Odido Thuis reviews

Rick
19-01-2024

Echt een mega afrader

Vermiddag vrije middag opgenomen voor installatie maar ben nog niet online na 30 keer gebeld te hebben kunnen ze niet helpen maar wel valse beloftes doen zal 18:00 online zijn maar nee hoor waardeloos bedrijf krijg je 2waardeloze binnen waar de klant niks aan heeft 2x 7 dagen onbeperkt 4g maar kijken niet naar je abonnement want heb al onbeperkt 4g houden geen rekening met als mensen moeten werken echt niet heen gaan zo slecht begong al met opsteuren van paket daar kon ik zelf achteraan gaan anders was doe geen eens binnen dus valse beloftes doen maar niks na komen de monteur was met 10 min alweer weg de helft aangesloten en had niks bij zich echt waardeloos belt ook niet achter de aansluiting aan en meet niks door ben er nu al klaar mee ze mogen goed over de brug komen

Gr my

Stephanie
19-01-2024

Onze provider Tweak is overgenomen door Odido, vanwege een verhuizing hebben we ons abonnement eerder moeten opzeggen, want dit was niet beschikbaar op ons nieuw adres. Zij hebben ons echter eerder afgesloten dan gepland. Onze babyfoons deden het niet meer, we kregen onze sunscreens niet meer naar beneden. Met meerdere mensen gesproken en zij zeiden uiteindelijk dat we een soort compensatie kregen voor de overlast. Nu komt puntje bij paaltje en zeiden ze dat die persoon er niet meer werkte. De service van Odido is zeeer slecht. Ben blij dat we niet overgestapt zijn naar hen.

Niek
17-01-2024

Na maanden diverse storingen en geen fatsoenlijke terugkoppeling nu al 4 dagen zonder internet met geen uitzicht op een oplossing.

Neem GEEN abonnement bij Odido.

Slechte wifi, wegvallende wifi. Internet wat meerdere keren per dag uitvalt en nu hebben we helemaal geen internet meer. Allemaal door diverse oorzaken die elke keer enorm lang op een oplossing wachten en er zelf elke keer achteraan moet gaan anders gebeurd er niks of de medling wordt gereed gemeld zonder oplossing.

Dan nog het geval dat er stilzwijgend een jaarabonnement is aangegaan bij een verhuizing. Niet duidelijk verteld en op slinkse wijze juridisch dichtgetimmerd.

Ad
12-01-2024

Met komst vanglasvezel van ZIGGO overgestapt met internet en tv naar Odido. Wàt een vergissing!

Zodra contract afloopt snel weer terug naar ZIGGO!

Bo
12-01-2024

Al sinds 31 december geen internet door een plotselinge storing en niemand bij de backoffice van Odido die het kan opbrengen om een KPN monteur te regelen zodat de glasvezelverbinding weer werkt. Ik bel elke dag even met de klantenservice van Odido om naar de voortgang te vragen. De ene keer belooft men terug te bellen, de andere keer wordt er gezegd dat ik maar even moet afwachten. Inmiddels wacht ik 11 volle dagen af zonder enig zicht op werkend internet, wat betekent dat er geen thuiswerkplek is, geen internetverbinding voor de laptops van schoolgaande kinderen met huiswerk, geen tv, geen hue lampen verbinding, thermostaat, lege internet bundels etc etc. Waardeloos

Magdalena
11-01-2024

Slechte tv, slechte service.

07-01-2024

Doen niets aan het probleem dat het internet een aantal keren per dag uitvalt. Eigenlijk moet ik dit als klant zelf oplossen. De vele jaren bij tele-2 nooit deze problemen gehad. Zit nu met goed internet bij andere provider. Monteur zei dat dit modem een heel goed wifi signaal heeft. Bleek dus totaal niet te kloppen. Moest een extra wifi punt hebben. Dit had natuurlijk ook geen zin als Odido geen internet levert.

06-01-2024

Onlangs overgezet naar Odido. Hele slechte wifi. Hiervoor nooit problemen gehad.

Emma
05-01-2024

Wat een vervelend bedrijf zeg. Met Telfort nooit geen problemen gehad en nu slechte internet en tv. Bijna niet mogelijk om gewoon een film te kijken en als je ze dat eindelijk een keer te pakken krijgt krijg je nog een grote mond en een tegen aan smoesjes te horen ook. Erg slecht en ga dan ook gelijk over naar andere provider.

04-01-2024

Slechte service, slecht internet

23-12-2023

Odido met een LG TV is niet te doen app is bèta versie van 't mobile en is constant zijn verbinding kwijt.

Vind het jammer dat ik hier nog 7 maanden aan vast zit

Overgang van 't mobile naar odido is verschikkelijk.

