DHL reviews

14-01-2022

Treurig bedrijf! Zit 15 dagen te wachten op pakket zeg bezorger kan adres niet bereiken pakket gaat terug naar afzender!Me adres is vrij toegankelijk en waarom naar 1 keer terug naar afzender?Tip leg het op pick-up point of bied het opnieuw aan ,wat een droeftoeters

14-01-2022

Pakket wordt niet bezorgd. Op aangegeven tijd gewoon thuis. Zie auto in straat aankomen. Auto stopt en vertrekt weer. Krijg dan melding op telefoon; we hebben je gemist

Gek, als je niet uit de auto komt.

Hoor vaker van medebewoners in complex dat dit zo gaat.

Advies; maak GEEN gebruik van DHL

Antje
13-01-2022

Thuis gebleven voor pakket, krijg ik een e-mail dat het bij de buren bezorgd is. Ruim begrip, want huisnummer is van een hele andere flat in de straat. Dus daar maar heen, want in pakket zat een gsm. Bel daar aan, is er niemand thuis op dat huisnummer. Via andere bewoner naar binnen. Zie ik dat mijn pakket gewoon voor de voordeur staat bij dat huisnummer, samen met het pakket van die bewoner. Iedereen kon het zó meenemen. Wat een belachelijke bezorging. Dat terwijl wij gewoon thuis waren.

Lida
13-01-2022

Pakettje zou vanavond bezorgd worden we zijn ervoor thuisgebleven ,heb camera's hangen. Zeggen ze doodleuk we hebben u gemist u was niet thuis wat een grote leugen. Ze waren s'middags ook geweest ze gooien het pakketje gewoon op de grond postcode 8017hn

Stephan
10-01-2022

Ik vraag me oprecht af of er ooit een pakketje wel aangekomen is!? Altijd wanneer een pakket wordt geleverd door DHL komt het niet aan. Ze bellen niet aan, het pakket gaat zonder reden terug naar de verzender, het pakket is kwijt. Jammer dat zoveel bedrijven met DHL werken, want het is echt om te huilen.

Wessel
09-01-2022

4 keer bericht dat ze langskomen maar niet komen de vijfde keer zeggen ze dat je niet thuis bent en vervolgens sturen ze het terug naar de afzender wat een verschrikkelijk slecht bedrijf

08-01-2022

De hele dag gewacht op een pakket dat dringend nodig was, daarom extra betaald en via DHL laten verzenden i.p.v. tragere - gratis - alternatieven.

De hele dag gewacht, met de deur open, omdat we het pakket absoluut niet wilden mislopen.

We staan notabene in de gang op het moment dat mijn telefoon plingt. E-mail van DHL. "Onze bezorger kon je pakket helaas niet bij je afleveren". "Maandag mag je hem zelf ophalen bij een DHL service punt". Waar betaal ik dan voor?

Direct een poging gedaan contact op te nemen met de klantenservice, in de hoop dat zij de koerier zijn werk kunnen laten doen. Deze was natuurlijk gesloten. Maar dit te horen krijgen kost je wederom een euro.

Dit is al de derde keer dat DHL dit bij me flikt. Ze kunnen niet voor de deur parkeren en die 14 stappen naar de voordeur zijn er simpelweg 14 te veel voor dit belachelijke bedrijf.

Als je alternatieven hebt, gebruik die dan. DHL is afschuwelijk.

Wilco
03-01-2022

1 ster is nog teveel voor dit bedrijf.

Skipak gekocht via marktplaats voor 50,00 en afgesproken te verzenden via dhl.

Track and trace in de gaten gehouden maar na een week was het pakket nog steeds op het dhl punt.

Verzender liet vervolgens een onderzoek instellen en het pakket is dus weg, gewoon zoek!

Dus ik ben 50,00 kwijt plus verzendkosten waar die zakken aan verdienen.

Conclusie : nooit nooit nooit meer dhl!

Deedeladee
03-01-2022

Wat een verschrikkelijk bedrijf en wat een onduidelijkheid over afhaalpunten. Eerdee een 0 ipv een 1

Moustache
31-12-2021

Is nu al de 10de keer dat DHL NIET het pakketje bezorg. Nog niet eens een briefje of wat dan ook in de brievenbus. Te lui dat ze het brengen. Je krijg dan gewoon de melding dat je niet thuis was. Terwijl dat wel het geval is.

Je mag je pakketje dan ophalen bij een dhl afhaal punt. Ze hebben schijt aan je als je slecht te been ben of wat dan ook.

Helaas worden met je klachten ook niks gedaan!

