DHL reviews

Luc
08-11-2022

Ze hebben een bezorgtijd staan ben thuis pakket word niet bezorgd 3STMV9270989.

Dan krijg je mail voor ander bezorgtijdstip.

Wat een kutbedrijf, zou niemand adviseren DHL te gebruiken als bezorgbedrijf.

Vorige keer kwam chauffeur in de straat keerde zijn auto kreeg mail " hebben U niet thuis getroffen.

Wat een baggerbedrijf, snap niet dat dit bedrijf zo kan bestaan.

Ik zal nooit zelf meer iets verzenden met DHL.

Ik zal alle mensen die ik ken adviseren niet met DHL te versturen.

Miniatuurstunter
05-11-2022

En wéér een pakket dat zoek is geraakt bij DHL 😡.

Hoé kàn een pakket nou zoek raken als er een TRACKINGCODE op zit?

Dàn MOÉT het toch te zijn ACHTERHALEN WÁÁR dat pakket is ZOEK GERAAKT?! Of ben ik nou zo simpel?

Joke
07-10-2022

Wat ik dus heel vervelend vind is dat op het pakket wat geleverd is een DHL sticker geplakt word die ik dus never nooit van het pakketje af krijg maar die ik wel cadeau moet doen. Is daar nou geen andere oplossing voor te vinden?

27-09-2022

Pakket wordt steeds verhinderde

Marjolein
23-09-2022

Pakket NOOIT aangekomen en DHL niet bereikbaar. Mijn pakket is bij zogenaamde buren afgeleverd die niet bestaan in Amsterdam. Samen met andere mensen uit mijn buurt. Gewoon pakketten verloren. Ze zeggen dan 'we doen onderzoek binnen 5 dagen'. mijn 'onderzoek' loopt al 3 maanden! Waardeloos. Gewoon een bezorger die de boel oplicht en ze doen er niks aan. Mijn geld weg en pakket weg. Ik laat echt nooit meer iets bezorgen door ze. Boycot!

23-09-2022

We hadden een bestelling gedaan bij een bedrijf uit engeland en drie weken later kregen we bericht het wordt geleverd door dhl, nou maak je borst maar nat, kregen bericht dat het is geleverd maar wij hebben helemaal geen dhl medewerker gezien toch vreemd.

En de volgende morgen licht het achter in de tuin, gewoon over het hek gegooid.

Zo werken ze bij dhl

Jacky
16-09-2022

Kom thuis van mijn werk en DHL heeft een pakketje (kadootje van mijn werkgever) tegen de schutting op de stoep gezet. In de stromende regen. Ik kon nauwelijks lezen dat dit pakketje van mijn werkgever afkomstig is. Netjes hoor DHL…geld innen en vervolgens de pakketjes in de stromende regen neergooien. Bagger bedrijf

16-09-2022

Vandaag voor de zoveelste keer voor niks zitten wachten op een pakketje van DHL. Ze bezorgen alles het liefst in 1x bij een service point en zeggen dan dat je niet thuis was!

Zelfs als je je pakketje in een winkel laat bezorgen durven ze nog te zeggen dat je niet thuis was. Berichtje kwam om 15.00 terwijl de betreffende winkel gewoon open was van 9.00 tot 18.00.

Bij DHL staat service dus niet hoog in het vaandel!

15-09-2022

Schandelijk bedrijf.

Zet een te bezorgen pakket gewoon tegen de voordeur, 1,5 meter van de openbare weg, vol in het zicht.

Bericht dat t pakket bezorgd is wordt gewoon verzonden.

Onacceptabel.!

Chester
06-09-2022

4 weken geleden een klein brievenbus pakketje besteld, waar wel getekend voor moest worden.

Het zou 16-08 aangeboden zijn?

Nooit iets van DHL gehad, geen e-mail geen niet thuis bericht.

Dus ik wist ook niet dat het aangeboden was!

De uiterste bezorgdatum zou 31-08 zijn.

01-09 nog niks in huis.

Na contact met de verkoper uit Duitsland, na 3.5 week, eindelijk een track en Trace code.

Die ik nooit had gehad.

Op DHL.DE staat wel de hele voortgang van het pakket.

Hier in Nederland op de DHL site is helemaal niks te vinden.

Na 2 dagen mailen bellen met verkoper, Ebay, het DHL ophaal punt etc etc.

Na 3x gemaild met E-bay, en daar staat in dat het bij een Postnl ophaal punt ligt!

Heel erg verwarrend allemaal!

Als het pakket er nog ligt, na 4 weken!

Waarschijnlijk is het al weer terug gestuurd naar de verkoper.

Jörg
03-09-2022

Het lijken wel oplichters daar naar…

Het lijken wel oplichters daar naar mijn mening: ze nemen wel pakketten aan met het adres van een postbus, maar als er afgeleverd moet worden melden ze dat de postcode niet klopt en wordt het pakket gewoon retour gestuurd!

Is me nu al een paar keer overkomen met pakketten die ik moet ontvangen uit het buitenland.

Ook met DHL over gebeld, maar klantenservice kan/wil niet helpen, terwijl het pakket nog gewoon bij DHL ligt! Zelfs niet naar een afhaalpunt of ons huisadres!

