DHL reviews

Carola
02-08-2023

Al 3x een pakket verstuurt die vervolgens kwijtraakt.

Na onderzoek bij dhl hoot je niks meer.

Na paar weken krijg je het pakket ineens weer retour terug zonder uitleg waar het was en waarom t niet bij de ontvanger is aangekomen.

Paar keer gebeld waarbij je pas na halfuur contact krijgt en ze je niet kunnen helpen

Klachten nemen ze niet series

Doen ze niks mee zeggen ze

Weg verzendkosten

Dus heel onbetrouwvaar bedrijf.

Waardeloos!

Dan maar wat duurder maar wel goed bij post nl

NÓÓit meer dhl!

Sjon
28-07-2023

Waardeloos bedrijf!

Ben je de hele dag thuis, niets ontvangen, maar krijg je wel een melding dat je pakket is afgeleverd?

De klantenservice geeft aan: vraag bij de buren. Maar welke buren?

Vroeger vond je een briefje in je bus waar het dan wel bezorgd was. Maar kennelijk is dat voor DHL te veel moeite. Er zit niets anders op dan de gehele straat af te lopen om mijn pakketje te vinden. Het zou verboden moeten worden dat DHL nog op de NL-markt zaken kan doen! Waardeloos bedrijf!

Paulina
28-07-2023

Mijn pakket was terug verzonden naar de verzender omdat wij meerdere keer niet thuis waren. Dat is niet waar. Wij hebben speciaal camera deurbel aangeschaft om eventueel met bezorger van de pakketten te kunnen communiceren. Door dat krijg mijn zoon zijn verjaardag cadeau niet op tijd.

Ben heel bos.

Wilma
27-07-2023

Pakketjes worden nooit gelevert steeds voor thuis gebleven en nog krijg je een melding dat je niet thuis was

Supper slecht 😡😡😡

Lisette
24-07-2023

Slechte communicatie nadat een pakket is kwijtgeraakt. Geen antwoord op vragen en ze geven je de indruk dat je zeurt. Geen service mbt afhandeling en geen compensatie mbt kwijtgeraakt pakket

23-07-2023

Pakketten spoorloos en DHL doet niets.

Waardeloos bedrijf.

Leuk jullie app waarin je kunt aangeven waar je pakketten geleverd kunnen worden.

Geef aan Pakketpunt en vervolgens krijg je melding pakketten bezorgd aan huis!

Ik ben niet thuis en bij thuiskomst geen pakket te bekennen!

Top DHL ik zit met een hoge factuur en jullie doen niets!

Niels
22-07-2023

Pakketten waren omgewisseld. Een telefoon met een paar sandalen. Dus nu 4 mensen ontevreden. Sandalen zijn nu bij mij terwijl ik daar niets mee te maken heb. Telefoon is weg en vergoeding ho maar.

Dus als je via marktplaats kan kiezen tussen Post NL vs DHL zou ik dat maar doen.

Inge
22-07-2023

Ik had een "dezelfde dag" levering gekocht bij Gereedschapcentrum. Deze werd door DHL uitgevoerd en snel bevestigd maar na sluitingstijd van de klantenservice (zowel Gereedschapcentrum als DHL) kwam opeens de melding dat de zending vertraagd was en het 1 tot 2 werkdagen kon duren. Doordat zij de zending geupdate hadden naar "in de regio" kon de Gereedschapcenttum die niet meer terugroepen bleek bij telefonisch contact bij opening volgende werkdag. Als klant kregen wij verder geen update van DHL over de daadwerkelijke bezorgdag of tijd noch een telefoonnummer om te achterhalen wat we nu kunnen verwachten. Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurd bij een DHL zending. Webshops zouden moeten vermelden voorafgaand aan betalen bij wie zij transport inkopen zodat klanten weten waar ze aan toe zijn. Kies vooral niet voor optie DHL als je de zending ook tijdig wil ontvangen!

Silv
18-07-2023

Ik vraag me af: nu kan ik hier wel een klacht neerzetten, maar als DHL er niets mee doet heeft het dan zin. Toch proberen.

