Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Omer
10-08-2022

Een maand verder en ik heb nog steeds geen internet thuis. Grote spijt dat ik ben overgestapt naar T-mobile thuis. Ze komen ook niet met een oplossing. Wat een klote service man van T-mobile thuis

Jeroen
05-08-2022

NÉÉ! nooit t-mobile! onmenselijk. Doorzichtig gemeen. Monteur aan huis installeert express héél ander abonnement. winkels allemaal nepaardig. Iedere t-mobile werknemer is op elkaar ingespeeld. dus weet dat je wordt gefopt.

Gaat u alstublieft opzeggen binnen 2 weken.

Eerste dag tot zeker 1 week gaat alles fout.

Maar winkelpersoneel.blijft nep-aarfig. Want u mag niet opzeggen binnen 2 weken. Dan zit je voor 1 jaar aan t-mobile vast.

Dit gebeurt bij iedere klant.

Niemand uitgezonderd.

Ai
14-07-2022

Wat een elende .eerst abderhalf maand gewacht van kastje naar muurtje vervolgens eindelijk aangesloten

niet de beloofde snelheid

Slechte klantecervice

Monteur 2 a 3 weken wachtijd

Continu syoring vooral in de avond

Om een lang verhaal kort te maken

Mensen ga noooit in zee met tmobile!

Egbert
06-07-2022

Ben overgestapt van KPN glasvezel 200 naar T-mobile thuis glasvezel 1000, monteur is geweest om de router te installeren maar heb geen internet, volgens T-mobile moet KPN de lijn activeren, zit nu 6 dagen te wachten tot dat gebeurt, morgen maar weer klantenservice bellen wat moeilijk berijkbaar is, 15 minuten aan de lijn hangen is niet fijn, had beter bij KPN kunnen blijven.

Sas
04-07-2022

Tv van T-Mobile is werkelijk om te huilen:

Haperend beeld, vaak geen geluid, spraak klopt niet met mond.en als je dan eindelijk een callcenter medewerker aan de lijn hebt(want het is altijd net drukker dan normaal) krijg je iemand die er nog minder verstand heeft dan jij zelf. Echt zal blij zijn wanneer het contract voorbij is (helaas duurt dit nog een half jaar)

Najiba
24-06-2022

Vanaf Maart 2022 ben ik overgestapt naar de glasvezel internet van T-Mobile.

Maar helaas ben ik enorm teleurgesteld.

De internet is erg traag en valt steeds uit.

Mart
21-06-2022

In september 2021 glasvezel besteld. Moest overal zelf achteraan gaan. Je wordt gewoon simpelweg in het diepe gegooid en niet op de hoogte gebracht. Geschat was dat ik rond de kerst (2021) internet zou hebben. Nu, 9 maanden verder nog steeds geen bericht dus ik probeer er maar zelf achteraan te gaan en bel de klantenservice. Die geven aan dat het uitbesteed is aan een aannemer. De aannemer geeft op beurt weer aan dat deze het ook heeft uitbesteed aan een onderaannemer. Enfin, 2 telefoonnummers verder hang ik ook hier in de wacht tot 1.5u aan toe waarop ik uiteindelijk geen gehoor krijg en de verbinding plots wordt verbroken. Dit gebeurt nogmaals na een nieuw uur wachten dus besluit ik de volgende dag in de ochtend te bellen. Na veel moeite en eigen initiatief een installatie afspraak weten te regelen, maar was er eigenlijk helemaal klaar mee. Op geprobeerd te zeggen via T-mobile maar de dame aan de lijn bleef onderbreken en zet me 15 minuten zonder reden in de wacht. Kut bedrijf!

Stef
14-06-2022

Communiceren dat je diensten makkelijk aan en uit kan zetten. Vervolgens zit je aan een 12 maanden abonnement voor een TV dienst dat niet werkt. Dramatisch slechte Apple TV app. De ontwikkelaars hebben de app dronken ontwikkelt zo lijkt het. Vervolgens een eigenwijze en niets kunnende klantenservice agent via de chat.

Ingrid
08-06-2022

Net overgestapt en gelijk spijt,telefoon werkt na 6 dagen nog niet de extra zenderpakketen ook niet en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar daar.

