DHL reviews

Lajos
13-03-2021

Onbetrouwbaar

Onbetrouwbaar!

Het is meer regel dan uitzondering dat DHL aangeeft dat er een mislukte bezorgpoging is gedaan omdat het bedrijf gesloten is.

Ik heb een autobedrijf (open winkel) en ben er altijd tijdens de bezorgtijden.

Dit is standaard voor de eerste bezorgpoging.

Rae
10-03-2021

Waardeloze bezorgdienst.

Top voor de 1e keer van de 30 pakketen dat het leveren wel goed gaat hoor, maar voor mij is het goed klaar.

- De ene keer een melding: u was niet thuis.

(Dat was ik wel.)

- De andere keer een melding dat het pakket bezorgd is, terwijl er niks is afgeleverd op dat tijdstip en het veel later wordt bezorgd.

- Weer een melding dat het pakket is afgeleverd, maar dan bij het verkeerde adres. (Niet het verkeerde huisnummer, maar de verkeerde straat. (Godzijdank bestaan er nog eerlijke buren.)

- En dan nu weer een melding met het adres niet klopt en mijn pakket retour wordt gestuurd. Wat volgens de webshop waar de aankoop is gedaan niet juist is. De grap is hier dat ik daadwerkelijk een DHL bezorger in de straat vóór mijn deur heb gezien vanaf de boven verdieping, en heb gezien hoe hij een halve minuut heeft staan rommelen in de achterbak van zijn busje. Ik zag daarna dat er een auto achter hem stond te wachten tot deze langs kon. Dat zag de bezorger ook, en vervolgens deed hij lichtelijk gefrustreerd de deuren dicht, stapte in zijn auto reed redelijk hard weg.

Om dan als melding te zetten adres klopt niet, is bedrieglijk.

Hou op met al die leugens DHL.

Joe
10-03-2021

Valse aangifte voor levering

Deze week krijg ik twee keer e-mails waarin staat dat ze hebben geprobeerd af te leveren. Dit zijn leugens, niemand kwam naar mijn huis. Ik hier dit van veel collega's. Verkopers moeten deze service niet meer gebruiken.

Jan Kaas
09-03-2021

Slechtste berzorgdienst van Nederland!

Ze hebben een succes-rate van ongeveer 50% in het bezorgen van zendingen. Vaak bezorgen ze op het verkeerde adres aan de andere kant van de stad of ze raken je pakket gewoon kwijt. Als je vervolgens contact met ze opneemt, weten ze steevast van niets en moet je het maar oplossen met de webshop. Bestel daarom NOOIT iets bij een webshop die DHL gebruikt om te versturen, want het komt gewoon niet aan.

Thuis bezorgen lukt DHL niet

DHL weet keer op keer ons adres niet te vinden en dat probleem valt niet op te lossen in contact met klantenservice of door extra aanwijzingen over de route. Andere bezorgdiensten lukt het wel. Bijzonder teleurstellend en reden geen gebruik meer te maken van DHL.

Aleid

Zeer professionele organisatie

Krijg regelmatig pakketten via DHL, bij ons is het bijna altijd de volgende dag geleverd

Wij laten wel vaak een pakket bij een DHL servicepunt afleveren, werkt perfect

Zeer slecht bedrijf !

Ik verwachtte 22 februari je een zeer belangrijk pakket voor loodgieter ivm lekkage warmwaterkraan .Ik was thuis maar mijn pakket was door bestuurder zoekgemaakt en met een valse krabbel door hem namens mij te bizar voor woorden getekend 3 dagen later had hij het gevonden na 5x bellen a 1 eur per gesprek .Dhl komt mij niet tegemoet, door hun heb ik hoge onkosten en die valse krabbel daar doen ze ook niks mee .Ik ga naar het juridisch loket

Jill
03-03-2021

Mijn pakket zou tussen 17:30 - 21:30 binnen komen dus ik zou dan ook thuis zijn. Echter was dit last minute aangepast naar 17:00 waardoor ik dus niet thuis was. Het pakketje is direct retour gestuurd (china) zonder het bij de buren te proberen of eerst naar een DHL punt te sturen. Lekker goed voor het milieu ook! Pakketje is nu kwijt dus, top. PostNL is 100x beter.

01-03-2021

Nooit maar dan ook nooit zaken mee doen.

Een pakket vanuit Duitsland blijft al dagen op dezelfde plaats liggen en na indienen van een klacht zeggen ze doodsimpel dat ik het zelf moet oplossen. Dit is het toppunt van geen service verlenen!

Mo
01-03-2021

Wegblokkade

Pakket 2 maanden onderweg uit China, eindelijk in de bezorging, meldt chauffeur een wegblokkade, terwijl

er 5 routes naar mijn adres leiden. En pakje wordt

plompverloren retour gestuurd.

28-02-2021

Gewoon slecht!

Wat een slecht bedrijf!.

Ze geven op hun site aan dat als je een electrische apparaat hebt je deze kosteloos kunt meegeven aan de chauffeur, nou mooi dus!. De chauffeur had deze melding niet. Hij kan daar ook weinig aan doen maar DHL zou dit beter moeten regelen zodat de chauffeur hier geen last van heeft.

Maar als je een pakketje (privé) laat bezorgen op je werk dan heb je pech. Netjes vermeld dat ze het in de winkel moeten afgeven omdat ik daar werk, krijg je een melding van niet te bezorgen omdat het volgens de bezorger een zakelijk pakket betreft!. Nou zie dan maar eens snel je pakket te krijgen.drama!. Als het even kan dan kies ik altijd voor bezorgen bij een ander bedrijf dan DHL.

