DHL reviews

Jelle
28-11-2021

De reden dat ik 1 ster geef is om te kunne beoordelen. Staat woensdag geleverd, ondertussen zondag en niets te bespeuren van mijn bestelling klacht indienen heeft weinig nut. Je krijgt geen mail van verzendtijd, of leveringsdatum. DHL je kan mijn klo. kussen, dat webshops met dit bedrijf in zee gaan daar kan mijn verstand niet bij. Als iedereen zo zou moetten werken als dit bedrijf hadden we al 100 oorlogen gehad. Een onbetrouwbare leveringsdienst zal nooit nog iets bestellen dat met dhl te maken heeft. Durven ze nog 1 euro per minuut belwaarde te vragen terwijl de fout bij hun ligt. Je krijgt geen of een schraal antwoord van dit bedrijf, met andere woorden zoek het maar zelf uit. Dat dit nog kan bestaan kan ik met mijn verstand niet bij!

Mvg,

Boze persoon

Kimberly
26-11-2021

Het is dat ik een ster moet geven maar van mij krijgen jullie niks. Letterlijk bij alle leveringen gaat het hier mis. Van buiten de deur zetten. Daarna de belofte krijgen dat ze dat niet meer doen maar dit blijven doen. Naar zeggen dat ze geweest zijn maar nooit geweest zijn. Hier is altijd iemand thuis dat krijg je op een boerderij. Zelfs vermiste pakketjes. Ben zo klaar met jullie sorry's. Wat zijn jullie een slecht bedrijf zeg. Bahbah. Hang elke maand wel met jullie aan de telefoon. Hoe moeilijk kan het zijn om een pakketje fatsoenlijk te bezorgen? En niet buiten in de regen te laten staan.

24-11-2021

Pakket is niet geleverd. Dit terwijl er een levertijd is toegezegd. Ook heb ik nadat ik geklaagd heb, alsnog een mail ontvangen dat het pakket is bezorgd. Dit is niet het geval.

Manon
24-11-2021

Mail: Uw bestelling is geleverd. Waar hij is geleverd weet alleen niemand, in ieder geval niet bij mij of mijn buren. Geen slechtere organisatie te bedenken dan DHL!

Janne
23-11-2021

Verzending vertraagd (oké kan gebeuren in drukke tijden). Vervolgens nieuw bezorgmoment. Een dag later volgens DHL: we hebben je gemist. Wat niet klopt want er is nooit een bezorger geweest en waren gewoon thuis. Pakket werd meteen retour naar verzender gestuurd zonder eerst nieuwe bezorgafspraak of eerst naar een DHL-servicepunt.

Lideweij
23-11-2021

DHL bezorgtijden worden op laatste moment gewijzigd (op dag van bezorging zelf), waardoor het pakket te laat komt, omdat je dan al op vakantie bent. Vervolgens kunnen ze niks voor je betekenen. Al vaker gebeurd nu, dus ga niet meer bestellen bij winkels of andere zaken met DHL als bezorg'service'

Martijn
19-11-2021

Meerdere slechte ervaringen met DHL. Snap niet dat bedrijven met hun in zee gaan. Pakketten raken zoek, gaat in planning van alles fout, verzenden duurt minimaal een week . Een woord Drama

Mike
19-11-2021

Alle webshops die bezorgen via DHL gevraagd nooit meer pakketten te versturen via DHL. Helaas sommige bedrijven versturen alleen via DHL dus zij zijn mij als klant kwijt.

Ik weet gewoon niet eens hoe ik moet gaan uitleggen, hoe verschrikkelijk slechte service en de omgang met goederen is bij DHL Zilverenberg. Dat bedrijven nog via hun versturen, onbegrijpelijk.

Echt, nooit, never nooit ga ik nog bestellingen laten leveren via hun echt niet. Zelfs al moet ik dus naar een andere webshop gaan.

San
18-11-2021

Ik vroeg een medewerker online een te ontvangen pakket te annuleren, kind snapt niet hoe dat moet en moest ik diegene uit gaan leggen?

Kom nou, weer slechte en bovendien onbeschofte klantenservice

Mauke
15-11-2021

Pakketje besteld. Afgeleverd bij DHL punt die ik niet heb aangegeven en pakket niet te vinden. En dan nog liegen dat ik het in ontvangst heb genomen. Oproep aan alle bedrijven om te stoppen met DHL

11-11-2021

Pakket kwijt - warde >200 euro.

Aantword van DHL:

Zo bepalen we de vergoeding

Pakketten die niet bij DHL Parcel verzekerd zijn, vergoeden we op basis van het gewicht. Deze vergoeding is nooit hoger dan de waarde van de zending en wettelijk vastgesteld op € 3,40 per kilo binnen Nederland. Buiten Nederland gaat het om € 10,75 per kilo

Conclusie, pakket 200 euro warde moet 18,6kg (buitenland)

pakket 200 euro warde moet 58,8kg (Benelux)

Jaan
11-11-2021

2 keer een pakket verstuurd, 2 keer kwijt geraakt door DHL.

