Centraal Beheer reviews

3.3

28-08-2019

Waardeloze klachtenprocedure

Omdat ik het niet eens was met de inhoudelijke afhandeling heb ik uiteindelijk een klacht ingediend.

Het standpunt bij de klachtenprocedure was, dat ik zelf maar voor een second opinion moest zorgen of contact met het kifid kon opnemen.

Marloes
26-08-2019

Sluit vooral geen reisverzekering af

Laat je vooral niet misleiden door de inleidende tekst; “Onbezorgd op vakantie. Met bagagedekking is schade, diefstal of verlies verzekerd.”

Voor onze huwelijksreis een kortlopende reisverzekering afgesloten. In 12 dagen tijd zouden we door een deel van Italië trekken. Vanwege de route besloten we een kleinere auto te huren gezien er plaatsen zijn waar je alleen met een kleine auto comfortabel kunt rijden en we maar met zijn tweeën op pad zijn.

De fiat 500 die we meegekregen voldeed dan ook aan alle wensen.

Tijdens een kort bezoek aan het strand is onze huurauto op professionele wijze opengebroken en volledig leeggehaald. Met niets meer dan een handdoek en zwemkleding stonden we dan in Italië bij de auto. Na contact gezocht te hebben met Achmea wordt ons doodleuk verteld dat ze niets kunnen doen omdat er ook spullen zichtbaar op de achterbank lagen en we er dus niet alles aan gedaan hebben om onze spullen veilig op te bergen. Dat de auto op slot was en we aan een drukke weg stonden pal naast een hotel maakt verder niets uit. Los van het feit dat het portier aan de bestuurderskant overduidelijk braaksporen vertoond. Dus een weggegooide premie, weg spullen en weg onbezorgde vakantie als gevolg.

Voor een bezoek aan het strand heb je volgens Achmea blijkbaar met twee personen minstens een bus nodig. Je kunt natuurlijk ook gewoon je koffer gebruiken als ligbed op het strand mocht je de auto te groot vinden, bespaart je meteen de huur van een ligbed.

Wij zullen in ieder geval na de reis onze overige verzekeringen ergens anders gaan onderbrengen, wij hebben al genoeg dieven gezien!

14-08-2019

Geweldige service!

Centraal beheer heeft onze verloren iphones in korte tijd vergoed op basis van de voorwaarden van onze verzekeringen. Fantastisch snelle service, en afspraken zijn nagekomen. Een dikke pluim!

Astrid
09-08-2019

Transparant in voorwaarden en degelijke afhandeling bij schade

Ons gezin heeft meerdere verzekeringen bij Centraal Beheer lopen. Ze zijn transparant in hun voorwaarden, de premie is prima, met name als je collectiviteitskorting krijgt. De afhandeling van schade is altijd zeer zorgvuldig en snel. Ik ben zowel tevreden over de app als over de telefonisten. Of het nu gaat over de autoverzekering en de hulpdienst, de aansprakelijkheidsverzekering of bv waterschade.

Kilian
02-08-2019

Goeie service

Snelle en goeie service. Ik ben geholpen door natsja echt een topservice gelijk afgehandeld!

Marjolein
30-07-2019

Dure reisverzekering & slechte service

Mijn man en ik zijn een jaar op reis en daarom een dure reisverzekering bij CB afgesloten. We hebben in de afgelopen maanden 2 claims moeten indienen ivm verlies van persoonlijke bezittingen, maar die claims staan al maanden open. Elke keer komen ze weer met het verzoek om informatie op te sturen, vaak ook van informatie die je al eerder gestuurd had. Ik heb wel 5 keer uitgelegd wat er gebeurd is en alle bewijzen en bonnetjes meegestuurd. Vervolgens vragen ze die nogmaals, dus dan moet je ze weer opzoeken en dan een overzicht te maken van de datum en prijs, terwijl dat de eerste keer niet gevraagd werd en bovendien deze info op de bonnen en afschriften staan. Zo is er elke keer wel wat. Aan de telefoon waren ze vrij netjes, maar als je op basis daarvan de informatie stuurt, komt ook dan daarna weer een verzoek voor nadere info. Bijzonder slechte service en uitermate frustrerend.

Stephanie
27-07-2019

Klushulp van centraal beheer is een complete flop!

Via centraal beheer zeker geen klushulp inschakelen. Ik ben nu voor de vierde keer laten zitten. Ze doen zelf wel hun best maar aangesloten klusjesmannen zijn onbeschoft en een complete aanfluiting. Nogmaals, doe dit jezelf niet aan!

