DHL reviews

Marion
30-06-2022

Wij zitten op ons pakketje te wachten, de hele dag thuis thuis gebleven. Helaas een berichtje van de bezorger, wij waren niet thuis?Ik hoorde net dat de bezorger 2 x betaald krijgt als hij 2 x terug moet komen. Vandaar dat niemand zijn/haar pakket op de beloofde dag krijgt. Omg wie gaat hier iets aan doen. Dat bedrijf DHL is zo slecht!

Bianca
29-06-2022

Wat een onbeschofte bezorger. Legt het pakketje voor de 3e keer voor de voordeur, zeg niets en loopt weg. Toen ik er iets van zei kreeg ik een gebaar van 'stel je niet aan' en weg was hij. Heel slecht visitekaartje DHL.

25-06-2022

Helaas kan ik geen 0 sterren geven:-(

Drie keer kreeg ik bericht dat ik niet thuis zou zijn terwijl ik thuis zat te wachten, en dat het pakket de volgende dag bezorgd zou worden. Dit is dan ook gebeurd.

Gisteren kreeg ik bericht dat mijn adres niet zou kloppen en dat het pakket terug gestuurd zou worden. Ik heb toen snel gekozen voor levering bij servicepunt, en dat ging wel goed, maar mijn pakket was beschadigd en de inhoud ook.

In alle gevallen gaat het om een levering die in de avonduren plaats zou vinden.

Zalm
24-06-2022

Bezorger liegt alweer dat ik niet thuis was.

Vandaag zat ik lekker in de voortuin te genieten van het mooie weer en was ik aan het wachten op mijn pakketje. Zie ik ineens op mijn telefoon dat ik een mail van DHL heb. De bezorger zou zijn langs geweest maar ik zou niet thuis zijn. Ik zit verdurrie naast mijn brievenbus en deurbel! Dit is de zoveelste keer in een paar maanden tijd dat dit gebeurd. Ze slaan snel het huis over omdat het sneller is om naar het servicepunt te rijden. Dit moet echt stoppen deze onzin. Doe je werk en bezorg het pakketje bij mij aan de deur!

DHL heeft geen klantenservice. De mensen die chatten proberen het zo snel mogelijk af te sluiten zonder je te helpen. Net zo slecht als de bezorgers dus want die doen hetzelfde.

Wja
23-06-2022

Al drie keer gehad dat ze het pakket niet thuis afleveren, maar op het afhaalpunt. We waren al die tijd gewoon thuis. Ongelooflijk dat de directie hier niets tegen doet.

Mick
20-06-2022

Voor de 5de x alweer een pakket niet geleverd, kan je er weer maanden achterna als je pech heb zoals bij de laatste pakketten. Elke bezorging gewoon thuis maar hier hoeven bezorgers blijkbaar niet hun busje uit te stappen om te werken als ze niet willen. Compleet achterlijk bedrijf met se slechste service, kan nog beter je eigen pakket ophalen dat scheelt hoofdpijjn.

Nin
17-06-2022

Wederom zegt dhl iets te bezorgen op een afhaalpunt en doet dat niet. Pakketje kwijt en als consument moet je het maar uitzoeken.

Bijzonder dat zulke bedrijven legaal zijn.

17-06-2022

Ik adviseer bedrijven geen gebruik te maken van DHL parcel bezorgservice. Wat ontzettend slecht is dit! Voor de derde keer niet aangebeld en dan de melding dat ze me gemist hebben. Daar blijf je speciaal voor thuis. Ik wist dus dat dit kan n gebeuren, vandaar dat ik buiten op hun heb zitten wachten vanaf 11.15u, aangezien ze tussen 11.20u en 12.20u er zouden zijn. Nou, helemaal niemand. Zelfs niet door m'n straat gereden. Wat een flutbedrijf.

16-06-2022

Dhl raakt mijn post kwijt en vergoeden maar 3,50 per kilo. Het is nog geen halve kilo zwaar, maar veel meer waard dan dan die euro, die ik dan terug zou krijgen. Dit is schandelijk! Ik kijk wel uit in vervolg.

Gabrielle
13-06-2022

Dhl lijkt als ze bijna laatste pakket hebben dat ze geen zin meer hebben en maar zeggen dat

ze je gemist hebben. En dan kan jij naar een service punt dit is de zoveelste keer. Bedrijven mogen wel stoppen met gebruik maken van Dhl.

