DHL reviews

12-04-2023

DHHELL!

Busje racete 2x door de straat,

We hebben elkaar gemist.

Gimg om een brievenbus pakketje,,,,,

Roland
12-04-2023

Er zou een pakketje bezorgt moeten worden tussen 18.00 en 20.00 maar om 20.00 was er nog geen pakketje bezorgd.

Wij blijven wachten tot er na 21.00 een bericht kwam van Bol.com

Dat wij om 20.55 niet thuis waren en dat ons pakketje naar een service punt is gebracht.

Nu kunnen we ons pakketje pas de volgende dag wanneer wij niet thuis zijn op halen daar.

Dit is nu al de tweede keer dat dit bij de bezorging van het bedrijf DHL gebeurt.

Ik ben hier helemaal klaar mee om eigenlijk in direct voor leugenaar uit gemaakt te worden.

Yves
07-04-2023

Nu voor de tweede keer is een pakket vermist ter waarde van €100. Inmiddels 3 weken met de “klantenservice” bezig, maar zij halen hun schouders op. Medewerkers zijn ongeinteresseerd en kunnen niets voor je betekenen.

Boodschap: bezorg je pakket via een ander bedrijf…

JB
05-04-2023

Bezorger wilde iets in de brievenbus stoppen wat niet past (dat heet dan ook een pakketje). Pakketje voor een kwart erin gestopt zodanig dat iedereen dit gewoon kom meenemen. Daarna gewoon weggelopen, volkomen waardeloze levering en service.

Anneke
13-03-2023

Ondanks de neerzet toestemming wordt mijn pakket afgeleverd bij een DHL service point. Sta je daar ook nog eens voor een dicht deur, omdat de openingstijden niet kloppen. Een 1 voor de moeite,

Thijs
02-03-2023

Voor de zoveelste keer gaat het weer mis bij DHL.

Nu met de melding dat het adres onjuist is. Terwijl ze al vaker op het adres pakketjes bezorgd hebben.

Ze verwijzen altijd naar de afzender maar dit blijkt onterrecht zij hebben namelijk geen invloed zoals ik al eerder van andere heb vernomen. We worden weer van het kastje naar de muur gestuurd dank DHL

Carine
27-02-2023

Om een pakket te bezorgen moet je aanbellen bij de ontvanger.

DHL faalt hierin enorm, de bezorger weet de bel niet te vinden, ik zag hem gewoon wegrijden…

Ook is mijn vorige pakket dat wel bezorgd was door DHL kapot aangekomen en wat erin zat ook kapot.

Meerdere malen pakketjes bij buren gebracht terwijl ik wel thuis was en geen melding gemaakt van waar het bezorgd was.

Het is dus vaak een zoektocht.

Ik snap niet dat een bedrijf dat zo faalt nog steeds bestaat.

Vanaf nu gebruik ik geen DHL meer en bedrijven die het als bezorgservice gebruiken laat ik nu jammer genoeg links liggen.

Teveel gedoe!

Bedankt DHL!

Joke
24-02-2023

2 boeken gekocht via marktplaats. Na 2 weken nog niets ontvangen, geappt met DHL, marktplaats moest een onderzoek instellen? Na 2 weken bericht, pakket heeft vertraging, na 2 dagen weer bericht, pakket is retour naar de verzender, zo gaat het nog wel een poosje duren vrees ik. Heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in.

11-02-2023

Regelmatig verwachten we 1 of 2 pakketten uit Italië, echter steeds gaat het in het laatste deel in NL fout. Er wordt simpelweg niet aangebeld en we zien de chauffeur (dus net iets te laat) weer vertrekken. Deze meldt vervolgens dat er niemand thuis was! Of bij afwezigheid kun je het ophalen in het depot Den Hoorn. Dat is 10 km. rijden, terwijl er 2 DHL servicepunten in de buurt zitten. Inmiddels hebben we begrepen dat DHL Express en DHL Parcel niet samenwerken op dat punt. Echter, is het ook voorgekomen dat er voor ons als klant/ontvanger niets te kiezen viel. De chauffeur had al bepaald dat ie het naar jawel, een servicepunt bracht. (toen ineens wel?) Ook de vermelde tijdvensters worden meer niet dan wel gehaald. Dus als je dan op de 2de afleverdag extra goed oplet dan komen ze te laat. Al met al belabberde service terwijl we voor bijvoorbeeld 2 dozen bijna 50 EUR neertellen.

