DHL reviews

Desdina
22-12-2021

Weer mijn pakje NIET ontvangen. Ik begrijp niet waarom de afzenders nog steeds kiezen voor DHL. Vreselijk werk wat ze verrichten.

DJ
21-12-2021

Wederom een pakket dat niet aankomt. Overigens gebeurd het ook weleens dat je thuis bent, maar men aangeeft dat je niet thuis was.

Vervolgens start de verkoper een onderzoek en komt er naar voren dat zij inderdaad het pakket kwijt zijn geraakt. Met als gevolg dat je een zeer minimale vergoeding krijgt terwijl aantoonbaar is wat er voor dit pakket is betaald. Dit heb ik nog nooit met hun concurrenten ervaren, nog nooit.

Katie
18-12-2021

Echt niet normaal. Elke keer is er weer gezeik met DHL. Ben je heel de dag thuis en letterlijk geen minuut de deur uit geweest. Sturen ze je pakket naar een DHL punt met de mededeling dat je niet thuis was. Serieus, kap daar mee. Dit is vreselijk slechte service en is al meerdere keren voorgekomen.

Een andere keer hebben ze niet eens aangebeld, maar mijn pakketje opengescheurd en aan de deurklink gehangen. Echt kwalijk.

Quin
15-12-2021

Ja hoor. Gaan we weer. Voor de zoveelste keer bij de buren afgeleverd zonder hier aan te bellen. Wel hier langs komen rijden, maar niet hier bezorgen. Ik mag er onderhand vanuit gaan dat het bij de buren wordt bezorgd.

14-12-2021

Pakket zou er binnen 2 dagen zijn, ligt al 2 weken klaar om opgehaald te worden uit het sorteercentrum en zou vandaag komen, is het verkeerd gesorteerd en komt het nog niet aan. TWEE WEKEN. Het zou hooguit 3 dagen duren. Ik hou het wel bij post nl, wat een kut bedrijf is dhl

12-12-2021

Ik kijk de bezorger vanachter het raam recht in zijn gezicht terwijl hij een oningevuld kaartje met de text: helaas troffen wij u niet thuis aan. Ik was te laat om hem achterna te gaan en pakje is weg. Nog een tip: bel nooit de klantenservice van dhl. Kansloos!

Lars
11-12-2021

Vanavond zou een pakketje bezorgd worden door DHL. Hele avond voor thuis gebleven en om 19.33 stond een busje voor de deur. De bestuurder heeft echter niet aangebeld en een minuut later zie ik staan dat de bezorger ons gemist heeft. De intentie is er niet eens geweest om het pakketje te bezorgen.

Eline
11-12-2021

Mijn huisnummertoevoeging wordt niet geregistreerd. Daarom nu al twee pakketten retour afzender wegens 'incorrect adres'. Beide bestellingen hadden ook een deel dat via PostNL bezorgd werd, en die hebben geen problemen. Klantenservice van DHL kan niks doen. Ik kan er zelfs geen klacht over indienen omdat ze 'niet kunnen achterhalen wat er op het verzendlabel is aangegeven'. Puur afval, dat DHL.

Marja
10-12-2021

Het liefste had ik een 0 gegeven, maar dat kan niet. Vorige week zaterdag de hele middag zitten wachten op een pakketje tot opeens de melding kwam dat het bezorgd was. Wij hebben niets ontvangen en geen briefje. Bij de buren nagevraagd, ook bij hen was het niet afgegeven. Melding gemaakt bij DHL, ze zouden het onderzoeken. Krijg vandaag bericht dat het onderzoek is afgerond. Ze niets vreemds hebben kunnen ontdekken en dat het pakketje geleverd is. Hoe dan 😊 ze verwijzen naar de verzeder. Onbegrijpelijk! Snap niet dat bedrijven nog met DHL in zee gaat.

Robin
10-12-2021

Ik Heb een pakket besteld via nubbik en er zou worden bezorgd tussen 10 uur en 14:00. Ik ben vrij dus wacht thuis op mijn bestelling vervolgens krijg ik een mail dat ik me pakket heb gemist en dat ik hem morgen pas kan ophalen. Ik bel de klanten service voor hulp word er onrespectvol met me omgegaan en word ik alleen maar afgewezen met het dienen van mijn probleem. Zij zeggen dat ik het probleem zou zijn.

Michael
07-12-2021

Mail zegt bezorgd: Terwijl dat niet het geval is. Het gaat om 1 boek en kon gewoon in brievenbus

Ik zie ook vaak dat DHL spullen bij mensen voor de deur zet als ze niet thuis zijn. Te gek voor woorden.

Chatrobot DHL vraagt nog extra of dit meer dan 1 dag geleden is. Crazy. Klantenservice is duur.

Het vertrouwen in DHL is geschonden!