27-02-2021

Hoe lui kan je zijn?

Ik zie de koerier voor mijn appartement parkeren en ik zie hem met pakketjes uitstappen. Ik wachten.niks.en zie hem weer wegrijden. Ik loop 5 minuten later naar de brievenbus en zie een briefje dat hij mij heeft gemist. Pakket afgegeven bij buren op de begane grond.

Lui varken, er is een lift hoor!

Wilma
27-02-2021

Slechter dan slecht.

Als ik iets bestel en het moet geleverd worden door dhl, dan annuleer ik mijn bestelling. Dit zijn mijn ervaringen :

- pakket is bezorgd maar zeer beschadigd

- pakket is kwijt, dus niet bezorgd

- pakket is bij iemand ander afgeleverd terwijl ik gewoon thuis ben.

- dhl stopt in de straat, bezorger stapt uit. Bezorger stapt weer in en rijdt weg. En ik krijg de melding pakket is bezorgd terwijl dat niet zo is.

- bezorger is boos op mij omdat hij voor mij een grote bestelling moet bezorgen.

Ik ben er klaar mee, voor mij geen bezorgingen meer via dhl.

26-02-2021

Bestel nooit bij een bedrijf dat met DHL verstuurd

Helaas zeer slechte ervaringen met DHL.

In de afgelopen 2 a 3 jaar is het DHL tot nu toe nog nooit gelukt om bij mij iets af te leveren op de door hun zelf afgegeven datum. Zendingen komen altijd 1 of 2 dagen later of worden zelfs zonder pardon retour afzender gestuurd terwijl ik duidelijk via de track en trace website aan heb gegeven dat ik voor de optie "een plek rondom huis" heb gekozen.

DHL is niet bereikbaar voor reacties, geeft aan dat ze het heel vervelend vinden maar markeerd de klacht als "opgelost"

Ernst
24-02-2021

Pakketten zoek

Nu al de derde keer in een paar weken dat een pakket door DHL in een andere straat bij iemand voor de deur wordt gezet. Wat ik begrijp van de mensen waar het pakket wordt gedumpt, bellen ze aan en rennen en rijden hard weg. Deze mensen kunnen mijn adres gelukkig wel vinden. Zo moeilijk is het niet.

Robin
23-02-2021

Diefstal door DHL?

22 januari jl. pakket van 20 kg in grote zwarte doos door DHL laten bezorgen naar Duitsland. Zo'n doos moet opvallen zou je zeggen, maar DHL presteert het om hem kwijt te raken. Hoe is dit mogelijk in een digitale wereld waar alles gescand wordt en op camera staat. Communicatie absurd slecht, moet zelf constant bellen en antwoord altijd onbevredigend. Voorstel vergoeding € 3 per kilo of naar buitenland € 10 per kilo. Zijn ze gek. Nooit meer DHL

Jessica
22-02-2021

DHL houdt zich niet aan afspraak

Komen hun afspraken niet na. Maar laten de klant wel lekker betalen. Oplichters

Jerry
20-02-2021

Pure Oplichting.

Ik kreeg een mail van dhl 16.04 dat mijn pakket was afgeleverd.

Vreemd moest men niet ff aanbellen, ik hing mn brievenbus in en zag een klein zwart pakketje, dit klopte niet een colbert past niet in een brievenbus!

Ik zag een overgestickerde plastic zakje met babykleding!

Ik heb meteen met de afzender contact opgenomen die het erg vond en meteen contact opnam met dhl.ook ik belde met 0900-2222120 ik leg mn verhaal uit en suraya begint te giegelen en zegt dat ik contact met de afzender moet opnemen en dat het pakketje opgehaald zou worden.

Dat is niet gebeurd .

Dit is de 2e x in een week dat ik voor lul sta met de pakketendienst.ze wisselen gewoon expres de stickers om en de klant is geld en artikel kwijt!

De wijze waarop DHL met zijn klanten omgaat is misdadig!

Het personeel steelt wij zijn de dupe .en hebben geen enkel recht van spreken want DHL pakt zijn stelend personeel niet aan!

Ik zal een ieder waarschuwen voor deze schurken want dit heb ik totaal niet verwacht van zo een groot bedrijf, zelfs RADAR had ze gewaarschuwd!

19-02-2021

Slechte levering en teveel betalen voor verzenden

De bezorger komt zonder aan te bellen de flat in en legt het pakket op de galerij voor de deur en gaat direct na één keer aanbellen weer weg.als ik niet thuis was geweest, had mijn pakket gewoon op de galerij gelegen, waar iedereen langs loopt.

Bij het afgegeven voor verzending van een pakket moest ik €7,75 betalen, omdat de persoon van het service punt dit op zijn eigen telefoon moest inscannen en daarvoor extra geld berekende.

DHL reageert ook niet op je mail.Slechte zaak gewoon geen woorden voor!

Ed
18-02-2021

Waardeloos , oplichting

Bezorger geeft gewoon aan dat hij pakket heeft bezorgd alhoewel dit niet zo is.

Je betaald voor verzending maar dit is al de zoveelste keer dat ze niet bezorgen.

Een waardeloos bedrijf waar je beter geen gebruik van kunt maken.

Oplichters zijn het.