Centraal Beheer reviews

3.3

08-06-2012

Prachtig nieuw gestuct plafond vertoont opeens een blaas waar na verder onderzoek vocht onder zit.

Boven ligt de 3 jaar geleden nieuw aangelegde badkamer, waar ergens toch vocht weg sijpelt, dat uiteindelijk na jaren het plafond eronder bereikt.

Even Apeldoorn bellen, je hebt tenslotte al ruim 20 jaar premie betaald zonder ooit te claimen.

"Als het een kitrand of tegel is vergoeden we het niet" is de eerste reactie.

Op aandringen laat ik ze dat zelf dan maar onderzoeken, dat wordt dan weer wel vergoed.

Er lekt inderdaad iets door en dat wordt niet vergoed. ook de ingrijpende vervolgschade niet, wordt ons telefonisch meegedeeld.

al ruim 3 weken is de badkamer niet te gebruiken omdat we alles willen laten drogen voor tot afwerking van het probleem over te gaan.

Nog steeds geen rapport of schriftelijke bevestiging, dat na 2 x bellen is toegezegd door Centraal Wanbeheer.

Gelukkig kan ik na afhandeling van de schade deze frutverzekering meteen opzeggen.

07-05-2012

Nadat wij op onze bestemming waren aangekomen werd helaas mijn tas gestolen. Wij hebben meteen ter plekke aangifte gedaan en de hulpnoodlijn van centraal beheer gebeld (werd zeer deskundig,behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan) Bij thuiskomst is de schade telefonisch afgehandeld en meteen overgemaakt!

Alleen als wij uit de steekproef controle worden gehaald moeten we de stukken kunnen aantonen.

Een super snelle en klantvriendelijke afhandeling!

30-03-2012

Goedkoper

Een paar minuten geleden ben ik via internet met mijn woonverzekering overgestapt van hema naar centraal beheer. Door een slechte ervaring met hema van mijn buurvrouw was ik gaan twijfelen aan mijn woonverzekering die ik daar heb. Toen ben ik rond gaan surfen en uiteindelijk terrecht gekomen bij oa centraal beheer. Hier vond ik veel goede ervaringen over en de premie was lager dan mijn huidge verzekering. Ik heb er een nachtje over geslapen maar nu uiteindelijk toch overgestapt naar centraal beheer. Ervaring met aanspraak doen op de verzekering heb ik niet maar het aanvragen ging makkelijk en de kosten zijn ook rond de 5 euri per maand goedkoper.

10-12-2011

Na 20 jaar verzekerd te zijn bij Centraal Beheer voor een 4-tal verzekering, diende ik voor de eerste keer een claim in en wel op mijn aansprakelijksverzekering ter hoogte van 900,-. De juffrouw aan de telefoon vond dat de bewijsmaterialen (foto's e.d.) niet de juiste waren en gaf mij vanaf het eerste moment het gevoel dat ik aan het frauderen was. Aan het eind van het gesprek gooide ze ook nog de hoorn op de haak!!!!!

Na een klacht te hebben ingediend werd hieraan ook nog eens slecht gevolg gegeven.

Ik ga nu al mijn verzekeringen bij Centraal Beheer beëindigen.

14-11-2011

Goede verzekeraar 2 x problemen met kapote ramen gehad,even apeldoorn bellen en de zelfde dag werd ik gebeld door een glaszetter wanneer deze langs kon komen om de maten van het raam op te meten.Perfect geregeld

03-10-2011

Top verzekering! Twee gevallen waar sprake was van een lekkage. Ben keurig geholpen door een medeweker van Achmea. Schadeclaims zjin proffesioneel en sne afgewikkeld.

M. Van Deurzen

13-09-2011

Na mijn vakantie heb ik een claim ingediend bij Centraal beheer, de medewerker aan de telefoon gaf meteen al dat ze mij niet vertrouwde en dat ik aan het frauderen was. Achmea is slecht bereikbaar, werkt niet zorgvuldig en vertrouwd haar klanten niet. Kortom slechte verzekeraar. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

31-08-2011

De berging in ons nieuw appartement is door een breuk in de waterleiding ondergelopen. Er heeft zeker 15 cm water gestaan. In de berging staan veel dingen die ik regelmatig gebruik. Omdat ons appartement erg klein is moeten wij de berging wel gebruiken om dingen tijdelijk op te bergen.

Wij zijn geschrokken van de vergoeding die we kregen. Van alle spullen werd de dagwaarde berekend. Kledingkast, dure Pfaffnaaimachine, winterkleding,dvd speler, kussens en nog andere dingen. Ik ben geschrokken van de schadevergoeding. Voor deze dure spullen kregen we totaal maar 400 euro terug.

Wat gebeurt er als de hele inboedel zou afbranden? Ik moet er niet aan denken. Je kan je niet meer inrichten als ze voor alles de dagwaarde gaan berekenen voor je mooie spullen.

Voor mij geen Centraal beheer meer. Goedkope premie is bij schade duurkoop..

11-01-2011

Toen ik belde met de afd Wonen van Centraal Beheer om schade door lekkage door te geven werd ik vakkundig afgescheept. De medewerker van CB concludeerde op grond van het feit dat de buitenmuren nat waren dat de voegen kapot waren. Mijn melding werd verder niet in behandeling genomen omdat er in geval van kapotte voegen geen dekking bestond. Pas na lang aandringen wilde men een expert inschakelen om de werkelijke oorzaak op te sporen. Daar in Apeldoorn kunnen ze door de telefoon zien wat er aan de hand is, denken ze. Een goedkope en doorzichtige manier om de claims buiten de deur te houden. Ik zou me niet meer verzekeren bij die prutsers van Centraal Beheer.

