Centraal Beheer reviews

3.3

Jeanet
18-10-2017

Aangeraden door consumentenb, consumenten denken er blijkbaar anders over

Centraal beheer kwam als een vd beste uit de bus, dus een verzekering afgesloten. Prettig gesprek aan telefoon. Kreeg daarna een brief dat een juridisch geschil niet verzekerd was. Geen specificatie wat voor geschil, dus in feite sluiten ze met de brief elk juridisch geschil uit. (Ik had aan de telefoon gezegd dat er geschil was geweest en opgelost inmiddels. )

Zo heeft een verzekering afsluiten geen zin als op voorhand elk juridisch geschil wordt uitgesloten. Als je naar de ervaringen hier kijkt, lijkt me het beste om naar een andere verzekeraar te gaan.

Centraal beheer is goed in het verzinnen van trucjes en smoesjes om onder de verzekering uit te komen.

Wouter
20-09-2017

Auto diefstal

Helaas was er ijn mr auto ingebroken waarna we het mobiel toestel hebben moeten laten blokkeren van mijn vriendin op aanraden van de politie we kregen echter niks vergoed omdat het gevolg schade zou zijn

Mijn beleving een waardeloze verzekeraar

Evert
24-07-2017

Val schaden verleden & diefstal in het heden

Ik ben ik het verleden gevallen met de motor op een rotonde in Zaltbommel, toen mijn huidige woonplaats. Er waren in opdracht van de gemeente Platanen (bomen) verplaatst via de rotonde waar ik elke dag over reed richting de snelweg. Ik was rechtsbijstand verzekerd! Ik gleed dus de morgen na de verplaatsing van de bomen uit over zand, ze hadden de weg niet schoongemaakt. Gemeente en Bedrijf speelde onder een hoedje, en CBA liet niets van zich horen, ze hadden de rechtsbijstand niet ingezet. Dus ik was 8000 gulden armer, kreeg er nog 2000 voor terug. Een aantal jaar terug had ik ze eens aan de lijn (CBA) en toen vroegen ze zich af waarom rechtsbijstand nooit was ingezet! Goeie vraag! Maar schoot en schiet er geen reet mee op. En nu onlangs is mijn motor gestolen, kom ik er achter dat er iets niet goed is gegaan in de oren van de dame die ik vertelde dat ik WEL diefstal wilde, de rest kon mij niet deren, want het was een gewilde motor. Dus niet met diefstal omgezet de polis, enkel WA. Ze zouden mij later nog terug bellen, ik zit er inmiddels 3 weken later nog op te wachten.

20-07-2017

Inboedelverzekering waardeloos

Meer dan 10 jaar klant, slachtoffer geworden van een inbraak! Na allerlei onderzoeken welke op foutieve informatie van toedrachtsonderzoeker berusten conclusie: U bent fraudeur, Cis geregistreerd en een boete van 532 euro en een leeg gestolen huis!

Vincent
18-07-2017

Zeer keurige afhandeling omboeking!

Door een ziekenhuisopname konden mijn vrouw en ik niet op vakantie. Bij het annuleren gaf de medewerker ook aan dat omboekingskosten inbegrepen waren. De reis om kunnen boeken en alles werd heel snel, flexibel afgehandeld! Zeer vriendelijke en betrokken medewerkers! HULDE Centraal Beheer!

Laurina
17-07-2017

Schade wordt niet vergoed omdat het geen windkracht 7 was!

Wij hebben een woongarantverzekering, all risk, waarin een tuin verzekering, een opstal verzekering, een inboedel verzekering en een glas verzekering zit. Nu is onze partytent van 6x5 meter die vast stond met spanbanden om de garage en over een hek gevlogen. Gevolg partytent kapot, schade aan kozijnen, muur en buitenlamp. Dit wordt niet vergoed omdat het geen windkracht 7 was! En omdat wij wind als oorzaak hebben opgegeven. We waren er niet bij, werden op ons werk gebeld door iemand die langsreed en de partytent op de oprit zag liggen. We kunnen ons niet anders voorstellen dan dat het door de wind komt. Wij wonen buitenaf, vrij en open, dus ja bij ons waait het soms hard. Schadepost van ca 1500 € maar ze willen niets betalen en gaan ook geen expert sturen. Belachelijk! Wij gaan op zoek naar een andere verzekering!

