Odido Thuis reviews

Soufyan
20-11-2023

Ik hoor vanaf 13 november al internet te hebben. Tot de dag van vandaag geen internet. Een hele onprofessionele en waardeloze provider. Wat een ellendige bende.

Linda
20-11-2023

Al een week zonder internet,overgestapt van kpn ,wat een spijt .

Overgestapt voor de prijs maar wat een ellende.

Eerste opmerking die een medewerkster maakte toen ik belde was" oh ik zie het al,de stekker zit er niet in" please zeg .

Alsof een monteur de stekker er niet in doet.

Iedere keer als we bellen een ander excuus.

Eh ja het glasvezel is nog niet vrijgegeven.

Knopje omzetten in de wijkkast?,het ligt nu bij de backoffice,ja leuk en nu?

Hier heeft u vouchers voor gratis internet op uw telefoon zodat u een hotspot kan maken van uw telefoon,ja tof heb alleen geen Ben of Simpel abonnement dus heb hier niks aan!

Stel dat je thuiswerkt!

Wat een sof zeg .

Mmarcia
18-11-2023

Heel vaak geen tv veel gebeld ze beloven veel komen niks na zeer slecht wel geld vangen maar niks doen

Maurice
18-11-2023

Super super en super slecht!

2 weken klant wat een hel

Raad het niemand aan een grote ellende

Sandra
16-11-2023

Binnen een maand na afsluiten van het abonnement zitten we al 14 dagen zonder tv en internet. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en totaal niet geholpen. Waardeloos!

Marie-Jose
16-11-2023

Nog nooit zo slecht bedrijf gehad,je kan betalen maar krijgt niks, geen tv geen internet,

Niels
15-11-2023

Internet & TV ten onrechte voortijdig afgesloten ondanks dat ik gebruik maak van overstapservice. In eerste instantie wilde helpdeskmedewerker me helemaal niet helpen en beweerde dat probleem bij nieuwe provider lag (KPN), wat helemaal niet waar kan zijn gezien het gebruik van de overstapservice en het feit dat de nieuwe verbinding nog helemaal niet actief is. Dit werd niet geaccepteerd, ik wordt vervolgens boos en de verbinding wordt verbroken omdat ik "begon te schelden" wat simpelweg niet waar is. Teruggebeld, een collega begreep het wél en zag meteen dat er een fout was gemaakt en heeft herstelaanvraag gedaan. Dan zou het binnen 2 werkdagen zijn opgelost echter nu, 3 dagen later, nog steeds geen bericht en nog steeds geen herstelde verbinding. Ik heb nu al 8 dagen geen internet & tv. Odido is ook nog eens heel slecht bereikbaar en kennelijk ben je afhankelijk van hoe competent een individuele medewerker is. Ik heb er geen woorden voor hoe slecht.

Geel
14-11-2023

Ik betaal €60,- voor een hele slechte dienst. Als ik een beetje WiFi wil vangen mag ik haast wel in mijn router gaan zitten. Ook televisie is om te janken. Mijn beeld valt heel vaak weg en het hapert.

Ook bizar dat wanneer je een nieuwe klant wil worden bij Odido de klant dan minder betaald dan dat je al klant was vanaf T-mobile.

Asociaal bedrijf met hele slechte diensten. Wij stappen over.

Yv
09-11-2023

Waardeloos bedrijf en dito service. Met Odido valt het internet steeds weg. Ik bel met de klantenservice. De mevrouw moet mij, volgens haar script, een duurder abonnement geven. Ik zeg dat ik geen duurder abonnement wil, maar dat ik wil dat zij het internet leveren waar ik nu voor betaal. Even later ontvang ik een mail: hoera, uw nieuwe abonnement is ingegaan. Ik bel weer terug en krijg dit keer iemand zonder script aan de lijn. Ze maakt excuus en belooft het geld terug te storten. Ze zet het ook nog even op de mail. En wat betreft het internet: ze doet wat testjes en vraagt me drie dagen bij te houden wanneer het wegvalt, en dan terug te bellen voor een monteur. Na drie dagen hang ik weer aan de lijn. Dit keer krijg ik een scriptvaste jongen, die mij niet zomaar een monteur kan toezeggen. Hij moet eerst wat testjes doen en dan moet je drie dagen….etc.

Enige tijd later wordt het duurdere abonnement afgeschreven. De terugstorting is nooit gekomen. Wij zijn hier weg.

Willemien
08-11-2023

Sinds T-Mobile is veranderd in Odido valt internet telkens uit. Internetpagina's laden niet meer, echt een ellende! Ga er serieus over nadenken om over te stappen.

Dries
08-11-2023

Sinds Odido met haar gejatte logo op de markt is in de plaats van T-mobile, is mijn tv ontvangst een ramp. Nooit bij T-mobile meegemaakt. Ik moet kweenie hoevaak het systeem opnieuw opstarten omdat zogenaamd de bekabeling niet goed zou zijn aangesloten. Het lijkt wel een amateurclub.

Guy
06-11-2023

Sinds de vreselijk t mobile naar odido de naam hebben veranderd is de service niet langer slecht maar nu echte een ramp! mijn verbinding met internet verminderde de snelheid met 50%. Ik gebruik bekabel internet en het is nog steeds erg slecht verbinding met veel internet traag.

Dit bedrijf geeft alleen om geld verdienen en hun klanten oplichten.niet overstappen naar odido want u zult er spijt van krijgen!

