XS4ALL reviews

3.7

08-03-2014

XS4ALL Internet werkt vlekkeloos

In alle jaren dat ik klant ben nooit een grote storing gehad hooguit mijn eigen router even een reset gedaan, maar meer ook niet! Altijd online! Ik ben dan ook een zeer tevreden klant. Binnenkort de overstap naar het Alles in 1 pakket van XS4ALL. Ik ben benieuwd

Nome
12-02-2014

Sinds 2012 IPTV van XS4ALL waar WebTV onderdeel van is. iPad 3 gekocht via actie van XS4ALL, waarop WebTV dan bekeken kon worden. Na storing een maand na aansluiten werkt WebTV niet meer. Na meerdere storingsmeldingen bij XS4ALL geen oplossing van probleem. Klantenservice weet het niet en klachten over dit gebrek aan service worden niet beantwoord.

Nu al anderhalf jaar geen WebTV, omdat XS4ALL geen moeite doet het probleem op te lossen. Zo'n slechte service heb ik nog niet meegemaakt in de 17 jaar die ik klant ben van XS4ALL.

Overweeg naar een andere provider over te stappen en daarmee ook nog flink te besparen op kosten. Tenslotte betaal je bij XS4ALL voor de 'geweldige service'.

23-01-2014

Ik zit al meer dan 10 jaar bij XS4all. Zeer tevreden en nog nooit grote problemen gehad. Helpdesk is tegen normaal tarief bereikbaar en helpen je graag.

S. van Egmond
21-11-2013

Al hoewel internetten op zich prima gaat met XS4ALL, was vooral de combinatie downloaden én bellen een drama. Wegvallende en haperende gesprekken. Dat alles omdat de geleverde modem/router het niet trekt. Meer dan tien jaar ben ik geabonneerd geweest bij XS4ALL. Pakweg van halverwege jaren 90 t/m 2010. In die periode hadden ondertussen ook andere providers flink aan de weg getimmerd, waardoor de voordelen die XS4ALL voorheen bood, op een gegeven moment niet zo bijzonder meer waren. Wat vooral opviel was de achterblijvende snelheid die XS4ALL bood t.o.v. andere aanbieders en de hoge prijs die daarvoor betaald dient te worden. Omdat ik me op een gegeven moment toch een dief van eigen portemonnee begon te voelen, als ik de aanbiedingen van andere aanbieders zag, besloot ik uiteindelijk toch over te stappen. Ik geef toe: met moeite. XS4ALL had immers een behoorlijke naam.

Ik koos voor Ziggo alles-in-1. Een provider die ik tot op de dag van vandaag van harte kan aanbevelen. Ziggo timmert behoorlijk aan de weg. Alsof het "jonge honden"-gevoel van XS4ALL naar Ziggo gevloeid is. Ik heb tot nu toe slechts 1 storing gehad. Koste noch moeite heeft Ziggo gespaard om alles weer netjes op orde te brengen. Ze hebben zelfs de hele kabel tot een stuk voor het huis van de buren vervangen. De helpdesk heeft me tot nu toe altijd kunnen helpen. Ook administratief! Bovendien gratis bereikbaar via 1200. Bovendien is Ziggo ook goed bereikbaar via Twitter op @Ziggowebcare.

21-11-2013

Een klotebende

Moet 6 x per dag opnieuw mijn modem opstarten!! Net overgestapt van Ziggo

Zij kunnen mij niet helpen maar ik moet wel gewoon mijn abonnement betalen

Wel een oudere versie opgezet nu maar niets helpt ik moet het maar uitzoeken!!

begin er nooit aan een waardeloze service en afrader voor iedereen

rob bink

0616006049

Daniel
17-10-2013

Heb al enige tijd het internet extra pakket van XS4ALL, nog nooit een storing gehad en vragen worden vriendelijk beantwoord door de helpdesk. Kwam van andere provider en dat was echt een ramp. Erg tevreden met de overstap.

W.verhaaf
23-08-2013

ik had jaren lang xs4all , maar ik ben toen overgestapt naar ziggo

dat was de grootste fout die ik maakte,

nu ben ik weer terug bij xs4all, nu kan ik weer genieten van mijn internet

15-06-2013

Ik heb het goedkopere pakket internet van xs4all a € 30,50, enkel internet. Ik verwachtte veel van Xs4all omdat ze goede recensies hebben en het duurst zijn. Ik heb al een paar keer weer over willen stappen op een iets goedkopere provider want resultaten zijn toch vrij teleurstellend. Bevredigend 75% van de tijd, maar soms wel wat langzaam, zeker niet snel te noemen. En geregeld heb ik laat op de avond plots geen internet meer en kan dan pas de volgende dag weer online. Geregeld is zo'n 2-3 keer per maand, maar teveel naar mijn zin. Service is wel vriendelijk en behulpzaam.

Ik denk er nu over ook digitale TV erbij te nemen van Xs4all.

15-06-2013

Ik denk er nu over ook digitale TV erbij te nemen van Xs4all.

