DHL reviews

Xander
17-01-2024

Nu al 3x achter elkaar dat ik een melding krijg dat mijn pakket is afgeleverd, persoonlijk overhandigd zelfs. Maar pakket is niet bij mij bezorgd, er is geen DHL aan de deur geweest.

Was gewoon thuis. Chatten met DHL heeft geen nut, ze doen er niets mee. Advies: kijk eerst als je wat besteld met wie ze het verzenden. Amazon bv stuurt vaak via DHL, dus daar bestel ik niet meer.

16-01-2024

Gisteren 15 januari zou een pakketje worden bezorgd krijg een bericht over 15 min is de chauffeur bij u. 1,5 uur later chauffeur komt iets later. 1 uur later een bericht ik zou niet thuis zijn. Nou ik ben de gehele dag thuis geweest. Maar morgen word het pakket bezorgd. En vandaag 16 januari in de ochtend ineens een bericht het pakketje beschadigd en word retour gezonden. Als de chauffeur hier in deze straat niet wil bezorgen omdat hij een paar meter moet lopen zeg dat dan. Dit is niet de eerste keer dat het met DHL mis gaat.

Victoria
15-01-2024

Bezorger belt gewoon niet aan. Op vrijdag was ik heel de dag thuis en werd het als niet thuis aangemerkt, wordt de volgende werkdag geleverd. Vandaag (maandag) ook heel de dag thuis, geen vel gehoord en zojuist wordt het bij een parcel afgeleverd. Daarnaast wordt het nog naar het verkeerde parcel aan de andere kant van de stad gebracht. Ik heb geen auto en laat zware pakketten niet voor niets thuis bezorgen. Dit is niet de eerste keer dat het fout gaat en bij de klanten "service" krijg je alleen maar te horen dat het niet nogmaals geleverd kan worden en binnen 7 dagen terug gestuurd wordt naar de winkel. Er zit voor mij niets anders op dan het weer terug te laten sturen, wat een bagger bedrijf!

Marcella
15-01-2024

1 ster is nog te veel voor dit bedrijf. Ik heb voor 100,- aan hobbyspullen verkocht aan iemand op facebook, op gestuurd op 3 november. Vervolgens krijgt de ontvanger de melding dat het pakket beschadigd is en dat het terug gezonden word naar de verzender. Vervolgens verdwijnt het pakket, word wel ontelbare keren gescand maar ze kunnen niks vinden. Elke keer dat dat pakket gescand is dan mag je ook nog eens 10 dagen wachten voor ze stappen ondernemen. Nu dan eindelijk bericht gekregen dat ik een vergoeding krijg, van wel 29,95. Een fratie van wat het gekost heeft. Ronduit schandalig. Ze slopen je pakket, raken het vervolgens kwijt en ze komen er lachend mee weg. Ze moeten zich de ogen uit de kop schamen daar.

Even een tip voor mensen die ook hiermee te maken krijgen. Zeg dat je pakket 25 kilo weegt, dan krijg je tenminste nog wat terug. Zo berekenen ze de vergoeding namelijk, per kilo.

Ik verzend nooit maar dan ook echt nooit meer met dit prutsbedrijf.

Holo
13-01-2024

Wat een slechte service. Al meerdere keren meegemaakt dat mijn pakketje niet wordt bezorgd. De ene keer wordt het pakketje meteen blijkbaar retour gestuurd, nadat je 1x niet thuis was. Zonder dit ook te vermelden. De andere keer staat er op dat het bezorgd is, maar heb zowel ik als mijn buren niks ontvangen. Vervolgens kan je ook niet eens op een normale manier een klacht indienen. Belachelijk. Ik hoop dat de bezorgers die deze slechte service geven en dit bewust doen, slechte karma krijgen.

Jason
13-01-2024

Altijd hetzelfde, 3 uur thuiszitten voor een bezorging en dan krijg je bericht dat ze je ‘gemist’ hebben omdat je niet thuis zou zijn.

