DHL reviews

Jasper
17-08-2021

VERMIJDT DHL

Het gebeurt bijna elke keer dat de bezorger niet aanbelt en vrolijk een niet thuis melding geeft. En er kan niets aan gedaan worden anders dan een klacht indienen waar niets mee gedaan wordt.

Laat niets meer bezorgen met dhl!

K bedrijf.

Kenny
11-08-2021

Extreem luie bezorgers

Op het moment dat ze in de auto stappen geven ze al door dat je niet thuis ben. Ben echter alle keren thuis geweest. Gelukkig heb ik een keuze en bestel vanaf nu nergens meer waar ze met DHL leveren.

Arie
09-08-2021

Raar bedrijf en geen betrouw bare partner

Al mee gemaakt dat pakketten, zelfs van buren over de poortdeur worden gegooid, breekbaar? En nu weer moet het gesoorteerd worden, gisteren gehoord, nu vrij genomen voor dat dagdeel, en nu ineens 1 of 2 dagen vertraging. Ze zullen het wel weer over de poortdeur gooien neem ik aan want ik kan gern 2 dagen nu nig vrij krijgen.

Jorg
07-08-2021

Flut bedrijf

Super krijg bericht ze zijn geweest en niet thuis waren heb heel de dag in me voor tuin gewerkt niemand camera's gekeken niemand rond om me Terein ik bellen zeggen ze niet thuis dan zeggen ze u bedrijf is dicht knap jongens ben open waardeloos als een bedrijf of instantie iets verzend via DHL nog schrijf mij maar als klant af wil niks met dhl vervoerd word nog

Donivan
04-08-2021

WAARDELOOS

Op vrijdag 30-07-2021 heb ik een bestelling geplaatst bij Halfords met de verwachting dat die de eerst volgende werkdag maandag 02-08-2021 geleverd zou worden maar was verheugd om zaterdag ochtend 31-07-2021 een email te hebben ontvangen dat mijn pakket bij sorteren lag, een stap voor die de bus ingeladen zou worden voor bezorging. Later in de ochtend van zaterdag 31-07-2021 was er een aanpassing dat er een vertraging van 1 tot 2 werkdagen was opgelopen. Tenzij de chauffeur was gevallen met mijn pakket lopend van sortering naar zijn bus en zijn nek heeft gebroken is er geen enkel excuse hiervoor. Woensdag ochtend 04-08-2021 krijg ik een email dat mijn pakket vandaag tussen 08:00 en 18:00 geleverd zal worden, later deze ochtend 04-08-2021 krijg ik een email dat mijn pakket dinsdag 03-08-2021 geleverd zal worden tussen 14:00 en 18:00, raar maar waar. Ik heb een notitie in het nederlands en engels bij de voordeur opgehangen om het pakket binnen bij mijn voordeur neer te leggen bij niemand thuis. Om 10:10 vanochtend 04-08-2021 krijg ik een bericht dat mijn pakket geleverd was. Om 10:30 was er iemand thuis die ging kijken bij de voordeur, geen pakket, in de brievenbus gekeken of die bij een buur was afgegeven, geen notitie van bij buren afgegeven. Ik ben woedend over een zeer onacceptabel slechte service van DHL pakket service, er wordt veel en terecht geklaagd over PostNL pakket service maar DHL is in dit geval veel erger geweesd dan PostNL.

Ik weet dat er niets met deze klacht gedaan zal worden en ik wil absoluut geen email met ( Sorry, onze excuses voor het ongemak ) daar heeft niemand wat aan, maar vond het nodig om DHL te laten weten dat die simpel weg een waardeloos service verleend. Helaas kan ik niet zeggen dat ik in de toekomst nooit iets zal bestellen dat door DHL geleverd zal worden maar ogen dicht doen en hopen op een mirakel dat het goed gaat. DHL krijgt ook te horen van Halfords hierover en indien mogelijk schrijf ik ook een review.

Zie hieronder eerste email van het begin van DHL ellende met track/trace nummer waar het over gaat.

Bedankt voor niets.

