DHL reviews

Lieuwe
18-02-2022

Pakket retour gestuurd. Zou niet thuis geweest zijn.Niet fe eerste keer dat mij dat over komt maar dit is de vierde keer al.

Gewoon een arrogant en kloten bedrijf

Egbert
17-02-2022

Zeer slecht zou 2 pakketjes krijgen maar 1 is afgeleverd de 2e zou met een andere koerier worden gebracht niet dus 10inuten later mail zou pakketje hebben geweigerd en beide om precies de zelfde tijd Had nog gevraagd of een 2e pakkrtje had

Con
15-02-2022

Pakket is al 3x aangeboden om te leveren en 3x vertraagd. Telefonisch hoor je de ene dag "pakket is aanwezig, maar vertraging onbekend" en de volgende dag "pakket staat als vermist". Hoe kan je het dan scannen in het sorteercentrum? als ontvanger moet je dan contact opnemen met de verzender. Echt zeer en zeer slechte bezorger!

CJT
09-02-2022

Pakketje zou eerst zaterdag geleverd worden. Toen maandag ivm storing in soteercentrum. Toen dinsdag, toen vandaag( woensdag). Krijg net berichtje wordt morgen. Wat moet je hiermee? Is toch heel slecht.

Khalid
08-02-2022

Wat een rot bedrijf, volgens track& tracé kon ik bezorglocatie wijzigen als de pakket binnen was op de sorteercentra. Eenmaal daar binnen wilde ik bezorglocatie wijzigen en kon dat niet meer omdat het niet kon bij deze pakket. Waarom kon het eerst wel, maar moest ik eerst wachten tot het pakket binnen was bij DHL sorteercentra. Gebeld met klantenservice en die trappen je na de muur. Bever nooit meer DHL. Het is letterlijk een rot bezorgbedrijf

Jona
02-02-2022

Een DHL-chauffeur vertelde mij dat de chauffeurs verplicht zijn bij 'niet thuis klanten' een pakket hoe dan ook aan een buurtbewoner af te geven. In zulke gevallen zou er dan een bon bij de betr. klant voor wie het pakket bestemd is in de brievenbus gedeponeerd moeten worden, zei ik, maar daar reageerde hij niet op, en ging 'sorry zeggend' weer zijn weg. Aanleiding is dat ik op deze manier een pakket kwijt ben. Klaarblijkelijk gaat het DHL-beleid ervan uit, dat zo'n pakket wel op zijn bestemming komt. NIET dus. 'Vroeger' was het normaal, laat staan regelmatig, dat klanten DHL-bonnetjes in de brievenbus vonden ingevuld met het huisnr. van de buurtbewoner aan wie het pakket afgegeven is. En het lijkt er sterk op dat dat niet meer gedaan wordt. Nòg sterker: dat wòrdt ook niet meer gedaan. Waarom? Wegens drukte? Corona? Onzin. Wat kost het nou om zo'n briefje in de brievenbus te gooien? 1 minuut? Niks, kost het! Op deze manier kan men dus zijn/haar pakket gewoon 'kwijtraken'. Ik ben

Miriam
01-02-2022

Net mijn pakket opgehaald en deze is gewoon open geweest. In de doos zit een geperforeerde klep die je open moet trekken om de doos te openen en deze is volledig geopend. Verder ziet de doos eruit alsof er mee gevoetbald is. Geprobeerd om een klacht in te dienen, krijg als reactie dat ze een melding in het systeem zetten en ik maar contact met de verzender op moet nemen. Serieus? Wat ga je nou concreet doen DHL, mijn pakket is gewoon geopend!

Cedric
29-01-2022

Offerte voor pakje verzenden 160 cm*50 cm * 2 cm dik en 3 kg…. telefonisch doorgekregen… 300€… Er is iets mis met hun programma.

Cedric
28-01-2022

Bezorger wacht voor de zoveelste keer niet tot je open doet! nu moeten we het pakje weer zelf ophalen. Mega slechte service! en dan mag je met je klacht online met een chat bot praten nog veel slechter!

Hugo
26-01-2022

Wat een ontzettend slecht service. Vandaag ik heb een email van Dhl ontvangen: we hebben u gemist (niet thuis) er is helemaal geen postbode aan de deur geweest. Wij waren gewoon thuis. Ik ga gewoon stoppen online kopen van alle winkels dat DHL gebruikt als coureur. Echt! Slecht, slechter dan DPD.

James
22-01-2022

Helaas gaat het cijfer pas vanaf 1 maar moet 0 zijn.