De bezorger letterlijk uit mn raam aan zien komen en weer weg zien rijden.

12-01-2024

DHL is die paarse krokodil uit de reclame van een aantal jaren geleden. Heb je een probleem, dan loop je tegen een betonnen muur van meters hoog. Ondertussen de afgelopen 3 weken talloze keren gebeld zonder enige oplossing te krijgen voor verloren pakketten. Vraag je hen om terug te bellen, dan krijg je een mail dat ze na 3 werkdagen gaan reageren. Ook dan weer een mailtje waar je niets voor koopt. Verzenden via DHL? Je kunt het beter zelf af gaan leveren al kost je dat 70,- euro aan diesel en uren rijden. Ik raad het sterk af om hier je pakketten mee te verzenden.

Carola
09-01-2024

DHL, niet eens één ster waard

Deze week al drie keer (verschillende pakketjes) een bericht gekregen dat we niet thuis zijn. Licht aan, brief op de deur naast de bel met de melding dat we wel thuis zijn.

Wat een vreselijk slecht bedrijf, verdient niet eens 1 ster. Negen van de tien keer hebben we dit, geen woorden voor.

Datum van ervaring: 09 januari 2024

Edd
08-01-2024

Gewoon thuis en dan niet bezorgen, maar retour naar afzender! En dan mailen adres klopt niet! Al jaren klant bij deze webshop!

Viv
03-01-2024

Pakket komt retour volgens DHL. DHL bevestigt dat ze retour pakketten niet tracken. Dit is dus een vrijbrief voor een oneerlijk persoon dat het pakket in handen krijgt om dit pakket in de zak te steken.

Na twee weken wachten geen pakket gekregen. Geen antwoorden op mijn vragen. Onderzoek gestart volgens DHL en binnen een dag antwoord dat het pakket nergens gevonden kan worden. Wederom geen antwoorden op mijn vragen. Het is ineens van de radar verdwenen. Daarna de vraag of ik gegevens kan doorsturen. Dat doe ik en vandaag een bericht gekregen dat DHL mij 3.40 voor het kwijtmaken van het pakket geeft.

Het gewicht van het pakket weet men wel. Maar het pakket zelf is men "kwijt"? Knap!

Dit dekt geeneens de kosten die ik moet maken om degene die dit bij mij besteld heeft terug te betalen! Het gaat hier om 35 euro aan waarde, waarbij vergoeding van de gedekte kosten al toereikend zou zijn. 3,40 euro.een lachertje! Ronduit belachelijk! Ruikt naar bedrog.

Jeffrey
29-12-2023

DHL stuurt 5x achter elkaar mijn pakket terug, omdat de automaat vol zat. Zonder enig overleg, communicatie etc. In de app pretendeert DHL dat het verstandig (en groen) is om een pakketautomaat te kiezen, maar ze zeggen er niet bij dat die bijna altijd vol zit en dat ze dan het pakket, waar je netjes op zit te wachten nooit zult ontvangen omdat zij het direct terugsturen! Dus ik kan weer wachten op mijn geld, de door mij bestelde producten zijn uitverkocht en het pakket wordt niet retour gedaan door de verzender. Ik moet dus ook nog wachten op mijn geld en mijn bestelling gedeeltelijk opnieuw doen.

DHL een echte ***"service" en pluim voor het duperen van zowel de ontvanger als Zalando zelf.

Ik zal dit op zo veel mogelijk websites publiekelijk maken! Want ik hoop dat heel veel ondernemers stoppen met jullie samen te werken. Het brengt voor alle partijen alleen maar ellende. DHL kan de druk niet aan, liegt en bedriegt. Klantenservice DHL doet en wil niets doen!

Robbie
28-12-2023

Slechtste pakketdienst.

Tijden kloppen niet.

Niet thuis betekent chauffeur is doorgereden.

Slechtste interne communicatie!

Moet nog meer uit USA bestellen.

Kan kiezen fed ex, 6 euro duurder als dhl.

