Odido Thuis reviews

Danique
14-02-2022

Problemen met wegvallend internet, klantenservice gebeld na een aantal stappen doorlopen te hebben zou er een mail gestuurd worden zodat een afspraak met de monteur gemaakt worden. Mail niet gekregen, opnieuw gebeld, door verbonden met de monteurs maar die konden geen afspraak maken omdat Tmobile het probleem niet had doorgegeven. Opnieuw gebeld, kreeg iemand aan de telefoon die niks begreep, na minuten allemaal zinloze vragen beantwoord te hebben opgehangen en opnieuw gebeld. Weer alle vragen beantwoord en nu moeten we 3 dagen wachten om te zien hoe vaak het internet wegvalt, erg veel gedoe als je moet thuis werken. Erg slechte klantenservice, iedereen zegt wat anders en niemand pakt door.

Maikel
11-02-2022

Slechte service alleen maar leugens vertellen en beloven en dit al 5 weken zonder internet en TV omdat ik in een buitengebied woon stuurt Guidion geen monteur . nou guess wat er wordt vanaf nu ook geen geld meer overgemaakt uit het buitengebied naar tmobile! Achterlijke clubjes allebei

03-02-2022

Overgestapt van ziggo naar T-mobile thuis. Internet (DSL) valt steeds weg. Moest 3 weken wachten voordat een monteur langs kwam. Die had het modem vervangen, maar dat was tevergeefs. Nog steeds niet opgelost.

Wiesia

T mobile Thuis

het team van psychopaten. mensen beroven en haar woord niet houden

ze beroofden me voor 2 jaar! met het oude abonnement dat ik niet kon beëindigen. omdat. het al was opgezegd!. Elke week kreeg ik een sms dat ik 65 euro moest betalen. Er was geen uitweg en ik hoorde van een van deze psychopaten dat "het nooit zal eindigen". Voor het feit dat ik het risico nam en probeerde glasvezel in mijn appartement te hebben, betaalde ik 100 euro per maand, hoewel het abonnement 20 euro was. Maak deze fout nooit! Ik moest rennen en 400 euro betalen om te vertrekken.

Dit doen ze al 10 jaar omdat mijn vriend hetzelfde probleem had bij T-mobile Thuis.

Als er hier iemand is die dezelfde problemen heeft gehad, schrijf me dan. We hebben al een groep voor advocaat, deze mensen moeten in de gevangenis. bogobojnawiesia @ gmail.com

Sandra
21-01-2022

Ind een shit bedrijf schuiven alles af je word er bijna zelf konteur bij maar zelf iets doen om.langs te komen ho maar en de klachten blijven ik raad dit nooit aan dit besrijf en ben bezig om zeker alles over te gaan zetten na een ander provider

Henry
21-01-2022

Wat een waardeloos bedrijf, komen de afspraken niet na, schrijven het geld af wat ze beloofd hebben niet te doen. Ik was overgestapt voor het zenderpakket. Ze konden dat niet waarmaken voor een zender die voor ons belangrijk is. Na veel gezeur en beloftes schrijven ze gewoon 365 euro van de rekening af.

MDB
13-01-2022

Al maanden valt het internet weg, het kan minuten duren, het kan dagen duren. Alles sinds ik overgestapt ben naar T-mobile. Ik zit nu zonder TV, bellen en internet. Dus ik bel of er langs kan komen, wordt er een afspraak ingepland over langer dan een week! T-mobile denkt weg te kunnen komen met zulke slechte klantenservice. Ze verwachten dat ik wel even een weekje zonder kan. Hoe een bedrijf als T-mobile nog bestaat.

Jakob
11-01-2022

Belachelijke service. Meerdere malen 20-50 minuten in de wacht door een fout van hen

Intra
30-12-2021

Ik ben klant bij T-Mobile thuis al 7 maand alleen maar klachten animo box loopt vast wifi valt weg 2keer een monteur hier bij me thuis laatste heeft een meting laten doen storingen op lijn losse we op zou een van KPN komen om dat het buiten zit maar komen niet ik blijf met deze ellende gewoon zitten ze hebben nog wel nieuwe router gestuurd maar deze werkt nog minder dan oude ze helpen je gewoon niet verder de op prutsers van T-Mobile thuis

Gerhard
22-12-2021

Beloften bij overstappen van KPN, tegen mijn vrouw vertellen, mevrouw alles blijft hetzelfde, wij zijn alleen goedkoper en zijn ook een onderdeel van KPN. Nou dat hebben we wel gemerkt, begon al dat ze vergeten waren om de aansluiting van de internode waren om te pluggen, daarna geen teletekst meer, kan niet zeggen ze, terwijl we bij de KPN ook glasvezel hadden en wel teletekst, de downloadsnelheid is ook veel lager daar maak ik me niet zo druk om. Maar telkens het geouwehoerde met het kastje wat weer vast loopt of 5 sec moeten wachten als je van zender gaat wisselen , weer stekker eruit wachten tot die weer opstart. Bah wat een kut bedrijf, ik moet maar weer rustig blijven, van mijn vrouw, als het aan mij ligt krijgen ze de hele zooi terug met een baksteen, nou mag u zelf invullen waar die door gaat.

