DHL reviews

16-11-2023

Liegen over we hebben u gemist

bezorgd als er niets geleverd is.

Contact met dhl onmogelijk. het lijkt wel of de chat idioot is, je komt geen stap verder.

Ook als je een echt mens heb kapt deze de chat af als de vraag niet of slecht valt.

Al met al een stel liegers en bedriegers.

Heb bij diverse bedrijven al aangegeven niets meer te bestellen als het met dhl wordt verstuurd.

Dit is trouwens nog geen garantie want welke bezorger onderleveranciers gebruiken is niet

Te zien.

Ywan
15-11-2023

DHL geeft aan mijn pakket kwijtgeraakt te zijn, en wil gegevens voor verdere afhandeling. Na het verstrekken van deze gegevens kun je wachten tot je een ons weegt, maar DHL zwijgt nu in alle toonaarden. Meerdere malen weer contact opgenomen, maar je wordt gewoon genegeerd. Nadat ze vorig jaar mijn auto al aangereden hebben (2500 euro schade), en vervolgens doorgereden zijn, en doen alsof de neus bloedt nu dit weer. Dit moet toch het meest waardeloze en minst fatsoenlijke bedrijf van het westelijk halfrond zijn!

Gj
14-11-2023

Waardeloos 2 pakketten weken weg word niet geleverd of bezorgd en klacht gedaan en melding 5 werkdagen en daarna niks gewoon geen email of melding word gestolen door de chauffeur

14-11-2023

Liegen gewoon als of het gedrukt staat.

Zeggen pakket in de brievenbus te hebben gestopt maar pakket is groter dan de brievenbus,even aanbellen is te veel werk.

DHLvindt dat allemaal prima.

Klaas
14-11-2023

Slecht bedrijf! Amateurs zijn het.

Dit is de zoveelste keer dat er een pakketje is zoek geraakt. Wat doet DHL met al die pakketjes die zomaar in het niets verdwijnen?

Stelletje amateurs zijn het!

Mijn advies is, verzend niet met dit bedrijf. Uw pakketje komt niet aan.

Sharon
11-11-2023

Zitten wachten op pakket, zonder enige communicatie wordt niet geleverd in afgesproken tijdvak. Een dag later krijg je bericht dat het pakket de volgende dag geleverd wordt (zijn we er niet). Spreek niet voor niets bepaald tijdvak af. En dan… wordt het pakket meegenomen naar andere plaats…

Contact met service medewerker ‘Sander’ gehad die dan zegt: je kunt toch ook met de fiets je pakketten op gaan halen…

Dus, ik bestel bij online warenhuis die volgende dag levert… die levering blijft uit en vervolgens kun je zelf met de auto een halfbuur gaan rijden of krijg je brutale medewerker die zegt dat je ‘ook op de fiets kunt’

Ben er stil van. Heb mijn DHL account verwijderd.

10-11-2023

Bij deze een review voor jullie asociale bezorger met kenteken beginnend met V081L die het nodig vond vandaar in zaandam rond 12:50 dat verkeers regels voor hem niet gelden. Meneer was niet van plan voorang te verlenen aan verkeer van rechts en het verkeer van rechts niet te laten passeren. Het eindigde in een minuten durende impasse, en pas nadat ik na enkele minuten naar de meneer in de bus begon te roepen dat hij even aan de kant moet omdat hij de hele T-splitsen aan het blokkeren was besloot hij plankgas te geven en zich tussen wat geparkeerde autos en het verkeer van rechts te wurmen. Geweldige reclame voor DHL dit soort personeel

André
09-11-2023

Afgeleverd bij de buren is het bericht, terwijl het twee straten verder is afgeleverd volgens de mail.

Volgens mij is het kenmerk van buren dat ze naast je wonen.

Nu maar hopen dat het nog boven water komt

Onbetrouwbare gemakzuchtige club

09-11-2023

Pakket kwijtraken en je afschepen met een vergoeding van €3,40 per kg.

Een werkelijk schandalige werkwijze, dit is een dikke middelvinger naar de klant.

Advies: niet in zee gaan met deze vervoerder, er zijn genoeg andere keuzes mogelijk!

Patricia
07-11-2023

Ik kan helaas niet lager geven dan een 1. Sta nota bene naast de voordeur terwijl ik van dhl drie berichten krijg dat de ik niet thuis was. Mag vervolgens wachten tot morgen en dan mijn pakketten zelf gaan ophalen bij een pakketpunt aan de andere kant van het dorp! veel slechtere bezorging dan dhl kun je niet krijgen.

