XS4ALL reviews

3.7

Rita
13-11-2017

Neem je telefoongesprek op.

Zodat je aan kunt tonen met welke aanbieding ze jou hebben overgehaald en vraag een bevestiging per mail over datgene wat je hebt afgesloten.

Dit alles heb ik niet gedaan en daar heb ik veel spijt van.

Mies
06-11-2017

Hetzelfde bedenkelijke niveau als ziggo en kpn

19 jaar internet van xs4all,zonder problemen. nu overgestapt naar alles in 1 ook van xs4all. pas 1 week na de ingangs datum werkt de telefoon. inmiddels 2 weken na de ingangs datum en nog steeds geen tv. dit alles na heel veel telefoontjes naar de helpdesk,die ooit heel erg goed was maar nu is het keuze menu bij xs4all al geen doorkomen aan en laat ik het al helemaal niet over de wachttijden hebben.Wat dan wel weer begrijpelijk is als je een product aanbied wat niet werkt. helaas was het ooit zo goede xs4all afgezakt naar het bedenkelijke niveau van ziggo en kpn.

Rico
01-11-2017

Nooit problemen wel duur

Hi ik heb nooit last gehad met xs4all ik heb het vanaf het begin van xs4all maar is erg duur internet en tv 56€ is veel voor de langzame en slechte wifi krijg ik geen wifi repeater omdat ik net te laat ben niet dus maar ja werkt altijd

Glaskabel
08-10-2017

Zeer goede provider

Prima ervaringen met dit bedrijf. Nog geen enkele keer storing gehad.

Ze bieden de theoretische snelheid voor glasvezel, wat betekent dat ik de volle snelheid heb,

Een echte aanrader!

07-10-2017

Zeer matig product voor een hoge prijs

Ruim een jaar geleden overgestapt naar XS4all omdat ik de problemen met de producten en ook de waardeloze service bij Ziggo beu was. De keuze is toen gevallen op XS4all. Helaas kom je er dan snel achter dat ze de beloftes helemaal niet waar maken. Traag internet, de meest waardeloze WiFi ooit en digitale tv is misschien nog wel erger. Meerdere malen een nieuwe router ontvangen en ook een WiFi versterker, dit alles zonder enig resultaat. De zo geroemde klantenservice blijkt op hetzelfde niveau te liggen als bij alle andere providers. En dit alles voor een behoorlijk hoge prijs. NIKS " first Class internet" dus. Vlug op zoek naar een goedkopere provider, want voor de extra kosten krijg je niks meer !

Marja
25-09-2017

Bijna perfect en zeer tevreden

Wij zijn al jaren klant bij xs4all en zeer tevreden. Nu zijn wij geen personen ; die vaak downloaden etc, maar we maken veel gebruik van hun diensten. Wat ik persoonlijk zo fijn vind is ; dat je ze altijd kunt bellen op een gewoon telefoonnummer en er altijd iemand geduldig naar je luistert. Vorige week hadden wij een groot probleem met spam en ze hebben ons uitstekend geholpen . Ze werken correct en klantvriendelijk Dus wat ons betreft ; Wij blijven klant en van mij een compliment aan het personeel !

Larissa
21-09-2017

Het nummer is op dit moment niet bereikbaar

Wij zijn een zakelijke klant van XS4all. Sinds 29 augustus werkt ons telefoon beperkt -en soms helemaal niet meer. Al drie weken hebben wij contact met meerdere medewerkers van XS4all om dit probleem op te lossen. De oorzaak is uiteindelijk gevonden en ligt bij XS4all (Fritzbox update). Helaas heeft XS4all ook na meerdere bezoeken van monteurs, ook na het installeren van een nieuwe Fritzbox, dit probleem nog steeds niet opgelost. Hun advies aan ons: wacht maar tot het probleem zichzelf oplost of koop nieuwe telefoontoestellen. Met andere woorden, los het zelf maar op! Wij bieden goede service aan onze klanten, dus verwachten wij dat ook van onze provider.

