XS4ALL reviews

3.7

Emile
25-06-2019

Vertrek Ibarra

De huidige topman van KPN , Ibarra vertrekt met spoed.

Hopelijk is dat de redding voor Telfort en Xs4all.nl,

welke twee merken hij om zeep wilde helpen.

Willemjan
21-06-2019

Zeer teleurgesteld

Ben vorige maand lid geworden bij xs4all en wat een teleurstelling. Ik heb meer dan 24 uur zonder internet gezeten en dat terwijl ze op de website adverteren dat je dus geen minuut zonder internet zit. Op zich niet zo erg was het niet dat als je met xs4all hierover in gesprek wil gaan, ze jou onbeschoft en zeer onvriendelijk behandelen. Ik heb hierdoor 55 euro extra onkosten gemaakt waarover ik meerdere malen telefonisch en per email contact heb gehad hoe we dat konden oplossen. Ben zeer onvriendelijk en onbeschoft behandeld en xs4all wil op geen enkele manier compenseren. En toch adverteren dat ze de beste zijn en dat je direct aangesloten bent. Ik had vorig jaar een dergelijk probleem met t-mobile die direct een pluspakket voor een half jaar aanboden ter compensatie waarvoor complimenten. Ik vind het niet kunnen dat er zo geadverteerd word en je zo behandeld word. Xs4all is veruit de duurste maar klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Xs4all is naar mijn mening alleen uit op winst en heeft maling aan de klant. Ik adviseer ook iedereen daarom zeker niet naar xs4all te gaan.er zijn veel betere providers die wel aan de klant denken en niet alleen uit zijn op winst. Wat een teleurstelling zeg, en maar betalen. Wees gewaarschuwd allen.

Henk-Jan
18-06-2019

Slechtste provider

We hebben een poging gedaan over te stappen naar XS4ALL, omdat we niet zo tevreden waren over T-Mobile thuis. Hadden we dat maar nooit gedaan, wat een drama dat XS4ALL. De bestelling ging eerst al fout, i.p.v. een kompleet pakket, kregen we alleen het internet. het heeft bijna een week geduurd om de juiste bestelling binnen te krijgen. Inmiddels zou er al een monteur van Guidion langs komen om het internet te installeren. Die is om onduidelijke redenen nimmer gekomen. Vandaag zou er weer een monteur komen voor de volledige installatie, de dag is inmiddels wel verstreken er is wederom geen monteur geweest. XS4ALL is inmiddels wel zo vrij geweest om het termijn bedrag van onze rekening af te schrijven. Wel incasseren niet leveren is het moto van XS4ALL, de beste internetprovider is voor ons de allerslechtste internetprovider. Werkelijk een slechtere club kan ik niet bedenken.

Eva
13-06-2019

Ik was bij kpn en ben naar xl4allgegaan heb spijt dat ik dat heb gedaan.omdat

Ik ben vankpn naar xl4allgegaanheb er veel.spijt.van.onderanderen krijg ik een nieuw telefoon nummer zonder te vragen?

07-06-2019

XS4ALL bedankt, KPN : Sterf.

Goede provider totdat KPN zich bemoeide. Sinds aankondiging KPN om XS4ALL naam te laten varen en verder te gaan met het KPN beleid een grote trieste klote dienst geworden.

Standaard meer dan 50% packetloss, random access time is voorbij droevig en de microdrops (verstoord b.v. streamed apps) is constant aanwezig.

Na 20 jaar op en af ervaring met KPN kan ik wel concluderen dat ze zeer stabiel zijn. Het was kut, het is kut en waarschijnlijk blijft het kut. Jammer van wat ooit een super dienst was.

@KPN : Bedankt om weer over te moeten stappen naar iets wat buiten jullie trieste netwerk loopt.

Danny
26-05-2019

Tik / kraak ingeluid RTL zenders en veronica

Ben nu al vanaf 1/11/2018 bezig met deze klacht.

ik heb in middels al 4 modems gehad 4 nt kasjes 3 tv ontvangers.

Heb zelf al me kabels vervangen en een nieuwe stopcontact laten plaatsen in de meterkast omdat dit het probleem zou zijn volgens xs4all.