Marieke
17-07-2017

Niet verzekerd

Per 1 juli zou mijn autoverzekering verlengd worden bij c b a, ik er dus vanuit gegaan dat het allemaal klopte en dus later niet nagekeken of het aangepast was of niet uit goed vertrouwen. Had ik beter wel kunnen nakijken want ik werd aangehouden door de politie met de mededeling dat ik niet verzekerd was. Gelijk centraal gebeld. Nee mevrouw dit klopt want er is een betalingsachterstand. Nee snotneus van 20 dit klopt niet want het wordt netjes elke maand afgeschreven, ik heb deze verzekering al vanaf mijn eerste auto meegenomen naar mijn huidige auto en nooit problemen mee gehad en nooit een achterstand opgebouwd. En alsnog eruit geknikkerd omdat ik 'niet betaald zou hebben'. Half uur later zien ze toch eindelijk dat er geen saldo open staat en dat er dus een fout gemaakt is. Zonder excuus, sorry, of reden nadat dit toegegeven werd, zou mijn case naar de afdeling Acceptatie gestuurd worden. In de tussentijd probeerde ik al een andere autoverzekering aan te sluiten bij een andere verzekeraar waarbij je de vraag krijgt; bent u al eens verwijderd of niet doorgelaten bij het aanvragen van een verzekering. Omdat ik niet wist of ik al gelijk een stempel op Mn kop had gekregen door ze heb ik toch maar Ja gekozen. Daar was de desbetreffende verzekeraar niet blij mee en heeft gelijk alle grote verzekeraars gewaarschuwd zodat ik daar niks af kon sluiten. En dat dankzij een stomme fout van CENTRAAL BEHEER! Daarna nog dagenlang gewacht op het eind vonnis van afdeling Acceptatie. Maar tevergeefs. Maandagmorgen zelf maar gebeld en zeggen ze dat mijn aanvraag is afgewezen en dat 'de reden onbekend is' en er een deze dagen een brief op de mat zal liggen met de reden hiervan. Inmiddels ben ik bijna 2 weken onverzekerd door een stomme fout van cba. Nu moet ik hopen dat ik ooit ergens nog een andere autoverzekering af kan sluiten, anders heb ik een groot probleem, door de slordigheid van CBA! Hartstikke bedankt, ik verzeker er nooit weer!

Necip
09-07-2017

Betalen niet uit letselschade

1 jaar lang bezig geweest met allerlei documenten van schadeafhanding en alsnog blijven ze je afwijzen voor informatie tekort om het bedrag niet uit te betalen. En nu heb ik een groot financieel probleem en alle buffergeld aan schadeposten en extra studiekosten besteed. Ze laten je expres in moeilijke stituatie komen en dan proberen ze met een heel triest bedrag af te kopen. Ik ga verder juridisch uitzoeken of ik een ander advocaat kan inschakelen op hun kosten. Schade was door tegenpartij en wettelijk aansprakelijk gesteld. Ik heb zelfs mijn auto die ik bij CB heb verzekerd nog niet kunnen afbetalen, terwijl ik op een tijdig betaling had verwacht. Nu loopt alles verder in problemen ook meer stress. Ik raad het af om bij centraal beheer te verzekeren. Ook rechtsbijstand achmea werkt met hun samen terwijl ze zeggen dat ze onafhangkelijk zijn. Beide afgeraden

Figi
28-06-2017

Schade niet behandelen na inbraak

Bij ons is ingebroken alles is gestolen, een schade door de schade exper geschat op11.000 euro de egte schade is natuurlijk veel hoger Maargoed, ik ben niet heel geordend op mijn administratie ik vond een bonnetje van media markt/bcc met een bedrag can 1000 rond de datum dat ik mijn tv had gekocht dus dacht, dit zal de bon zijn het was een betaal bon stond verder geen omschrijving, alles goed en wel word gebeld door cb, allemaal vragen over giftcards en Waneer tv gekocht zelf gekocht etc, er moest nog eve een toedrachtsonderzoeker komen was volgens hem heel normaal, Oke goed, toedrachtsonderzoeker komt bonnetje klopt niet! Gaat om een Sony tv ik had Samsung! Oke meneer dat klopt INDd niet dat is niet mijn bon! Wie zijn bon dan wel? Nou bedenk ik me kan niet anders als de bon van de persoon van wie ik me stereo set heb overgekocht zat vast tussen de papieren van de stereo, zonder beschrijving erbij dacht ik in combi vd naam en het bedrag dat t een bon van me tv was, eindstand: de schade word niet behandeld! ? Alles kwijt me hele hebbe en houwe me geld me sieraden me man ze complete vishobbie maar cb betaald om een foutje met een onduidelijke bon de hele schade niet ui! Krijg er zelfmoord neigingen van grootste ramp dat je kan overkomen, met ons is even Apeldoorn bellen nog niet klaar ! SCHANDALIG! Neem deze verzekering niet heb dik 7 jaar voor jan kut premie betaald egt waar neem het niet wij zijn kapot gebroken helemaal aan de grond!

David
07-06-2017

Boevenbende of verzekeringsmaatschappij van list en bedrog

Jij mag het zeggen.