24-12-2010

Werd buiten mijn schuld in Frankrijk aangereden. Omdat ik moest stoppen in de file reed een Fransman achterop. Mijn aanhanger werd zwaar beschadigd en moest van de snelweg af worden gesleept. Heb een all risk autoverzekering en een rechtsbijstand verzekering bij CB. Ze lieten me lekker in de kou staan en ik kkon zelf alles regelen. Ze waren niet bereid om zelfs de bagage van mijn aanhanger naar Nederland te halen dat zou ik zelf moeten regelen. De schade aan mijn auto werd door CB geregeld en de wegsleepkosten van de snelweg en de scahde aan mijn aanhanger zou door de rechtsbijstand worden verhaald. Nu na 2 maanden heb ik daar nog niets over gehoord. Op mijn klacht bij de directie heb ik na 4 weken een bos bloemen en een VVVbon van

19-11-2010

Van de week was er een steen door onze ruit gegooid door waarschijnlijk kwajongens. Maar de schade was flink, raam in diggelen en waar de baksteen terecht was gekomen zat een flinke barst in het laminaat.

Na aangifte te hebben gedaan heb ik contact opgenomen met Centraal Beheer. Aan de telefoon werd ik netjes geholpen en nog de zelfde dag hebben ze een monteur voor een nieuw raam langs gestuurd. De rekening betaalde Centraal Beheer direct dus daar hoefde ik niet eens aan te denken. Omdat het laminaat natuurlijk niet 1 2 3 vervangen kan worden gebeurt dit volgende week heeft Centraal beheer mij verteld.

Voordelen van Centraal Beheer: Mijn ervaring met een inboedelverzekering bij Achmea is uiterst goed. Ik ben goed en snel geholpen.

Nadelen van Centraal Beheer: Tot zo ver geen negatieve nadelen bij deze inboedelverzekering.

04-10-2010

Helaas een minder goede ervaring met Achmea!

Nooit iets en nu een lekkage.

Erg vervelend.

Na bezoek expert geen vergoeding omdat hij de kitranden rond de douche niet ok vond.

Onze leken ogen hebben dat niet gezien maar ik weet nu hoe je dat kan controleren ....je steekt een bankpasje onder de kitrand.

Helaas hebben wij dat geen bij als we onder de douche staan.

Dus controleer de randen regelmatig om teleurstelling te voorkomen!

20-07-2010

Ik ben al lang verzekerd bij Centraal Beheer Achmea en heb er nog nooit problemen mee gehad. Dit komt ook mede omdat ik nog niet aansprak had gedaan op mijn woonverzekering. Helaas moest ik afgelopen week wel aanspraak doen, want door het noodweer was er een boom op mijn woonhuis gevallen. Er was veel schade aan het dak en ook de vloer en muren waren binnenin flink beschadigt. De exacte reparatie kosten weet ik niet maar dit zal in de duizenden euro's lopen. Ik had daarom contact opgenomen met Centraal Beheer (Nu snap ik meteen die reclame even Apeldoorn bellen..) Maargoed de klantenservice van Centraal Bheer is erg behulpzaam en klantvriendelijk. Ik hoef me dus geen zorgen te maken, Centraal Beheer regelt en betaald alles. Helemaal top die woonverzekering bij Centraal Beheer Achmea! Echt een aanradertje!

23-06-2010

Omdat ik zeker wil zijn van een betrouwbaar bedrijf heb ik bijna al mijn verzekeringen afgesloten bij Centraal Beheer Achmea. Daarom heb ik mijn autoverzekering voor mijn nieuwe Renault ook afgesloten bij Centraal Beheer. Eerst natuurlijk wel gekeken of ik ergens anders goedkoper uit kon zijn maar dat viel wel mee. Bij InShared was de premie wel wat lager maar omdat ik die verzekeraar niet ken heb ik toch maar gekozen voor Centraal Beheer. Ook mede omdat ik daar altijd goed ben behandeld met andere verzekeringen en er nog nooit problemen heb gehad.

Voordelen van Centraal Beheer: - Betrouwbaar;

- Goede helpdesk;

- Eenvoudig online af te sluiten;

Nadelen van Centraal Beheer: Centraal Beheer biedt niet de aller aller laagste premie die er is.

31-10-2009

Het grootste bezit wat je hebt, wat ik tenminste bezit is een woning en alle inboedel wat erin staat. Daarom vind ik het erg belangrijk dat als er brand is of diefstal dat ik dan volledig verzekerd ben zodat ik er niet op achteruit ga als iets dergelijks gebeurt.

Toen ik op zoek ging naar een woning verzekering las ik op independer.nl dat Centraal Beheer a.k.a. Achmea het beste werd gewaardeerd door klanten van verzekeraars met een dergelijk verzekering. Dus besloot ik mijn premie maar eens te bereken op de centraal beheer website. Daar kwam ten opzichte van wat ik ervoor terug zou krijgen een goed premie bedrag te zien. Ook heb ik nog bij 3 andere verzekeraars mijn premie berekend maar bij Achmea Centraal Beheer kwam was de prijs iets goedkoper of iets duurder. Het scheelde in ieder geval niet veel. Maar omdat uit het onderzoek bleek dat Achmea de meest tevreden klanten had besloot ik niet voor de goedkoopste te kiezen om een paar euro te besparen maar voor zekerheid bij Achmea.

Nadelen van Centraal Beheer: Paar euro duurder dan een andere verzekeraar waar ik de premie had berekend.