Centraal Beheer reviews

3.3

Dennie
13-11-2018

Een heel stuk beter! Ik heb mijn vertrouwen in centraal beheer weer teruggevonden. Mijn klacht is serieus genomen en er is objectief geluisterd en nauwkeurig gekeken naar wat er precies is gebeurd en daaruit is gebleken dat de klacht gegrond was. Ik zou om die reden Centraal Beheer (wederom) willen aanbevelen aan anderen.

Communicatie stoornis

CB heeft mij niet op de hoogte gesteld omtrent een betalingsachterstand terwijl zij beweren van wel. Resultaat is dat mijn verzekering werd stopgezet en ik nu als een crimineel behandeld wordt bij iedere andere verzekeraar. Er wordt niet naar me geluisterd en nog minder wordt er gezocht naar een oplossing voor het probleem. Men is niet meedenkend noch meeverend. Ik raad het af om Centraal Beheer als verzekeraar te kiezen vanwege deze Communicate "stoornis"

Brian
28-10-2018

Verzekering stop gezet.

Zins kort is me verzekering stop gezet, gaat om “32” euro. door verhuizing nooit de aanmalingen gehad, overigens nooit op de hoogte gesteld geweest van de gevolgen, als ik de verzekering wilde oplichten had ik wel meer maanden niet betaald, voor mij een hectische tijd. Maar 0 begrip van centraal! “Voor alles is een oplossing” ik moet nu 1100 euro betalen om 3 maand verzekerd te zijn. Wat een bedrijf, die na mijn idee ook andere mogelijkheden heeft kunnen gebruiken om mij te waarschuwen. Ik leef al van het minimum, en heb mijn auto hard nodig om te kunnen eten, centraal heeft geen idee wat voor impact dit op mijn leven heeft.

Wanka
22-10-2018

Premie omhoog toen iemand mij aanreed

Centraal beheer heeft helemaal niets voor mij gedaan. ik ben aangereden, we is waar op n wegversmalling maar ik was daar al op 2 sec na uit. de man die mij aanreed reed zo ontzettend hard dat hij mij nooit kon zien. tegenpartij hebben ze binnen twee weken gelijk gegegeven, niets gedaan. hup premie met 10 euro omhoog terwijl ik niets had kunnen doen om dit te voorkomen

Hamid
12-10-2018

ALARM: ONVERZEKERDE OUDEREN

ALARM: Centraal beheer heeft doorlopend Reisverzekering van mijn ouders stil zwijgend gewijzigd. Waardoor mijn ouders en veel ouderen niet verzekerd zijn. Ik sla alarm omdat mijn vader is komen te overlijden en nu pas klein lettertjes bij ons zijn bekend zijn. Centraal beheer is absoluut een Associaal Verzekerkingsmaatschapij, ik ben gauw aan het kijken naar andere verzekering voor mijn moeder nu die nog leeft! Het is triest dat dit zo gaat! ik wil alleen mensen wakker schudden!

Eduardo
09-10-2018

Verzekering stopgezet

Mijn verzekering is gewoon stop gezet omdat ik 1 rekening niet heb betaalt waar ik niet eens wat vanaf wist en het mooie krijg je ook nog een boete van de RDW erbij omdat je niet verzekerd bent ik kan me ook nergens anders verzekeren. En blijkbaar sturen ze geen mail om je te laten weten dat je verzekering stop is gezet of dat je een rekening open hebt staan ze sturen het alleen per post.

Michelle
08-10-2018

Klantenservice slecht

De klantenservice afdeling bij centraal beheer zijn erg onaardig. Luisteren niet goed naar je en gaan erg slecht met je om. Ik ben na een paar keer met ze gesproken te hebben nog steeds niet geholpen. Mijn kwestie was zeker niet moeilijk. Ik raad iedereen aan om lekker naar een andere verzekeraar te gaan!

Matthijs
04-10-2018

Goed geholpen, snel duidelijkheid over de vergoeding

Ik zie veel negatieve beoordelingen. Een ander geluid. Wij zijn al jarenlang verzekerd bij centraal beheer. Twee weken geleden een inbraak. Grote schrik uiteraard, en ook geen braaksporen. Wij behoorlijk wat stress of er dan wel uitgekeerd zou worden, zeker na het lezen van sommige verhalen hier.

