Odido Thuis reviews

Esther
06-10-2018

Nooit aan beginnen!

Waar moet ik beginnen. van begin af aan ellende! Bij aangaan van mobiel abonnement al hoop gedoe, maar vanwege omzetten van zakelijk naar privé toch doorgezet. Toen ik eenmaal klant was, vanwege de aanbieding toch voor t-mobile thuis gekozen. Het domste wat ik heb gedaan! Van begin af aan alleen maar ellende. continu storingen aan tv en internet. Valt continu uit, kan niet meer thuis werken vanwege gebrek aan internet en heb vrijwel dagelijks een hysterische peuter die niet eens 20 minuten tv kan kijken zonder dat het 3x uitvalt. We zijn al maanden steeds aan het melden en klagen, maar worden van het kastje naar de muur gestuurd. ongelooflijk, kan niet wachten tot we onder dit contract uit kunnen!

Anne
04-10-2018

Niet aan beginnen

Ik dacht nog maar ach, het zal bij mij wel meevallen toen ik alle klachten las.

Maar helaas na oplevering begon de ellende. Ik haal het niet te beloofde snelheid van 500 MB maar maar 45. Toen ik mij na oplevering direct wilde beroepen op de 14 dagen bedenktijd, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was omdat de 14 dagen bedenktijd al voorbij waren voor mij, aangezien ik mijn abonnement een maand ervoor had afgesloten.

Ik heb nog geprobeerd uit te leggen dat ik pas kan beoordelen en mij pas kan bedenken na oplevering maar helaas het mocht niet baten. Ik zat er een jaar aan vast tenzij het niet opgelost kan worden.

Daarna kwam ik in een eindeloze loop terecht van vele uren aan telefoontjes met de klantenservice en bezoeken van diverse monteurs. Waarvan 1 zelfs een keer op het laatst niet op de afgesproken dag kon komen. Daar zit je dan een vrije middag voor op te nemen.

We zijn nu vier weken verder en nog steeds heb ik niet het beloofde aantal MB. Per e-mail is mij aangegeven dat de snelheid inmiddels verbeterd zou moeten zijn. In diezelfde e-mail geeft T-Mobile aan dat ze erg benieuwd zijn hoe de snelheid nu is en vervolgens wordt niet gevraagd op welke wijze ik dit door moet geven. Dus ik bellen en krijg ik te horen dat ik screenshots moet sturen per e-mail. Dus ik de mail opzoeken daarna, noreply adres!

Lekker handig weer (not?) opnieuw gebeld kwartier in de wacht gestaan en eindelijk een e-mailadres gekregen waarna ik de Screenshots toe kan sturen

Nu maar hopen dat ze t eindelijk gaan beëindigen

Mijn advies; niet aan beginnen

Jasper
03-10-2018

Wat een ellende

Wat een ellende. Als het werkt dan zijn we redelijk tevreden, maar als er iets mis is en je belt de klantenservice dan sta je in de wacht tot je een ons weegt, om vervolgens te horen dat Tmobile zijn monteursservice heeft uitbesteed aan een derde bedrijf (Guidion) en dat je deze mensen maar direct moet bellen. Vervolgens acht (!) dagen wachten op een monteur! En ondertussen natuurlijk geen enkel teken van leven van Tmobile. Wat een prutsers. Doe dit niet, die ene euro je wellicht per maand bespaart is de frustratie om te dealen met dit bedrijf echt niet waard.

Patrice
02-10-2018

Tmobile thuis nooit meer

Wat een waardeloos product Ik betaal rond de 45 euro per maand voor TMobile thuis , ik betaal voor een product , wat 3/4 vd tijd zwaar waardeloos is Continu uitvallend internet , kan geen avond normaal tv kijken , van ellende Eredivisie live eruit gedaan , blokkering beel met uiteindelijk de melding , er is een error opgetreden , probeer het later nog eens Zwaar irritant , ben blij als ik van dit abonnement ben verlost Je betaald voor een product wat in principe niet wordt geleverd Niet aan te raden en weggegooid geld

30-09-2018

Overstap van Ziggo naar T-mobilethuis

Het alles in 1 pakket van Ziggo eruit gegooid. Te weinig gebruik van TV en te duur geworden. Over naar T-mobilethuis glasvezel internet 50. De overstap verliep vlekkeloos. Geen enkel probleem gehad. Door de combi abbo met mobiele telefoon dubbele snelheid gekregen. Achter het Draytek modem een router geplaatst en mijn snelheden via WiFi zijn perfect. Van de 100 mbit down haal ik gemiddeld 70-90 door mijn hele appartement. Tot nu toe geen enkele storing gehad. Groet uit Amsterdam

Lei
24-09-2018

Waardeloos, 1 week zonder internet

Heb nu al meer dan een jaar Tmobile thuis internet, met telkens slechte wegvallende verbindingen. Telkens is het probleem dat het internet op een instabiele lijn zit, en als ze het op een stabiele lijn zetten, valt het uiteindelijk weer op de instatbiele lijn. Nu is zondag het internet helemaal weggevallen, en komt er pas vrijdagavond een monteur langs, en heb ik zomaar 1 week geen internet. Waardeloos. Zodra het kan zeg ik dit op.