Vandaag zou er een pakketje geleverd worden, een mail ontvangen met de tijd dat ze aanwezig zouden zijn en 9 minuter erop een bericht we hebben u gemist (niet thuis) er is helemaal GEEN postbode aan de deur geweest. Flut service en postbodes het interesseert ze helemaal niks

RW
22-01-2022

Iedere keer aanbellen alsof er brand is bij de buren. Ik haastig naar de voordeur terwijl intussen de deurbel nog steeds lang ingedrukt wordt. Kom ik bij de deur, is het pakket op de stoep gekwakt en de bezorger is al bijna de straat weer uit.

Meermaals dit scenario, nu. Ik vind het een aso bezorgdienst.

Mir
20-01-2022

Zeer slecht blijf je de hele middag thuis krijg je eind van de dag een bericht dat je niet thuis was dat is mij meerde malen overkomen

Of terwijl je gewoon thuis bent zonder aan te bellen je pakket in de stromende regen in je voortuin zetten en daar pas uren later achter te komen en zo kan ik nog wel even doorgaan

Klacht indienen helpt niet

Nijntje
20-01-2022

Al de nodige ervaringen van (dure) pakjes gewoon voor de voordeur neerzetten als er niet wordt open gedaan (terwijl wij precies zichtbaar in aanrijd route wonen).

Maar de maat was toch vol, toen er een kleding pakket in de volle "pmt container" werd gedeponeerd, terwijl het notabene vakantie was en wij inderdaad een week weg waren.

En dan de afspraak hebben met buurtgenoten om elkaars container te laten legen als iemand op vakantie is.😱

Cobie
20-01-2022

Ik verzend en ontvang veel via Dhl. Goede ervaringen! Pas geleden had ik voor het eerst een probleem: het pakket bleef ergens hangen. Toen ik de klantenservice belde, werd ik vriendelijk geholpen.

Martina
19-01-2022

Ik moest een pakketje krijgen. Ze bellen aan en ik was thuis toch krijg ik een kaartje van we hebben je gemist.

Bel ik op naar DHL leg ik uit dat ik woon op 44 en toch wordt mijn pakket op nummer 6 afgeleverd. En dit is niet de eerste keer. Het werd zelf s laatst op parcel van dhl gezet zonder bij mij te hebben aangebeld. Wat voor service is dit?

Ik vond het heel erg.

17-01-2022

Afgelopen vrijdag verwachte ik het cadeau voor mijn zoon van 12. Een pakketje besteld bij de Mediamarkt, stond genoteerd als bezorgd op ons adres. Geen pakket, geen briefje van een bezorging elders. Na contact met de klanten service was de enige optie het instellen van een 'uitgebreid onderzoek'. Leg je zoon maar uit dat een pakket WEL betaald is maar NIET bezorgd en dat er een uitgebreid onderzoek rest, die 3-5 werkdagen duurt. Op werkdag 1 krijg ik terug koppeling. Navraag bij de koerier leert dat het pakket is bezorgd. 'Case closed'. Bij een klacht wordt, na 'grondig onderzoek' het probleem (zowel financieel als materieel) belegd bij de ontvanger. Dikke middelvinger vanuit DHL, want de koerier heeft aangegeven dat het pakket bezorgd is. Toevallig hebben we een meewerkende buurtgenoot die het pakket een dag later alsnog bezorgd heeft aan huis, waarvoor grote dank! Betrouwbaarheid van buurtgenoten is groter dan de betrouwbaarheid van DHL. Laat NIETS bezorgen door DHL!

Fien Loockx
16-01-2022

Vorige keer 1 maand moeten wachten op mn pakket, ik dacht het waren feestdagen dus zullen ze veel werk hebben maar nu wacht ik ook al 2 weken.

15-01-2022

Waardeloos bedrijf. Pakket zou maandag worden afgeleverd, daarna dinsdag, woensdag gaf de track & trace aan dat het pakket vertraging had maar toch écht snel zou worden bezorgd en nu een e-mail van de webwinkel dat ze mijn "retourzending" hebben ontvangen. De hele week geen bezorger gezien. Je moet een pakket van A naar B brengen; hoe moeilijk kan het zijn?

No Brakes
14-01-2022

Reeds 2 dagen op een rij thuis gebleven voor DHL krijg ik slechts een melding dat ik niet thuis zou zijn geweest. Walgelijk bedrijf DHL

Web shop geïnformeerd , en voortaan zal ik eerst vragen welke transporteur ze verzenden. Laten we zorgen dat DHL niets te doen heeft!