DHL reviews

Stephanie
24-04-2021

Bezorger bezorgt nooit

Ik word er dood moe van dat de bezorger standaard mijn pakket bij het servicepoint legt. Het is hier een bedrijf en je krijgt steeds een berichtje dat er niemand was. Wel hebben al zovaak met dhl kantoor gebeld. Vreselijk om zo’n luie bezorger op onze route te hebben!

Evelyn
21-04-2021

Te lui om te lopen

Al meerdere keren is mijn pakket bij de buren afgeleverd terwijl ik gewoon thuis ben. De buren wonen op de eerste verdieping, ik op de derde.

Sander
20-04-2021

DHnietzosneL

Bestel veel online en heb met geen enkele koeriers service problemen behalve met DHL

- Bezorger belt aan, als je niet binnen 2 seconden open doet is hij alweer weg

- word het bij de buren bezorgd, krijg ik geen briefje in de bus

- zijn ze geweest maar hebben ze ons gemist, krijg ik geen briefje in de bus

- soms word een pakket na aanbellen bij de voordeur achtergelaten zonder dat ze weten of we thuis zijn of niet. Weer of geen weer

- Verzender stuurt items op tijd, maar DHL vertraagd de zending regelmatig met 1 of zelfs 2 dagen zonder reden. Ik betaal voor Bol.com Select voor jan lul hierdoor, en dat ligt niet aan Bol.com want zij versturen op tijd.

Ik vermoed dat management onhaalbare quota's voor hun personeel stelt, waardoor ze rare fratsen uithalen en zendingen vertragen. Zorg erg gewoon voor dat je voldoende personeel hebt DHL!

Meneer
20-04-2021

Traag, trager, traagst

Vreselijk trage service. Aantal slechte ervaringen gehad met DHL. Pakketjes blijven dagen en zelfs een keer weken op een sorteercentrum liggen. Klagen helpt niets. Dan krijg je van die dooddoener reacties. We hebben het druk, we doen ons best enz. Maar ondertussen gebeurt er niets. DHL is misschien iets goedkoper maar de service is dan ook niet best!

Leen
17-04-2021

Pakketje gewoon gejat !

Pakketje om 16.00 uur opgehaald door DHL bij de verzender. Volgens track en trace de volgende dag om 12.56 uur bij mij afgeleverd. NEE dus. NIET afgegeven bij de buren. GEEN kaartje in de bus. DHL start volgens de verzender een onderzoek. Daarna hoor je niets meer. Betaling ad.€. kwijt.

Harrie
17-04-2021

1 ster is al teveel

Waardeloos bedrijf.!

Al uren aan het wachten op een pakketje.

tussen 11.00 13.10 3 uur later nog niks ontvangen Bezorging verhinderd zeggen ze

volgende dag zie ik staan .!Retour gestuurd naar de verzender,zonder dat het pakket eerst aan mij is aangeboden.!

Mart
12-04-2021

Slechter dan slecht

Wacht al meer dan 2 maanden op mijn pakketje.

Is al voordat deze in het sorteercentrum aangekomen is kwijt geraakt.

Krijg als ontvanger degene die zijn geld kwijt is (200 euries) geen enkele informatie ze blijven maar roepen moet je bij de verzender zijn.

Bij mijn weten is niet de verzender mijn pakketje kwijt geraakt maar DHL.

Vraag als ik nu iets online koop waarmee het verzonden wordt als het DHL is gaat de koop niet door.

Anneke
12-04-2021

Liegende chauffeur

Volgens chauffeur was de straat geblokkeerd wat totaal niet waar was.

DHL gebeld. Kwam geen steek verder. Pakketje nog steeds zoek.

WAARDELOZE Vervoeder.

Sani
10-04-2021

Onbeschoft

Men belt 1x en loopt meteen weg .Ik roep nog hallo een moment maar weg is die bij de buren.Ik zo kunt u me het paket eff geven nee zegt die had u de deur maar moeten openen .?.ik weet niet hoe of wat maar 15 sec was wel snel de trap af gevlogen en roepend een momentje.

Hoe met ouderen te doen die traag zijn?

Marlies
09-04-2021

Pakket niet afgeleverd

Zelfs na een procedure te starten, houd de bezorger vol dat het pakket is afgeleverd! Dat zal vast maar niet bij mij en niet op het adres wat op het pakket stond, want ik heb nooit wat ontvangen! Helaas is dit de zoveelste keer per DHL! Waardeloos vervoersbedrijf

03-04-2021

2dozen versturen naar t zelfde adres,1komt aan.

Twee weken terug een twee tal dozen met een schitterend vrachtwagen interieur verzonden met dhl naar het zelfde adres.

2 dagen later komt er maar 1 doos aan en doos 2 gaat volgens de track n trace van hub naar landelijk sorteercentrum.dat gaat zo een keer of 7 op en neer.