Ze jagen je zo naar de concurrent

Azona
18-12-2023

Sins overstap van kpn naar odido hebben we onstabiel internet. Regelmatig hoge ping tussen door.

Na hoop heen en weer met bewijzen genoeg dat het bij hun ligt is de oplossing “moet je maar negeren”

Eerst nog andere toezeggingen doen zo als nieuwe modem op sturen ect maar ho maar.

En alles maar ook alles schuiven op de klant dat daar probleem ligt ook al heb je bewijzen dat dit niet het geval is.

Hier voor glasvezel van kpn nooit een probleem gehad en dag 1 odido problemen.

Wie dit lees en dacht goh odido is interessant. Doe het niet!

Beter paar euro meer bij kpn dan hier iets van nemen. Dat is mijn advies. Zelfs ziggo die tering duur is zal nog beter zijn.

Gerrit
15-12-2023

Odido een groot drama!

Ik heb vanaf 24 okt 2023 een Odido abonnement.

Vanaf 5 dec tot nu toe (13 dec) nog steeds geen internet en daarvoor de ene na de andere uitvallen voor meerdere uren.

Ben benieuwd wanneer dit gedoe opgelost gaat worden.

Als ik hierover wil bellen zit je min 15 min aan de telefoon en dat begrijp ik omdat andere gebruikers met dezelfde problemen te maken hebben.

Ook wordt de telefoonverbinding tijdens het gesprek in eens verbroken, ook dat hebben ze niet in orde.

Resultaat nooit met Odido in zee gaan.

Cesar
12-12-2023

Wat een stel oplichters zijn dat na 1 dag direct opgezegd en troep terug gestuurd krijg je een rekening van 309 euro ze denken zeker dat dat betaald wordt ga wel naar de rechtswinkel of advocaat

Melanie
11-12-2023

Wat een slecht bedrijf, beloven van alles , komen er hun beloftes niet naar, 4 keer pakketje aangevraagd niets verzonden of verkeerde adres geleverd. Dus wij hebben geen internet bij ons in het nieuwe huis. Zijn nu nawr kpn gewisseld.

Orno
06-12-2023

Nog nooit probelemen gehad bij T-mobile met internet, maar helaas na overname van odildo krijg ik regelmatig internetstoringen. Snelheid is ook ondermaats ineens.

Jaco
05-12-2023

Slecht begin van Odido.

Sinds 1 dag zit ik al zonder internet terwijl gezegd was dat de overstap naadloos zou overgaan.

Pas over 2 dagen komt de monteur ons aansluiten, maar Odido heeft het internet al bij de vorige provider beëindigd.

Het maken van een afspraak met de monteur is op zichzelf ook al een ramp.

Ik heb nu al spijt de overstap gemaakt te hebben. Erg slordig allemaal, op zijn zachts gezegd.

Quirijn
30-11-2023

Altijd tevreden klant geweest van T-mobile, maar toen ze fuseerde naar Odido had ik ineens problemen met mijn vaste internet (Glasvezel), waarbij apparaten van het wifi-netwerk werden gegooid voor een paar seconden en het bereik van het netwerk via de extender ineens veel minder sterk was.

Meerdere keren gebeld met klantenservice, elke keer een andere oplossing voorgeschoteld (modem reset, extender reset, 2.4 en 5 G signaal gescheiden in 2 aparte wifi-signalen), niks mocht baten. Bij de 4de keer aangegeven dat ik een oplossing wilde en anders ging overstappen, in de wacht gezet en verbinding werd verbroken. Keuze was duidelijk, klaar met Odido en overstap naar een betrouwbare provider. Ik hoop dat ze wat gaan doen aan hun (klanten)service, zo niet dan mogen ze van mij gewoon failliet gaan. Advies naar anderen: Nodido, kies iets beters.

22-11-2023

Zeer slechte glasvezelaansluiting en nog slechtere service van Odido.

Sinds 4 september hebben we glasvezelinternet via Odido

Vanaf het eerste moment hebben we problemen. Slechte verbinding en soms valt internet hele dagen uit. Klantenservice maakt cases met de belofte dat je binnen 1 dag of 3 dagen antwoord krijgt, maar dat gebeurt niet. Vervolgens worden de cases zonder bericht gesloten. Tot nu toe nog geen enkele hulp gehad en werkt ons internet nog steeds niet goed.

Wat een enorme slechte service!

Shivan
21-11-2023

Maanden netjes betaald, maar mijn abonnement opgezegd omdat ik bij mijn vriend ging intrekken. Vanwege de verhuizing is het niet gelukt km het kastje snel terug te sturen, waardoor zij €75,- hebben afgeschreven van mijn bankrekening. Verschrikkelijke service, zal het niet aanraden.