11-06-2022

Track and trace geeft aan pakket komt tussen 10 en 15.00 uur, ik thuis wachten en helemaal niets, geen bericht dat ze het niet redden maar status blijft op tussen 10 en 15.00 uur staan. Echt waardeloos

JD
11-06-2022

Product ingepland op route, krijg melding dat het niet gelukt is om het product te leveren. Volgende dag product weer onderweg, maar nu de melding we hebben u gemist, terwijl ik gewoon thuis was en niemand van DHL bij ons is geweest. Dit gebeurt regelmatig, wat een rot vervoerder.

ROW
11-06-2022

Ik lees telkens zelfde klachten. Mijn herhaaldelijke ervaring met dhl is ook slecht. Waardeloos bedrijf - slechte service - bezorger zeer gestresst en onbeschoft - begrijpt geen nl wanneer het hem niet uitkomt - komt niet op de aangegeven dag en tijden - je zit voor nop thuis te wachten - bij niet thuis krijg je een kaartje in de bus maar . Het is op internet spoorzoeken waar mijn pakket dan wĖl is - dan kom ik er uiteindelijk toch achter en mijn pakket is bij een dhlafhaalpunt in een andere provincie afgegeven :0 .? hoe stom ben je dan! nee, ik heb mijn pakket nog steeds niet. Ik heb een nieuw bezorgmoment aangevraagd maar weet niet of het ook bezorgd gaat worden! het is inmiddels een week later dan werd aangegeven dat mijn pakket bezorgd zou worden. .let op: ik heb het pakket besteld en betaald via vtwonen!

Naar aanleiding van een tvprogramma!

Dit doe ik nooit meer dus!

Reggy
10-06-2022

Wat een slecht bedrijf zeg. Dan bestel je iets en word het niet bezorgd, reden adres onbekend. serieus? En als je dan de klantenservice probeerd te benaderen sta je meer dan een half uur of meer in de wacht, slechte zaak DHL je kan beter je bedrijf sluiten!

Jac
08-06-2022

Helaas geregeld dezelfde chauffeur. Zie er gewoon tegenop om een bestelling te doen of retour. Deze man is zo onbeleefd, kan amper een groet vanaf, maar nu de laatst keer een retour, leek ie gewoon uiterst geirriteerd. Belde aan, zei geen boe of bah, keek me niet aan, gritste pakketje uit mn handen gaf op afstand met strak gezicht naar beneden het retourbewijs en liep weg. Onbeschofter dan dit kon haast niet. Het voelt zeer onaangenaam, zeker omdat ik met een bestelling afhankelijk ben van dhl, of ik moet van ellende de pakketten lopend gaan ophalen in een dhl-ophaalpunt.

Nazan
03-06-2022

Werd aangebeld zonder gehoor? Ging naar beden om te kijken, was mijn pakketje letterlijk midden op de trappenhuis op de eerste etage gegooid. Als ik niet thuis was hadden mijn kinderen nooit geweten dat er een pakketje midden op de trappenhuis lag.Heel onbeschoft…

Ab
02-06-2022

Omdat er geen E bij mijn opgegeven huisnummer stond hebben ze het niet afgeleverd en gelijk teruggestuurd terwijl ze bij mijn deur stonden

Er waren 5 opties

Nummer 20 a b c d e met de namen bij de deurbel

Gewoon een excuus om niet hoeven te wachten

Voor de zoveelste keer dat ze iets niet leveren Ik denk dat ze proberen het opnieuw te laten verzenden en zo extra geld genereren

Customer service arrogant en kunnen nooit iets doen als je uiteindelijk van de robot af bent op de chat en alles 10 keer heb moeten zeggen. Nee hef is al teruggestuurd krijg je te horen. Vreemd dat dit kan binnen 2 uur want als zij een order ontvangen om te versturen ligt het eerst nog 3 dagen op expeditie te wachten. Hoe kan dit dan?

Wat een shit bedrijf

Joanne
31-05-2022

Mijn pakket zou vandaag vanaf 10 uur geleverd worden, na een hele dag wachten was de pakket bezorger er uiteindelijk rond 18 uur, dus maar 8 uur gewacht.🤬 Terwijl ik gewoon express thuis was gebleven is het pakket vervolgens bij de buren gedumpt🤬de bezorger is niet eens naar mijn huis geweest, heb de video beelden nog na gekeken! Dit is niet incidenteel maar de zoveelste keer, ben DHL zo ongelooflijk spuugzat. Vanaf nu ga ik mijn uiterste best doen om deze waardeloos en onprofessionele zooitje te vermijden.

Henri
30-05-2022

DHL is het slechtste koeriersbedrijf dat er bestaat, ze hebben onbeschoft personeel, vaak komen ze niet en als ze komen is het altijd veel te laat en nooit volgens afspraak.

Jovic
30-05-2022

Zoals gewoonlijk weer veel te laat.