DHL reviews

Ghaatjenietaan
13-10-2023

Shit bedrijf, beweert altijd dat je niet thuis was terwijl we gewoon thuis waren. Nemen gewoon niet de moeite om aan te bellen. Absoluut waardeloos bedrijf

13-10-2023

Hopeloos bedrijf, zit de hele dag op pakket te wachten en dan krijg je de melding u was niet thuis! Medische hulpmiddelen niet op tijd gekregen dankzij DHL

Fábio
09-10-2023

Onacceptabel!

Geen product ontvangen, geen brief gekregen! geen mail gekregen!

Product is terug naar bedrijf en kan niet meer gekocht worden! is uitverkocht. Ik wacht een half jaar hierop!

Melvin
28-09-2023

Wat een knudde bedrijf.

Zit de hele middag te wachten op mijn pakket. Vervolgens zie ik die eikel voorbij rijden, krijg ik een mail dat ik niet thuis was. Dit is niet de eerste keer. Klacht indienen is toch nutteloos, want ze doen er geen klote aan.

27-09-2023

Bezorgers kunnen niet lezen. In de app aangegeven waar de bezorging moet plaatsvinden bij niet huis, maar nee dat doen we niet.

Bij aanbellen na 2 tellen hard op de deur kloppen. Kennelijk moet je hardlopend naar de deur anders is het niet goed.

Vandaag een pakje voor een heel ander nummer. Weer niet gelezen.

Silvana
06-09-2023

Wij zouden op de bezorgdag niet thuis zijn dus hebben het bezorgadres laten veranderen naar een DHL punt. Alles werd per mail keurig doorgegeven wanneer hij er afgeleverd was en opgehaald kon worden. Onze ervaring was prima zo met DHL!

Ro
03-09-2023

DHL JJD000090254000027045470

Bestelnummer Amazon 404-1802564-7251567 pakketje besteld bij Amazon . De bezorger van DHL dumpt pakje voor mijn huis. Drie dgn later vind ik het toevallig na een flinke regenbui . Pakket was gewoon zichtbaar vanaf de straat . Ontsla die bezorger! van de Kamperfoeliestraat Oss alsjeblieft . Dit is belachelijk!

Brigitta
31-08-2023

Er moesten 2 pakketten bezorgd worden. Krijg ik een email dat het bezorgd zou zijn. Niet dus en ik was gewoon thuis. Nu hebben wij in de straat met de bewoners een app. Ik in de app melden of iemand iets had ontvangen. Na een kwartier komt mijn buurvrouw van verderop met mijn pakketten. Was bij haar bij de achterdeur neergezet zonder te melden. Gelukkig was het droog. Wat een rot bedrijf en is trouwens niet de eerste keer.

Tim
31-08-2023

Onprofessioneel!

Deur stond open van mijn bedrijf en bezorger kiest ervoor om een briefje in de brievenbus te stoppen met niet thuis. Hoe onprofessioneel kan je zijn?

30-08-2023

Gemeld als bezorgd, niets ontvangen

Ik heb een product besteld en krijg een e-mail dat het pakket aan mij persoonlijk is overhandig, maar er is helemaal niemand aan de deur geweest. Vervolgens kom ik zowel bij Amazon als bij DHL in een chatbot-kringetje terecht en wordt mijn probleem niet opgelost. Als ik het pakketje traceer zie ik dat ik zelf zou hebben gevraagd om het naar een afhaalpunt te laten brengen. Deze bezorger gooit er niet allen met de pet naar, maar liegt ook nog eens dat het barst.

Datum van ervaring: 30 augustus 2023

Anouk
30-08-2023

Vorige keer 'niet thuis bij bezorging' (ik was wel thuis) en retour naar de afzender. Nu hele avond vrij gehouden en extra vroeg thuis, maar meer dan 2 uur voor het tijdslot bezorgd voor n dichte deur en alweer retour. Reactie: niks aan te doen want er was wel een poging. Helemaak klaar met dhl.

29-08-2023

Pakket wordt regelmatig niet bezorgd en direct retour gezonden. Klantenservice nagenoeg onbereikbaar. Stomme chatrobot geeft ook geen goede antwoorden.

