DHL reviews

Tijn
28-05-2022

Ze hebben mijn pakketje gewoon in de voortuin gegooid. Er was niet aangebeld en ook is het pakketje niet afgeleverd bij de buren of een ophaalpunt (die er 3 in de buurt zitten)

Het idee dat pakketjes gewoon in je voortuin belanden vind ik zorgwekkend en belachelijk. Dit kan echt niet zo.

PMW
25-05-2022

Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg! ben al 5 dagen bezig om een waybill op te vragen en ik word van jantje naar pietje gestuurd en er is geen enkele persoon aanwezig die mij fatsoenlijk kan helpen. Nota bene heb ik 70 eur betaald voor een service die nergens opslaat. Op mijn waybill staat do not print - sample only, en hoe moeilijk is het voor dit bedrijf om de juiste label toe te mailen? nee hoor, dat kunnen ze niet - omdat er een achterlijke kerel een dossier voor mij heeft aangemaakt en hij mag het alleen afhandelen. Deze persoon kan blijkbaar zijn werk niet doen - want ik wacht al 5 dagen op mijn label. Vervolgens heb ik 8 keer moeten bellen voor de status van deze fout dat door dhl is gemaakt. Stelletjes onprofessionele gasten die niet hun werk willen doen en geen oplossing willen bedenken maar snel snel het gesprek willen afronden en hup naar de volgende klant vliegen. Verschrikkelijk

Lynn
19-05-2022

Pakketjes worden gewoon niet bezorgd. Er wordt gezegd dat je niet thuis bent, terwijl je wel thuis bent.

En dan wordt het pakket vrolijk weer terug naar de afzender gestuurd.

Ana
17-05-2022

Pakketje zgn bezorgd, nooit ontvangen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 2x gebeld, ellenlange wachttijd, eenmaal aan de telefoon wordt je afgewimpeld dat we contact moeten leggen met verzender. Contact met verzender, die zegt dat we het met DHL moeten oplossen. Weg pakket en weg geld!

Jeffrey
13-05-2022

Slechtse bezorgings bedrijf wat er bestaat je pakketje komt kapot of überhaupt niet binnen maar wel willen beweren dat het pakketje is geleverd dit is de laatste keer dat ik dhl als bezorging service wil.

Elly
05-05-2022

Lekker makkelijk….

DHL komt er wel makkelijk vanaf door alleen een onderzoek te kunnen starten vanaf de verzender.

Klachten zijn nauwelijks te plaatsen. Nu moet ik het bedrijf bellen die mijn pakket hebben verzonden omdat zij een onderzoek moeten starten. Echt belachelijk!

Kim
19-04-2022

Hele slechte service.

Vaak pakket kwijt.

Wacht nu al 8 dagen op een pakketje.

En iedere keer staat er word bezorgd. Maar aan het einde van de dag niks gekregen.

Als ik dan weer kijk staat er weer dat het de volgende werkdag geleverd word.

Ook dan komt er niks. En dit is nu al 8 dagen zo .

Mijn klachten wachten op hun producten. En gaan elders bestellen omdat ze het daar sneller hebben.

En een oplossing komt er niet.

Waardeloos bedrijf voor mij nooit geen DHL meer.

19-04-2022

19 april 22 DHL wil niet zeggen waar een pakket van Collectorsheaven naar Breda is. Ze weigeren het na te gaan. Een chauffeur heeft het 16 april 's middags om 13.48 opgehaald op een DHLpunt en er iets mee gedaan om 19.45. Sindsdien is het niet meer traceerbaar. Wat heeft de chauffeur met mijn pakket gedaan? Waar is het?

3SDFC1720596790.

Berry
01-04-2022

DHL gewoon een waardeloos bedrijf een paar keer gehad dat ze zeggen we zijn geweest en er was niemand thuis terwijl er heel de dag twee man thuis was. Ook al een paar keer gehad dat het pakketje in de hal van het appartement word gelegd of zelfs voor het appartement tegen de gevel. Dat zegt al genoeg over sommige bezorgers die het gewoon niet interesseren wat ermee gebeurt.

Tinus
29-03-2022

Wat een slechte dienst!

Pakket kwijtraken t.w.v. €600,-

Twee standaard mailtje ontvangen, we gaan zoeken, helaas niks gevonden. € 16,- retour gestort, waarvan ook nog eens de €6,- verzendkosten welke ik betaald had.