Batya
21-09-2018

Super tevreden over t mobile thuis

Ik lees met verbazing de revieuws van anderen. ik herken dit totaal niet! Heb sinds juni 2017 t mobile thuis (tv-internet en vast bellen) en heb werkelijk nog nooit contact hoeven op te nemen met de klantenservice. Installeren was erg gemakkelijk, alles deed het direct. Goed wifi-bereik in het hele huis, tv heeft goede ontvangst en nog nooit storing o.i.d gehad. Vaste tel. gebruik ik amper maar werkt ook goed! Zeer tevreden over (vernieuwde) TV app. Erg handig en makkelijk met terugkijken en op ander tijdstip verder kijken. Ben wel aan het kijken voor goedkopere alternatieven. jammer want ik ben zeer tevreden!

Joelle
19-09-2018

T mobile Thuis

Drama, nooit geen T mobile thuis meer! Zit nu 3 weken in mijn nieuwe huisje sinds 3 weken ook meteen T mobile thuis maar niks doet het! Al 3 weken geen tv en geen internet waardeloos! En over de klantenservice kan ik ook niks nuttigs zeggen.

Sander
14-09-2018

Word maar niet aangesloten

In juni mijn abbo aangevraagd, reggefiber moest nog een glasvezelkabel bij mij naar binnen trekken. Half juli maar eens gebeld om te vragen naar de voortgang, opleverdatum was eind augustus, niets aan de hand. Begin augustus nog maar eens gevraagd, blijkt er van alles mis te zijn. Reggefiber had namelijk, volgens reggefiber, de opdracht nog niet binnen gekregen. Al met al, nu half september geen internet en geen uitzicht op internet.

Iet
13-09-2018

Nooit meer t mobile thuis

Wat een slechte provider, nog nooit zoveel problemen gehad. Spijt hier ooit naar te zijn overgestapt. Het is dat we er nog even aan vast zitten maar ga nooit over naar t mobile thuis

Kim
29-08-2018

Modem is een fossiel met designfout

Modem heeft wifi N ipv AC. Dat is toch echt absurd. Hoe oud is dat? Nog groter probleem is de splitsing van utp poorten in tv en internet. Nu moet je twee kabels trekken ipv 1. Tevens kunnen alle powerline adapters de prullenbak in wat je moet toch gaten boren om een kabel te trekken of voor internet of voor tv. Alles over 1 kabel kan niet. Niet geleverd binnen de zichttermijn dus zit er ook nog een jaar aan vast. Mobiel is prima maar t-mobile thuis is echt ruk!

Gmk
27-08-2018

Contract ingegaan nog steeds geen levering!

Contract ingegaan, monteur geweest en heb nog steeds geen internet tv en telefonie. Bel elke dag maar moet afwachten. Zo spijt van!

Stefanie
23-08-2018

T-mobile is een waardeloos bedrijf

Wij zijn al maanden bezig, driehonderd x aan de telefoon met T-mobile gehangen en service is echt waardeloos. Onze tv geeft om de haverklap errors, je kunt geen vijf minuten tv kijken zonder errors en ook internet/wifi valt constant weg. Ontzettend slechte service aan de telefoon door heel incapabele mensen die nergens kaas van hebben gegeten. Je moet echt flink kwaad worden voor je eindelijk een monteur over de vloer kunt krijgen en zelfs daarna begint t probleem na een dag gewoon weer in alle hevigheid. Nooit mee in zee gaan! Wij gaan zsm van provider wisselen.

10-08-2018

Stabiele maar prijzige dienst

Klant sinds 2015 voor bellen, tv en internet (glas 100Mb)

Al met al superstabiel, voor alle producten. De TV app heeft wat problemen gehad, iets te snel gelanceerd zonder adequaat te testen. Al met al tevreden, al ben ik wel naar goedkopere alternatieven aan het kijken.

Jack
05-08-2018

T-NObile zal je bedoelen!

Wij zitten al bijna een jaar bij t mobile dus kunnen we gelukkig bijna overstappen. Alleen maar problemen gehad met dit bedrijf over mijn internet en zelfs 3 weken zonder internet en tv gezeten en geen cent van terug gezien dus mensen trap niet in dit malafide zooitje

Jaap
04-08-2018

Losse omschrijvingen, geen beloftes en geen service

K heb op 20-07 t mobile thuis afgesloten.

In de brief staat: in de tussentijd doen wij er alles aan om te zorgen dat alles op de eerst mogelijke leverdatum rond (31-07-2018) gereed is.