Web
01-09-2017

7Mb internetsnelheid voor maximale kosten.

Vorig jaar gebeld door XS4All, gesproken over misschien stoppen omdat de snelheid van het internet 7Mb is. Er werd toen een prijsverlaging aangeboden en de toezegging dat er werkzaamheden zouden worden verricht om de snelheid te verhogen. Ondertussen meer dan een jaar verder. De kosten zijn inmiddels automatisch verhoogd, het bedrag is nog hoger dan voorheen. Betaal nu meer en nog steeds max. 7Mb (het is nu 2017!). Verder niets gehoord. Telefonisch contact proberen te krijgen, na langdurig in de wacht te hebben gestaan een bericht via het contactformulier gestuurd, over max. 5 (!) werkdagen zal er een reactie komen. XS4All, het merk bekend van de hoge service, is in één keer al zijn opgebouwde credits kwijt. Begrijp uit eerdere berichten dat KPN XS4all heeft overgenomen. Helaas wederom bevestiging dat KPN totaal niet klant- en service gericht is.

Hallum
28-08-2017

De meest betrouwbare internetprovider

De kwaliteit van xs4all producten staan buiten kijf,superieur-second to none. Genoten van schitterende beelden van natuuropnames,zeer goed werkend internet en ook de telefoon werkt naar behoren.Het is niet voor niets dat Nederlands meest betrouwbare consumentenorganisatie(de Consumentenbond)keer op keer xs4all tot de beste internetprovider uitroept.Bij problemen staat er een zeer vriendelijk,deskundig en geduldig klantenservice paraat.Ook een aanrader voor de ietwat oudere, minder snuggere gebruiker(zoals ik zelf).Ze nemen de tijd om alles uit te leggen.En bellen JOU terug bij problemen.Spijt heb ik dat ik niet veel eerder naar Xs4all ben overgestapt-nu overgestapt vanwege een verhuizing.Xs4all is een aanrader,werden er maar meer bedrijven zo goed gerunt.

26-08-2017

Super tevreden met XS4ALL

Na ruim 20 jaar klant te zijn geweest bij Ziggo (gezien de door mij ondervonden problemen bij Ziggo) overgestapt naar XS4ALL. De overstap van Ziggo naar XS4ALL is soepel verlopen. Ziggo nam het sportief op. XS4ALL is niet de goedkoopste maar mijns inziens het geld waard. Installatie is gebeurd door een monteur en dit is perfect verlopen

De Fritz Box7581 - Wat een instelmogelijkheden. Mijn Ubee modem van Ziggo was hopeloos achterhaald - NAS (oude harddisk in case) eenvoudig aan box te koppelen en eenvoudig te bereiken

TV - Veel beter beeld dan bij Ziggo. Bij Ziggo vanalles geprobeerd (versterker coax etc) maar het beeld bleef incidenteel slecht (blokkerig) - Voor het opnemen van je favoriete programma hoeft de HD ontvanger niet aan te staan. Fijn dus als je de gehele installatie met bijvoorbeeld een master slave contactdoos uit wilt schakelen. - Eenvoudig menu voor het instellen van opnamen etc. Myprime van Ziggo was een drama met regelmatig vastlopers of dat het gewoon niet werkte. - Laag stroomverbruik HD ontvanger. Dit in tegenstelling tot de Mediabox XL van Ziggo

WiFi - Stabiel WiFi signaal. Dit in tegenstelling tot ziggo waarbij de WiFi regelmatig wegviel. - Repeater door monteur geplaatst en ingesteld. Door mij meteen aan de monteur afgerekend en achteraf is de betaling door XS4ALL aan mij gecrediteerd doordat er een actie was voor een gratis Repeater - WiFi 's-nachts uit te schakelen

Telefoon - Door de ingebouwde telefooncentrale en de FritzFon app hebben we de dect telefoon eruit gedaan. - We bellen/worden nu gebeld op onze iPhone/iPad. - Ingebouwd antwoordapparaat.