Jak
02-08-2021

Vreselijk oplichtend bedrijf

Zeggen we komen morgen, neem vrije dag komen niet. Dan, volgend dag word geleverd l. Dus niet! Nu pakket zoek! Oplichters…. leugenaars…. nooit maar dan ook nooit zaken mee doen. En nee dit is geen laster want het is de waarheid en niet alleen van mij maar van heel veel vele anderen. Lees maar de beoordelingen van dhl. Google het maar. Wat een vreselijk schijt bedrijf!

Josette
27-07-2021

Pakketcriminelen

Weer zogenaamd pakket afgeleverd,

hoe durven ze!

Houdt het personeel de pakketten soms zelf?

Waarom wordt hier niets aan gedaan. Voortaan vraag ik eerst wie de bezorger is, bij DHL haak ik dan af.

Davy
24-07-2021

Bezorging

Hele slechte bezorging ben gewoon thuis krijg een mail dat ze me gemist hebben en kan maandag pas bij een afhaal punt ophalen 🤬 ze doen hun naam een eer aan De Honde Lul

Coen
21-07-2021

Afhaalpunt ViaTim & Remco Blaricum

Had een vouwfiets bestelt en betaald bij de Lidl. Is door DHL vanmorgenafgeleverd bij ViaTim & Remco Blaricum. Kom ik daar vanmiddag , kunnen ze me het niet geven. Mevrouw zegt dat ze het had terug gestuurd omdat mijn naam er niet op stond. Nu vraag ik bij Lidl het geld van mijn vouwfiets terug, recht ongedaan maken koop binnen 14 dagen. Nu hoop ik maar dat ze hem echt teruggestuurd hebben, anders doe ik aangifte.

Karen
19-07-2021

Kaulo dhl

Ik heb op 30 juni 2021 mijn bestelling op de website shein geplaatst. mijn pakket is netjes op 7 juli 2021 in de Nederlandse lokale faciliteit aangekomen vanuit China. het is vandaag 19 juli 2021, 12 volle dagen later. DHL heeft mijn pakket niet eens opgehaald bij de lokale faciliteit.

contact opnemen met het bedrijf is zwaar nutteloos, 1 euro per minuut per telefoon. ik vind dit uitermate belachelijk en het bedrijf zou zich moeten schamen

het liefst 0 sterren gegeven

06-07-2021

Bestelde spullen in de afvalcontainer

Vandaag 2 leveringen ontvangen via DHL een in de afvalcontainer

die bij ons in de voortuin staat.En

een voor de voordeur.In beide gevallen geen bezorger gezien of een melding gemaakt.

Bij toeval bestelde producten uit afvalcontainer kunnen halen.

Waarde bestelde goederen circa

600 euro.

DHL is een kwalitatief uitermate teleurstellende bezorger .Kortom

KUT .

H. Toet Asterstraat Den Haag

Jean
02-07-2021

Slechte aflevering.

Nu een aantal keren meegemaakt: ben ik thuis omdat ik een pakje verwacht, komt die kerel van DHL, maar die belt niet aan. In de plaats daarvan gaat hij het pakje in de brievenbus aan de straat proppen. Ondanks dat het pakje niet of met zeer veel moeite in de brievenbus past. De eerste keer is hierdoor de klep van de brievenbus geforceerd. Liever geen DHL.

Mourad
01-07-2021

Pakket teruggestuurd naar de webwinkel

Pakket via DHL geretourneerd naar een webwinkel. Na twee weken krijg ik bericht van de webwinkel dat zij niets retour hebben ontvangen. Gelukkig had ik mijntrack en tracenummer voor de retour per mail binnen gekregen en heb deze vervolgens opgezocht. Blijkt dat het pakket nog bij een afleverpunt van DHL te wachten stond om te worden opgehaald. Vervolgens heb ik netjes DHL gebeld om na te vragen wat er met het pakket is gebeurd. Krijg ik vervolgens een DHL medewerker aan de lijn en die vertelde mij dat het pakket is getraceerd en dat deze zsm alsnog naar de webwinkel zal worden verzonden. 2 dagen later in eens per mail bericht gehad van DHL dat het pakket is " zoekgeraakt". Het is geen klein pakket maar een salontafel van 80 bij 80 cm wat er in het pakket zat. Sorry maar het pakket is 'zoekgeraakt'? Wie houden jullie nu voor de gek? Jullie zijn gewoon oplichters.

