DHL reviews

16-10-2021

Wat een k. bedrijf. Zouden pakje tussen 10 en 15 uur leveren. Hele zaterdag zitten wachten en natuurlijk weer niet geleverd. Kreeg om 19.15 uur bericht dat ik nog zeker 2 dagen moet wachten voor het geleverd wordt.

Dit is al de zoveelste keer dat dit k. bedrijf afspraken over de hetbtijdstip vannbezorgen niet nakomt.

Audrey
12-10-2021

Gisteren tot 2 x toe het moment van afleveren aangepast naar een tijd waarop er iemand aanwezig zou zijn en ook bevestigd gekregen. ontving ik vanmorgen toch een mail van amazon dat de pakketbezorger mij "gemist" had, en ik zou mijn pakket nu op een bepaalde locatie mogen ophalen. Ik run een lunchroom, kan dus niet zomaar weg bovendien vraag ik me nu echt af waarom ik in Gods naam tot 2 keer toe aangegeven heb dat het bezorgmoment zoals het door DHL bepaald was niet mogelijk was voor mij. Bij een telefoontje naar DHL (waar je dan ook nog €1.- voor betaald plus je gebruikelijke telefoonkosten!) krijg je een zeer geagiteerde medewerkster aan de lijn die zwaar geïrriteerd verteld dat die mail niet klopt. "U bent echt niet de eerste die hierover begint!" Dus in het kort, betalen om uitgefoeterd te worden aan de telefoon en vervolgens nog niet weten waar mijn pakket nu is! Train je medewerkers en als ze niet geschikt zijn, neem afscheid! En los je issues met Amazon op!

Tina
09-10-2021

Waardeloos! Van de week een pakket afgeleverd. Aangebeld, ik liep naar de deur. Chauffeur zal al weer in de bus en reed weg. Pakket lag op de stoep tegen de muur. Iedereen had het zo mee kunnen nemen!

Paar weken geleden: nooit aangebeld, briefje in de deur "U was niet thuis". Dikke leugen, want ik was thuis en zat op het pakket te wachten. Zouden ze het pakket afgeven bij een servicepoint, waar ik het de volgende dag kon ophalen: een tankstation in een dorp 6 km verderop. Superslechte service.

Apoloniaa
07-10-2021

Mijn laptop, die met prioriteit terug moest voor reparatie naar acer, werd eerst niet opgehaald. De bezorger was zogenaamd aan de deur geweest, maar ik zou er niet zijn geweest. Onzin! Ik ben de hele dag thuis geweest, omdat het belangrijk was dat hij bij de reparatie zou komen.

Nu is hij opgehaald, maar ligt mijn pakket op een sorteer centrum. de dhl meld doodleuk dat hij hier nog twee! 2! Weken blijft liggen, voor hij verder gaat. mocht hij dan niet aangekomen zijn, moet acer maar een onderzoek instellen.

Stelletje prutsers!

Als ik ooit nog eens zie staan dat iets via dhl gaat, rij ik liever zelf naar de andere kant van het land dan dat ik hun ooit nog eens vertrouw

Ilse
06-10-2021

Slechter dan slecht die dhl. Ik hoop echt dat geen een bedrijf meer met ze werkt. Ik ga in ieder geval niks meer bestellen wat via dhl gaat. Elke keer wordt een pakket gewoon voor de deur gezet (zelfs in stromende regen) terwijl we niet thuis zijn. Ze kijken niet eens om of er iemand thuis is. Lopen gewoon weg. Kan ik aantonen met video deurbel. En Totaal geen medewerking van de klantenservice.

Dianne
23-09-2021

Complimenten voor de zeer beleefde DHL koerier Matthew Banbridge, die de wijk Beverwaard en Rotterdam-Zuid op zich heeft genomen.

Poging tot bezorgen bij de buren was een aantal dagen op rij mislukt. Matthew had zichzelf netjes voorgesteld, vandaar dat ik het pakket heb aangenomen.

Mensen beseffen niet, dat DHL koeriers hard werken from dusk till dawn: veel pakketten sorteren vroeg in de ochtenduren en werken tot 22:00 uur om de pakketten te bezorgen: RESPECT!