05-11-2023

Heb onlangs tig malen al gebeld dat internet thuis vaak dagelijks uitvalt .maar dan gaan ze intern wat aan doen doet het een paar uurtjes maar dan weer het zelfde probleem .maar om een monteur of echt in actie te komen om mijn probleem op te lossen nee hoor .wel minutennlang aan de telefoon hamgen voordat je dan aan de beurt ben en dan nog dingen uitvoeren waardoor mijn internet thuis optimaal zou moeten gaan doen.helaas weet ff niet waarom ik nog maandelijks betaal voor zo een belachlijk odido.walgelijk.

Mar
04-11-2023

Wat een schandalig en vreselijk bedrijf! Mijn t-mobile is helaas veranderd door odido en wat een pokke bedrijf is dat zeg! Ten eerste alleen maar storing na storing na storing, geen normaal internet te ontvangen terwijl we zelfs op glasvezel zitten en het duurste pakket hebben met het snelste internet. nou daar is niks van te merken en wat ik nog schandaliger vind dan het vreselijke internet of het slechte bereik van klantenservice.

De kortingen die je een vorige maand en maand daarvoor heb gehad halen ze nu gewoon weer terug onder het mom van abonnementskosten die en die maand, hey odido waar de fucksels ben jij mee bezig?! Hoe eerlijk is dit? Eerst korting geven en dan 2 maanden later alsnog het geld wat je toen als korting kreeg en niet hoefde te betalen incasseren!Dat is werkelijk waar te debiel voor woorden! Ik heb geen goed woord voor jullie over terwijl ik toch altijd positief en optimistisch ben maar jullie zijn echt vieze naaiers die het onderste uit de kan willen hebben

Suzanne
01-11-2023

Ik ben al vier weken over en weer aan het bellen voor een internet aansluiting. Geen ISRA punt te vinden in huis, KPN moet langskomen (vergeten ze 2x een afspraak in te plannen) Komt KPN uiteindelijk en krijg ik een week later een monteur om het te installeren i.p.v. de kabel weg te werken (waar ik nog extra geld, ter plekken voor moer betalen)

Ergens in tegemoet komen doen ze niet aan.

Mijn mobile aansluiting in jaren een probleem gehad maar de wifi en tv aansluiting is kansloos.

Adrie
27-10-2023

Een bak met ellende heb meerdere malen kontakt gehad met dit bedrijf en van het lastje naar de muur gestuurd

Tv valt er regelmatig uit ben daar al sinds het begin van het abonnement over aan het klagen maar wordt niet opgelost door hun

Ze beloven van alles maar helaas

Mensen begin er niet aan neem een andere provider

Leo
26-10-2023

Ongelooflijk Onprofessioneel Bedrijf. Naar een verhuizing 2 km verderop zit ik nu 1 maand zonder internet. Incompetente Medewerkers vertellen elk een andere verhaal, en als je letterlijk een uur later weer bellt blijkt dat er geen melding is gedaan en mag je opnieuw alles uitleggen. In de tussentijd gaat de automatische inkaso gewoon door. Als ik vraag wanneer het probleem opgelost wordt zeggen ze ''weet ik niet meneer'' het wordt zelfs geadviseerd om een andere provider te kiezen!,darop vroeg ik op ik mijn geld terug krijg ''kan ik niet garantiren meneer ''. Te gek voor woorden.

Odido groot drama zit al 9 dagen zonder internet wel 15 keer contact

opgenomen verschuilen zich achter storing systeem dat geen ticket

kan aanmaken of achter netbeheerder Volker Wessels

krijg het ene na het andere leugentje te horen

ik ben er klaar mee contract opgezegt en overgestapt naar andere provider met T mobile nooit klachten gehad

Odido baggerzooi echt nooit meer

menssen begin er niet aan

Wessel
26-10-2023

Bedrijf stuurt een aanbieding met uitgebreide voorwaarden waaraan voldaan wordt, en levert het beloofde voordeel vervolgens niet. Klantenservice medewerker 1 reageert vriendelijk en belooft dit uit te zoeken en terug te bellen. Wanneer er niet teruggebeld wordt ga ik zelf maar weer een kwartier in de wacht staan, nu krijg ik de Sales afdeling aan de lijn. Ik herhaal het gesprek netjes en vriendelijk bij de Sales afdeling, maar hier wordt onbeschoft gereageerd dat er "ergens in de kleine lettertjes iets moet staan", maar wat het dan is wordt geen antwoord op gegeven. Er wordt totaal niet meegekeken, je wordt niet serieus genomen. Deze praktijken voldoen niet aan de Nederlandse Reclame Code: "reclame mag niet misleidend zijn". Volgens mevrouw "doen alle Nederlandse bedrijven dit". Medewerkster wilde haar naam niet geven, wat sowieso al onvoorstelbaar is voor een professioneel bedrijf.

Toon
25-10-2023

Op 15 augustus installeerde T-mobile bij ons TV en internet. Ik had de volgende klachten: Laptops werkten niet, verwarming werkte niet, zonnepanelen niet te monitoren, printer werkte niet, TV viel uit en sinds 27 september helemaal geen internet meer.

6 October hadden we plots weer internet en tv., maar helaas is vandaag (25 october) weer alles uitgevallen. Niemand van Odido kan ons vertellen wanneer het gerepareerd wordt en hoe lang het deze keer gaat duren. Het is een doffe ellende daar. Als je gaat bellen grote kans dat ze de hoorn erop gooien of je ook nog voor de gek houden. Ga nooit in zee met dit flutbedrijf.