Mieke
31-12-2021

Volgens de DHL app werd mijn pakket van webshop A (paar honderd euro) niet bezorgd omdat mijn adres gegevens onjuist waren en dat ik verhuisd of onbekend was. Hierover is contact geweest met 2 verschillende medewerksters van DHL en zij vonden dit ook vreemd.

Diezelfde dag had ik bericht dat er nog een ander pakket 's avonds bezorgd zou worden.

DHL zou kijken of het pakket van webshop A alsnog met deze verzending bezorgd kon worden.

Dat was niet het geval. Bij de bezorging zat niet het pakket van webshop A bij.

Later op de avond (na sluitingsdienst klantenservice, heel toevallig) krijg ik op de DHL app bericht dat het pakket van webshop A is bezorgd. Precies op datzelfde moment ben ik naar buiten gelopen omdat er niet aangebeld werd en zie dat er helemaal geen DHL bus in de straat is!

Ik voel me zo bedrogen door DHL!

Klantenservice is uiteraard niet meer te bereiken, pas de volgende dag.

Ik heb die avond direct de betaling geblokkeerd.

Mohammed
30-12-2021

Hallo. Mijm pakket van aboutyou licht op trap. 😖😔🤭😡😡Ik was niet thuis. Iedereen loopt in het gebouw. Gelukkig niet gestolen. Slechte service van DHL.

Kampioen pakket zoekmaken is DHL

Klantenservice euro per gesprek

Wimpelen alles af

wat slecht zeg.

30-12-2021

Bedrijf is een zooitje ongeregeld,pakketjes raken zoek,pakketjes die geannuleerd zijn worden tig keer aangeboden i.p.v retour afzender,liegen dat het barst over dat ze langs zijn geweest terwijl dat niet zo is,komen op de gekste tijden aanbellen,ik koop nooit meer bij een winkel die DHL als bezorgdienst gebruikt,neem zelfs geen pakketjes meer aan voor de buren!

Guus
30-12-2021

Bestelling zou dinsdag komen, hebben aangegeven om pakketje in tuinhuis te zetten omdat we niet waren. Briefje in bus, wij hebben u gemist!

Pakketje zou woensdag geleverd worden tussen 13 en 15 uur. Voor de zekerheid iets later gaan werken ivm middagdienst, om er zeker van te zijn dat pakketje nu wel geleverd kan worden. Komen ze helemaal niet opdagen de hufters. Zeggen ze kwart voor 3 per mail, u was niet thuis! Geen briefje in bus, geen bus gezien, camerabeelden nog eens nagekeken. Helemaal niks. en als je dan de chat spreekt. kun je beter tegen de achterkant van de brievenbus praten, net zo een IQ.

Wat een as. en arrogant bedrijf

Minke
30-12-2021

Ik verheugde mij heel erg op mijn pakket. Heb allemaal belangrijke afspraken afgezegd om optijd te zijn voor mijn pakket. Vanochtend zag ik tot mijn grootste teleurstelling dat mijn pakket vertraging opgelopen heeft. Slechte service vind ik dat! Voortaan laat ik mijn pakketjes bezorgen door postnl

Vesna
28-12-2021

Bezorger zegt dat hij langs is geweest en dat ik niet thuis was. Nou, ik was echt wel thuis! Op de videoringdeurbel is op dat tijdstip ook helemaal niemand te zien!

Wat een leugenaar! BAH!

Nu moet ik het morgen zelf bij een afhaalpunt op gaan halen.

Kenan
25-12-2021

Ik heb mijn pakket op de 21ste besteld nou is kerst al bjjna voorbij en me paket is er nog niet.

Gisteren alle kinderen paketjes uit zitten pakken en staat mijn kind daar met lege handen.

Jullie zijn de slechtse bedrijf ooit, beter met postnl, ook af en toe te laat maar nooit zo laat.

Jullie moetten jullie schamen!

Heb zo een hekel aan dit bedrijf gekregen echt als ik iemand zou kunnen spreken van dhl zou ik hem helemaal de tievus uitschelden.

Perla
23-12-2021

Ik dacht dat post-nl erg was, maar dit is echt een slecht bedrijf. Mijn pakket zou op de 22ste bezorgd worden en tot 2 keer toe zijn zij niet komen opdagen. Vervolgens krijg ik de melding dat zij mij gemist hebben😡 terwijl ik de heledag thuis was. Geen kaartje in de brievenbus niks! Ik ben tot 23.00 uur wakker gebleven, omdat zij dat aangaven. Ik heb hier geen woorden voor. Nu gaat mijn pakket gewoon retour afzender😡😡

22-12-2021

Zeer matig weer niet aangebeld alleen een kaartje