Maria
12-07-2019

Klushulp onprofessioneel

Ik had twee uur klushulp geboekt voor allerhande klusjes. Wij hebben zelf vooraf gebeld met de klushulp om klussen door te spreken. Hij was nors en gaf aan dat een collega kwam. Prima. Op de dag zelf komt er een klusjesman die niet echt meedenkt. Een klus kan hij niet afronden vanwege onvoorziene omstandigheden. Hij heeft duidelijk geen zin en wil na 1 uur weg. Daarna krijg ik een factuur van 2 uur en iemand die heel boos is dat ik niet wil betalen. Wat een klote service

12-07-2019

Klushulp Centraal beheer is een flop

Onze gootsteen was verstopt. Bij klushulp centraal beheer aangemeld. Tarief was € 75,—. Na aanmelding kregen we een bevestiging. Toen was het tarief verhoogd naar € 90,—. De bevestigingsmail van centraal beheer moest door ons ook bevestigd worden. Dat ging niet goed. Wij moesten toen bellen. We werden 20 minuten in de wacht gezet. Er werd ons toen verteld dat het tarief € 150,— was. We hebben er maar van afgezien en via internet een ander bedrijf ingeschakeld die direct kwamen en alles keurig hebben opgelost voor € 108,—.

Damian
03-07-2019

Hele slechte ervaring gehad met cb. Uit het niets een brief gekregen dat mijn auto verzekering stop is gezet, vanwege volgens cb, een betaling van de premie die niet volledig is geweest. En dit is pas na 3 weken vermeld middels een brief waardoor ik dus 3 weken onverzekerd rond heb gereden. Het vreemde van dit verhaal is dat ze elke maand automatisch de premie inhouden. Uiteindelijk meteen gebeld en de dame in kwestie begreep dat niet maar kon het voorval niet terug draaien of oplossen. Ik moest maar een mail versturen en uitleggen hoe dit kon gebeuren, terwijl het niet mijn fout is. In de tussentijd zou ik onverzekerd zijn tot ze dit voorval onderzocht hebben. Ongelooflijk. Dit zou 1 week minimaal duren.

En maar excuses zoeken en dat ze geprobeerd hebben te bellen. Niets van waar. Uiteindelijk naar een andere maatschappij overgestapt. Dit allemaal om enkele tientjes premie verschil die niet verrekend is door cb zelf.

Mijn advies. Hoe aantrekkelijk het ook lijkt, kijk goed rond naar een andere verzekeraar!

De service is gewoon slecht en enige vorm van empathie tonen of tot een oplossing komen ontbreekt volledig.

01-07-2019

Uitbetaling na overlijden moeder

Zijn nu al een tijd bezig om de levensverzekering uitbetaald te krijgen na overlijden van mijn moeder .

Eerst zijn ze me papieren kwijt die ik op koest sturen gebeld naar hun opnieuw opgestuurd zou spoed worden,.

Na 14 dagen heeft mijn broer wederom gebeld erover kreeg als antwoord lopen achter . Wederom beloofd spoed zijn nu al 6 weken bezig schandalig .Wij hoeven toch niet op te draaien voor het achterlopen afhandelingen .waardeloos bedrijf zijn helemaal overgeleverd tot zij uit betalen .

Greq
17-06-2019

Centraal Beheer wil niet uitbetalen

Ik ben al sinds November 2018 bezig met Centraal Beheer om een schade toegekend en uitbetaald te krijgen. Telkens beantwoord men geen mails en telefoon. Telkens een nieuwe persoon van klantenservice die bemiddeld en er veranderd niets. Dan word weer een niet objectieve schade expert ingeschakeld. Nog steeds geen definitieve toekenning en uitbetaling en de zaak is 100% duidelijk. Centraal Beheer vergeet dat je ook nog klant bent. Nooit meer Centraal Beheer en Achmea voor mij. Schande!

Henry
15-06-2019

CB niet aan te raden bij honden bv

Heeft u huisdieren? Neem dan geen verzekering bij CB. Ik heb een all-risk inboedelverzekering en daarmee dacht ik all-risk verzekerd te zijn, maar dit is niet het geval. Mijn hond heeft recent de bank beschadigd en ik dacht dit te kunnen verhalen op mijn verzekering. Ik declareer nooit iets maar dit was toch de moeite.

Helaas, huisdieren vallen niet onder de verzekering want die zijn onberekenbaar. tja kinderen toch ook?

Hiervoor ook een autoschade gehad waarbij ze zich achter allerlei dingen verschuilen. Autoruit ingeslagen en navi gestolen, maar de krassen die de inbrekers achterlaten worden niet vergoed. Net zoals de software die op de navigatie stond, want die is te oud (2015).

Ik ben er wel klaar mee en verhuis met mijn verzekeringen.

Patricia
06-06-2019

Trouwe klant zijn, maar als je na 8 jaar hulp nodig hebt verstoppen ze zich voor enige hulp. Wij zijn met spoed terug naar Nederland gevlogen voor medische hulp voor onze zoon. Wij hadden mega veel kosten anders gemaakt in het buitenland waar zij voor hadden opgedraaid. Ipv meedenken en tegemoet komen in het betalen van de tickets verschuilen ze zich achter de annuleringsverzekering. In plaats van dat we de vakantie halverwege afbreken en niet annuleren. Het is wat anders als we nog in Nederland waren en de reis echt daadwerkelijk annuleerden. Ik raad Centraal Beheer af.

05-06-2019

Achmea rechtsbijstand

Zorgt alleen voor extra ruis op de lijn. Frustrerend advies, :"Bitte Gehirn einschalten"

Jammer van alle wisselingen van behandelaars en alle excuses voor de trage behandeling. Inhoudelijk antwoord krijgen is er ook niet bij.