De vrijdag er na had ik nog geen bevestiging dus ik ben gaan bellen waar ik te horen kreeg dat de bewoner voor mij een betalingsachterstand had. Dat hebben ze voor mij opgelost. Maar kennelijk moet je er voor bellen. Op 30-07 heb ik ze gebeld omdat ik nog niets had gehoord van een monteur. Toen bleek dat ze pas het internet gaan regelen als de bedenk tijd verlopen is. Wat dus lang na 31-07 was. Ze zouden voor mij gaan kijken. Als ik de bedenktijd zou annuleren dan kunnen ze het sneller regelen. Dus dat heb ik gedaan afgelopen dinsdag.

Toen kreeg ik vrijdag een mailtje over dat de installateur kwam en dat ik een datum kon kiezen. De eerst mogelijke datum was 20-08. 20 dagen later dan de eerste indicatiedatum. Maar volgens de klantenservice kan dat want het was maar een indicatie.

Vandaag (zaterdag 4-08) weer gebeld. Kreeg ik een dame aan de lijn. Ze kon mij niet verder helpen want het lag aan de installateur. Maar ze vertelde me wel dat ik vandaag en morgen nog kosteloos kon annuleren. Wat raar is omdat ik op HUN aanraden de bedenktijd heb opgezegd. Dus door verbonden. Ze namen niet op bij hun installateur. Terug bellen dus, krijg ik een jongen aan de lijn. Volgens hem kon niet meer opzeggen want ik had opgezegd. En ze konden niets doen want het zijn allemaal indicaties. Geen beloftes. Maar gelukkig was het gesprek doorspekt met argumenten als: Maar eigenlijk zegt u dat we u snel internet moeten geven en dat andere dan maar even moeten wachten. Want dan moeten we schuiven in de agenda van de installateur.

Daarna heb ik wel de installateur aan de lijn gehad. Kennelijk klopt dat allemaal niet wat ze hebben verteld. - Ze hebben de opdracht om mij aan te sluiten pas afgelopen donderdag om 21:01 naar hun verstuurd. - Ze kunnen veel eerder aansluiten maar het signaal is pas vanaf de 15de actief. Gelukkig heeft deze dame het voor mij wel op de 16de kunnen plannen. Dus er denkt tenminste iemand mee.

Dus allemaal losse omschrijvingen zodat ze niet hoeven na te komen.

Bob
04-08-2018

Minder zenders falend internet en afspraken niet na komen

Maar wel mee betalen, mensen neem alles in huis behalve t-mobile

Kursun
03-08-2018

Internet is zeer stabiel en werkt naar behoren

Na, veel gelezen te hebben heb ik T-mobile prettig mogen ervaren. De aansluitdatum was goed geregeld en na het aansluiten van de modem had ik binnen no-time al goede verbinding. Ben overgestapt van een andere provider en dit gecombineerd met T-mobile thuis. Dus voor van mij een 10!

Dirk
26-07-2018

Weg vallende internet

We zijn in januari 2018 in zee gegaan met t-mobile thuis, dit houdt in tv, internet en telefoon.(achteraf beter niet kunnen doen) En zins januari valt internet weg, is de wifi slecht, de tv hapert. heel veel gebeld en twee monteurs geweest en nu Juli 2018 hebben we eens zeggen hun last van een Bridged Tap. Wij in de meterkast gekeken en hebben maar een aansluiting te zitten dus een Bridged Tap! We hebben echt het idee dat ze nu met deze oplossing komen dat we maar zelf iemand moet laten komen en uit eigen middelen moeten betalen. In de laat steeds het internet laten verhogen, bijna €60,- per maand betalen voor internet van 24 / 35 mbp dan durf ik die wifi er nog niet bij te zetten. T-Mobile jammer dat jullie geen oplossing willen aan rijken en ga zeker volgend jaar naar een andere provider. En zal zeker geen vrienden/familie jullie aanraden. Je wordt van het kasje naar de muur gestuurd.

Herman
26-07-2018

Had ik de reviews maar gelezen

Op 26 april glasvezel aangevraagd. Eerste instantie kon pas na 2 weken. Daarna ben ik van het kastje naar de muur gestuurd gedurende 2 maanden. Op 19 juli werkte het internet pas. Als een monteur zijn bevindingen doorgeeft aan T-Mobile gaat het eerst 3 afdelingen over, de boodschap is totaal verdraaid bij de laatste afdeling en tot mijn (en zijn) verbazing stond dezelfde monteur een week later weer voor de deur. Te achterlijk voor woorden. Na dik 2 maanden wachten was een redelijke vergoeding niet mogelijk. Ik hoop dat ik geen storing krijg, als dat gebeurt stap ik direct over. Want dat zal ook wel 2 maanden duren. Een zootje ongeregeld.