Kyra
30-08-2022

Heb ik een pakketje besteld, stond er dat het vandaag tussen 12.00 en 14.00 gebracht zou worden. Ik ben de hele dag thuis gebleven en ik heb zicht op mijn straat, er is nooit iemand langs geweest. Kreeg ik een melding om 13.12 dat de bezorger mij heeft gemist. nou word het morgen gebracht maar dat geloof ik ook niet, dit gebeurd zo vaak. Ze laten het pakketje maar retour gaan. Ik heb altijd problemen met DHL, ze hebben nog nooit een pakketje afgeleverd, alleen via pickup point.

Jackie
29-08-2022

En weeeeeeer wachten voor niets. Tussen 19u45 en 21u30 zou DHL komen, en zoals verwacht; NIET DUS. Om 22u15 ben ik naar boven gegaan. Tegen 22u30 bericht dat ze me hadden gemist! En Wehkamp blijft maar zakeb doen met dit afvoerputje bedrijf. Ik heb besloten het pakje niet op te halen. Gaat vanzelf ooit retour. Heerlijk als je niet tevoren centjes hebt overgemaakt.

AB
20-08-2022

Troep. DHL heeft nu al zo vaak mijn pakketjes verloren en durft nog te beweren dat ze bezorgd zijn. Onderzoek starten heeft ook geen nut, want ze kijken alleen naar de logistiek en beweren dat er niks mis mee was. Mijn pakketjes vereiste mij paraaf, maar de bezorger heeft gewoon een krabbeltje gezet en mijn pakketje zelf naar huis meegenomen. Schandalig, al helemaal sinds mijn buren in hetzelfde gebouw precies hetzelfde meemaken. NOOIT MEER

Roos
19-08-2022

Ik heb €15 betaald voor express verzending, ik had een mail gekregen dat het de volgende dag in de avond zou geleverd worden. In de ochtend krijg ik een bericht dat de koerier was langsgeweest, maar dat er niemand open deed.

Hij heeft niet eens aangebeld. Nu zegt die dat het pakje pas 3 dagen later bij een service point zal liggen.dit is geen €15 waard! Ik heb dan ook gebeld en ze zeiden dat het pakket wel vandaag bij de servicepoint zou liggen, en dat ik voor 18:00 een bericht zou krijgen, maar die heb ik niet gekregen.

Luud
18-08-2022

Cijfer 1 is nog teveel!

Zit je in het buitenland komt DHL met een pakje, de bezorger belt aan (intercom bode) krijgt natuurlijk geen antwoord, verschaft zich toegang tot het appartementencomplex en laat het pakje achter in de portiek, krijg je vervolgens de melding dat het pakket rechtstreeks aan de klant is overhandigd!

Met deze organisatie doe ik geen zaken meer!

15-08-2022

Voor de zoveelste keer weer geen pakket van DHL ontvangen. Pakket zou afgelopen zaterdag tussen 10.00 en 13.00 bezorgd worden. Krijg ik om 14.59 een mail dat de bezorger ons gemist had omdat we niet thuis waren? We waren gewoon thuis en zaten op het balkon waar we zicht op de entree en de weg hebben. Geen DHL voorbij zien komen hoor. Vervolgens een mail dat het pakket maandag bij een DHL servicepunt in de buurt opgehaald kan worden.(Oké prima denk ik dan nog) 17.12 volgt een mail dat het pakket bezorgd is? op het huis adres. Ook niet zo. Maandag naar het servicepunt na het aangegeven tijdstip en wat denk je? Ook weer niks. Pakket is gewoon achterover gedrukt omdat de merknaam er op stond is mijn gedacht. Richard

Ellen
14-08-2022

Nu in twee weken tijd, twee keer een pakket zoek, je krijgt wel status geleverd via je mail, bent gewoon thuis, hoort geen bel en de buren weten ook van niks. Ik kan niks anders bedenken dan dat ze de pakketten achteroverdrukken lees jatten! Nu wederom weer contact zoeken met de afzender en nog maar zien of je ook maar iets terug krijgt, bij elkaar opgeteld ruim 150 euro, lekkere bijverdiensten ……….

Julia
10-08-2022

Ik verwachte ern pakket waar ik 10 dagen op heb gewacht, afzender Shein.

Pakket zou afgelopen maandag bezorgd worden. Ik was de hele dag thuis aan het werk en kreeg plots een melding dat de bezorger mij had gemist en volgende dag weer zou komen. Ik heb direct gebeld met de klantenservice. Klacht aangemaakt en nieuwe beziorhdatum volgende dag in de avond doordat ik die dag overdag niet thuis zou zijn. Hele avond gewacht op pakket. Ik kreeg plots om 20.20 bericht we hebben u gemist pakket gaat retour afzender- 8.00 u klantenservice gebeld alles uitgelegd onvriendelijke medewerker genaamd mustafa die aangaf zelf leidinggevende te zijn .pakket was al weg niks aan te doen.

Later gesproken met een vriendelijke dame die weer een klacht heeft aangemaakt het was trouwens niet dezelfde bezorger van maandag. Die was reeds aangesproken gisteren een andere bezorger .ik heb helaas de conclusie dat dhl onbetrouwbaar is qua bezorgen.

06-08-2022

Dhl huurt externe partij(en) in die spullen achterover drukken, weer iets niet gekregen ondanks via track en trace waarin staat afeleverd met tijd en datum. Wij waren thuis, hoedan.

Nu om 06 tel. Deze gasten weten 100% wat er in een doos kan zitten.

Ook niet de eerste keer dat er door zo,n externe partij wordt ingehuurd en er wat verdwijnt.