Op zoek naar de bonnetjes, een heel gedoe, maar via diverse winkels en na zoekwerk alles bij elkaar gevonden. Centraal beheer heeft bijna de gehele schade uitgekeerd, daar waren we erg blij mee. Van enkele dingen hebben ze de dagwaarde uitgekeerd. Maar ja een laptop die 4 jaar oud is en een camera die 8 jaar oud is, dat begrijpen we wel. Uiteindelijk kunnen wij onze dierbare camera weer vervangen, en ook zonnebril en laptop. Wij zijn erg blij met de afhandeling.

02-10-2018

Heel triest bedrijf

Je bent helemaal top verzekerd tot dat je na 20 jaar 1 keer aan de bel trek dan is er niemand thuis . Nu een uur lang gepraat te hebben aan de telefoon tot de conclusie gekomen dat er gewoon niet betaald word ze komen met allemaal smoesjes heel erg triest je zou daar maar verzekerd zijn nou wij niet meer!

Abbas
01-10-2018

Slechte probleemafhandeling

Jarenlang ben ik trouwe klant van Centraal Beheer. Ik heb jaren geleden een lekkage probleem gehad binnen het toilet wat naar tevredenheid is opgelost.

Nu heb ik 3 jaar geleden een lekkage gehad in de badkamer en keukenplafond aan de leiding en wat stormschade. Tot zover de ene kant van de badkamer. Dit heb ik toen gemeld en het verhelpen van het probleem heeft 3 jaar gekost. Het stormt niet dagelijks in Nederland. Elke keer dacht ik het probleem opgelost te hebben, maar bij het eerstvolgende storm weer lekkage. Ik ben zo eerlijk (en achterof bekenen heel dom)geweest om net zo lang te wachten met declareren, omdat ik de verzekeraar niet extra kosten wilde opleggen. Nu wordt mij vertelt ja we vergoeden het niet, want de wettelijke termijn van 3 jaar is verstreken. Ik word dus afgestraft, omdat ik heb gewacht totdat het probleem is verholpen. 2 weken geleden een tweede schade aan het plafond. Gevolg is dat de medewerkster het erop aanbrengt dat ik de boel probeer te belazeren, omdat het plafond verband heeft met de muur in de badkamer. Ze willen geen expert opsturen, maar ik moet zelf op zoek naar een expert die moet aantonen dat schade aan het plafond geen verband heeft. Gevolg is dat deze experts lastig te vinden zijn. Waarom betaal ik in godsnaam evrzekering als het toch niet wordt vergoed.

15-09-2018

Valse hoop op een vergoeding

In augustus van dit jaar op vakantie in Zuid Limburg bij een niet overzichtelijke chicane in de weg, de betonnen rand geraakt. Met als gevolg een lekke rechter voorband. Wegenwacht gebeld en deze heeft er voor gezorgd, dat de band bij een bandenbedrijf in de buurt werd vervangen. Bij het bandenbedrijf bleek echter, dat ook de rechter achterband vervangen moest worden. Totale schade € 334,- Bij thuiskomst Centraal Beheer gebeld en de schade gemeld. De schade werd echter niet vergoed, aangezien ik de schade door een niet aangesloten bedrijf bij Centraal Beheer had laten repareren. Stond vermeld in de polis. Dat zal dan wel zo zijn, maar op dat moment denk je er niet meteen aan om Eurocross bellen. Het eigen risico ging nu naar €600,- Er werd na mijn brief, voorgesteld om eventueel de schade uit coulance te gaan vergoeden. Maar uiteindelijk toch geen coulance regeling. Regels zijn regels. Punt uit. Ben al vele jaren bij deze club verzekerd (all risk), maar van enig begrip hebben ze nog nooit gehoord.

B.
29-08-2018

Wassen neus

Goedemorgen,

Gezien het constant afwijzen van schades( wat wij inmiddels meerdere keren hebben ervaren) ben ik in de voorwaarden gedoken mbt de in de bijlage meegestuurde afwijzing op de rechtsbijstandverzekering:

Uit de voorwaarden blijkt echter dat:

In welke situaties zijn geschillen verzekerd - Consument? Een verzekerde heeft een geschil dat te maken heeft met een overeenkomst. • Over roerende zaken of diensten. - Bijvoorbeeld een televisie of een bankstel. - Bijvoorbeeld een geschil met een energiemaatschappij.

