DHL reviews

18-02-2021

DHL bij het onbeschofte af

Pakje was niet bezorgd en volgens de DHL site was het blijven steken bij de bezorger. Chat gedaan. In eerste instantie werd mijn vraag helemaal niet begrepen en direct afgekapt. Doorgegaan en kreeg toen de boodschap je moet bij de verzender zijn. Weer direct afgekapt. Het is mij duidelijk dat ze maar één ding wilde en dat was zo snel mogelijk van mij af zijn. Helaas de ervaring dat dit bijna een landelijk beleid wordt. Alle grote bedrijven richten hun zogenaamde klantenservice in met slechte bereikbaarheid en weinig kwaliteit.

Les
15-02-2021

DHL arrogant en onbetrouwbaar

Mijn pakket is vrijdag niet bezorgd door DHL en de klantenservice was onbereikbaar.

De botchat snapte er al helemaal niks van!

Zaterdag gebeld en ik kreeg te horen dat de afzender verantwoordelijk is, nu ben ik vrachtwagenchauffeur en daarom weet ik dat de VERVOERDER verantwoordelijk is voor de zending van de vracht!

DHL was niet van plan om hun gestuntel spoedig op te lossen

Vervolgens contact opgenomen met de verzender en die hebben het doorgezet naar DHL (wat onnodig veel communicatie waardoor de kans op miscommunicatie alsmaar toeneemt)

Maandag heeft mijn afzender nog steeds niets gehoord van DHL en is er wéér achteraan gaan bellen om vervolgens te horen dat het onderzoek nog niet eens gestart is. Echt SCHANDALIG slecht dit!

Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk bedrijf meegemaakt en ik raad iedereen aan om NOOIT gebruik te maken van dhl en ik bestel nooit meer bij bedrijven die zaken doen met DHL!

Sandra
03-02-2021

Bezorger heeft paket teruggestuurd naar afzender

DHL wat een vreselijk bedrijf gister was ik op moment van bezorgen niet thuis zouden vandaag nogmaals langskomen, het is dat ik mijn mail las om te kijken hoelaat ie zou komen staat er u was niet thuis paket word retour afzender gestuurd terwijl ik wel thuis was geen kaartje in de bus helemaal niks als je dan belt zeggen ze sorry maar parket is aangemeld voor retour kunnen we niets meer aan doen zit verdorie 3 weken re wachten voor kadootje voor mn kleindochter ik nog geprobeerd of ik het ergens kon afhalen nope ze gaan mij niet vertellen dat het al in het vliegtuig terug naar China zat en op mijn vraag waarom ze het niet elders hebben afgeleverd krijg ik geen antwoord woest ben ik en zal nooit meer ergens iets bestellen waar ze met DHL verzenden wat een vreselijk shit bedrijf

Jay
02-02-2021

Slechtste koeriersbedrijf van NL

Tot twee keer toe pakket zoekgeraakt in één week tijd.

Zeer slechte klantenservice. Niet bereid om mee te werken.

Jack
23-01-2021

Waardeloze bezorging

Voor de 3e keer een mail dat ik thuis zou zijn en in alle 3 de gevallen was ik gewoon thuis. Ook geen bevestiging in brievenbus dat ik niet thuis was. Bezorging is gewoon niet geweest en verkoopt lulkoek. Een bedrijf met weinig respect voor haar klanten en schijnbaar trekken zij zich er niets van aan: zie alle reviews, ben niet de enige. Waardeloos.

Pa.
20-01-2021

Op een verkeerd huisnummer bezorgen

Ik krijg keurig een bevestiging dat mijn pakketje is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Als je dan gaat chatten met DHL krijg je via een robotchat te lezen dat je bij de buren moet gaan informeren. Schandalig! Gebeurt dus heel vaak. We waren gewoon thuis, maar pakket op een verkeerd huisnummer twee huizen verder bezorgt. SLECHTE SERVICE!

Rogier
13-01-2021

Zogenaamd bezorgd

Eerst tussen 10 - 15 uur, toen tussen 13 - 15 uur, wachten, wachten, wachten. Vervolgens een bericht dat ze mij gemist hebben? Dat ik niet thuis was? Terwijl ik wel thuis was. Slechtste bezorgdienst. Altijd gedoe.

Roelie
12-01-2021

Waar is mijn pakket?

Pakket is 16 december aangemeld. Het is nu 12 januari en nog geen pakket. Kontakt opgenomen met DHL. De verzender moest maar kontakt met hun opnemen. Hebben ze ook gedaan, maar mijn pakket is en blijft foetsie. Slechte zaak!

Remco
07-01-2021

Altijd te laat, nauwelijks respons als je contact met de klantenservice op neemt

Gijs
04-01-2021

Adres onjuist/bestaat niet

Het huis staat hier al 100 jaar waarvan wij 2 jaar dit huis bewonen. Toch meldt dhl dat het adres onjuist is en retourneert het pakket aan webshop. Het is niet mogelijk hier nog iets aan te doen. Jammer, we hebben klaarblijkelijk te maken met een incompetente en/of luie bezorger.