09-10-2012

Helaas heb ik geen goed ervaring met XS4all. Eerst gelazer dat ik geen tv boven kon hebben. Bandbreedte niet goed etc etc, zeiden ze. Heb dus nog een ZIGO abonnement erbij moeten nemen om boven tv te hebben. Tv, internet en telefoon valt regelmatig weg. Van veel films die ik op neem op dat speciale kastje staat het eind er niet op. Telefoon is een drama. Mijn eigen beantwoorder hebben ze uitgeschakeld, krijg er 1 die door hen is ingeschakeld. Alleen kom ik nooit te weten of er een bericht voor mij is opgenomen en waar ik die kan afluisteren. De telefoon gaat slechts vier keer over, ren me rot op de tel op te nemen en dan neem de beantwoorder van XS4all het al over. Heb hier sinds februari (toen ben ik dus overgestapt naar XS4all) gelazer mee. Mappen vol emails gestuurd. Krijg een mail met een heel ingewikkeld gedoe terug. Ben potdomme 60 jaar en geen ict-er. Nu zou er een monteur een afspraak maken via mijn 06 nummer. Dit zou direct gebeuren. Dit als COULANCE naar mij. Wel heel erg arrogant. Je begrijpt het al, er heeft nog niemand gebeld. Ik ga dus na het einde van het jaar over naar een andere provider.

06-06-2012

Beste ondernemers, Overstappen met je oude telefoonnummer naar Xs4all kan maximaal 2weken duren. Hierdoor kun je misschien 2 weken niet gebeld worden en dus omzet mislopen. Je kunt wel graag bellen maar niet gebeld worden. Dus goed nadenken als je wilt overstappen naar XS4ALL met internet en telefonie. Overstappen naar xs4all met een nieuwe telefoonnummer verwacht ik geen probleem. Wel hebben ze een goeie klantenservice.

28-05-2012

Zeer tevreden over XS4ALL. Met name omdat - wanneer er bijvoorbeeld iets geconstateerd is, bijv. wanneer er een virus aanwezig is - contacteren ze me even. Doordat ik Service+ heb word ik blijkbaar aangemerkt als gebruiker met een prio-verbinding. Supertof. Heb ook een vast contactpersoon zodat ik altijd met mijn vragen bij één persoon terecht kan. En buiten dat? Gezellige omgang als ik XS4ALL dus aan de lijn heb, je hebt tenminste een mens aan de lijn! Ga vooral zo door!

14-05-2012

Voor mijn bedrijf ben ik overgestapt naar XS4ALL, zelf beheren wij vele website's en is het belangrijk dat wij snel internet hebben. Wij zijn van 25 MB naar 40 MB gegaan bij XS4ALL dit was voor mij de voornaamste reden om over te stappen. Omdat ik vanuit huis mijn bedrijf run kon ik ook makkelijk een alles in 1 pakket nemen. Dit heb ik dan ook gedaan. Het is alweer enkele jaren geleden dat ik voor het laatst overgestapt ben van provider, dus ik geniet nu ook ineens van de voordelen die digitale televisie met zich meebrengen. Het is echt geweldig hoe ver de techniek tegenwoordig is. De kids huren elke dag een leuke film in de digitale videotheek. Het gaat allemaal zo makkelijk nu. Ook stuurde XS4ALL een gratis monteur mee, ja je leest het goed EEN GRATIS MONTEUR!! Welke voor mij alles even kon installeren. De vaste telefoon is voor ons het zelfde gebleven. Zelf vraag ik altijd nogal veel en dat weet de klantenservice van XS4ALL inmiddels ook wel. Maar ik ben elke keer netjes behandeld en kreeg ook netjes een antwoord op mijn vraag. Goedkoop, Goed product,Goede service Dat is wat ik wil en dat heeft XS4ALL!!

20-12-2011

Sinds enkele maanden heb ik mijn gezin ondergebracht bij XS4ALL. Dit ging erg gemakkelijk en erg snel. Er kwam een gratis installatiemonteur langs, nou gratis? Het kost een kop koffie!! De monteur was erg vriendelijk en is na de installatie nog even gebleven. Hij heeft voor ons het pakket Internet, Televisie en Bellen geïnstalleerd. XS4ALL is iets duurder dan de gemiddelde aanbieder maar voor dat kleine beetje meer krijg je ook veel meer bij XS4ALL. Ik heb tot nog toe nergens last van gehad. Ik heb veel beter / sneller internet dan voorheen, ik geniet van de 20 mb/s van XS4ALL. Ook heb ik veel zenders op de tv met XS4ALL, en over bellen ben ik ook zeer tevreden! Ik ben erg tevreden over de service en de producten van XS4ALL !!

28-07-2011

al een tijdje heb ik internet van xs4all alleen de laatste tijd is het internet erg sloom. dit ondervinden we op meerdere computers dus daar ligt het niet aan. als ik contact opneem met xs4all wordt ik op zich wel goed en snel geholpen. alleen is daarmee het probleem niet opgelost. het internet blijft nog steeds een stuk trager dan voorheen. het is niet zo dat we de snelheid alleen trager ervaren maar ik zie het ook aan de speedtest. destijds heb ik xs4all genomen omdat deze snel internet had, de dure prijs nam ik maar op de koop toe. echter ga ik nu wel overstappen aangezien mijn internet niet meer zo snel is. ik heb al bij mijn buren gevragd en die betalen minder en zeggen tervreden te zijn. hopen dat het overstappen goed verlooppt...