Lees nu bij meerder providers kpn / telfort /t-mobile /ziggo dat die ook het zelfde probleem hebben met een kraak / tik ingeluid.

Hoop dat ze snel kunnen verhelpen.

Herman
21-05-2019

Matig

Internet is regelmatig niet goed genoeg (modem is al recent vervangen). Tv beeld is (iets) minder dan ziggo maar de tv-ontvanger is veel en veel beter dan de ziggo horizon wat betreft bedieningsgemak en snelheid.

Romano
14-05-2019

Willen incasseren maar niet kunnen leveren

Ik ben verre weg van tevreden van XS4ALL. Ik ben de overeenkomst gestart per 1 maart. Op dat moment wist ik nog niet dat ik al op korte termijn elders een woning kon krijgen. Enkele weken later ontvang ik de mededeling dat ik een woning kreeg toegewezen in een andere gemeente. Wat bleek: XS4ALL kan niet leveren op het nieuwe adres, dus de overeenkomst kan niet meeverhuizen, op dat moment: jammer. In de voorwaarden van XS4ALL staat dan ook dat je kosteloos kunt afsluiten en als tegenprestatie word dan wel de inschrijving verlangt voor het nieuwe adres vanuit de gemeentelijke basisadministratie. Prima, is geregeld, ik zeg per 1 april op dat per 12 april de overeenkomst beëindigd moet worden i.v.m. de verhuizing. Ik krijg echter nog wel een volledige incassatie voor april, die ik nog even liet gebeuren tot ik op 5 april weer thuis kom en geen internet noch televisiesignaal heb. Gebeld naar XS4ALL: binnen 24 uur zou de verbinding hersteld zijn. En nee, 24 uur later was het niet hersteld. Een dag later opnieuw gebeld. De medewerker wist mij te vertellen dat ze mij al afgesloten hadden en eigenlijk het niet meer zouden redden voor 12 april om het weer aan te sluiten. Ik krijg een compensatie van € 25,- waar ik akkoord mee ga. Ik kondig ook aan dat ik de incasso storneer, daar ze in feite slechts 5 dagen van april konden leveren. Hoewel het advies van XS4ALL is het niet te doen, wel gedaan. Tegelijkertijd zijn hun facturen doorgegaan, want ook voor mei werd er gewoon weer een incasso gedaan (overigens geblokkeerd), terwijl er al geen sprake meer is van allereerst dat ik woon op het oude adres en ten tweede dat er een actieve verbinding is op het nieuwe adres. Bovendien zou ik met de rekensom hoe ik uit kom over april juist nog geld tegoed hebben van XS4ALL i.p.v. een rekening moeten betalen. Nu blijkt de afrekening, welke bij opzeggen toegezegd was eind april, nu een maand later te verschijnen als het goed is (eind mei), al heb ik mijn twijfels er over. Die had al lang afgerond moeten zijn namelijk. XS4ALL is zeker geen First class internet, zeker niet wanneer je in een buitengebied komt te wonen. Dan is het meer internet tot de 3e of 4e rang. Of beter gezegd: je komt in het afvoerputje terecht.

Chackie
11-05-2019

Slechtse WiFi van heel Nederland

Nog nooit zo'n slechte WiFi gehad valt steeds uit en echt kut WiFi kan geen eens iets normaals doen

Jack
02-05-2019

Uithollen van het TV aanbod

Momenteel zou ik XS4all niet willen aanraden wegens het uithollen van hun zenderaanbod. Er wordt vanaf 1 juni een aantal premium zenders verwijderd zoals National Geographic/FOX/Disney waar 3e rangs rommel zoals 'Love Nature' waar niemand op zit te wachten voor in de plaats komt, en daarbij de opmerking dat vanwege het gulle TV aanbod + service het abbo met €3,50 gaan verhogen. XS4all wordt het synoniem voor een treurige scharrige tent. 1st Class Internet and 3th Class TV.Schaamteloos!

23-04-2019

Zit al twee maanden op een oplossing te wachten van XS$ALL Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, maar oplossen doen ze niet

Nick
13-04-2019

Al sinds 1993 prima service

Ik heb vanaf de begin dagen van allerlei diensten van ze gebruik gemaakt en ben altijd tevreden geweest. De enige problemen die ik heb ondervonden waren te wijten aan hun ADSL leverancier die langdradige procedures hanteerde. Daar hadden ze meer aandacht aan kunnen besteden.