De koopovereenkomst van de roerende zaak = schriftelijke overeenkomst. Verkoper wil de afspraken uit de overeenkomst niet nakomen en verkoopt zonder overleg / met inhouden van de aanbetaling van het product, het product aan een ander. Dat het een auto is , is bijkomstig, bovendien is een auto ook een roerende zaak.

Het is dan ook geen geschil over de aankoop van de auto, deze is immers al gekocht en ondertekend d.d 22 juli 2018, gezien het ondertekende aankoopsbewijs- het gaat om levering- niet nakomen afspraak levering, verkopen van het product aan een ander en het stelen van mijn aanbetaling.

We hadden een 5 tal verzekeringen lopen bij Achmea:

2x autoverzekering. Rechtsbijstand prive Rechtsbijstand zakelijk Woonverzekering

Eerst vergeet de medewerker een vakje aan te vinken bij onze verhuizing 1,5 jaar geleden, waardoor we, onlangs achter komen, opeens geen glasverzekering hebben bij onze woonverzekering. Maar wel een kapot raam. Medewerker wil het oplossen door ons het aanvullende bedrag te laten betalen over de periode van 1,5 jaar van de glasverzekering- het verschil, en dan het schadebedrag uit te keren. Waarom? Fout ligt geheel aan de kant van Achmea. Ik heb de verhuizing van het product immers keurig doorgegeven. Er wordt door Achmea niet meegewerkt aan de gespreksopnames die ik heb opgevraagd- rechtsbijstand inschakelen kan niet, want dit is uiteraard verzekerd bij Achmea en wordt uiteraard niet gedekt. Ik wil geen verschil bijbetalen, dit is niet mijn fout.

Dan hebben we een issue op de gezamenlijke afvoer met de buren die door ons huis loopt, waardoor de buren lekkage ondervinden. We hebben in ons huis moeten breken om de afvoer van boven naar beneden te herstellen/ opnieuw aan te moeten leggen. Ook deze schade en kosten valt niet onder de dekking…

Dan de issue hierboven wordt afgedaan als zijnde geschil aankoop auto- zonder BOVAG. Dit kan echt niet.

Ik verwacht dat er opnieuw wordt gekeken naar bovenstaande punten en een oplossing wordt aangereikt door Achmea.

Mex
27-08-2018

Geen hulp, slecht klanten contact. weinig begrip.

Ik heb laatst schade gereden bij het achteruit rijden. Nergens in de polis van centraal beheer staat dat jij de gene bent die moet betalen. Je betaald elke maand een vast bedrag wat tot in de duizende euro's loopt. Vervolgens gebeurd er 1 keer iets en mag je de volle mep zelf betalen terwijl zij een potje hebben gespaard voor als er wat gebeurd. Dit bedrag is 450 euro. dit heb ik makkelijk opgebouwd maar word niet gebruikt.

Vervolgens ga je bellen hoe of wat en word je kortaf opgehangen en wensen ze je veel succes.

Zeer slechte support. Geen logische verklaring waarom ze niet het geld gebruiken wat jij hun elke maand betaald. Ze willen alleen maar je geld.

Jolanda
23-08-2018

Correcte afhandeling reis- annuleringsverzekering

De ervaring die wij hebben met Centraal Beheer na een annulering van een geboekt arrangement is zeer positief. Correcte afhandeling. Dat geeft een fijn en vertrouwd gevoel bij hen verzekerd te zijn.