Veel werkplezier toegewenst bij je nieuwe werkgever DHL Matthew en graag tot ziens :-)

Rombertus horlepiep
22-09-2021

Eigenlijk had ik kunnen volstaan met een 'copy paste' van alle andere ervaringen. Begin augustus arriveerde een, aan mij geadresseerde, postzending uit Duitsland in Nederland. Vanaf dat moment heeft de zending, volgens data in de app, diverse binnenlandse reizen heen en weer gemaakt van het distributiecentrum naar 'mijn regio'. Maar wat er ook gebeurde, geen belevering op mijn adres. En dan begint de ellende. Appen met een robot. Diverse keren aangeven wat er aan de hand is, bevestiging ontvangen dat het (inderdaad) niet 'goed gegaan is' en dat de zending al meer dan een week 'stil ligt'. Uiteraard kunnen ze mij als ontvanger (met het grootste belang immers ik heb €180,- euro betaald voor de inhoud) niet helpen, immers dat is aan de verzender. Hij onderneemt diverse pogingen maar wordt, uiteraard, ook van het kastje naar de muur gestuurd en zelfs (hilarisch) geadviseerd om de geadresseerde te vragen om DHL te benaderen. Zou de 'D' van DHL staan voor 'doolhof'? Heel slecht bedrijf!

Nico
21-09-2021

De afgelopen maanden heb ik problemen met de bezorging via DHL Parcel. Medewerkers bellen (intercom) al maanden niet meer aan en proberen alle pakketen bij random voorbijgangers in het appartementencomplex te dumpen (alles in 1 keer is makkelijker en ze hoeven niet te wachten totdat er open wordt gedaan). Als dit niet lukt dan worden de pakketten simpelweg in de gang, waar elke voorbijganger het pakket mee kan nemen, of naar het servicepunt gebracht (terwijl ik gewoon thuis ben). Het is enorm frustrerend om elke keer weer het bericht te krijgen dat je niet thuis bent terwijl je de bezorger weg ziet rijden. De medewerker is helaas zo snel met de bezorging (dumpen) dat het onmogelijk is om de beste man hierop aan te spreken. Ik heb hierover al meerdere klachten ingediend bij DHL. Echter, wordt hier niets aan gedaan en krijg ik het gevoel bij de klantenservice dat mijn klacht(en) totaal niet serieus genomen wordt.

Zib
21-09-2021

Zij geven aan dat wij niet thuis waren, terwijl wij thuis aan het wachten waren op het pakket, met de attentie om onze bel nog harder te zetten vanwege zijn aankomst. nooit iets van hem gezien of gehoord! Camera bewaking en deurbel bewijzen dat er geen enkele dhl busje in onze straat is geweest

Charlotte
20-09-2021

Brief verstuurd, zou twee dagen later in Luxemburg aankomen. Een week later nog steeds niet aangekomen. Drie keer klantenservice gebeld, steeds werd gezegd, dat het op die dag geleverd zou worden. Uiteindelijk vandaag via een buitenlandse DHL nummer met een mederwerker in India gebeld, die mij wel goed geholpen heeft. Hij kon traceren, dat de brief was overgedragen aan de lokale post in Luxemburg. Had ik dit al een week geleden geweten, dan was de brief op tijd aangekomen, aangezien de post in Luxemburg wel hulpvaardig is. Nooit meer!

17-09-2021

Compleet waardeloos bedrijf.

Komen nooit op de afgesproken tijd, customer service is waarschijnlijk een bezigheids therapie voor de mensen die daar werken, kunnen niets en doen niets.

Als ik weet dat een webshop met DHL verstuurd bestel ik daar niet!

Evert
15-09-2021

Mijn ervaring met dhl is dat het bijna nooit goed gaat met leveringen. Al diverse keren gehad dat er een briefje in de brievenbus lag dat ik niet thuis was maar nooit aangebeld door bezorger. Ook al een paar keer meegemaakt dat er niet eens een briefje in de bus lag maar gelijk de melding kreeg van niet thuis en dat het afgegeven was bij een drop-off punt. Maar wat er er recentelijk weer mis ging was een levering van douglas wat nooit was aangekomen maar wel betaald. Wat je dan moet doen om je pakket op te laten sporen. Is echt niet normaal meer.

Chatten met een robot en later een medewerker welke je verwijst naar afzender die dan een onderzoek moet starten wat weer 5 dagen duurt. En ook weer 5 dagen wachten om je geld terug te krijgen en dan te horen krijgt dat er een scan bij dhl is gemist.

Al met al. Zal ik in de toekomst mijn pakketten nooit meer met dhl laten vervoeren.

11-09-2021

DHL pakket in vuilnis

DHL heeft mijn pakketje 3SWLT0017077001 (in de vuilnisbak gegooid. (Dit heb ik op video). Een wanprestatie van DHL. Via Facebook correspondentie gevoerd. DHL verwijst naar de leverancier (in China, YUNEXPRESS). DHL weigert mijn schade van 69,95 te vergoeden.

Een bedrijf dat een wanprestatie levert en niet zijn verantwoordelijkheid oppakt moet wat mij betreft vermeden worden.

