DHL reviews

Sky
06-08-2022

Hier staat pakket al 7 dagen op planning wordt gemaakt ,ik heb contact opgenomen met het bedrijf waar ik heb besteld ,en onderzoek wordt ingesteld ,en ze gaan stoppen met DHL. Ik weiger pakket nu gewoon ,zelfde bedrijf waar ik bestelde heeft nieuw exemplaar gestuurd met post nl.kost DHL nu geld niet mij .hihihi

05-08-2022

Zeldzaam slecht.

Komen nooit, maar dan ook nooit op het vooraf aangegeven moment. Steevast minimaal een dag later, terwijl de app nog steeds aangeeft dat ze vandaag komen.

Annie
04-08-2022

Het cijfer 1 is nog teveel! Zeggen dat pakket bezorgd is maar niets ontvangen, er niet eens een auto in de straat geweest op het tijdstip van de zogenaamde bezorging. En nu maar wachten of het pakket ooit nog aa komt😡

Zoek de naam van die clown
03-08-2022

Wij wonen in een gebouw. Onze bel gaat vaak achter elkaar, dus 1 van ons drukt de deur open en ook vaak achter elkaar.

De ander rent naar beneden om de ongeduldige bezorgster tegemoet te lopen.

Zien wij hoe de bezorgster nooit van plan geweest was het pakketje aan de deur af te geven. Dit nare mens smeet het pakketje op een tafeltje beneden in de lobby.

En zij ging er snel vandoor.

Dit was een walgelijke ervaring en de bezorgster was een super clown.

Ik heb geen respect voor dit soort figuren.

Joah
03-08-2022

Het slechtste bedrijf ooit of ze stelen je pakketjes leeg leveren met heel veel vertraging of ze sturen een pakket zonder rede retour waardoor ik nu al heel veel tijd kwijt ben om hun fout op te lossen en ze denken totaal niet mee dus het is voor mij nu wel duidelijk nooit meer dhl.

30-07-2022

Een pakket verstuurd de bleek te zijn beschadigd door DHL. En ze zouden pakket terug sturen. 10 dagen later was plots ineens pakket kwijt. Na 7 dagen kreeg ik al te horen dat hij definitief kwijt was.

Of een medewerker heeft nu mooie spullen voor €100 of pakketten worden weggegooid. Want hoe kan een pakket kwijtraken in een sorteercentrum.

Als compensatie krijg ik €30 omdat gewicht 10 kilo was. Dit word berekend op gewicht. Dus als iemand een tuintegels verstuurd van €4.00 en deze raken ze kwijt krijg je €30. Maar als je dure postzegel van 0.1 gram stuurt krijg je € 0.03.

Nu moet ik de koper compenseren en kost mij dit geintje totaal omgerekend €55.

Hopelijk kan ik met deze recensie mensen behoede voor te verzenden met DHL. En anders gaan verzenden. Waardoor DHL meer schade heeft dan mij fatsoenlijk te compenseren

Anja
27-07-2022

Pakket niet bezorgd. Ik was gewoon thuis, bezorger stopte maar heeft niet aangebeld. Vervolgens krijg ik een mail dat ik zogenaamd niet thuis was en het bij een DHL servicepunt wordt afgeleverd. Wat een waardeloos bedrijf!

Tinus
25-07-2022

Ik heb een buurt punt van dhl en in het begin ging het super mooi met de pakketjes ik had er veel maar ook verschillende bezorgers mee gemaakt en dat was super maar de vaste bezorger die het nu doet breng mij helaas niet alle pakketjes en dat is heel erg jammer wand ik krijg minder pakketjes dan het steeds aan geeft en dat is heel raar het lijk er dus op dat er pakketjes achter gehouden wordt en dat vind wel heel raar hoe dat nu gaat als dit zo door gaat dan moet ik sluiten en dat toch wel heel jammer zij wand ik doe dit met veel plezier dus zal fijn zijn meer pakketjes en snel graag

Ni
22-07-2022

In april een pakket twv 100 euro verstuurd. Netjes afgegeven bij een dhl punt, het is ook opgehaald door dhl maar daarna begon het circus. Het pakket is kwijtgeraakt!

Meerdere malen contact gehad met de klantenservice en ook gevraagd contact op te nemen met de koper…….hij is in deze het meest gedupeerd….heeft 100 euro betaald en niks ontvangen.

Krijg ik vandaag een mailtje van de koper….dhl zegt dat ik een leugenaar ben en dat ik het pakket helemaal nooit heb afgegeven!

Aan iedereen! verstuur nooit meer iets met dhl…….zo’n onbetrouwbaar verzendbedrijf heb ik nog nooit meegemaakt.

22-07-2022

Pakje verstuurd via dhl, vriend kon het niet afhalen dus werd het teruggestuurd naar mij. Paar keer bericht gehad dat het zou komen. Niet dus. Terug naar landelijk sorteercentrum.opnieuw gelabeld. éé'n maand later bericht dat het zou komen.ik sta voor het raam chauffeur rijd gewoon door en ik krijg bericht dat ik niet thuis was. Afgeleverd bij servicepoint, bericht gehad dat het daar klaar ligt. Niet dus was niet bij hun bekend. Mij werd geadviseerd een dag te wachten. Dhl nooit meer

An
18-07-2022

DHL deugt niet. Ze leveren nooit op tijd, zijn zeer klantonvriendelijk en al meermalen hebben ze helemaal niets geleverd.ze beweren dan dat er niemand thuis was, maar zijn in werkelijkheid nooit aan de deur geweest.