Fynn
20-12-2021

Sinds september overgestapt van KPN naar T-Mobile, nooit meer problemen gehad. Vriendelijke service die altijd zoekt naar een oplossing.

Aanrader!

Petra
03-11-2021

Slechtttttttttt zomaar na verhuizen van maandelijks opzegbaar naar vast contract!alles misgegaan net apparatuur sturen etc toen weken Zonder signaal Bij nieuwe woning,moeten wachten?! En na kpn gegaan en nu dreigen met aanmaningen Ook netjes apparatuur teruggestuurd met verzendbewijs en ook boete 70 dreigingen Gek ervannnn

Bur
27-10-2021

Al 6 maanden problemen met wegvallende netwerk, 5x monteur langsgeweest. T-mobile heeft geen zin om het probleem op te lossen. Netwerk valt dagelijks 5-20x weg. Duurt 3-5 minuten tot het weer terug komt. Dit gebeurt soms een uur lang continue achtermekaar waardoor thuiswerken kansloos is.

Guy
21-10-2021

Waardeloos bedrijf.ik wilde mijn abonnement opzeggen maar ik moest 30 minuten op lijn te wachten.bereikbaar via telefoon ONMOGELIJK.ik ga binnenkort naar andere land wonen buiten de EU.dus ik ga de modem terug opsturen en stop betalen.makkelijk

18-10-2021

Waardeloos gewoon komen afspraken niet na.

Vandaag internet geïnstalleerd monteur zij dat het later op de avond ging werken. Zit nu al 6 uur naar zo'n knipperend rood lampje te kijken. Zat eerst bij KPN heb veel spijt dat ik er weg ben gegaan.

Jammer dat je geen 0 kan geven!

05-10-2021

Sinds een update afgelopen nacht vandaag alleen nog NPO1,2 en 3 de rest is verdwenen.

Geen melding op hun website er staat geen storingen.

Dan maar bellen , krijg je te horen dat e.e.a. bekent is en het wordt opgelost zodra ze weten wat het probleem is.!

Het probleem is blijkbaar de update mensen van T-Mobile maar ja dat kon ik ze niet vertellen want de verbinding was al door T-Mobile verbroken.

Monika
30-09-2021

Drama! zo spijt van. internet verbinding steeds weg tv kastje doet het geen ene dag . 2x iemand aan de telefoon gehad en word aan gewerkt krijg ik steeds te horen maar ben 2 weken verder en nog NIKS. Ze moeten dat bedrijf sluiten . Na me contract ga ik weg daar

Maro
28-09-2021

T mobile krijgt bij deze de looie loekie en tegelijkertijd de koude douche. Service slecht ze incasseren gelden maar leveren geen diensten. Bij terug vraag draaien ze erom heen om het onrechtmatig verkregen bedrag terug te storten. Ze schermen zich volledig af . Ze nemen geen verantwoordelijkheid. Ik noem het een eenzijdig betalings verkeer . Wel de lusten maar niet de lasten of het fatsoen om het op te lossen. Wil door deze service overstappen naar zit aan een contract verbonden. Dat is in mijn ogen een Monopoly positie. Ik snap dat het een grootbedrijf is maar zo ga je niet met klanten om zonder abonnees is er geen T-Mobile. Dus ga goed met je klanten overweg. Gewoonweg een slechte service ga vooral door met het beleid .

Ben
25-09-2021

Toen ik bij t-mobile (T) klant werd zou T de internet verbinding gaan realiseren. Nu ben ik een maand verder en is er nog steeds geen fatsoenlijke internet verbinding in mijn woning. In eerste instantie moest er een glasvezel kabel getrokken worden naar mijn meterkast die zich buiten de woning bevindt. Ik gaf bij het plaatsen aan dat ik de glasvezelkabel in de woonkamer wilde hebben. De monteurs hebben daar geen gehoor aangegeven en hebben de kabel geplaatst in de meterkast. Ik ben er van overtuigd dat ze dit hebben gedaan zodat ik 300 + euro kan betalen voor een cosmetische ingreep. Dit betekend dat de kpn monteurs de FTU, glasvezel aansluiting, verplaatsen van de meterkast naar de woonkamer toe. De kpn monteur gaf als argument dat T de opdracht moet geven, T geeft aan dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid is. Daarbij is 1 keer de giudeon monteur, monteur van T, niet komen opdagen om de verbinding te realiseren. al met al na herhaaldelijk contact nog steeds geen internet.

Thomas
14-09-2021

Tv kastje is een ramp. Werkt vaker niet dan wel… en als dat ding het wel doet, reis je voor je gevoel 5 jaar terug in de tijd. Wat een armoe. We zijn overgestapt wegens een verhuizing. Vorige provider was echt een verademing ten opzichte van t mobile. Wij gaan heel blij zijn als het jaar er op zit.

Service: op zich zijn ze aardig aan de telefoon (uiteraard na lang wachten)… maar telkens ligt het weer aan iets anders. Geen eenduidig verhaal… meer actie dan een keer opnieuw opstarten gebeurd er niet. Het interesseert ze geen moer.