Peet
21-08-2018

Niet creatief meedenken met jarenlange klant

Helaas heb ik ook na 30 jaar klant te zijn een nare ervaring met Centraal Beheer. In die 30 jaar maar 3x iets geclaimd waaronder 5 jaar geleden een diefstal van portemonnee in Luik waarna keurig alles is uitbetaald. Nu is mijn kind overvallen en beroofd en blijkt dit niet vergoed te worden ondanks aangifte omdat CB deze vergoeding eruit heeft gehaald en ik een aparte verzekering voor buitenshuis had moeten afsluiten. Tja, eigen schuld. Polis niet goed bekeken wat er eerst wel in zat en nu niet meer dus heel goed op blijven letten klant. Wat mij hierin het meeste stoort is dat er op mijn vraag voor creatief meedenken met de klant met als voorstel van mij om deze zaak wel te vergoeden (ging niet eens om een groot bedrag) en mij tegelijkertijd die verzekering voor een paar euro direct af te laten sluiten niet is gereageerd. Gewoon een dikke nee. Dan had ik willen blijven omdat ik na 30 jaar geen premie te hebben gemist een goed gevoel van wederzijds vertrouwen zou hebben gehad bij mijn verzekeraar in vervelende situaties. Dan begin ik liever ook met een nieuwe schone lei bij een andere verzekeraar.

Roel
20-08-2018

Voel me als een crimineel behandeld

Wij hadden de pech dat tijdens onze vakantie een horloge gestolen is. Mijn vrouw raakte tijdens het wassen op de camping afgeleid en heeft daarna alles wat op de wasbak lag meegenomen. Naderhand bleek dat haar horloge hier niet meer bij zat. Kortom, tijdens de afleiding is het horloge gestolen. Eerst gebeld met centraal beheer, alle begrip, word vergoed. Daarna nogmaals om definitief te maken en ineens moet er van alles gedaan worden. Vind het geen stijl dat persoon 1 zegt gaan we vergoeden en persoon 2 zegt dat je van alles in moet vullen, bewijzen op moet sturen en dan nemen ze het in behandeling.

19-08-2018

Alleen goede ervaringen gehad.

Diverse auto en caravan schadegevallen gehad. Altijd snel en netjes opgelost. Prima.

21-07-2018

Behulpzame medewerker aan de telefoon

2e auto makkelijk en voordelig kunnen verzekeren. Gewoon telefonisch afgestemt wat de meest voordelig verzekering is.

11-07-2018

Zakkenvullers werken bij ventraal beheer

Heb woonverzekering die zou je kunnen aanspreken bij schade aan huis heb lekkage gehad waardoor zinken dakgoot lek was en houten dakgootbak gedeeltelijk verrot was moest worden vervangen gemeld bij CB en wat krijg je dan te horen na 2 dagen en na inleveren van schaderapport opgemaakt door een deskundige eerst het is een vervolgschade dus we betalen niks even later krijg ik een ander persoon van CB aan de lijn en zegt u heeft uw huis niet goed onderhouden dus we betalen niet wat voor mij een belediging was want ons huis ziet er perfect uit.Het je reinste plaatboeven bij centraal beheer nog nooit in 35 jaar iets geclaimd gauw opgezegd bij die boeven

Hano
07-07-2018

2 lekke banden

Ik wil graag Centraal Beheer een warme douche geven. Ik raakte met de auto in de rotonde een betonnen stoeprand waardoor er 2 banden lek waren. ANWB gebeld, die komen wel voor 1 lekke band maar niet voor 2. Ze laten je dus gewoon staan. Omdat ik WA casco verzekerd ben had ik het idee dat me dit dus flink geld ging kosten want de auto moest weggesleept worden door een bergingsbedrijf. En ik had nog maar net genoeg saldo om een paar nieuwe banden aan te schaffen.Toch naar Centraal Beheer gebeld en het bleek dat ik 1x per jaar recht had op wegslepen. CB heeft een bergingsbedrijf ingeschakeld die er met een half uur al was. Netjes door de berger naar de Kwikfit gebracht en de berger wachtte ook nog of ik gelijk geholpen kon worden. De ANWB laat je dus gewoon verrekken maar Centraal Beheer helpt je wel als je in de penarie zit.

Katharina
06-07-2018

Buitenhuisverzekering

Aangemeld bij cis omdat ik 4x schade hebt gehad aan mijn iphone ging vandaag een inboedelverzekering aanvragen en kreeg een weigering op die manier ben ik er achter gekomen dat ik een melding heb gekregen niet via centraal beheer zelf die hebben me helemaal niets mede gedeeld maar ik laat het hier niet bij zitten want elk mens moet een inboedelverzekering hebben omg ik kan hier werkelijk niet over uit niet eens een medeling over mevrouw u heeft teveel schade dit gaat zo niet bijvoorbeeld nee hoor een melding achter me rug om judas streek heel erg laag een dikke nul voor centraal beheer