Duurder, maar het geld meteen meer dan waard als je een storing hebt, en ze je urenlang helpen via de telefoon.

30-03-2019

XS4all -> GEEN INTERNET, NIET DOEN DUS (jmm2)

Met 3 locaties overgestapt naar XS4all, vol goede moed want gerated als beste provider.

Ging bij installatie op één locatie al fout, koper niet goed aangesneden in de terminals.

Hersteld.

Bij de tweede locatie werd een IP blok geleverd waarover je niet kunt mailen omdat het geblacklist is.

Moeten we zelf oplossen.

3 dagen geleden ineens geen internet meer na 22:15 (want dan kun je ze niet meer bellen)

De volgende dag deed de TV het weer (ontvanger moet je vaak resetten trouwens) dus ik denk ‘alles ok’.

Ik werk dag en nacht buiten de deur en begin telefoontjes van klanten te krijgen.

Ik had éên testservertje omgezet naar XS4all dat de berichten genereert voor onze klanten voor ons nieuwe software pakket dat in test staat.

Kom thuis, hang een PC aan de Fritz! box en krijg een Catch-All pagina dat mijn internet is “beperkt” (afgesloten dus) want een Rovnix virus/worm gedetecteerd.

Op die pagina staat dan wat je moet doen en dat je een rapport moet opsturen dat je het hebt gedaan enz.

Echter de figuren die ons internet uit hadden gezet zijn dan al naar huis. Die zijn er van 09:00 tot 17:00. Dus met die fratsen lig je er minstens 1 dag uit.

Daarbij komt, geen Rovnix gevonden, niet met Avira, niet met Malwarebytes, niet met F-Secure en niet met Helios.

Daarbij hebben we eigen tools die de bootsectors en boot-1 scannen.

Het kan ook eigenlijk bijna niet want er hingen productie machines aan het XS4all netwerk.

De pubers en volwassenen hier zitten op een apart KPN netwerk.

Dat is het probleem niet.

Laten we er vanuit gaan dat ze gelijk hebben.

Er is iets op ons netwerk.

Het probleem is dat ze je niet waarschuwen, in Nederland, in 2019, terwijl ze mijn telefoon en email hebben. Wat is de moeite?

ELK bedrijf in Nederland waarschuwt je als ze iets aan je infrastructuur gaan doen, tot rioleringbedrijven toe, maar niet XS4all.

En ik kon het ze echt niet aan het verstand brengen dat je dat zo niet kunt maken.

Bij een bedrijfsaccount.

Dus modem in de doos. Servertje teruggezet, Exit.

Maarrrrrrr ze willen ons ons contract laten uitdienen. Een jaar, voor geen internet. Op 3 locaties. Want internet wat zomaar ZONDER WAARSCHUWING afgeschakeld kan worden is geen internet, voor een bedrijf.

Ik heb er vandaag over gebeld, gemailed en gedaan. Geen oplossing, hun policy is afsluiten en dan afwachten wat de klant doet.

Toch nog maar een advocaat gebeld, die het via een ingebrekestelling kan oplossen.

Maar wat een gedoe, advocaat kost geld.

Een jaar lang betalen voor geen internet kost ook geld.

Ik heb het advies gekregen om ze nog een voorstel te doen om de boel maar af te kopen.

Ga ik maandag proberen.

Nooit meer XS4all.

Het is misschien een consumenten provider maar bedrijven moeten ver uit de buurt blijven.

Zijn ze niet op ingericht met 09:00-17:00 werk.

Gezien de berichten hier hou ik echter ook voor het consumentendeel mijn hart vast.

En XS4all: aub aub de stem van de vrouw “we zijn continue bezig onze dienstverlening te verbeteren” waar je elke keer langs moet, weghalen. Het is een farce.

Ik heb jullie vele malen gevraagd om eenvoudigweg te waarschuwen als jullie weer zo’n frats willen uithalen.

Een mailtje of smsje is genoeg.

Dat zou het werkbaar maken en het vertrouwen herstellen.

Een simpele oplossing die niets kost.

En het kon niet. Dus moeten we weg.

Ik zal de uitkomst van het verhaal hier posten.

