DHL reviews

19-06-2023

Bezorger heeft aangebeld (gezien op camera)maar doorgegeven onbekend adres dus retour gezonden door dhl naar afzender, mijn pakket is weg en geen normale oplossing, b.v. Op nieuw verzenden. Dus slechte ervaring met DHL.

Jo
16-06-2023

Wat een farce weer. Ik bestel iets bij een webshop, geen idee die de bezorger is die zij inhuren. Ik krijg even later een T&T vanuit DeHeL,

Ah, daar gaan we weer. Mijn vrouw gaat de weddenschap "wedden dat ze het bij de voordeur neerzetten" niet meer aan, heeft er te vaak op verloren.

Jo, DeHeL sukkels. dit is mijn geld hè dat jullie bij mijn voordeur zetten, in vol zicht. Zou niet de eerste keer zijn dat ik bevestiging van aflevering kreeg en nooit een pakketje heb gezien.

Zet DeHeL op een zwarte lijst. Huur ze als verzender niet in, accepteer ze niet als ontvanger. Kappen met deze shit!

Inge
10-06-2023

Vandaag zou mijn pakje tussen 13.55 en 15.55 uur bezorgd worden bij revalidatiecentrum waar mijn vader verblijft. Al om 14.42 uur ontving ik een mail van DHL dat de bezorger niet bezorgd had omdat er niemand thuis was. Een hele grote LEUGEN! Want bij de receptie van het revalidatiecentrum is altijd iemand aanwezig. Verder gaf DHL aan dat ze het pakje naar een servicepunt brengen waar het opgehaald kan worden. Mijn vader kan dit niet die is revaliderend van hersenbloedingen en ik kan het ook niet want ik woon 170 km verderop. Volgens mij heeft de bezorger van DHL gewoon een vrije middag genomen en een leugen verteld om er zelf vanaf te zijn.

Walgelijk!

Marijke
09-06-2023

Ben nu al dagen bezig om een bestelling te krijgen. Er is al twee keer gezegd dat de bestelling kwam en vervolgens gebeurde er niets. De tweede keer werd zelfs beweerd dat ik niet thuis was terwijl ik zat te wachten. Dat het pakket niet komt is vervelend maar dat gelieg is echt het toppunt! Ik overweeg sterk mij bestelling terug te trekken. Als je er omheen kan kies dan geen DHL

Corry
07-06-2023

Pakket heeft er 8 dagen overgedaan om van verzender naar mij te komen. Drie dagen kreeg ik een mail wij komen vandaag en elke keer weer niet. Vanochtend kreeg ik het pakket eindelijk maar de doos is helemaal beschadigd en omwonden met DHL plakband. Ik zie het artikel zitten en zelfs daarop zit plakband. Doos word niet geopend maar gaat weer terug naar de afzender. Wat heeft mij dit een tijd en vooral ergernis gekost. Als ik wat bestel en DHL komt het brengen gaat de bestelling niet door.

Boos
06-06-2023

Wederom een pakket zoek. Hele dag thuis gezeten voor niks. Waar het pakket is geen idee.

05-06-2023

Wat een K** bedrijf. Is nu al 2e keer ze pakket na 1 keer proberen te bezorgen, het niet naar servicepoint brengen en dan terug naar verzender sturen. F**king pakket uit USA waar ik al 2 weken op heb gewachten. Nu weer met een pakket uit Zweden. Wat een k*nk*r bedrijf is dit zeg. Klantenservice liegen ook nog tegen je.

Stef
31-05-2023

Ze laten je gewoon wachten en dumpen het bij een afhaalpunt bij mij niet alleen hier de hele woonwijk heeft klachten.

ik betaal liever 10 euro meer als zo in de maling genomen te worden

Ed
30-05-2023

Waardeloos bedrijf! Jarenlang vaste en trouwe klant, maar nooit meer. DHL maakt fout op fout door eigen toe doen en de klant heeft het nakijken en wordt zwaar gedupeerd. Artikel verkocht via marktplaats met enige waarde,wordt door hen kwijtgeraakt en zij zijn slechts gedeeltelijk aansprakelijk stellen zij als je een claim instuurt met allerlei bewijsmiddelen. Schadevergoeding is ol basis van gewicht en niet wat het pakket feitelijk waard is/was, tenzij je deze optioneel verzekerd, maar daar ga je toch niet vanuit als klant? Verder wordt een verkeerd bezorgd pakket niet opgehaald nadat daar een afspraak over is gemaakt en blijft je klacht onnodig lang op een verkeerde afdeling liggen voordat deze wordt opgepakt, waardoor het resultast mbt het terug vinden van het pakket kansloos wordt. Voor een wereldwijd bekende organisatie benden peil zeer amateuristisch. Maatwerk kent men niet, alleen grote winsten maken over de rug van de klant. Maar mij zien ze daar nooit meer!

Alex
27-05-2023

Waarom is het niet mogelijk om 0 sterren te geven?

Het bekende verhaal: pakket staat op bezorgd maar is dus niet bezorgd. Ook niet bij de buren.

Gebeld met de 'klantenservice'. Ik kan een dag later terugbellen om een onderzoek te laten instellen. O nee, wacht, het is morgen zondag en maandag Pinksteren dus dat kan dan pas dinsdag.

Ik vraag of het wellicht mogelijk is om de chauffeur op de betreffende route te bellen om te vragen wat er mis is gegaan. Maar zo eenvoudig is dat toch niet.

Na enig aandringen op een oplossing wordt de hoorn erop gegooid.

Wat een rukfirma.