Dan maar 6 euro.

Barry
28-12-2023

Jammer dat je geen 0 kan geven. Dhl raakt je pakket kwijt, verpesten daarmee je kerst, en vergoeden je slechts een klein deel van de waarde.

Ongelooflijk dat zo'n groot bedrijf zo slecht is voor zijn klanten.

Nooit meer DHL.

Abdi
21-12-2023

Altijd te laat

EW
20-12-2023

Konden pakket niet bezorgen want ontvangers waren niet thuis. Zou naar een pakketpunt gaan, dit bleek vol (geen melding van gekregen) en DHL vindt dit een "tweede bezorg poging" en stuurt dan (wederom zonder enige communicatie) het pakket retour naar de verzender. Nul meldingen, en DHL kan er "zelf ook niks meer aan doen" volgens de chat en de verzender moet het nu oplossen.

Met bijkomende verzoek of "we geen slechte review wilde achterlaten" (bijna gelukt)

16-12-2023

Onderdelen voor reparatie bij klant besteld in china.

Laten afleveren bij zelf gekozen pickup point.

DHL veranderde dit, omdat de boxen vol waren naar een blokker vileaal waar ik het volgens mail 7 dagen kon ophalen.

2 dagen later blijkt dat dit blokker service punt 1 dag na aflevering door DHL gesloten was en DHL dit wist!

Mijn pakket was door DHL opgehaald en retour afzender gestuurd.

Ik moest maar contact met afzender opnemen en daar vragen of het opnieuw verzonden kon worden.

Dit betekend dubbele verzend kosten en invoer belasting plus ruim 3 weken extra.

De klant pikt dit niet dus ik ben ook de opdracht kwijt en in het slechtste geval ook mijn geld.

DHL,op deze grove nalatigheid komt zeker een reactie!

15-12-2023

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Diefstal door DHL bezorger

Wachten op een bestelling die zou komen, en dan krijg je via de app de melding dat het pakket in de brievenbus bezorgd zou zijn. Het is NIET bezorgd (en ook niet bij de buren)! De bezorger van DHL is zelfs op dat moment niet eens bij mij in de straat geweest.

Klantenservice van DHL gebeld, maar deze is totaal niet capabel.

DHL werkt zelf gewoon mee aan deze DIEFSTAL door het na te laten hun bezorgers te screenen. Hiermee kwalificeert DHL zichzelf ook als een malafide bedrijf.

15-12-2023

Vanwege het vanmorgen niet aanwezig zijn heb voor de door DHL aangeboden optie gekozen om een pakket vandaag bij een pakket punt te laten bezorgen en ik krijg ik opeens de melding dat het is geweigerd. Daarom wordt het terug gestuurd naar het buitenland.

Dus ik ben naar het pickup point gegaan, welke ik had gekozen uit de lijst opties door DHL aangeboden, en deze vertelde mij dat zij al sinds 25 November geen DHL pakketten meer accepteren. Omdat het geweigerd is kan er niets worden veranderd en het gaat terug naar de buitenlandse afzender. Volstrekt absurd. Ik, de klant, heb niets geweigerd, het pakket wordt niet simpel 300m verder bij een ander pickup point afgeleverd, of een optie geboden om het de eerst volgende werkdag bij mij thuis af te leveren.

Wat een pokke bedrijf, echt schandalig!

Mi
14-12-2023

Betaald voor verzenden

Geen track and trace code gekregen

Half uur klantenservice track and trace gevonden maar kan niet alsnog gemaild worden. Waarom niet?

Moet restitutie formulier invullen die door computer wordt geweigerd omdat er geen track and trace op staat.

Geen mailadres om te klagen verder alles computer gestuurd. Dus dag geld. Diefstal!

Anna Valerieva
13-12-2023

Enorm slecht, mijn pakket is kwijt ze hebben aan iemand anders mijn pakket gegeven, ik ben ze en ze helpen me helemaal niet! De slechtste van de slechtste!