Een asociale bezorgdienst! Mijn woning heeft een tuinpad met een tuinhekje. Ik ben invalide (gebroken rug) en het is een moeilijke klus om met mijn krukken bij het tuinhek te komen. 100x al gezegd tegen pakketbezorgers: alsjeblieft tuinhekje sluiten. Er hangt ook een bordje aan met "alsjeblieft". Buurt heeft last v schijtende honden en katten, hekje is drempelverhogend voor die dieren. Als ik met krukken per ongeluk in de stront terechtkom glij ik uit en dat is dan tevens mijn allerlaatste val. Dus veiligheid voorop! Ook voor bezoekers.

Vanavond gaat de bel, doe open en zie nog net 100 meter verderop bezorger hollen. Pakje op straat, voor de deur en hekje wagenwijd open. Was bedtijd, dus voor hetzelfde geld ligt pakje de gehele nacht buiten.

Ik ga nu ook mijn klacht melden bij Amazon.

Mike
15-07-2023

Waardeloos bedrijf wat pakketbezorging betreft! klachten indienen helpt niet.

Volgens het kaartje zou het pakket in een automaat liggen! pakket onbekend.

Ander pakket automaat geprobeerd. Code onbekend en verlopen!.

Dhl gebeld. zou het pakket bij de hema liggen.

Bij de hema pakket niet bekend!.

Nogmaar eens bellen met dhl zijn ze niet meer te bereiken!.

Een coureur van dhl gevraagd hoe nu verder?

Zijn antwoord! ik nie begrijp ikke nie weet!

Ben ik een hele middag onderweg!.

En nog geen pakket! dhl waardeloos

Silvana
14-07-2023

We zouden een pakketje krijgen van dhl.

Nu heeft de koerier niet aangebeld of geklopt (onze hond slaat daarop aan) maar is er snel een briefje door de bus gedaan dat ze me gemist hebben. Ik was gewoon thuis! Ik zat op het pakketje te wachten! Mijn pakketje is daarna naar de locker in de lidl gegaan en met mijn brief kan ik er niet bij. Ik moet eerst mijn email adres veranderen bij ali de verzender, daarna mag ze me de code geven, eerder niet. Ze willen niet werken aan een oplossing! Verzender berichten gestuurd. Krijg ik geen contact mee. Dit doorgegeven aan dhl. Die kunnen niets voor me doen. Ze willen niet werken aan een oplossing en krijg alleen een sorry. Al met al. Geen pakketje terwijl ie hier in de kluis ligt. als ze het pakketje bij een ander punt hadden afgegeven, was de mail geen probleem geweest en had ik het zo met mijn niet thuis code mee kunnen krijgen. Wat een kut bedrijf.

Wil
13-07-2023

Slechte bezorgdienst.

Pakket van Temu is gewoon retour gestuurd. In de app staat dat ik niet thuis was. Ik was erl thuis en heb geen DHL auto gezien laat staan een bezorger. Dit is me nu al 2 keer overkomen. Ik zal Temu vragen om niet meer met DHL te werken als bezorgdienst. In de appchat wordt je ook niet wijzer bij DHL. Slecht. Ronduit slecht!

Waarom bestaat deze bezorgdienst nog?

Helen
10-07-2023

Bezorger bezorgt niet maar dumpt in een kluis waar ik niet bij kan. Bezorger laat geen briefje achter. Ik krijg geen afhaalcode. DHL wil niet naar afhaalpunt brengen waar ik zo kan afhalen zonder code. Bezorger zadelt mij met (retour)kosten op. DHL werkt niet mee om alsnog ad te leveren.

07-07-2023

Slechte service verschillende afspraken , je kan er niet op aan wanneer ze komen

30-06-2023

De slechtste pakket bezorger die er is in Nederland.

Diverse keren al pakket afgeleverd op de mat, waar iedere voorbijganger bij kan.

Pakket een paar dagen gewoon zoek. Pakket lag aan de totaal andere kant van de wijk, daar lag het op straat. Het is dat de bewoner aldaar het pakket naar ons toe bracht, anders was het gewoon weg. Volgens DHL was het uit de auto gevallen.