Ik heb me voorgenomen om nooit meer iets via DHL te verzenden en nooit meer iets te kopen als het via DHL wordt verzonden.

Lucia
25-05-2023

Ik verkocht wat op marktplaats en stuurde het op met DHL.

Pakket zoek en na onderzoek niet gevonden.

En nu krijg ik .€9.36 vergoed?

Zijn ze wel helemaal goed in hun bovenkamer?

Mafketels.

Ik stuur regelmatig met DHL op maar nu dus nooit meer.

Zelfs een 1 is te hoog voir deze prutsers.

Bekir
22-05-2023

Heledag thuis gebleven voor een post en niemand is langsgekomen en de status is veranderd in we hebben elkaar gemist wat is dit voor een bedrijf echt slecht

Evert
07-05-2023

Al 3 keer was ik thuis en zie de DHL bus 3 keer voorbij rijden. Zogenaamd niet thuis. Krijg een mail dat ik het zelf op moet halen. Afhaal adres zegt dat ze de pakketjes al terug gestuurd hebben. Geprobeerd contact te krijgen, 28 wachtende voor je.

Wat een vreselijk onprofessioneel bedrijf!

En ze komen er gewoon mee weg.

Maaike
04-05-2023

Wat een piep bezorgdienst. 1 pakket gewoon kwijt geraakt.

2e pakket zou afgelopen dinsdag bezorgd moeten worden maar stond "nog in te plannen". Eindelijk zou het vandaag bezorgd worden. Staat de bezorger voor de deur. Keert zijn bus 2x binnenstebuiten maar kan het niet vinden. Rijd weg en zet de status op "niet thuis" terwijl het op een brievenbus pakket gaat.

Klacht wordt alleen geregistreerd en meer niet. Voor mij nooit meer DHL

Rick
28-04-2023

Probeer DHL te vermijden.

Zoals velen vermelden:

- volgen ze niet instructies voor het afleveren van je pakket

- áls ze het 'thuis afleveren' is er een grote kans dat het ergens in de tuin wordt gegooid

- sta je bij bellen met de klantenservice een uur in de wachtrij waarna ze niks voor je kunnen betekenen, ze zeggen dat de leverancier de klacht moet indienen en er anders niks gebeurd, ze je niet een manager laten spreken, en gewoon ophangen.

Al in al is DHL een kapitalistische nachtmerrie waarin wij als gebruiker (waar we vaak geen keuze in hebben!) er niet toe doen en waarin de woorden 'kwaliteit' en 'service' niet in het bedrijfswoordenboek voorkomen.

Ben
25-04-2023

Geen levering. Erger nog geen informatie geven. Na 1,5uur aan de telefoon eindelijk een persoon te woord. Hij luisterde niet naar mijn vraag en draaide een riedeltje af. Toen ik voor de 3e keer de vraag stelde hing hij op.

Ik stuur een klachten brief naar de directie van dhl. En laat deze door hun zelf verzenden.

TIP. Vermeld de naam van een directielid, met kinks in de hoek "persoonlijk". De postkamer mag het dan niet openmaken. See what will happen?

20-04-2023

DHEL

Neerzettoestemming gegeven na twee keer “niet langs kunnen” komen resulteert in “we hebben elkaar gemist”

Stop gewoon met je bedrijf, ook de klantenservice is non existent of totale farce.

Joe
17-04-2023

Op 23 maart was mijn pakket zoek. op 31 maart “zou er een onderzoek worden gedaan wat 5 werkdagen duurt”. Op 11 april zou er weer een onderzoek gestart worden

Tracy: “Dankjewel. Het onderzoek is ingesteld. Binnen 5 werkdagen krijg je de uitslag. Houd je mailbox dus in de gaten.” Nu is het bijna een maand later

16 aprilRenske

Goeiemorgen, je chat met Renske! Ik lees de chat met Tracy even door en dan ben ik zo bij je terug! 😊 Het kan dat de reactie tijd op je bericht wat langer is dan verwacht. Alvast bedankt voor je geduld.

Je wilt dus weten hoe het staat met je onderzoek?

Ben je er nog?(ik zat achter mijn scherm!)

Aangezien ik geen reactie meer ontvang, ga ik ervan uit dat je voldoende geïnformeerd bent. Mocht je toch nog andere vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op! Ik wil je verder nog een hele prettige dag toewensen!

Tracy:
Het gesprek met de medewerker is beëindigd.

Tim
15-04-2023

Ik ontvang regelmatig pakketjes. Zodra er aangebeld word ren ik van mijn werkkamer 2 trappen af en ben ik binnen 20 tot 30 seconden bij de voordeur. In het geval van DHL zie ik dan nog net het busje uit de straat scheuren en mag ik mijn pakketje weer bij een ophaalpunt ophalen. Echt heel irritant!

Deavidian
15-04-2023

Al jaren het zelfde liedje. " Wij hebben u gemist" als bericht in de mail. En dat terwijl ze NOOIT voor mijn deur hebben gestaan!

Klantenservice is er gewoon NIET!

Als ik bij bestellingen de kans krijg zelf de vervoerder te kiezen zal ik NOOIT voor DHL gaan!

Tip als er al voor DHL gekozen is, laat het dan bezorgen bij een bezorgpunt, dan krijg jij je pakket waarschijnlijk wél op tijd!

UPDATE 15-4-2023:

Hoewel track&trace gisteravand nog beweerde dat mijn pakket de 15de zou worden bezorgd is dat vanmorgen alweer veranderd in maandag de 17de!

Kan dus ONNODIG nog langer wachten!