Kopen bij winkels en bedrijven die met DHL werken is een grote fout!

Jurjen
12-07-2022

Gisteren een bestelling geplaatst bij BCC. Opgegeven dat het tussen 17:30 en 21:30 zou worden afgeleverd. Een meer nauwkeurig tijdsvak zou wel volgen. Dacht ik. Krijg kort daarna een bericht van DHL. Men komt langs tussen 10:30 en 15:30! Tijdstip zelf maar gewijzigd naar de eerder opgegeven tijd. Daarna bericht dat de bezorger tussen 17:30 en 21:30 komt leveren. Nauwkeuriger tijdvak is NIET MOGELIJK. Oké, ik blijf vier uur verplicht thuis. Je raad het al, het is nu bijna 22:00 uur en ze zijn nog steeds niet geweest!

12-07-2022

Een agentschap in Haarlem op de rijksstraatweg is een soort zelfbediening waarbij je het maar moet uitzoeken, Geen service en/of klantgerichtheid, een evengrote schande als de bezorgservice van dhl. Vreselijk.

Yvonne
12-07-2022

Tot 2x toe briefje in brievenbus dat ze ons gemist hebben. We waren gewoon thuis. Daarna een bericht dat het pakket is omgeleid en als laatste dat we het pakket geweigerd hebben? Hoe dan? Ze zijn niet eens geweest?

Remco
06-07-2022

Melding in de mail dat pakketje is bezorgd (meer dan een dag geleden) maar niks van dat. Ook is hij niet bij een van de buren bezorgd. Wel een kaartje in de bus. QR-code leidt wel naar de site maar niet naar een bij hun bekende bezorging. Vervolgens probeer je contact te krijgen en kom je in een loop met een chat-robot die van alles wil weten. Heb je alles braaf ingevuld maar kan het niet wo rden doorgezet naar een live-chat-medewerker omdat deze niet beschikbaar is. Telefonisch contact zoeken heeft geen zin; meer dan 70 wachtenden voor me (brengen ze nog een euro voor in rekening, naast de reguliere telefoonkosten die ik ervoor moet maken). Waardeloze service. Spreek de verzender maar aan, kan die een onderzoek aanvragen.

Quincy
05-07-2022

Echt een slecht bedrijf dit maakt niet uit waar ik bestel altijd is er wel gezeik met dhl dan weer vertraging en gaat het pakketje weer terug dan weer een service point die ermee kapt en ik niks te horen krijg dan weer dit dan weer dat elke keer weer opnieuw echt super slecht dit de klantenservice kan je bellen maar je staat eerst 3 kwartier in de wachtrij en dan heb je een werknemer te pakken en dan kunnen ze er nooit wat aan doen echt super slecht dit

Jacqueline
02-07-2022

Zeer slecht bedrijf, opnieuw mijn pakket niet bezorgd de bezorger heeft mij gemist terwijl ik gewoon thuis ben. Het is ook voortgekomen dat ik de melding krijg dat het adres onjuist is en dan wordt het pakket retour afzender gestuurd. Je kunt een klacht indienen bij DHL maar daar wordt ook niets mee gedaan.

Mabel
01-07-2022

Wat een rotzooitje bij dit bedrijf. Ik had duidelijk aangegeven dat het pakket moest worden bezorgd bij de winkel van aankoop in het winkelcentrum. Wat doet deze stomme bezorgservice. die bezorgt het bij een DHL service punt aan het andere eind van het centrum. Ook de tijden klopten niet.

Bar slecht.

Mr
30-06-2022

Werd mij gisteren een mail gestuurd dat m’n pakket bezorgd was in de brievenbus, natuurlijk toen ik thuis kwam was er niks bezorgd, ik kijken op de app naar de track&trace gegevens, stond er dat ze die avond opnieuw zouden komen, niemand geweest. Volgende ochtend opnieuw gekeken hoe en wat zou het volgens de gegevens al bezorgd moeten zijn maar er stond wel boven dat ze die dag tussen 10 en 15 zouden komen, was 17u en nogsteeds niks. Inmiddels staat er bij de gegevens dat het pakket al 2x bezorgd is geweest, en dat ik niet thuis zou zijn geweest, onzin was de hele dag thuis, en er is niemand geweest, pakket had hier al moeten zijn, staat nu natuurlijk dat ze morgen weer tussen 10-15 komen, mag het inderdaad wel hopen…. verschrikkelijk

Jolanda
30-06-2022

Vandaag zou mijn pakket bezorgd worden tussen 10.00 en 15.00 uur. Bij de track en trace zag ik de hele dag dat het pakket niet "onderweg" was. Om 16.00 uiteraard nog steeds geen pakket terwijl nog steeds gemeld werd dat het tussen 10.00 en 15.00 uur bezorgd zou worden. Dus ik om 16.15 het pakket maar naar een servicepoint laten sturen, want ik heb geen tijd om morgen weer uren mijn tijd te zitten verdoen.

Slechte zaak!