DHL reviews

Eline
10-06-2021

Deurbel gaat, ik ben binnen 5 seconden bij de voordeur, geen bezorger meer te zien, pakje ligt tegen de voordeur aan, zichtbaar voor iedereen. Wat als ik niet thuis was geweest! Waardeloos!

Natashaly
10-06-2021

Boycot DHL

DHL is superslecht. Dit is al de zoveelste keer dat ze niet langskomen en aangeven dat ik niet thuis was. Dit is ook al de 3e keer dat ze aanbellen en te lui zijn om de lift naar verdieping7 te nemen om het pakket af te leveren. Ze EISEN elke keer dat ik naar beneden kom, wat niet mogelijk is ivm thuiswerk. Ze nemen het pakketje telkens weer mee terug. Ik zorg dat ik niet meer bestel bij een bedrijf dat DHL gebruikt. Klachten lijken ook niks op te lossen, klantenservice kan niks voor je betekenen behalve een “klacht” in te dienen waar je ook nooit meer terugkoppeling over krijgt. Mja ik zit nog altijd zonder mijn pakket! (Bezorger was erg respectloos, omdat ik aangaf niet nr beneden te kunnen komen)

Tessa
04-06-2021

Alles kapot

Goed verpakt: piepschuim, papier met lucht, bubbeltjes papier, schuurpapier en karton. Op de doos aan elke zijde in het Nederlands én Engels breekbaar! En toch lukt het DHL om 7 van de 11 producten gebroken te leveren. Bijna alles was kapot en de doos doorweekt. Klantenservice vraagt zich dan nog steeds af of die fout bij hen ligt. Waar-de-loos, ik laat NIKS meer leveren van DHL.

Jammer want het is niet meer leverbaar dus opnieuw bestellen is geen optie.

Bedankt prutsers.

Carlos
03-06-2021

Zwaar ruk

Stoelen besteld gelverd door dhl

Poten allemaal zwaar beshadigdt ,staken

Allemaal uit de dozen,dozen helemaal kapot.toen men zei door

Dhl werdt geleverd wist ik al dat het fout zou gaan

Mijn zoon hoop geld kleren besteld ook nooit

Aangekomen,raad iedereen aan niet via dhl

Te versturen,of alleen als je lege dozen heb

02-06-2021

Ghosted door de bezorger

Luie donders geven door dat ik niet thuis ben terwijl ik vanuit huis werk.

31-05-2021

Snertbedrijf

7 dagen voor een pakket te mogen ontvangen van Nederland naar Belgie, ronduit schandalig.

Fred
30-05-2021

DHL - Onvoorstelbaar wat een slecht bedrijf!

Ook wij heb een hele vervelende ervaring met DHL. Op 14-05-2021 zouden DHL komen om een bestelling af te leveren. Kreeg later op de dag een berichtje dat zij aan de deur zijn geweest en wij niet thuis waren! Zijn dus helemaal niet aan de deur geweest. Wij hebben zelfs de mogelijkheid gegeven om bij afwezigheid het pakketje voor de deur te zetten. Wij wonen in een appartement met 52 woningen. Dus er was ook een mogelijkheid geweest om ergens anders af te geven als het niet voor de deur gezet kon worden. Ik heb dat gemeld aan de DHL. Van hun natuurlijk ook geen reactie op gekregen! Ik kreeg de melding dat ik het pakket kon ophalen in het centrum van Emmen. Dat waren wij dus niet van plan om te gaan doen. Ik heb toen met DHL afgesproken om het vrijdag opnieuw aan te komen bieden. Zou gebeuren. Echter de gehele dag in huis geweest en weer niemand geweest. Dezelfde avond laat kregen we een berichtje dat het pakket zaterdag geleverd zou worden. Weer hetzelfde verhaal. Kregen nu een berichtje dat het maandag gebracht zou gaan worden. U kunt het raden, ook niets gebracht. Helaas is het pakketje pas afgegeven op dinsdag 18-05-2021. Dus het is 5 dagen onderweg geweest in de auto van DHL. U kunt zich voorstellen dat wij ons in de maling genomen voelen. Wij zullen dus geen bestellingen meer doen bij leveranciers die via DHL laten bezorgen. Ter informatie, er zijn steeds meerdere leveranciers die ook een andere bezorgmogelijkheid aanbieden naast de DHL. Die hebben waarschijnlijk ook al te veel klachten over DHL gehad.