De Nederlandse wet is duidelijk wat er moet gebeuren bij wanprestatie maar DHL heeft hier schijt aan m.a.w. men heeft eigen huisregels (de leverancier is altijd verantwoordelijk ook al is hun dienst niet deugdelijk)

Ik roep alle bedrijven op om te stoppen met DHL als hun pakketbezorger.

Lwal
07-09-2021

Retour? snappen ze niet!

Ik stuur soms iets retour. Telkens als ik dat doe, krijg ik de melding dat mijn pakker op een bepaalde dag geleverd wordt. Terwijl het dus naar de verzender moet!

Telkens moet ik contact opnemen met de 'klantenservice' (daarover zo meer) om dit op te lossen.

Maar die klantenservice heeft mij dus al eens meer dan een half uur laten wachten op antwoord (het zou een paar minuten duren) en ik heb iemand gesproken die ineens 'weg' was en werd vervangen door een nieuwe 'klantenservice'medewerker. Erg irritant, want ze kunnen niet eens teruglezen waar het over gaat, je moet opnieuw vertellen hoe of wat.

Ik ben totaal niet tevreden over dit bedrijf. Leuk dat ze rondrijden in zogenaamd milieuvriendelijke voertuigen (not!) maar van mij mogen ze failliet gaan!

Evert
06-09-2021

Elke keer zeggen ze dat ze langs zijn geweest terwijl dat helemaal niet zo is!

Elke keer bij DHL krijg je een melding dat ze langs zijn geweest en dat er niemand thuis was. Ik was wel thuis!.en ik heb een video deurbel.geen DHL gezien!

Slecht bedrijf!

Marinus
30-08-2021

Standaard niet thuis melding

Herhaaldelijk niet thuismeldingen terwijl je toch thuis bent heb klagen heeft geen zin ,nu de bedrijven benaderd om het niet te verzenden met DHL en met succes ruim 80% verstuurd het niet meer met DHL .

25-08-2021

Slechtste pakket bezorg dienst ooit.

Dit is echt de slechtste pakket bezorg dienst die ik ooit heb meegemaakt. Ze komen de helft van de keren veel te laat en de andere helft van de keren komen ze helemaal niet. Als ze weer eens NIET bezorgd hebben geven ze doodleuk aan dat ze wel langs geweest zijn maar dat er niemand thuis was terwijl je al de hele dag zit te wachten.

DHL heeft geen customer service maar alleen een telefoonnummer van 1 euro per minuut. Als je ze dan toch maar belt word je niet geholpen en zeggen ze dat je de afzender maar moet benaderen met je klacht.

Wat een ongelofelijk onbetrouwbare k** organisatie is dit zeg.

@DHL ga wat aan jullie customer service doen.

Manuela
23-08-2021

Bezorging

Je bent de hele dag thuis. Wacht op een pakketje wat in de brievenbus post. Kijkje aan het eind van de middag op de track en tracé code. U was niet thuis ligt maandag op het af haal punt😤😤😤😤

Steven
22-08-2021

Even lezen.

Overweegt u een criminele carrière?

Solliciteer dan razendsnel bij DHL.

Wij bieden u, de mogelijkheid om ongestoord pakketje achter over te drukken.

En dankzij onze stugge, niet meewerkende klantenservice staan wij garant voor uw vrijheid. Bent u een zakelijke klant, of wilt u dat worden?

Dankzij onze "kastje naar de muur" systeem, wordt uw bedrijf geheel GRATIS in diskrediet gebracht.

Dus, wees niet te traag en besluit vandaag!

DHL, service vanuit de HEL.

19-08-2021

SLECHTSTE BEZORGDIENST VAN NEDERLAND!

1. Ongeveer een maand geleden: Er werd aangebeld, beneden bij de hoofdingang, maar er kwam geen bezorger naar ons appartement. Later vertelde een buurman, dat er een pakket voor ons beneden in de hal stond.

2. 3 weken geleden:Er werd niet eens aangebeld, maar ik kreeg een email, dat we "niet thuis" waren, terwijl we gewoon met z'n tweeën zaten te wchten op het pakket. Pakket de volgende dag laten bezorgen.

3. Vorige week: Wederom werd er niet aangebeld en was het pakket naar een "ServicePoint" (tabakshop) gebracht. Toen ik het wilde gaan ophalen bleek het servicepoint (nou ja, "service"?) gesloten te zijn. Tot op heden is het nog steeds gesloten en is mijn pakket gewoon kwijt!

4. Vandaag: Ik kreeg een email dat het pakket bezorgd was, maar ik heb HELEMAAL NIETS ontvangen!