Nooit meer DHL.

Mad
28-03-2022

Ze bezorgen altijd op het verkeerde adres, halve kilometer van mijn huis vandaan. Slechte bezorgers, slechte klantenservice. Wat een baken van incompetentie!

Vincent
23-03-2022

Zou vrijdag aankomen: ik krijg een melding dat ik niet thuis was en dat er een briefje is achter gelaten. Beide niet waar: ik was thuis (wachtend op het pakket) en er was geen briefje.

Maandag: zou het pakket naar een service point gaan, maar dat lukt ook niet omdat de koerier het probeert afte leveren na dat het al dicht is (dat moeten ze toch weten?)

Dinsdag: service zegt dat ik het s' ochtends krijg. Dit gebeurt niet. Na dat ik bel zegen ze "zeker s' avonds". Dit lukt weer niet omdat ze weer naar het service point gaan die na 17:30 dicht is! Terwijl ik duidelijk aan had gegeven dat het bij mij thuis geleverd moest worden.

Woensdag: "we leveren het s' ochtends", belletje later: "misschien vanavond". Dus we gaan zo door.

Dit is trouwens met DHL Express.

21-03-2022

Pakket wordt gewoon tegen de voordeur aangezet en je zoekt het maar uit. Er was hier niemand thuis dus mazzel dat het niet gejat was. Stelletje klojo's!

18-03-2022

Allereerst niet bezorgd terwijl we thuis waren, met de gordijnen open en het licht aan. Het bericht geeft aan "we hebben u gemist" na 12u op te halen bij een dhl-servicepunt. Blijkt dat servicepunt gesloten is, wij openen (over ruim 2 weken) weer (!)

Nabijgelegen servicepunt niks ontvangen en hebben gebeld met de dhl districtsmanager, zal terugkomen naar verdeelcentrum en opnieuw verzonden worden.

Ben zelf maar eens (betaald) gaan bellen, ligt het bij een weer ander, pas geopend servicepunt.

Je moet er wat voor doen om aan je pakketje te komen!

Marjo
15-03-2022

Dhl beweert dat ze 2x geweest zijn.

Klopt niet! Hier 2 positief geteste corona en dus zeker weten thuis. Notabene ook geen gemist briefje in de bus.

Zeer triest dat gezegd wordt dat ze geweest zijn, terwijl dat niet zo is.

Wat
09-03-2022

Rijden weg zonder te bezorgen. De dag daarvoor hadden ze ruim voor de afgesproken tijd gezegd dat het vertraagd was en kwamen ze gewoon niet.

Een ware kanker voor de logistiek.

DHL KUTBEDRIJF
08-03-2022

1 ster is teveel voor de slechtste van alle waardeloze bezorgdiensten in NL. Ze geven aan dat het pakketje is bezorgd terwijl ze het gewoon weggooien. De meeste bezorgers zijn zo laag opgeleid dat ze de grootste moeite hebben om normale gedragsregels te hanteren.

DH
02-03-2022

Ik zag het busje letterlijk staan in de straat tegenover mijn huis. Doodleuk weggereden zonder ook maar een poging te doen tot aflevering.

Desiree
28-02-2022

Ik zou vandaag een pakketje binne krijgen.

Vervolgens loop ik naar mijn voor raam waar ik de bezorger met zijn busje zie staan.

Hij stapte niet eens uit hij was met zijn telefoon bezig.

Vervolgens rijd die weg en ik ga mijn mail bekijken.

Staat er wij hebbennu gemist.

Ik zie de chauffeur weg rijden ik zag het met mijn eigen ogen.

Schandalig ze zijn te lui om even verder de straat in te lopen.

Ontslagen moet het worden.

Max
25-02-2022

Vorige week vrijdag heb ik zonder resultaat en afmelding gewacht op DHL Parcel om bij ons een groot pakket op te halen. Vandaag was er een nieuwe poging. De gehele dag ben ik thuis gebleven om te wachten op de ophaalservice van DHL Parcel. En wederom is er niemand komen opdagende zonder resultaat of afmelding. Schandalig! Ik voel me boos en ben ernstig teleurgesteld in uw bedrijf en de service hiervan. Waarom niet een track and trace, een mail of telefoontje! Waarom laat DHL mensen zolang zonder enige berichtgeving of inzage in de planning wachten.