Spotify - Van de in de prijs opgenomen Spotify abonnement dacht ik eerst: Wat moet ik ermee? Maar deze was vlug ingepikt en wordt nu veel gebruikt

Ik ben nu sinds 2 maanden klant van XS4ALL en ben heel tevreden.

Ilse
24-08-2017

Klant worden gaat snel maar eraf komen is een drama

Goede ervaring met het product. Maar wel duur. Dus overgestapt. Bij het afsluiten het ene gedoe na het andere. Inmiddels ontvang ik na al maanden weg te zijn nog steeds rekeningen en worden incasso's afgeschreven. Fouten door hen zelf gemaakt maar de verantwoordelijkheid naar de klant schuiven. Bij het overstappen werd ik gebeld voor behoud van mij als klant. Werd afgegeven op de KPN waar ik naar toe ben gegaan, niet echt netjes ze komen uit hetzelfde koekoeksnest. VOOR MIJ NOOIT MEER XS4ALL JAMMER WANT PRODUCTEN ZIJN WEL GOED EN DUUR.

Kristjan
18-08-2017

Zeer tevreden

Glasvezel van Xs4all. Internet, TV en bellen. Echt heel erg goed. U/D snelheid nagenoeg gelijk, ligt er nooit uit, regelmatig meer snelheid dan waar ik voor betaal. Een enkele keer klantenservice gebeld met vragen en altijd zeer netjes behandeld. Fritzbox doet het ook echt prima. Goed bereik op zowel 2.4 als 5 ggz netwerk, zelfs in beton-en-staal nieuwbouw flat. Fijnste provider die ik ooit heb gehad.

William
16-08-2017

Waardeloze overstapservice

Waardeloze overstapservice die niet aansluit bij de datum die je hebt aangegeven. XS4ALL en Guidion zorgen samen voor een perfecte, arrogante blend van ellende en frustratie.

Bien
14-08-2017

Slechte klantenservice

Ik begrijp niet dat dit de beste provider is. Ik denk dat ze liever geen nieuwe klanten willen. Na het gesprek met de klantenservice was het mogelijk om teruggebeld te worden om een review te geven. Maar. als je het nummer intoets om aan te geven hoe je de service vond wordt aangegeven dat je geen nummer ingetoetst hebt. We hebben nog gefrustreerder dan we al waren uiteindelijk maar de verbinding verbroken. Heel positief om de mogelijkheid te geven om het bedrijf te kunnen beoordelen maar een gemiste kans al je bij een negatieve beoordeling je review niet kunt doen. Zo laten ze een nog slechtere indruk achter.

Jaap
11-08-2017

Wat een omslachtige organisatie

Ik moet een website voor een klant bouwen die perse bij xs4all wil blijven. Inmiddels ben ik meer dan 2 weken bezig en 12 formulieren verder om 2 domeinnamen te verhuizen en de Nameservers van een andere domeinnaam te wijzigen.

De hosting partij die ik gebruik kan het met de verhuis token en de domeinnaam af maar bij xs4all hebben ze bijna heel je historie nodig. Ze vragen nog net niet wat je vader en moeder voor een werk doen.

Ik hoor van iedereen dat zo zo een goede klantenservice hebben. Nou met een organisatie die zo weinig kan heb je dat ook wel nodig. Anders zouden ze allang failliet zijn. Ik zou er trotser op zijn om geen klantenservice nodig te hebben in plaats van de beste te hebben. Want mensen geloof me je gaat hem nodig hebben.

Ik weet niet met welke goede service ze mijn klant ervan overtuigd te hebben perse bij hun te willen blijven maar ik zou absoluut niemand aanraden ook maar iets met webhosting bij xs4all te doen. Blijf weg daar!

