DHL reviews

Carla
14-02-2024

Voor de 2e keer, we hebben u gemist! ik ben de deur niet uit geweest. Wat een k bedrijf, daar blijf je dan de hele middag voor thuis. Dhl is een waardeloos bedrijf, stoppen met die slechte en onbetrouwbare bezorging.

14-02-2024

Eind november 2023 een pakje verstuurd via DHL naar pakketautomaat. Pakje zou retourkomen, automaat vol.

Volgens DHL gaat het pakje dan naar het dichtstbijzijnde servicepunt. Niet dus, ze sturen het terug naar mij en dan raken ze dat pakket kwijt. Op 4 januari 2024 hebben ze het pakje terug gevondenen.

Ik ben niet thuis en vind een briefje met een QR code met de locatie waar ik het pakje kan ophalen. Bij mij in het dorp 4 servicepunten. Wat denk je.ik mag naar een distributiecentrum 20 km verderop om het op te halen. Ik krijg geen vergoeding voor de gemaakte kosten. Dat moet mijn klant maar declareren want hij heeft het verzendlabel via Marktplaats aangemaakt dus doet DHL geen zaken met mij.

De medewerkers op de chat van de "klantenservice" geven zeer slechte voorlichting, zijn onbeschoft en klant onvriendelijke.

Wat een waardeloos prutsbedrijf. Weet nu ook wat DHL betekend: Domme Horken Lamstralen.

Roel
14-02-2024

Onlangs via marktplaats iets gekocht, echter na 3 dagen geen update (status zending is nog niet ontvangen of verwerkt) dus ben ik maar eens gaan vragen waar het pakket is, en wat blijkt? na het afgeven op DHL punt is het pakket spoorloos verdwenen.

DHL weet niet waar het pakket is, heb een afgiftebewijs dus het is gescanned, maar pakket is gewoon kwijt.

DHL blijft zich maar verstoppen achter "toepasselijke wet- en regelgeving beperkt aansprakelijk in geval van schade of verlies." en "Burgerlijk Wetboek 8:1105 en besluit ex artikel 1105 van hetzelfde wetboek artikel", dit houdt in 3 euro 40 per kilo,

Ik krijg dus maar 3 euro 40, het gewicht van 10 kilo en dat het pakket een waarde van 40 euro had word niet naar gekeken, het geld en pakket is WEG!

Ik zou eigenlijk volgens de wet recht hebben op 10 kilo maal € 3,40 = € 34 euro, echter krijg ik maar € 3,40 euro.

Dit is gewoon pure diefstal en oplichting.

Lin
14-02-2024

Het is dat ik geen 0 sterren kan geven. Het is altijd gezeur. Of ze geven ten onrechte aan dat ik niet thuis ben, wardoor ik het moet gaan ophalen bij een servicepunt. Of het wordt gewoon op mijn balkon geflikkerd, zonder aan te bellen. Of door mijn brievenbus geduwd, terwijl het geen brievenbuspakket is en het dus voor de helft buiten hangt en iedereen het mee kan nemen. Dit komt bij elk pakket voor. Heb al zo vaak een klacht ingediend. Ze zeggen altijd nu gaat dat niet meer voorkomen en altijd is het weer mis. Klantenservice is ook niets. Reageert niet echt. Hooguit de standaard teksten en verder allen ‘oke’. Of helemaal geen reactie. Waardeloze pakketdienst.

13-02-2024

Extra betaald voor bezorgmoment, krijg ik een melding niet thuis… ik ben thuis. WTF, juist extra betaald voor dat moment. Wat een klote bedrijf, hierna ben ik gewoon dagen weer werken. Ik betaal toch niet voor niets voor een bepaald moment? DHL is een kutbedrijf

Marie-Louise
13-02-2024

Pakje zogenaamd bezorgd. Ik was zelf thuis en niks te zien op mijn Ring. Schepen ze me weer af dat ik maar contact moet opnemen met de afzender. Al eerder gebeurd. Waardeloos bedrijf en waardeloze bezorgers.

Prandjal
12-02-2024

Mijn bestelling zou tussen 12.30 tot 16.30 komen. Rond 13.30 was het bestelbusje bij mij in de straat. Vervolgens is de bezorger niet bij mijn huis gekomen. Hij is daarna weer 2x bij ons in de straat geweest. Ik had de DHL app moeten downloaden om met hun bot te praten om vervolgens met een medewerker te praten en dan zeggen ze allebei dat het bij een van mijn buren moet zitten. Nou moest ik eerst mijn buren af en heb ik hem nog steeds niet. In mijn straat hebben ze vaak klachten over DHL. Het word altijd bij de verkeerde huis of straat bezorgd.

Werner
10-02-2024

Voor de zoveelste keer dat ik een melding krijg dat het pakket er aan komt, en een half uur voordat het bezorgd zou worden ineens een melding dat het pakket vertraagd is.