Karin
04-05-2022

Echt de slechtste provider ooit. Communicatie is bar slecht, bij problemen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd geen enkele werknemer zegt hetzelfde aan de telefoon. Gelukkig stap ik over en ben ik over 2 weken af van deze ellende.

Elrike
18-03-2022

Zolang alles werkt is er weinig aan de hand, maar op het moment dat internet van de ene op de andere dag niet meer werkt is het een ramp. Ik zit inmiddels vijf weken zonder internet en heb nog niemand gesproken die het probleem kan oplossen. Heb inmiddels al zo'n 20-30 telefoontjes met ze gehad, van elk ongeveer minstens 20 minuten. De oplossing laat voorlopig op zich wachten. Het inplannen van een monteur duurt twee dagen, en dan moet de afspraak nog gemaakt worden.

En dat allemaal precies een week nadat mijn nieuwe jaarcontract is ingegaan.

Idree
17-03-2022

Prima internet, super snel en spotgoedkoop!

Andre
11-03-2022

Donderdag internet eruit, dus geen tv etc. Snelste afspraak met monteur is maandag. Hopelijk komt die wel maar dat is best lang voor iets waar we niet meer zonder kunnen, nu ook iedereen thuis werkt.

Eigenlijk niet meer van deze tijd.

Peter
25-02-2022

T-Mobile thuis is op geen enkele manier te vertrouwen. Vaak zonder signaal en tv gezeten. Thuiswerken onmogelijk. Heeft me veel geld gekost.

Ook midden in een film alles op zwart.

Klantenservice reageert nergens op. Is ook domweg niet te bereiken. Lukt het uiteindelijk wel, komt er nog geen oplossing! Écht om gek van te worden!

Schrijven bovendien geld af voor niet geleverde diensten. Sluiten je gewoon twee weken te vroeg af.

Zijn ook veel te duur.

Het lijkt meer op een criminele organisatie dan op een provider.

Schurken zijn het. Althans het management.

Arie
24-02-2022

Waardeloze service blij dat ik overgstapt ben naar een ander

Sam
22-02-2022

Alles gaat goed,tot dat je de diensten van t- mobile wilt beëindigen. (Internet thuis vast) Weer een afschrijving van een periode na beëindiging contract. (Opzegtermijn in acht genomen) Nu weer een brief van het niet ontvangen hebben van de router, terwijl we bewijs hebben van versturen 4 weken terug( en opzegging) . klantenservice komt steeds met het zelfde verhaaltje en kom je echt niet mee verder.

Wees gewaarschuwd.

Rolf
22-02-2022

TV van T-Mobile hangt de laatste tijd van storingen aan elkaar. Vooral de sportzenders werken meer niet dan wel.

Herman
19-02-2022

Lossen probleem dat ik maar 3 zenders kan krijgen niet op. Helpdesk kan uitstekend je protocollair afschepen. Spijt van de overstap service kost blijkbaar ook wat

Dajanand
18-02-2022

Al 3 weken geen internet thuis. Medewerker in winkel heeft onzin verhaal opgehangen. Monteur thuis ook. Nu al 2 weken regelmatig contact met klantenservice. Ook allemaal leugens. Wat een flut organisatie

Gert-Jan
16-02-2022

Ik ben sinds 2013 klant van T-Mobile Thuis (naar tevredenheid). Ik ga verhuizen en wilde de verhuizing doorgeven maar dat kwam neer op 67,50 euro kosten. Terwijl op het nieuwe adres gewoon glasvezel ligt.

Toen ik bij een concurrent zag dat aansluiten 25 euro kost ben ik overgestapt. De verhuizing heb ik op 11-2 geannuleerd bij T-Mobile en op 15-2 was dat nog niet verwerkt.

Op 14-2 heb ik telefonisch het contract beeindigd wat neerkomt op 14-3 einde in verband met opzegtermijn. Echter werd de beeindiging niet doorgevoerd omdat de annulering van de verhuizing nog niet was doorgevoerd (duurt belachelijk lang). Of ik een week later wilde terugbellen. Dat betekent dn dat ik 21-2 nog eens moet proberen het contract te beeindigen en dan gaat dat natuurlijk per 21-3 pas in. Das makkelijk verdienen. Ik wil gewoon ieder moment kunnen opzeggen en vanaf dat moment moet de maand opzegtermijn ingaan. Slechte service.