28-05-2021

Zoals voorganger melde "Alles gaat fout"

Pakket vernield geleverd. Volgende pakket zoek geraakt en nooit geleverd. DHL-Parcel is slecht bereikbaar. En je krijgt standaard antwoorden bij contact. Als klant heb je hier niks aan. DHL-Parcel moet zorgen dat ze telefonisch bereikbaar zijn zonder extra kosten. DHL-Parcel doet niet echt moeite om zoek geraakte pakket op te speuren. En voor schadevergoeding wordt erg moeilijk gedaan. Eenmaal toegekend duurt het 2 maanden voordat schadevergoeding is uitgekeerd. Maar je moet contact blijven houden om uberhaupt je geld te ontvangen, anders denk ik niet dat er uitgekeerd wordt. Dit tot 2 maal toe. Dus DHL-Parcel is een onbetrouwbare organisatie. Mijn advies is om geen gebruik te maken van DHL-Parcel.

Ben
25-05-2021

Alles gaat fout

Wat kan er allemaal mis gaan bij 1 zending?

18-05 :de bezorger haalt de postnl pakket die net bezorgd zijn uit mijn voortuin, 3 pakketten van in totaal 70kg. In de plaats van opdracht voor 1 doos van 4 kg. Er wordt niet aangebeld en gaat een sticker door mijn brievenbus.

19-05: ik bel en de verbinding wordt terwijl ik in de wacht sta verbroken

19-05: ik bel opnieuw en ik word niet begrepen en 2x doorverbonden.

19-05: eindelijk iemand aan de lijn en hoor dat ze er een casus van maken en het gaan oplossen. Ze gaan de 3 pakketten terug sturen en het pakket bij mij in de gang.

20-05: ik bel voor een status update en hoor dat de casus gesloten is. Hij wordt heropend en het wordt in de planning gezet. Ik krijg via de mail vanaf nu een update.

21-05: dhl mailt pakket is afgegeven aan postnl, ik moet zelf contact met postnl opnemen.

21-05: ik mail terug waarom ik dat moet doen en wanneer mijn pakket wordt opgehaald?

21-05: ik vraag om reactie

21-05: ik stuur een boze email

25-05: ik bel en hoor dat ik nu en zelf contact moet opnemen met postnl en dat ik een nieuw afhaalopdracht moet laten maken?

Dus dhl doet echt alles fout wat er maar fout gedaan kan worden. En ik ben de gene die alles op dient te lossen?

Nu bel ik postnl en zij weten van niks.

Ik heb dus nog altijd een kapotte laptop die dhl moet ophalen en sturen naar fabrikant. Daarnaast ben ik dus 3 pakketten ter waarde van 200euro kwijt en niemand die me wil helpen bij dhl.

Woest ben ik! ik kan helemaal niks doen met/tegen jullie.

Hebbe
18-05-2021

DHL ellende

Pakketje verstuurd op 19-05-2021 vier weken later na menig malen contact met DHL blijkt pakketje vermist niet te traceren ( gewoon gestolen dus ) pakketje bevatte sportkleding ter waarde van 147.00 euro na contact met DHL formulier ingevuld met uitkomst dat ik 11.75 terug ontvangt ga naar gewicht en was niet verzekerd verstuurd dus pech zeg DHL . Mensen pas op voor deze dievenbende en oplichters ik verzend nooit meer wat mee DHL .

Giovanni
15-05-2021

The DHL service is the worst

The DHL service is the worst, not a single time that I used their service they were competent, three times in a row the delivery guy "missed me" when I was waiting at home just because I knew the delivery was coming. They don't want delivery at your place but you should get your package at some delivery point so it's easy for then. Never use their service if you can choose another one, even if is free delivery, believe me, don't worth it, better pay a couple of bucks to have a good service.

07-05-2021

Onbetrouwbaar postbedrijf

Ik verstuur zeer regelmatig pakketten, met PostNL gaat het eigenlijk altijd goed maar DHL is wat goedkoper dus die heb ik de afgelopen twee maanden uitgeprobeerd. DHL stelt meer dan teleur. Pakketten zijn nu al twee maal onvindbaar gebleken, een maal tot twee maal toe weer terug bij mij thuis bezorgd in plaats van aan de geadresseerde en kosten die ik daarvoor gemaakt heb zijn nog steeds niet vergoed ondanks toezeggingen van DHL. Kortom DHL is een absoluut onbetrouwbaar bedrijf die zijn beloften niet nakomt en ook niet waarmaakt wat ze pretenderen. Absoluut een afrader, wees gewaarschuwd! Ik werk voortaan weer met PostNL.