Die ene keer in je leven dat je ze nodig hebt, geven ze niet thuis. Na aan een wat warrige medewerker mijn verhaal gedaan te hebben, gaf deze aan dat het niet door zijn afdeling wordt vergoed. Vervolgens werd ik met de 'juiste' afdeling doorverbonden, maar uiteraard werd ik er op gewezen dat in de kleine letters 'toevallig' staat dat deze vorm van schade niet onder de verzekeringen valt die wij hebben afgesloten. Het bizarre is dat we 2 maanden voor dit geval contact hebben gehad met Centraal Beheer om ervoor te zorgen dat we zo goed mogelijk verzekerd zouden zijn: opstal, inboedel, aansprakelijkheid enz. Ons werd van alles beloofd, maar puntje bij paaltje is het 1 grote boevenbende.

Kwestie: onze dochter heeft met stift op de muren getekend. De eigenaar van het huis wil de muren weer in oude staat herstellen. Voor de herstelkosten van ongeveer € 300,- zijn wij verzekerd, maar niet bij Centraal Beheer, want zij verzinnen 1 of andere list waarmee ze zichzelf vrijpleiten.

23-05-2017

Aanbod komt niet overeen met realiteit.

Tja, klant worden op basis van een woord een telefonisch gesprek. Vervolgens kan dit niet waar gemaakt worden en het geld ben je al kwijt.

Klacht indienen daar wordt je niet echt wijzer van.

Kimberley
19-05-2017

Snel geholpen, top service.

Na een stom ongelukje waarbij de telefoon van mijn partner kapot is gegaan, heb ik voor het eerst gebruik moeten maken van mijn inboedelverzekering (gelukkig met All Risk dekking). Het contact via whatsapp verliep snel en prettig en met behulp van de virtuele assistent heb ik de schade doorgegeven.

Nog geen week geleden is de schade aan de smartphone ontstaan en inmiddels heb ik het bedrag al op mijn rekening staan en is de smartphone gerepareerd (door Apple). Omdat de schade een tientje lager uitviel dan verwacht heb ik weer via whatsapp contact opgenomen, toevalligerwijs sprak ik weer met dezelfde persoon als eerder deze week. Binnen een paar minuten kreeg ik een reactie, ik mocht het verschil houden, super service!

Ik denk niet dat Centraal Beheer het gewend is dat een klant het aangeeft als de schade toch iets lager blijkt te zijn dan in eerste instantie verwacht. Maar ik zou het ook fijn vinden als het hoger was geweest en ik het verschil had teruggekregen.

Ik denk dat ik hier geen namen mag noemen, maar T. van Centraal Beheer (whatsapp service), enorm bedankt voor je snelheid en prettige manier van communiceren. Centraal Beheer, ga zo door!

Kortom, ik blijf zeker klant bij jullie omdat ik de service als erg goed, meedenkend en snel heb ervaren. Bedankt voor deze prettige ervaring.

15-05-2017

Rechtbijstandverzekering waardeloos

Nadat mijn zoon zijn auto totaal los had gereden op een "varkens rug" die totaal niet zichtbaar was door het hoge gras, de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld, er werd meteen een taxatie uit gevoerd op de auto en hierna werd de gemeente aansprakelijk gesteld voor de schade, deze werd af gewezen door de gemeente, waarna de toegewezen advocaat de Jong zonder overleg een tegen bod deed om dan maar de helft van de schade te vergoeden ! dit duurde maanden voordat deze advocaat eens actie ondernam. ondertussen ook niet te bereiken en geen reactie op mail. moest ondertussen wel de nieuwe jaar premie betalen maar was er helemaal klaar mee , zonde van het geld en heb per direct de polis opgezegd , We hadden al jaren deze polis en nog nooit wat gehad en voelden ons totaal niet serieus genomen . kortom geen aanrader.

André
08-05-2017

Kost een paar centen.maar dan heb je ook wat

Tot twee maal toe schadegevalletjes gehad. 1 x met mijn inboedel en 1 x met mijn auto. Tot volle tevredenheid opgelost. korte lijnen, snelle en complete regeling. Heb echt waar voor mijn geld gehad.

Anna
26-04-2017

Slechte verzekering

Auto 2,5 week geleden net voor ik een 2 week durende vakantie aanging overgenomen van mijn partner. Snel op naam gezet en lekker genoten van een vakantie. Wil ik nu een verzekering bij ze afsluiten en wat denk je. Ben 2 dagen te laat met verzekeren terwijl de verzekering gewoon netjes op mijn partner zijn naam stond. En ze wouden er niks van weten waarom ik dan 2 hele dagen te laat was. Had het inderdaad achteraf meteen moeten regelwm maar heb de auto overgenomen en ben toen ook erin gesprongen en naar vliegveld gereden dus niet echt de tijd rustig gehad om te kijken. Klantenservice is bagger want ze wouden niks weten van hoe of wat, enigste wat ik te horen kreeg is. We zullen geen uitzondering voor u of wie dan ook maken. Prima maar beetje jammer dag je uitgekaft word zowaar en een bijdehandte mond krijgt. Slecht personeel.