01-08-2017

Slechte klantenservice

April 2017 contract voor 1 jaar verlengd na mooi aanbod.Enkele weken later een brief dat per juli de "jaarlijkse verhoging"van 5 Euro erbij komt.Ik zeg daarom op.Een deal is een deal punt uit.Opzeggen mag in zo'n geval kosteloos.Diverse keren de "klantenservice" moeten bellen omdat afspraken niet nagekomen werden.Fout op fout,Kostte mij heel veel tijd geld en frustratie.Uiteindelijk zou contract per 4 juli 2017 stoppen.Maar men schreef eind juni nog wel voor een maand abonnementsgeld af.Dus tot eind juli moeten betalen.Daarover gebeld en gezegd ik niet langer dan tot 4 juli wilde betalen.Helaas,zat nu eenmaal zo in het systeem werd er gezegd en eind juli zou ik teveel betaalde terug krijgen.25 Juli kwam de eindfactuur.Verkeerde berekening waardoor hetgeen ik moest krijgen op een paar Euro niet klopte.Ik verwachtte rond 28 juli het bedrag op mijn rekening.Dit omdat men ook altijd op de 28e van de maand incaseerde. Niet dus.Pas op 1 augustus zou het aan mij overgemaakt worden vertelde de klantenservice.Ik vind dit OPLICHTERS PRAKTIJKEN.

Norbert
27-07-2017

Bijna perfect!

Ik maak al gebruik van internet sinds 1995. Via inbellen met modem, naar isdn, naar kabel, naar adsl naar glasvezel (Vodafone) en nu sinds een maand of 7 glasvezel en binnenkort voip telefonie via XS4ALL. Voor tv heb ik een schotel op het dak voor 4 satellieten. Vanaf dag één zeer tevreden: snel en stabiel internet. Nou eigenlijk vanaf dag twee, er was een probleem met de snelheid. Snel en accuraat opgelost. Als je personeel spreekt, een helpdesk of een techneut: altijd super beleefd, zeer goed meedenkend en oplossingsgericht, óók als het hen geen geld oplevert. Dat vind ik netjes. Misschien één nadeel: ze zijn niet de allergoedkoopste dat is waar, kwaliteit heeft dus zijn prijs.

Henk.
27-07-2017

Service van de helpdesk

Helpdesk medewerker weet niet wat service verlenen is. Luistert niet wat klant vraagt.

18-07-2017

Niets dan lof

Prima provider. In 5 maanden slechts 1 keer er enige tijd uitgelegen. Wat een verschil met ZIggo. Wel even schrikken na de overgang. Alle coax kan weg en er moet utp (netwerk) kabel gelegd worden. Gelukkig al veel beschikbaar maar voor de tv boven toch nog een kabel getrokken, omdat ik liever nog niet aan de powerline wil. Wel iets duurder maar ik vind het geld zeker waard. Alles werkt, recent nog een gratis accespoint ontvangen en nu ook draadloos ac op de bovenste verdieping. Klasse.

Raj
11-07-2017

Gedoe na 1x te late betaling

Jaren gaat het goed dan wordt door een misverstand een rekening niet betaald. Ipv een email, brief of telefoontje waarin wordt gewaarschuwd voor "gevolgen" besluiten ze me op dinsdagmorgen het ipadres-afgifte (dhcp?) te "blokkeren". Na een halve dag flink wat troubleshooting en resetten te hebben gedaan kwamen we erachter dat de dsl-lijn gewoon actief was maar zonder op adres.

Na 2x 25 min aan de gsm gehangen te hebben (thuislijn deed het ook niet meer) waarbij de eerste keer bellen na 25 min wachten werd "verbroken" werd er om 2u smiddags doodleuk meegedeeld dat we eerst een rekening moesten betalen.

Het zomaar direct "afsluiten" bij late betaling vonden ze normaal. Nu is het 16u en de hele dag geen productief moment gehad omdat we vanaf thuis werken.

Reden genoeg om nu op zoek te gaan naar een vertrouwenswaardige provider die een goede verstandhouding met een lange-termijn klant (een betrouwbare provider kies je voor elke maand voor lange tijd) hoger in het vaandel heeft staan dan 1 rekening die 2 weken later wordt betaald!

Robinmobile; begin aub met adsl!