06-05-2021

Adres onbekend

Ik krijg bericht dat mijn pakket tussen een bepaalde tijd geleverd wordt. Ik woon op een recreatiepark. Dus ik zit netjes te wachten bij de receptie, wat schets mijn verbazing toen ik weer online keek. Pakket retour afzender, adres klopt niet. Ik meteen gebeld naar DHL of ze de bezorger konden bellen want het adres was wel juist. Niet mogelijk ze zouden er een klacht van maken. Uitgelegd dat het een moederdagkado was. Verder geen medewerking. Dit is niet de eerste keer met deze organisatie. Geef mij maar PostNL of GLS.

05-05-2021

Geen thuis briefje

Wij worden langzaam aan gek van DHL. De bezorger geeft steeds aan dat er niemand thuis is en gooit vervolgens een briefje hiervan in de brievenbus. mijn vrouw is altijd thuis, zij is invalide en werkt niet. ik heb al meer dan 7 klachten ingediend en elke keer wordt er gezegd dat zij er wat aan gaan doen, er gebeurd gewoon helemaal niets. de chauffeur heeft de eerste keer aangebeld mijn vrouw heeft toen op de speaker gezet dat ze invalide is en niet naar beneden kan komen. de man is toen weggegaan en heeft sindsdien continu briefjes in de bus gegooid dat er niemand thuis is. het is een schande, ik ga nu overal proberen te vragen niet meer via DHL spullen op te sturen, als zij dit niet doen bestel ik mijn spullen bij een ander bedrijf.

Cristian
05-05-2021

Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Ik wilde een product zo snel mogelijk in huis hebben en de enige optie was DHL die beloofde dat ik een product de volgende dag in huis zal krijgen. De volgende ochtend om 7 uur kreeg ik een melding dat er een probleem met sorteren was en dat hij een dag later zal komen. De volgende dag zal hij tussen 14:00 en 18:00 aankomen. En dat is nooit gebeurd.

PD
04-05-2021

Langs geweest of toch niet

Afleveradres is het adres van mijn, te weten een ziekenhuis. Expeditie is 24/7 aanwezig voor het verwerken van pakketten, ed.

Nu heeft de chauffeur het pakket niet 'kunnen afleveren' en is het pakket naar een servicepunt gebracht.

Dit is gebeurt op verzoek van iemand, wie kan DHL niet terugvinden. Pakket terug naar leverancier en dan opnieuw laten afleveren.

Kortom zeer slechte service van DHL

Daisy
02-05-2021

Elke keer iets mis

Voor de zoveelste keer geen pakket ontvangen en geretourneerd. Deze keer ging het al fout in het sorteer centrum. Pakket is nooit terug gesorteerd nee direct geretourneerd. Zwaar irritant. Ze komen niet, ze laten je dagen wachten, en wat mij nog het meest irriteerde is dat hun gewoon maar een besluit nemen op jouw bestelling. Alsof het van hunzelf is.

Ayold
01-05-2021

Afspraken? boeie

Geen pakket geen hulp geen niks nie.alleen een domme robot op de chat .bagger klantenservice

29-04-2021

Weer bedrogen

Zeer slechte ervaringen pakket zou vandaag uiterlijk om 12.30 uur worden bezorgd. Tot op heden niets ontvangen. Bezorging heeft vertraging. Het is inmiddels 17.45 uur.

Een half uurtje vertraging kan ik me nog voorstellen. Helaas is dit niet de eerste keer. Het voorliegen over de bezorging is al vele malen voorgekomen. Het ergste vind ik dat ik elke keer wordt voorgelogen. Het lijkt veel op ons huidige kabinet. ?

Marian
28-04-2021

Eerst staat bestelling paar dagen op aangemeld en dan ben je niet thuis en dan konen ze ineens bezorgen, gelukkig oplettende buurman, pakket was gewoon voor de deur gezet. Dit was niet de 1e keer.