Bezorging met 2 dagen vertraagd zeggen ze dan.

Laatste keer heb ik het pakket nooit gekregen.

En dan moet ik bewijzen bij diegene waar ik het besteld heb dat ik niets heb ontvangen.

Na 2 maanden dus geen spullen en mijn geld ook nog steeds niet terug.

Dit soort gezeik heb ik nooit bij post nl, Budbee E.d.

Alleen bij dhl is er iedere keer wat.

Wat een prutsers zijn dat zeg.

En dhl mag contact opnemen met mij, doen ze toch niet. Al een paar keer gemaild en gebeld met die oplichters. En ze komen de afspraken nooit na.

09-02-2024

Laten 15 minuten van te voren niet wetendat ze eraan komen, bellen niet aan laten geen briefje achter dat wegens niet thuis zijn, pakket zou bij de buren liggen.

Echter was ik wel thuis heeft de chauffeur niet aangebeld en waar hij het pakketje had afgeleverd zijn de buren 5 dagen wegens werk niet thuis ook deze dag niet

Pakket was nergens te bekennen ook niet bij 7 andere buren naast mij .

Ik heb hier heel veel werk aan om de vermissing pakket te melden

Helaas ging dit over belangrijke medicatie, dit is de 2e keer dus nooit meer via DHL laten bezorgen

Firma list en bedrog kijk daar voor uit

Opa
08-02-2024

Kijk voortaan door wie het geleerd word DHL bestel bij POST NL altijd op tijd en vriendelijk e bezorgers DHL staat voor je deur het regende raken net de bel gaat niet af en rijd aan en DHL slechte werkgever doet niets

Ad
07-02-2024

Pakket 1, kwijt geraakt, nergens meer te traceren in de systemen.

Pakket 2, retourpakket, 1½maand onderweg geweest.

Pakket 3, Verzekerd verstuurd, €250, beschadigd, doos duidelijk beschadigd, medewerker zegt niks te zien op de foto's en sluit direct het dossier. Nog meerdere mails gestuurd, word nergens meer op gereageerd.

Nooit geen DHL meer voor mij.

Erica
06-02-2024

Zat gewoon thuis. 2e keer met licht aan en gordijnen open, zodat je kon zien dat ik thuis was. Er is gewoon niemand geweest en ze zeggen we hebben u gemist. En nu omdat het de 2e niet thuis melding is, hebben ze het pakket retour gedaan en daar kan ik niets meer aan doen zeggen ze.

Roel
05-02-2024

Waardeloos! Was op vakantie, gooien ze een pakket gewoon op de stoep bij de voordeur. Kreeg vandaag melding dat een pakket was afgeleverd: niets ontvangen en was de hele dag thuis. Als je klaagt verwijst DHL je naar de verzender, terwijl hun eigen bezorgers er een potje van maken!

Michel
01-02-2024

Je blijft thuis omdat je pakket onderweg is en ervoor moet tekenen is het opeens n dag later .

Joop
01-02-2024

Melden doodleuk; we hebben elkaar gemist.

Bel doet het gewoon en zit gewoon te wachten, DHL is heel niet aan de deur geweest.

Hou niet van bedrijven die liegen en bedriegen!

Tony
01-02-2024

Slechte bezorging. Zetten pakketje voor de deur, bellen aan en gaan er vandoor

. 1 keer bezorger op aangesproken. Onbeschofte reactie in slecht Nederlands. Klantenservice onbereikbaar. Als ik nu iets online koop, check ik welke bezorgdienst ze gebruiken. Is het DHL, dan ga ik elders shopen.

Assia
30-01-2024

Mijn pakket wordt voor de deur van ons appartement gegooid zonder bij ons aan te bellen of briefje achter laten ze liegen en zeggen je pakket is bezorgt in brievenbus terwijl die pakket heel groot is en het moet voor ons huis gebracht worden wat niet gebeurd als mijn buurman de pakket niet had gezien kon die pakket zo meegenomen worden door onbekende mensen van de straat dit kan echt niet niet normaal jullie moeten echt wat strenger zijn tegen jullie medewerkers niet normaal DHL ik durf niks meer te bestellen door jullie!

Em
26-01-2024

Hier komt al jaren dezelfde ontspannen bezorger die niet al te gehaast overkomt. DHL is bovenal veel beter dan een DPD die helemaal niet thuisgeeft.

24-01-2024

Ze pleuren alles gewoon op de stoep

Mona
24-01-2024

Op 5 januari iets verzonden, staat nog (24e vandaag) klaar voor versturen naar sorteercentrum.

Onderzoek ingesteld, hoor niets meer.

Dit is maar een kleine opsomming, er gaat heel veel mis, beter postnl voortaan, iets duurder maar gaat altijd goed.

Zaterdag zelf iets gekocht, staat er, retour naar verzender.

1 ster al teveel!