Geen partner die meedenkt naar een oplossing.

Jammer en ziek makend.

Te veel procedureel , de menselijke maat opbreekt, jammer. Hiermede gaan ze het niet redden.

Ouassim
01-06-2019

Afschuwelijk fout

Goedendag,

Had een autoverzekering bij centraal beheer achmea betaalde altijd om de jaar en dit jaar hebben ze me 4 maanden zonder verzekering laten rijden en ben ik bestraft door RDW ervoor. Gelukkig heeft RDW mij op gelijk gesteld en hoefde ik de boete van 400 nog wat niet te betalen. Maar de vraag is hoe heeft dit kunnen gebeuren. Nou, augustus september ben ik verhuisd en is het doorgegeven aan hun telefoon nr hebben ze ook en email adres. Ze hebben stop gezet omdat er geen reactie was gekomen uit het verstuurde brieven van het verzekeringsmaatschappij die ze naar de oude adres hebben gestuurd, en die brieven was wegens het misslukken van het automatisch incasso dus ik heb het nooit gehad dus ook niet gezien of gelezen. Ze hebben mijn nr en email adress waarom hebben ze dat in het systeem staan vraag ik me nu af . Ieder geval grootste fout was om hiernaartoe te komen ik heb inmiddels een nieuwe verzekering en tot nu toe zijn ze geweldig het gaat om nationale Nederlanden en die zijn zeker 100% beter dan deze mislukte verzekeringsmaatschappij ik zou iedereen afraden om bij hun te komen

Daniel
17-05-2019

40 jaren klant

Dit jaar loopt levensverzekering en hypotheek af. Sinds nov2018 regelmatig brieven gekregen en altijd telefonisch beantwoordt. Helaas blijkt de communicatie tussen de verschillende afdelingen zo beroerd dat ik nu , 14 mei 2019 , nog steeds geen bevredigend antwoord heb gekregen.

Mijn advies is om niet met centraal beheer in zee te gaan.

Anja
16-05-2019

Even Apeldoorn bellen? Vergeet het maar.

Reisverzekering bij Centraal Beheer? NIET DOEN. We dachten goed verzekerd te zijn, maar toen de portemonnee van mijn echtgenoot gestolen bleek, toonden zij zich niet thuis. Een portemonnee valt onder Bagage en als je die niet apart verzekerd

( wat bij de meeste instanties er standaard inzit ) moet je dat bij CB apart verzekeren. Zorg ervoor dat je de polisvoorwaarden HEEL GOED doorleest, want je wordt op het verkeerde been gezet. Betaal je al jaren veel geld aan diverse verzekeringen, hypotheek etc. en dan zijn ze ineens niet thuis. Ze zijn veel duurder dan andere maatschappijen en nog durven ze dan "Nee, je krijgt niets" te zeggen. Ga naar een andere verzekeraar op zoek want Centraal Beheer wil graag innen, maar uitbetalen ho maar. En dat voor een luttel bedragje van €200. Klantvriendelijk? Echt niet. Voor mij geen Centraal Beheer meer!

Mohammed Benaskar
15-05-2019

Zodra je maar iets claimt dan sta je op de zwarte lijst.

Ik heb een claim ingediend omdat mijn voertuig een schade had, dat duurde 2 maanden en wouden niet uitkeren en zeiden tegen me, laten we dit maar via de waarborgfonds regelen, terwijl ik all riks verzekerd ben?

Wtf dat zeg je toch niet, ik ben juist all risk

verzekerd zodat de verzekering alles regelt daar betaal ik ze ook voor! , 2 maanden later kreeg ik uit het niet uitbetaald maar sta wel gelijk-5 en weet nog steeds niet of het een waarborgfonds zaak is.

2 maanden later is mijn voorruit gestolen en na 2 maanden later krijg ik bericht dat ze niet uitkeren omdat ik 5 jaar geleden bij een reisverzekering van Interpolis een Premie van hooguit 2 tientjes niet had betaald en daardoor ik dus niet een goeie verzeker nemer ben en Interpolis had mij dus opgezegd en als ik had gezegd dat dit was gebeurt had Centaal Beheer mij nooit als klant geaccepteerd.

Ze willen er wel heel makkelijk van af, gelukkig een top rechtsbijstand SRK die er nu mee bezig is.

P.S.

Interpolis, FBTO, Centraal Beheer, Avero, Inshared, Zilveren Kruis zijn hebben allemaal dezelfde grapjes! Let op!

Nationale Nederlanden is de beste!

Wordt vervolgd.

Erwin
13-05-2019

Top verzekeraar CB

Twee maal reis geannuleerd ivm ziekte echtgenote,

en telkens spreekt men eerst de bezorgdheid uit over de zieke reiziger en daarna wordt meteen alles telefonisch afgehandeld en uitbetaald, zo ook met mijn autoverzekeringen en woon en inboedel. kortom een TOP VERZEKERAAR. alle lof voor alle medewerkers.

gr Erwin Maes Stramproy