Thea
31-12-2020

Ik geef een dikke 0

Pakket nooit aangekomen en ze zeggen dat ze 2 keer zijn geweest. Als je vraagt hoe dat kan moet je maar contact met het bedrijf waar je bestelde opnemen. Dat is lekker makkelijk het is schandelijk hoe ze met klanten omgaan. Stelletje oplichters zijn het. Zou best kunnen zijn dat er mensen gelijk hebben en de bezorgen de pakketjes zichzelf toe-eigent.

Me
30-12-2020

Gestolen door DHL

Zat te wachten op een pakket en kreeg ineens mail dat deze was afgeleverd. nou ik heb niks binnen gehad.Klantenservice gebeld en die verwijzen mij weer door naar de verkoper want die moet hier een onderzoek voor laten instellen. wat een pauper bedrijf is dit. voor mij een 1 voor zowel de dienst als de service

Suzana
28-12-2020

Oplichting en diefstal door dhl chauffeur

Er wordt genoteerd dat pakket is afgeleverd. Nooit iemand aan de deur geweest en nooit mijn pakket ontvangen. Daarbij nog digitale handtekening voor ontvangst wat niet van mij is!

dhl will geen verantwoordelijkheid dragen voor eigen medewerkers.

In het kort : pure diefstal en oplichting, waar gewone burger niets aan kan doen. Deze praktijken moeten stoppen! Wij moeten met ze allen beginnen met aangiftes doen.

PR Bureau van der Jagt
17-12-2020

Niet betrouwbaar

Een hele belangrijke GROTE zending voor een werkrelatie is zoek geraakt? Eerst wordt ons vermeld dat deze is geleverd én er een handtekening geplaatst is, dit klopt niet. Daarna word er gezegd dat de zending bij her depot is, wat ook niet klopt. Vervolgens is er ook nog aangegeven dat het misschien nog bij de afzender is, wat ook niet waar is. Inmiddels is er een onderzoek gestart en er is een groot probleem dat de pakketten niet afgeleverd kunnen worden bij onze zakelijke relaties!

Ria
04-12-2020

Pakket niet bezorgd maar naar DHL servicepunt gestuurd

Ik kreeg vanmorgen een mailtje van DHL dat het pakket tussen 14.00 en 18.00 uur zou worden bezorgd. Daarna kreeg ik een mailtje dat het pakket tussen 16.05 en 18.05 zou worden bezorgd.

Ik ben de hele middag thuis geweest en er is niet aangebeld, maar ik kreeg een bericht dat de bezorger het pakket niet kon afleveren. Dit klopt dus niet want ik was thuis en ook de buren waren thuis.

Ook geen kaartje in de brievenbus. Dus hij is gewoon niet geweest. Dan zou je verwachten dat het pakket morgen wordt afgeleverd, maar nee hoor ik moet het zelf ophalen bij een DHL-servicepunt.

Via de chat heb ik contact opgenomen met DHL, maar dit kon niet worden veranderd en ik kon ook niet kiezen voor een ander servicepunt.

Ik begrijp dat het een erg drukke tijd is, maar op de televisie staat een bezorger te vertellen dat ze het wel aankunnen. Ja dat is nogal logisch als je de pakketten rechtstreeks naar een DHL servicepunt stuurt. Dit is al meerdere malen zo gegaan. Ik vind dit een hele slechte service van DHL en daarom koop ik mijn spullen liever niet bij zaken die de pakketten laten bezorgen door DHL.

Michel

Bellen niet eens aan

Betaalt voor niet bezorgen bij buren ,wat denk je ,bij de buren ,bellen niet eens aan ,zo bij de buren

Emily

Doen geen moeite

Ze bezorgen gewoon niet, ook al ben je thuis. Of je denkt slim te zijn om op je werk te laten bezorgen. Dan komen ze na kantoor uren. Of ze smijten met je breekbare pakket. Het DHL pakket centrum rade ons zelfs af om pakketen te accepteren omdat ze weten hoe ruig de bezorgers er mee om gaan. Reken maar minimaal 5 euro extra bezorgen want je moet naar dat centrum.

Leo

Ga niet in zee met DHL

Paketten worden Veel te vaak niet geleverd. Is het slechtste bedrijf dat ik ken. Het zijn oplichters en dieven. Helpdesk zijn incompetente en zeer onvreindelijke gasten.

25-11-2020

Pakket niet afgeleverd

Wederom een pakket niet afgeleverd omdat ik niet thuis zou zijn geweest. Maar ik was gewoon thuis. Dit is gewoon liegen. Schandalig!

JC
24-11-2020

Pakketten inclusief inhoud beschadigd

Ik heb een melding ontvangen dat twee paketten op zaterdag bij de klant zijn afgegeven. Ik heb niets ontvangen op zaterdag.

Ik heb maandag twee doorweekte dozen in de voortuin gevonden. De inhoud is ook nat geworden.