Terry
06-11-2023

Een 1 is nog teveel:

Zoals vaker werd het pakket niet bezorgd. Alleen via sms een melding dat het op een afleverpunt was neergekwakt. en nog niet eens het dichtstbijzijnde. Wij bleven er speciaal voor thuis. DHL is nog slecht dan Post.nl, voor zover dat mogelijk is. Neem betere mensen aan of betaal ze beter, stelletje .

Petra
06-11-2023

Bij bezorging was ik niet thuis dus kon ik volgens de app mijn pakje de volgende dag bij Intertoys ophalen. Daar was het niet afgeleverd. Dus geprobeerd te bellen met DHL, geen doorkomen aan. Dus een chat gestart, daar ook lang op een medewerker gewacht om vervolgens doodleuk te horen dat er een onderzoek gestart moet worden en dat ik daar zelf contact over op moet nemen met de verzender! Natuurlijk, in China. Bijzonder dat je voor een fout van DHL zelf maar contact moet gaan zoeken! Erg slecht!

Helma
02-11-2023

Tot 3 x toe voor niks zitten te wachten op DHL, krijg elke x rond middernacht door, dat pakketje onderweg is en tussen 14.00 en 18.00uur bezorgd wordt, thats it. Klantenservice verzender gaat het uitzoeken en dan krijg ik tussen 3 á 4 werkdagen te horen waar het mis gaat, dus de kreet, vandaag besteld, morgen in huis, vergeet het maar als DHL de koerier is. Aantal weken werd er wel een pakketje bezorgd, man sprak geen woord Nederlands en reed in een kleine combi zonder logo o.i.d. PostNL is trouwens niet veel beter, die komen niet eens in de buurt terwijl je thuis zit te wachten maar je krijgt een mailtje met de tekst “ We hebben u gemist”, ik dacht, even in de brievenbus kijken, lag geen briefje.

Sam
02-11-2023

DHL raakt pakketten kwijt, stelt geen onderzoek deze te vinden.

Bij benadering ze stellen alleen vragen om tijd te winnen, bieden geen oplossing. Is schandalig hoe ze te werk gaan.

Je Chat met een computer en als je een medewerker te spreken krijgt vragen ze je 5 @ 6 dagen geduld en begrip.

Stelletje Criminelen in het bedrijfsleven.

Raimond
31-10-2023

Moet ik nog meer zeggen. Anders pakketbezorgers lukt het wel om een pakket te bezorgen op een normale manier. Ze komen helemaal niet, bellen en zijn weg voordat ik de 2 meter naar de deur ben of ze zijn heel onbeleefd. En natuurlijk is het altijd jouw fout. Stop gewoon. Echt. Stop.

Rik
28-10-2023

Wederom de hele middag zitten wachten totdat het bericht " We hebben elkaar gemist" via de mail binnen komt. Wat een onbetrouwbaar leugenachtig bedrijf is dit. Leveranciers moeten echt stoppen met het inhuren van deze belabberde bezorger.

Zeger
25-10-2023

Gisteren al de zoveelste keer dat de status van de aflevering van mijn pakket op "afgeleverd" wordt gezet, terwijl er hier niemand langs geweest is. Vervolgens ben ik weer dagen bezig om de leverancier en DHL met elkaar in contact te brengen.

Kunnen leveranciers niet een keer stoppen met kiezen voor DHL? Hoe eerder deze toko failliet gaat, hoe beter, wat mij betreft!

Carolien
21-10-2023

Ze rijden voorbij waarna ik bericht ontvang dat het adres onbekend is en het pakket retour afzender is. Via de chat, track en trace kreeg ik hetzelfde antwoord waarna de chat gesloten werd.

Echt slechte service! Het pakket heb ik vaker besteld en het adres was wel degelijk goed doorgegeven. Op deze manier voel ik me bestolen!

Thomas Langeveld
19-10-2023

Eerste keer dat mijn pakket was bezorgd hebben ze het gewoon voor de deur gezet en mijn hand tekening vervalst voor ontvangst, het pakket is daarnaverdwenen. De leverancier heeft toen de rommel voor DHL opgeruimt en heeft het weer opnieuw verzonden.

En jawel…weer voor de deur gezet, oppnieuw hand tekenen vervalst en de doos was open.

Waardeloos…

Anna
14-10-2023

Vandaag al de tweede keer in twee weken dat ik uren voor niets op bezorger van DHL wacht. En vervolgens bericht krijg dat bezorger “mij heeft gemist”. Contact via de chat heeft geen enkele zin, DHL houdt er gewoon mee op nadat ik track&trace nummer heb ingevuld. Wát een slecht bedrijf met beroerde service! Als ik het kan vermijden bestel ik nooit meer iets dat door DHL moet worden bezorgd.