Wat een doffe ellende.

Waardeloos bedrijf!

Sjakev
08-11-2021

Je bestelt een pakketje. Je bent thuis. Je ziet de bus komen. Loopt naar de deur. Duurt lang. Ik loop weer naar voren. Bezorger reeds weg. Een bericht dat ik niet thuis was. Wordt ook niet 2e keer aangeboden. Ze zijn onbereikbaar in het weekend. Als je wilt bellen moet je een euro betalen. Hun bot geeft aan dat er levering plaats zal vinden. Maar kijk je weer elders dan weer niet. Er klopt geen moer van. Zelfs hun chatfunctie werkt klantonvriendelijk want het achterste gedeelte van je mail kan je niet lezen omdat het achter de verzendknop valt. Een miljoenenbedrijf met zulke fouten. Er staat dat je een 2e bezorging kan wijzigen kan ook niet. Gaat automatisch naar een checkpunt wat ze niet kunnen of willen veranderen. Die bezorgers krijgen betaald per bezorging en gaan gewoon direct naar servicepunt voor tijd besparing, kan gewoon niet. ik heb dit al malen meegemaakt altijd dhl. Postnl is superieur op alle fronten. Kwam een pakketje binnen 10 min later van postnl. Geen enkel probleem.

Pietje
02-11-2021

Komen nooit op tijd, kondigen aan dat ze komen en komen dan niet. Verknallen regelmatig de beloofde levertijden van hun klant (Amazon). Nu voor de tweede keer in een week tijd weer een bericht dat ze weer niet komen leveren. Kan het morgen afhalen bij een DHL punt. Waardeloos bedrijf. Nooit een goed gevoel bij gekregen. Je zit voor Jan met de korte achternaam op ze te wachten.

Ali
30-10-2021

Vorige maand heb ik digitaal mijn invoerbelasting voor mijn pakket betaald en daarna mocht ik het ophalen. Nu een maand later komt nog een ingebrekstelling brief om opnieuw hetzelfde invoer em belasting te betalen. Echt doom van ze dat ze altijd geld willen krijgen zonder dat ze eigen administratie goed te controleren . Niks is op zijn plaats bij ze. Na postnl zijn ze tweede slechte post bezorgers van nederland

Stefanie
27-10-2021

Al vanaf september bezig met een pakketje.

Ze geven aan retour gegaan te zijn, track en trace geeft aan sorteercentrum. Doen Ze niks mee

Ze zeggen alleen maar sorry voor het ongemak je moet bij de verkoper wezen.

E.
26-10-2021

ZEER slecht met afleveren. Ben 78 en heel slecht ter been.Kom mijn huis niet uit en telkens bericht. Helaas u was niet thuis! Schandalig deze bezorg maatschappij

MO
25-10-2021

Waardeloos bedrijf! Al tig keren meegemaakt dat bezorgers gewoon niet komen opdagen, terwijl je de hele dag thuis aan het wachten bent! Verschillende keren klachten ingediend, maar schijnbaar hebben die luie honden daar gewoon lak aan. Bezorgers doen gewoon wat ze willen en komen er ook telkens mee weg.

Lasgo
22-10-2021

Wat een WAARDELOOS K.T bedrijf die DHL!

Nu voor de 4x(!) in anderhalf jaar tijd een pakket voor mij zoek gemaakt. Die klantenservice heb je ook geen donder aan. Zeggen dat ze kunnen zien waar het pakket voor het laatst gescand is. Ben ik nou zo simpel? Als je tóch wéét wààr een pakket voor het laatst gescand is, dan ga je daar toch ZOEKEN!

Blijkbaar werken er bij DHL een zooitje criminelen die te pas en te onpas pakketten ontvreemden. En het zijn écht geen kleine pakketjes die zoek raken.

Pakketten worden BINNEN DHL gewoon GEJAT door EIGEN PERSONEELSLEDEN.

Hoe is het mogelijk dat (zeer) kleine pakketjes van Ali-express of van Wish zowat de halve wereld over reizen vanuit China en dat deze (via verschillende postbedrijven en uiteindelijk in Nederland door PostNL) NIET zoek raken. En pakketten bij DHL BINNEN Nederland wel? Dan klopt er toch gewoon iets niet. Die pakketten worden gewoon GEJAT door het PERSONEEL van DHL. Wat een K.T bedrijf!

18-10-2021

Weer een pakje kwijt gemaakt. Tis een gok of zendingen met DHL parcel aankomen. Weg is weg en daar doen ze vervolgens niks mee