13-04-2017

Toch premieverhoging na zelf betalen schade

Na het zelf afbetalen van een schade werd mijn premie alsnog verhoogd en werden mijn schadevrije jaren op -5 gezet. Enkel na telefonisch contact op te nemen en enkele weken wachten werd dit opgelost. Snel overgestapt naar een andere verzekeraar, gelukkig is centraal beheer wel dagelijks opzegbaar.

Naar aanleiding van deze klacht telefonisch excuses gekregen, dus dat maakt wel wat goed.

Peter Hanssen
07-04-2017

Laat, lui en laks

Twee zaken lopen bij de rechtsbijstand. De ene zaak loopt al jaren met de mededeling dat een en ander wordt uitgezocht maar niks uitzoeken. Een blaf van de tegenpartij en Achmea kruipt onder de tafel. De ene keer is de advocaat ziek, de andere keer vakantie.en zo sleept een en ander al jaren. De andere zaak loopt ook al een jaar. Via de email stuurt Achmea een bericht dat ze contact met mij op te nemen om de stand van zaken te bespreken.en daar blijft het bij. Slecht slech slech en nog eens slecht!

Paula
24-03-2017

Uitzich zelf schade's betalen

PAS OP als je je verzekert bij CB , want wij vragen advies over een schade ( hebben zonder na te denken de gegevens van de tegen partij doorgegeven tel ) ,krijgen een schadeformulier toe gezonden bellen daarna op dat we GEEN schade erkennen en het zelf regelen en sturen het formulier ook NIET retour en wat doet CB , gaat uit zich zelf ( lees zonder toestemming en ingevuld formulier ) contact opnemen met de tegenpartij en gaat vervolgens over tot betaling van 50 % van de schade uit coulance ( maar wij bekennen NIETS , aan mijn hoela ) en nemen nog wel even contact op met ons , maar als wij zeggen NIET betalen , doen wij dat gewoon toch maar . En dan nog zeggen wij helpen u en en willen u graag houden als klant . HAHAHAHAHA

Ferry
20-03-2017

Slechte service , slechte behandeling

Na jaren verzekerd geweest te zijn bij c b a , nu per direct opgezegd. Ik wissel per 6 maanden van auto , dus ook in dec was dit het geval. Ik bel ze op en krijg netjes te horen alles is geregeld , maar helaas niets is minder waar. Twee weken geleden een boete in mijn brievenbus , ik reed onverzekerd. Nou ik c b a bellen , na drie telefoontjes werd mij verzekerd dat het goed zou komen. Vandaag kreeg ik een telefoontje , nou ze kunnen er niets aan doen was mijn eigen schuld etc. Volgens hun was het een offerte die ze aan de telefoon doorgaven en geen definitieve verzekering. Nou al met al , zou ik zeker deze maatschappij passeren en gaan voor een ander.

Mariska
09-03-2017

Extreem hoge premie betaald voor WA-snorfietsverzekering

8 jaar geleden WA-snorfietsverzekering afgesloten bij CBA voor mijn partner. Premie was toendertijd 145 euro per jaar. Twee jaar geleden zelfs 179 euro. Dit jaar was de premie ineens 66 euro. Na navraag bij kennissen komen we er nu achter dat we al die jaren veeeeel te veel premie betaald hebben. Na telefonisch contact zeggen ze dat ze in maart 2016 op een ander systeem zijn overgegaan, en dat de hoge premies vóór die tijd inderdaad gewoon kloppen. Nou, daar geloof ik niets van! 7 jaar lang 2,5 x zoveel betaald dan we moesten betalen! Ik deed me ook voor als iemand die een tweedehands snorfiets wil kopen van een kennis (maar in werkelijkheid die van mijn partner) en vroeg hoeveel premie ik dan moet betalen. Ze vroegen om het kenteken, wat ik toen doorgaf, en toen bleek dat ik 31 euro dan moet betalen voor een heel jaar. Hoe kan het dan dat mijn partner voor dezelfde snorfiets 66 euro moet betalen? Na wat wachten kwam de medewerker terug met de mededeling dat het verschil wordt teruggestort op zijn rekening. Echter hebben we wel meer dan 100 euro per jaar te veel betaald de afgelopen 7 jaar; is buine 1000 euro!. Stom van ons dat we toendertijd niet geinformeerd hebben bij andere verzekeringen wat een snorfietsverzekering kost; wij dachten dat rond de 150 euro een normaal bedrag was. Dus niet. En CBA gaat dit natuurlijk niet toegeven; dat verhaal over overgegaan op nieuw systeem is duidelijk een rotsmoes. Verzekering meteen opgezegd; wat een onbetrouwbare verzekeraar zeg!