DHL reviews

Linda
12-12-2023

Door een foute sortering door DHL is mjn pakket kwijt. Conclusie: pakket weg, max vergoeding van 3.40 per kg. Het gaat om een speciaal boek, qua gewicht niet zwaar, dus zal niets terugkrijgen.

Belachelijk dat door hun fout ik geen boek meer heb en geld armer ben

Cumali
12-12-2023

Ik had van een vriend van me gehoord dat dhl slecht was! Maar dacht ik heb nog geen problemen mee

Een maand geleden mijn verstuurde pakket kwijtgeraakt en ze komen met 3,40 per kilo vergoeding!

Ik raad niemand aan om via dhl posten te sturen!๐Ÿ‘Ž๐Ÿฟ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฟ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฟ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฟ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฟ

Marianne
11-12-2023

Ik hou mijn hart vast als ik zie dat mijn pakket door de DHL wordt bezorgd.

Ze zetten het of onbeheerd voor je deur. Of gooien het over mijn poort ( maakt niet uit of het breekbaar is) of je zit de hele dag te wachten en het wordt niet bezorgd maar gaat gelijk retour naar verzender!

Marja
09-12-2023

Alles wat mis kan gaan, gaat mis. Gescheurde verpakkingen. Adres die ze niet meer kunnen vinden terwijl ze normaal iedere week langskomen en adres geen probleem is. Op andere adressen afgeven die straten verder liggen terwijl adres van dhl pakketpunt 10 meter verderop is. Te laat leveren, klantenservice onbereikbaar tenzij je 2 uur de tijd hebt. Bedrijf verdient zelfs niet 1 punt

09-12-2023

Als ik iets besteld en het wordt via DHL verstuurd, komt het zelden aan. De bezorger stapt niet uit en rijdt gewoon verder. Even later een berichtje "niet thuis" of "adres onbekend" zo ook vandaag weer. Waardeloos!

07-12-2023

Beste DHL als door jullie fout een particuliere zending fout gaat en die particulier een vordering van 32 euro heeft van de geleden kosten en jullie doen er niks mee . Dan heb ik als zakelijke relaties met DHL ook niks meer Die het kleine niet eerd krijgt per 1 Januari ook geen contract verlenging voor het grote . Succes met jullie bedrijf

Merel
06-12-2023

Laatste 2 maanden 5x spulen onbeheerd achter gelaten op de galerij van de flat. Soms worden alle pakjes ook gewoon beneden in de hal gedumpt. Al tig keer geklaagd bij dhl op alle mogelijke manieren, bij de verzenders maar er komt maar geen verbetering.

Ondanks elke keer melding we gaan met uw klacht aan de slag

Ronnie
06-12-2023

Afgelopen week meerder spullen besteld. Krijg het uiteindelijk veel te laat en dan ook kapotte verpakking. Nu krijg ik pakket afgeleverd maar ik heb niets ontvangen. Ik was gewoon thuis, wacht al 2 dagen op mijn pakket, er is niet aangebeld en ook geen brief in de bus.

Het valt op dat wanneer ze bezorgmoment niet halen of verzet wordt dan is de kans groot dat de bezorger wat anders van plan zijn met je pakket!

Blijkbaar doet het dhl niets al die meldingen, webwinkels moeten hun spullen toch verzenden.

Sandra
04-12-2023

Zaterdag zou mijn pakketje komen,niemand geweest wel een niet thuis melding zeer vreemd.

Dan zouden ze vandaag komen tussen 10-15uur tijd wordt dan weer aangepast tot 17uur. Zit ondertussen dus al 2 dagen te wachten op een pakketje wat niet komt en waar ik nu een melding van heb dat het terug gestuurd gaat worden naar de afzender want ik was niet thuis.

04-12-2023

Diefstal en leugens dat is waar DHL goed in is, verder niks.

Duizenden euros aan schade door deze dieven bende.

Nemen nergens verantwoordelijkheid voor, komen weg met diefstal keer op keer. Als een bedrijf verzend met DHL koop ik er niks meer.

Ik raad iedereen aan om webshops die DHL gebruiken te vragen dat niet te doen en een andere verzend methode te gaan gebruiken.

Dit bedrijf verdiend het niet om te bestaan.

Cck
03-12-2023

Super slecht bedrijf vergeleken met post nl status word nooit ge update dat ie van 14:00-18:00 op me paket heb lopen wachten niet gekomen krijg ik een melding tussen 19:45-21:00 weer niks gekomen volgende dag ook niet dus nu heb ik aangevinkt breng het maar bij een afhaalpunt het zou er vrijdag zijn weer niks zaterdag ook niet weer vertraging nu zondag was het voor 13:00 en nu heeft die weer vertraging en is het 16:00 en dan is het nogsteeds niet zeker

Maud
02-12-2023

Pakket verzonden, komt terug omdat pakketpunt vol is , nogmaals op mijn kosten verzonden, nogmaals terug om zelfde reden. Voor de 3e keer verzonden, nu voor alle zekerheid naar een ander afhaalpunt.en wederom retour ontvangen ivm 'fout in sorteerproces'! Ongelooflijk dat dit zo gaat. Chat gestart, lang gewacht, eindelijk in gesprek.wordt middenin het gesprek de chat verbroken. Zeer frustrerend. Mijn review gaat specifiek over deze zending en de afhandeling van de klacht hierover. Over het algemeen ben ik verder wel tevreden

Wil
02-12-2023

Mijn pakketten zouden al 3 dagen bezorgd worden. Het laatste tijdstip was vanmorgen tussen 8.30 en 9.30. Helaas nog steeds niet. Die tijd staat er nog steeds op. Ik begrijp niet dat je in een mail iedere keer een dag en tijdstip inzet als je toch niet komt.

Sylvia

Alweer niet bezorgd. Hopeloos bedrijf

Ab
01-12-2023

Volgens hun is de order/pakket ontvangen helaas is dat gelogen door de bezorger klantservice gebeld werd onderzoek gesteld na een paar dagen geen reactie.vervolgens order (onderdeel van een ketel voor een kerk) opnieuw besteld helaas weer dezelfde probleem

Ik word schijt ziek van โ€ฆ

De kerkbezoekers letterlijk in de kou laten staan

Wat voor imbecielen hebben ze daar in dienst om de orders van de kalnten te bezorgen

Beter
01-12-2023

Na twee dagen, het pakket is aan de deur bezorgd bericht.

gechat met medewerker dhl.

ongelofelijk hoe knullig en onkundig.

Bryan
01-12-2023

Onbetrouwbare bezorging, laten je pakketen buiten de brievenbus hangen

MJ
30-11-2023

Dhl de allerslechtste bezorgservice ever!

Klantenservice drama.

Ja mw uw pakket word vanavond nog bezorgd, vervolgens een half uur later. Pakket word niet bezorgd, heeft 1 a 2 dagen vertraging. En dan vervolgens niks aan kunnen passen

Rot toch op! postnl 300000ร— beter

Ilse
30-11-2023

Geen reacties, geen oplossingen, niets! Ja het kwijtraken van een pakket.

Danny
17-11-2023

Altijd naar een pakketpunt ookal wacht je heel de dag thuis.

of het ligt voor de deur buiten

als het in de brievenbus past is het vaak de dag ervoor al in de brievenbus bezorgd terwijl er niks in de brievenbus ligr!

gewoon een irritand lui en heel vervelende bezorgdienst! postnl heeft soms ook deze foutjes. maar die krijgt toch een 7 of 8 en dhl een 1 of 2. omdat het uiteindelijk soms bezorgd word een 2 dan.