Esther
08-02-2023

Wij wonen in een voormalig schoolgebouw, en daar gaat het mis bij DHL; iets lastiger om te vinden dus… voor de zoveelste keer ontvang ik een mail dat ik er niet ben terwijl ze voor de deur staan. Een LEUGEN! Amateurs zijn het, waardeloos. Niet de moeite nemen om ons hek te openen en over het plein naar de voordeur te komen. Boeh.

06-02-2023

Bijzonder slechte service, pakketten raken constant zoek. Moeilijk bereikbaar en je moet ze er nog voor betalen om ze telefonisch te bereiken.(normaal gesproken geen probleem, alleen zij maken er een potje van). Vervolgens kunnen zij je niet helpen. Afschuiven gaat ze keurig af

Jasper
04-02-2023

Vandaag 2e pakket dat zou zijn bezorgd niet ontvangen.jep 2x bezorgd melding en niks afgeleverd.

30-01-2023

Slecht bedrijf dat DHL, afzender garandeert vandaag (vrijdag) besteld morgen (zaterdag) in huis. Status blijft heel het weekend staan op zending aangemeld, vervolgens staat er, bezorger komt op maandag tussen 14.00u en 17.00u. Zit letterlijk naar buiten te kijken, rijd de bezorger met volle vaart door de straat, stopt niet eens en zet de status op niet thuis. Als je daarop de klantenservice belt en eist dat de bezorger terugkomt, word de bezorger in bescherming genomen en als klant zelfs bot en onbeschoft behandeld. Klacht ingediend bij afzender, ik hoop dat ze nooit meer zaken met DHL doen, ik in elk geval niet meer na dat telefoontje naar de klantenservice. Ik heb er ook geen vertrouwen meer in dat het morgen wel goedkomt. Waardeloos DHL!

Grietha
17-01-2023

Slecht bedrijf doos is gewoon open gemaakt zware doos opgezet door bezorger ik kan nog wel ff doorgaan prut service! Dikke 1

Karel
16-01-2023

Bezorgers doen niet hun werk, was gewoon thuis terwijl ze liegen van niet en leveren mijn pakket af op een "service" punt die niet te vinden is.

Rimi
16-01-2023

Vanaf heden boycot ik elke webwinkel die gebruik maakt van DHL parcel. Vorige week schrok ik me dood toen ik de bezorger van DHL Parcel gezien heb. Hij is een heel agressieve en gevaarlijke man, ik ken hem van vroeger. Ik heb met DHL parcel gebeld, mijn verhaal verteld, maar de reactie was niet negatief: we bemoeien ons niet mee met privé leven van andere mensen. Ik wil advies geven aan de vrouwen die in de omgeving van Heerhugowaard wonen. Er is een bezorger van DHL parcel, met een witte auto, die valt elke vrouw aan, kijk uit voor hem!

Trace
13-01-2023

De hele ochtend bezig geweest om te onderzoeken waar mijn pakket ligt. Slechte service en het belang van de klant staat totaal centraal! Eindelijk iemand aan de telefoon gehad en zou binnen twee uur het antwoord hebben. Oh nee tocht niet. Ze sluiten om 17:00 uur dus wordt het morgenochtend! Vreselijk!

Marjan
13-01-2023

Reeds twee maal is een pakket naar de afzender terug gestuurd omdat mijn adresgegevens niet zouden kloppen, dat doen ze wel!

oplossing van DHL; "we hebben ook geen oplossing, neem maar kontakt op met de afzender" wat een . bedrijf.

Rien
11-01-2023

Pakket gekocht via MP, de verkoper heeft pakket voorbereid, afgegeven, pakket is onderweg, pakket gesorteerd in regio om 9.15 uur, pakket om 12.15 op het DHLpunt, zo staat het in track en trace. Kom ik dezelfde dag ophalen helaas, ik wacht 24 uur opnieuw naar DHLpunt helaas. Nu bel ik met de klantenservice €1,00 per gesprek +normale kosten, antwoord wist ik al (was niet de 1ste keer) de verzender moet een klacht indienen (die is al lang blij dat hij iets heeft verkocht, zit daar niet op te wachten) Maw wij moeten hun fouten oplossen, terwijl duidelijk zichtbaar is dat DHL in gebreken blijft. Wat een services