Heribert
22-03-2019

Zeer slechte service en nazorg! Niet doen

Lang getwijfeld om iets te schrijven, negatieve ervaringen worden al snel op internet gezet en de positieve blijven achter. De overstap gemaakt van ZIGGO naar XS4ALL met de hoop op beter internet, maar helaas (ik wilde glas)! Daarnaast is de service/nazorg echt beneden verwachting bij XS4ALL. Nu weer terug bij ZIGGO en ze zouden eens moeten zien hoe het bij ZIGGO gaat m.b.t. service naar klanten en nazorg. Twijfel je om XS4ALL te nemen als dienstverlener, twijfel dan wat langer en neem deze ervaring mee.

Fred
09-03-2019

Nou 1 uur aan de telefoon gehangen en nog niemand aan de lijn.

trap niet in het verhaal dat je vanaf behin kan terug kijken want een film op rtl7 kon niet . en dan niet kunnen melden ze zouden tot 10 uur open zijn voor storing maar raar dat je na een uur nog niemand aan de lijn heb. ik ga opzeggen.

Loli
01-03-2019

Zakelijk storing internet

Waardeloze provider! Wij hebben een storing ergens zit een virus in een van de 50 computers. Xs4all blokkeerde alles hele bedrijf ligt plat kunnen hier niks doen alles geprobeerd. Willen geen monteur sturen met andere woorden zoek het maar zelf uit kijk maar waar het probleem ligt. Beloofde een monteur volgende dag was het ineens niet mogelijk. De ene slome medewerker naar de ander echt een verschrikkelijk bedrijf!medewerkers liggen stil wij gaan alles door declareren voor het stil liggende werk.

JW
28-02-2019

Misleiding telefonische verkoop XS4ALL

Ruim 8 jaar klant en sinds januari jl. ongevraagd omgezet naar een duurder pakket. Telefonisch misleid en XS4ALL komt vervolgens de overeenkomst niet na; maar schrijft wel de veel hogere abonnementskosten af. Vier verschillende "helpdesk" medewerkers die geen oplossing bieden, maar vasthouden aan het ongewenste, dure pakket.

Stuur nu aan op escalatie d.m.v. stornering en blokkeren incasso. Indien geen oplossing; dan maar een andere provider. Tot zover het zogenaamde "premium" XS4ALL; misleiding en zeer klant-onvriendelijk.

Marcellino
26-02-2019

DNS editor al 6 jaar in experimentele fase

Goedendag,

Vandaag weer eens voor een klant de DNS aangepast ivm verwijzen naar nieuwe website.

De DNS beheertool is al 6 jaar in experimentele fase.

Het is echt wel enigzins amateuristisch dat ze de DNS beheertool na al die jaren nog steeds niet op orde hebben.

Wanneer je dit vergelijkt met andere professionele providers dan raad ik XS4ALL ten zeerste af.

Nena
23-02-2019

XS4ALL eist onrechtmatige betaling

Ik en mijn vriend hebben in november 2018 ons internetabonnement bij XS4All opgezegd. We zijn overgestapt naar Ziggo omdat de internetverbinding traag was. Wij kregen in november per e-mail een bevestiging dat ons abonnement per 1 februari zou worden opgezegd. Op 1 februari maakten we geen gebruik meer van de diensten van XS4All. Hoewel XS4all schrijftelijk heeft bevestigd dat het abonnement per 1 februari wordt opgezegd, eisen zij dat wij ook voor de maand februari betalen. Meerdere malen hebben wij de klantenservice hierover gebeld. De eerste keer werd ons verteld dat we het afgeschreven bedrag moesten storneren. De tweede keer werd ons verteld dat we toch moesten betalen. Een fout kan iedereen overkomen. Het vervelende is dat ze bij XS4All niet bereid zijn om hun fout op te lossen. Hiermee laten ze de klant in de kou staan. Daarom beveel ik XS4All niet aan.

Batavier
20-02-2019

Prima provider. Doet wat het moet doen

Ik heb internet en bellen van xs4all (want geen glasvezel in woonkamer). Overstappen van Ziggo naar xs4all ging prima.

Nu al bijna twee jaar internet en de snelheid is nog altijd precies wat men belooft: 100/100 snelheid.