Vandaag op vrijdag weer geen pakket levering, wegens uitval, komt 1 à 2 dagen later, net voor het weekend.

Zo is er steeds weer wat. Bij andere pakket bezorgers nooit geen problemen gehad.

Wamneer ik kan kiezen voor een bezorging, kies ik nooit DHL, wanneer er geen keuze is, dan hoop ik altijd maar dat het goed gaat.

Mo
27-06-2023

1 bezorgpoging gedaan, was niet thuis. 2e bezorgpoging voor thuis gebleven. Nooit DHL gezien. Ineens staat pakket op bezorgd. Wat dus niet zo is. Dag erna staat pakket weer bij servicepunt. Dan gebeurt er 5 dagen niets in de status ondanks al mijn pogingen via de chat en telefonisch om te zorgen dat pakket alsnog komt. Elke keer reactie dat ik moet wachten of bij (buitenlandse) verzender verzoek tot onderzoek moet indienen. Alleen maar standaard antwoorden en geen service. Vervolgens is pakket ineens teruggestuurd. Niks geen echte 2e bezorgpoging. Maar vooral ook geen service na al het contact wat ik heb gehad. Nooit meer DHL voor ons. Wat een waardeloos bedrijf.

René
23-06-2023

De 3 is puur voor de persoon die ik aan de lijn had.

Via DHL zou er een pakketje bezorgd worden. Pas op de dag van de bezorging krijg ik een mail dat ik iets kan verwachten.

Doordat ik niet thuis was heb ik dit ruim voor het bezorgmoment aangepast naar een dag later.

Een dag later ben ik thuis gebleven op het aangeboden moment echter niks gezien. Een dag later zie ik dat ze het als gemist hebben gemarkeerd en het pakket retour gaat.

Dus even een belletje gedaan en dan krijg je te horen dat na 2 mislukte poging het retour gaat. Het eerste bezorgmoment wordt gewoon meegeteld ondanks dat je het ruim op tijd hebt aangepast.

Het tweede moment heb ik niks gezien en zal waarschijnlijk door het slechte weer gedacht hebben laat maar zitten ik handel het zo wel af.

Er is nu niks meer mogelijk en kan ik hoogstwaarschijnlijk weer 3-4 weken wachten tot ik het binnen krijg.

Schandalig DHL

Rudy
22-06-2023

Wat een zooitje ongeregeld is het klant vriendelijk -1 aan de telefoon 4de pakket wat al verdwenen is mensen verzend a.u.b niks met dit bedrijf een en al elende

Marie-Louise
20-06-2023

DHL gaat enorm slecht om met pakketjes…

Ik had een afzuigkap besteld en dat zou door DHL geleverd worden, ben de gehele dag thuis geweest maar geen DHL …

Kijk ik in mijn email en daar stond geleverd(terwijl ik niets ontvangen heb)…

Al ruim 2 weken bezig met DHL en hun hebben een onderzoek ingesteld en daaruit blijkt dat hij geleverd is maar tot heden heb ik nog steeds mijn afzuigkap niet!

Nu bezig met het bedrijf waar ik het gekocht heb , maar ben bang dat me afzuigkap niet meer hier komt en ik me geld kwijt ben!

DHL neemt dus duidelijk geen verantwoordelijkheid op zich voor hun eigen bezorgers want helaas moet nu het bedrijf het gaan oplossen terwijl dit niet hun fout is maar de fout zit bij onze “geweldige” DHL!

BT
20-06-2023

Echt moe van onbeschofte bezorgers die niet eens goedemiddag kunnen zeggen, dat wil zeggen, als ze het pakket niet gewoon bij de deur dumpen (niet de eerste keer dat de inhoud beschadigd raakt), aanbellen en wegrennen, het maakt niet uit of er iemand thuis is of niet, dus het pakket blijft op straat en wie het wil pakken, zal het pakken. dit is een grap van een bedrijf en het bezorgpersoneel is buitengewoon onaangenaam om mee om te gaan. ik zal negatieve beoordelingen blijven plaatsen elke keer als ik een pakket aan mijn deur krijg gegooid door DHL-bezorgers.