Feike
30-06-2021

Slechte service en neemt geen verantwoordelijkheid!

Ik zou een pakket toegezonden krijgen van mijn leverancier via DHL. Op de dag dat het pakket bezorgt zou worden is de bezorger niet langs geweest en heeft aangegeven dat ik niet aanwezig was. Ik was aanwezig omdat de onderdelen in het pakket meteen geïnstalleerd zouden worden. Het pakket zou dan nu 2 dagen later geleverd worden. Op die dag is de chauffeur weer niet geweest en heeft aangegeven dat ik wegens vakantie "gesloten" ben voor meer dan 3 weken. Na 5 telefoontjes eindelijk het pakket een week te laat gekregen.

Blijkt intussen dat een ander pakket dat voor mij bestemd was ook maar meteen op de status "gesloten wegens vakantie" te zijn gezet. Na weer verschillende telefoontjes blijkt dat dit niet pakket niet eerder gaat komen dan de datum die de "chauffeur" heeft ingevoerd.

DHL neemt geen klachten van mij aan, alleen via de verzender, maar daar draaien ze eigenlijk ook constant voor hun verantwoordelijk weg. Nu bedrijfsmatig een flinke schadepost opgelopen doordat DHL incapabel blijkt voor het bezorgen van de pakketten die hun worden toevertrouwd.

Als je een pakket wil verzenden, denk dan aan een andere vervoerder dan DHL, want als het goed gaat, geen probleem, maar zodra er ook maar iets mis gaat of tegenzit zal DHL geen verantwoordelijkheid nemen of moeite doen om het op te lossen!

Steven
26-06-2021

Pakket niet bezorgd

Pakket is niet bezorgd. Eerst had het de status dat het bezorgd zoo zijn. Na een telefoonje kreeg Ik te horen dat het Weer mee terug was genomes naar het depot en dat het de volgende dag geleverd zou worden. Het lift daar nu al een week en er moet een heel onderzoek gestart worden door de afzender, terwijl het mij niet zo ingewikkeld lijkt

Piak
22-06-2021

Navigatie systeem minder dan google maps

DHL kan soms niet begrijpen hoe toevoegingen in adressen werken en heeft voor mij net 8 dagen in de wacht gezet door een automatize retour policy. Ook hun klantenservice heeft geen macht om ook maar iets van hulp te geven en schuilen voor hun fouten achter de zender. Wat een zooi.

18-06-2021

Pakket Kwijt

Te ontvangen pakket door mijzelf, een duur onderdeel welke ik heb laten repareren. Na 2 weken is de conclusie dat het pakket kwijt is . Het is wel ontvangen en ook tot Eindhoven gekomen. Daarna is het stil . Hoe moeilijk kan het zijn om een pakket wat in Eindhoven ligt terug te vinden. Het gemak van DHL met de conclusie het is kwijt is verbijsterd. het bedrijf is totaal afgeschermd , je komt niet verder dan de klantenservice en daar wordt je afgescheept. Zooo frustrerend, kostenpost 2000 euro!.

Ilse
16-06-2021

Als zakelijke klant diep teleurgesteld in DHL services. KIJK UIT!

Wij zijn diep teleurgesteld (en redelijk geshockt) van de omgang van DHL met ons als zakelijke klant.

Pakketten raken kwijt (zonder melding) & facturatie zeer onduidelijk. Bij vragen over openstaande facturen volgt geen respons! KIJK UIT! Samenwerken met DHL is vragen om meerwerk!

12-06-2021

Wij zijn als bedrijf gewoon open en dan 2 uur voor sluitingstijd krijg ik een e-mail dat wij gesloten waren.

Sorry hoor DHL ik denk dat jullie gewoon moeten stoppen met jullie bedrijf het regent leugens en vele mensen helpen jullie over de kook.

10-06-2021

Klojo van een DHL bezorger 😡

Wat een waardeloze DHL bezorger.

Tijdens aflevermoment (avond) niet thuis, staat onze dure koffiemachine zomaar in onze voortuin.

Niet de moeite genomen om pakket even bij de buren af te geven.

Wie doet zoiets, een klojo van een DHL bezorger😡