xs4all