Ondertussen is er een onderzoek gaande maar daar heb ik totaal geen vertrouwen meer in.voor zo ver ik begreep,krijg je 3,40€ per kilo.doos was 3 kilo dus je krijgt 10€ terwijl de inhoud 200€waard is.

DHL jullie zijn een schande.

Toos
31-03-2021

Niet aangebeld. je moet zelf naar het servicepunt

Al voor de 3e keer dit jaar. DHL . mail. ‘U was niet thuis, zelf pakket bij servicepunt halen.’

Dit alles ondanks briefje bij bel dat we thuis zijn. Ze brengen het pakketje meteen naar het servicepunt is mijn indruk. Ze maken er een BENDE van.

Sharda
27-03-2021

Onbetrouwbaar

Dit is al de zoveelste keer dat ik op de bezorger van DHL wacht maar die niet us verschenen. Ben de hele dag op mijn pakket aan het wachten krijg ik een mail dat ik niet thuis ben. HOE DAN!

Susanna
26-03-2021

U bent niet thuis

Briefje in de bus met u was niet thuis. grote onzin ik was gewoon thuis maar woon 7 hoog in een flat en het pakket is 10kg. zelfs net nog m'n deurbel getest en wat denk je? Die doet het ook gewoon nog. krijg ik n mailtje dat het op n afhaalpunt gedropt word en dat ik het zelf maar moet regelen hoe ik het ophaal met m'n fiets. bel je klantenservice waar je nog een euro voor moet betalen. Krijg je een geitenwollesok aan de lijn. Met. Ja sorry me ik begrijp het ik begrijp het. Iets anders kwam er niet uit. Maar nee het wordt niet meer aangeboden en je zoekt het maar uit. nou echt wat een fucking slecht bedrijf

Rico
24-03-2021

Zeer tevreden.

Voorheen veel problemen met DHL gehad en altijd een website gezocht welke niet met DHL samen werkte.

Twee jaar geleden per ongeluk wat besteld wat via DHL bezorgd zou worden.

Hiel mijn hart vast, maar wonder boven wonder ging het perfect.

Laatste jaren diverse keren via DHL mijn pakket laten bezorgen en moet zeggen dat ik erg tevreden ben.

Keurig op de hoogte gehouden en netjes op tijd geleverd.

Ik ben zeer tevreden!

24-03-2021

Slechte klantenservice

Je betaald 1 euro per telefoon gesprek maar ze kunnen niet meer dan dat je online kunt zien. De telefonisten kunnen verder ook niks doen (nooit bellen dus). Verder zijn ze niet te bereiken en hebben ze al meerdere malen op het verkeerde adres bezorgd

Esmée
23-03-2021

Gezellige en vrolijke bezorger

Bezorger is op de afgesproken dag aanwezig.

Vrolijk en erg gastvriendelijk. Niks op aan te merken.

Raijmond
20-03-2021

Slechte service en slechte bezorg strategie DHL

Het pakketje wat geleverd moest worden is niet bij ons op het adres afgegeven. Pakketje dus zoek. DHL heeft veel moeite gedaan om te achterhalen waar het pakketje gebleven is. DHL Zeer moeilijk te bereiken. DHL heeft bezorger gevraagd waar hij het pakketje heeft afgegeven. Bezorger geeft aan dat hij het bij ons op nr 58 heeft afgegeven. Ons adres 58 bestaat niet en wij hebben het pakketje gisteren gekregen van het buurtteam op 49. Hij heeft het daar neergezet. Dus bezorger liegt dat ie barst. Pakketje is opnieuw verstuurd door stikker fabrikant. Weer via DHL. Nu pleurt de bezorger het pakketje gewoon in de tuin zonder het persoonlijk aan ons te geven. Als het had gerekend dan had het pakketje van 100 euro zeik nat geweest na 1 dag liggen in de Tuin. De zeer slechte reviews van DHL kloppen dus toch. En DHL doet daar niets aan met hun service verlening.

Silf
20-03-2021

Kapot pakket

Vandaag pakket ontvangen via dhl, was te laat maar dat kan gebeuren door drukte, wat echter niet kan is dat mijn pakje opengescheurd was en de artikelen los in de brievenbus gepropt waren.al de zoveelste slechte ervaring met dit bedrijf! eerder pakjes niet bezorgd zgn omdat ik niet thuis was, dus wel! etc etc. jammer dat diverse post order bedrijven alleen met dhl bezorgen!

Alexander
15-03-2021

Pakket meer dan twee weken niet bezorgd

Op 27 februari 2021 heb ik een pakket verzonden maar dit pakket is tot op heden nog steeds niet aangekomen in het magazijn aan de Platinastraat 71, 2718 ST Zoetermeer. Wat is die van flauwekul?

Op de website van DHL staat dat mijn pakket in dhl sorteercentrum is - twee weken lang? JVGL06047542407702240536

Dit bedrijf is niet te vertrouwen.