Waardeloos bedrijf, ik bestel geen producten meer bij een website als zij via dhl verzenden

Lisette
24-08-2023

Pakket zou s ochtends geleverd worden daarvoor thuis gebleven krijg ik smiddags bericht dat het bij een afhaalpunt ligt, geen bezorger gezien. Wat een waardeloos bedrijf

Daniella
17-08-2023

Iets gekocht op marktplaats, het werd verstuurd door dhl, naar een service point huisadres. Volgens DHL is het daar aangenomen, maar van de buren hoorde ik dat die mensen een maand op vakantie zijn. Contact opgenomen met DHL, eerst met de chat computer, dan toch een medewerker, alles uitgelegd, we gaan onderzoek doen. Dit speelt nu al 3 weken, moet zelf iedere keer contact opnemen. Krijg antwoorden als hier is het niet bekend dat ze op vakantie zijn, dan weer ja klopt ze zijn dicht, maar ze hebben wel het pakketje aangenomen. Ik zet u klacht door al 5 keer gehoord. Ja het is vakantie het is druk. Alles gaat digitaal dus je zou met 1 druk op de knop toch moeten weten waar het pakketje is? Dit was eens maar nooit meer dat ik iets via DHL laat versturen

Joey
16-08-2023

Nooit meer bij DHL, pakjes die zomaar retour worden gestuurd en aan de klantenservice heb je niets, chat heeft een wachtrij van 40+ man. Op de mail staat bezorger komt tussen 16:00 en 18:00 dus ik geregeld dat ik om 15:30 al thuis ben zodat ik mijn pakket kan aannemen. Wat blijkt, bezorger was al om 15:00 hier geweest en pakket wordt meteen retour gestuurd naar verzender. Dus wat doe ik dan? Ik bel ze even op, ik de situatie uitgelegd en wat zegt de beste meneer? "Meneer u heeft gewoon pech gehad, had u maar eerder thuis moeten zijn". Ik verzend nooit meer iets via DHL.

Daan
15-08-2023

Pakket zou sinds verzending vanaf leverencier thuis worden aangeboden. Krijg track and tracenummer, maar pakket komt niet volgende dag een nieuw nummer, maar weer geen zending. Dit wordt sindsdien een dagenlange herhaling. Nu schijnt her pakket afgeleverd te zijn bij een dhl vestiging om afgehaald te worden. Dat kan helaas niet want mijn vrouw en ikzelf kunnen door handicep de deur niet uit, zijn dus 24 uur per dag thuis op het opgegeven adres voor thuisbezorging. Een schandalige bandeking van dhl.

Josee
12-08-2023

Walgelijk bedrijf, pakjes die zomaar retour worden gestuurd en aan de klantenservice heb je niets, in de chat krijg je elke keer hetzelfde te horen.

Renate
09-08-2023

Wederom een slechte ervaring met dhl. Vandaag aangebeld, ik open gedaan. Sta netjes te wachten bij de deur. Niemand te zien, zie chauffeur instappen en wegrijden. Melding binnen, pakket is bezorgd. Niet bij mij en niet bij mijn buren. Dhl makkelijk te bereiken, helaas niet. Via de chat wordt je doorverwezen naar de telefoniste en de telefoniste verwijst je weer naar de chat. Het enige wat je te horen krijgt. Het is erg druk, ja logisch dat zijn klanten die ook niks ontvangen hebben. Ik heb maar 1 conclusie, dhl hoort in de kolom van oplichters. Simpel. Alleen maar ellende.

A-Maria
04-08-2023

Zo een afschuwelijk bedrijf, bijna elke keer dat ik iets bestel via DHL heeft mijn pakket vertraging. Betaal ik extra voor next day delivery, zorgt DHL er alsnog voor dat mijn pakketje pas na 3 dagen aankomt. Nu heeft mijn pakketje weer 2 dagen vertraging terwijl ik op vakantie ga en mijn bestelling dus niet op tijd binnen heb. Waardeloos bedrijf. Als ik de keuze heb kies ik nooit voor DHL, maar helaas versturen veel bedrijven tegenwoordig alleen met DHL.

Bob
04-08-2023

Mijn ervaring is als de altijd jonge mensen van DHLde straat inkomen rijden de muziek vaak loeihard aanstaat, en de ramen open, zo kom je niet bij je klanten binnen.

Als je er iets van zeg t negeren ze dit heel arrogant, voor mij onbegrijpelijk.