Gelukkig heb ik wel vetrouwen in Post NL.

Sylvia
07-12-2021

Wat een ongelooflijk triest bedrijf is het toch ook! ik mag wel een prive lijn laten aanleggen met hen over al die ontelbare fouten en slordigheden die zij dag in dag uit maken. Vandaag voor de zoveelste keer (!) een mail ontvangen dat ze niet konden bezorgen en een poging hebben gedaan! schoften zijn het. Hier is iedereen gewoon thuis, ze hebben niet eens aangebeld. Net als die voorgaande keren. Klachten indienen, het heeft geen zin. Ze doen er niets mee.

Marie
07-12-2021

DHL.wat een triest zooitje hebben jullie toch. Pakketten die niet worden bezorgd, geen mailtje waar het pakket is.zo zo ontzettend slecht.

Jullie zijn het meest waardeloze bedrijf wat ik ken.

Een stel nietsnutten wat hun werk niet goed doet.

Reza
06-12-2021

Voor de 2e keer geen pakket van ze ontvangen. 1 ste keer hebben ze

ze zelf afgefekend. 2e pakket verdwenen in het sorteercentrum. Klantenservice is waardeloos. Nooit meer wil ik pakketten ontvangen via Dhl. Zooitje is het daar.

Ed
06-12-2021

In de mail bericht 'bezorgd' ontvangen. Ik was gewoon thuis en dus verbaasd: er was überhaupt niet aangebeld. Bel nagekeken, werkte gewoon goed. Toen zag ik briefje in de bus 'we hebben je gemist' met achterop de aantekening 'buiten'. Dus zoeken in de tuin en uiteindelijk achterin tegen de schuur aan en gewoon buiten (regen) gevonden. Onbetrouwbaar dus. Overigens heeft een eerdere DHL bezorging al eens hetzelfde verloop gehad, in dat geval werd het pakket uiteindelijk in de kliko (!) Aangetroffen.

04-12-2021

Geachte lezer,

Ruim een week voor pakjesavond bestelde ik een cadeau voor mijn dochter bij Bax. Dit cadeau is nooit aangekomen door….

Fout op Fout!

Ik heb het gevoel dat er ondanks mijn herhaalde pogingen tot contact vanuit mij (Klant van Bax) geen enkele poging tot medewerking aan een oplossing vanuit DHL is geweest. Er is gesold met de klant en vreselijk misbruik gemaakt van de machtspositie en onverschilligheid van DHL.

Het pakketje is nooit aangekomen 😥

Bob
02-12-2021

Het gebeurt regelmatig dat als DHL pakketjes moet bezorgen, dat we een mail krijgen dat er niemand thuis was, terwijl we zeker weten dat er altijd iemand in huis was.

30-11-2021

Gister zou pakketje bezorgd worden maar niets geleverd, vandaag zou weer bezorgd worden, maar kreeg te horen bezorging verhinderd, reden onbekend. Ze jaagden 2x voor me langs met de busje en had gezien dat ze in de straat aan beide zijden iets afgeleverd hebben. Terwijl we telnr hebben doorgegeven om te bellen als ze er waren ivm moeilijk te vinden. Nu weer wachten op volgende levering. Klachten worden niet serieus genomen, medewerker neemt tel op met hmmm. Of de tel wordt erop gegooid.

Wat een aanfluiting die dhl.

Geen goed woord voor over en dit is niet de 1e keer dat dit bij dhl gebeurt. Terwijl postnl wel ons adres kunnen vinden.

Dieiny
30-11-2021

Several times I had issues with DHL, so this time I decided to make a review about it. I was waiting for a delivery for a looong time, I got an e-mail from DHL that they would deliver it on Monday, so I stayed home and nothing. In the evening I got an email saying that it was delivered, but it wasan't! So they take other 3 days for an update and they say they will try to deliver again (when they never did the first time). So I stay home again and nothing. They said they tried to deliver and I wasan't home and send the package all they way back! After one (if real) attempt! They did not try to leave the package with the neighbours (althout I was home) and only tried once before sending it back. Extremely poor and unreliable service and company!

Tessa
29-11-2021

DHL.bijna alleen maar slechte ervaringen mee. Dit weekend kreeg ik een melding dat er op zondag wat bezorgd zou worden. Ik wist dat er dan niemand thuis zou zijn dus ik heb het bezorgmoment veranderd naar maandag. Krijg ik zondag een melding dat ik niet thuis was en het pakket bij de buren is afgeleverd. Probleem was: het adres van de 'buren' was niet mijn straat. Het klopte totaal niet. Er stond een huisnummer, '12'. Bij allerlei nummers 12 aangebeld, uiteindelijk gevonden maar het waren NIET de buren, niet eens in de buurt van mijn huis. Zo slecht dit.