Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Thomas
12-06-2019

Advies: Blijf hier weg

Zeer slecht bedrijf. Ga hier absoluut niet meer in zee!

De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.

Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.

De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.

Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.

De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).

Patrick
11-06-2019

WAARDELOOS

Tv en internet "aangeschaft"op 30 april, echter was afgesproken, omdat ik nog een maand opzegtermijn had bij mijn vorige provider dat 1 juni alles in werking ging. Op 2 juni al storing, je kunt niet terugkijken het opnemen werkt niet,bijna dagelijks heb ik storing en moet ik de tv box opnieuw opstarten. Technische dienst neemt contact met u op om een nieuw box te leveren, ondertussen kun je het maar bekijken. Kan ook niet opzeggen want volgens hun gaat de bedenktijd in op het moment van aanvragen en niet van leveren. Hoe moet ik van te voren al weten of jullie product/dienst werkt als ik nog niet aangesloten ben? kortom begin er niet aan. Jullie hebben mij gestrikt voor een jaar maar ben daarna met alle abonementen weg en kom nooit meer terug. Waardeloos hoe jullie de mensen oplichten en besodemieteren.

Bonny Hanne
10-06-2019

Soms verbinding met gsm maar mijn tv werkt jiet

Ik heb spijt dat ik van KPN overgestapt is naar t mobile. Slechte service

Carin
10-06-2019

Boete annuleren t-mobile thuis

K had me op 20 mei aangemeld voor t-mobile thuis en werd op 28 mei aangesloten maar nog geen installatie pakket ontvangen, na een half uur in de wacht te hebben gestaan met bellen naar hun was het onderweg maar op 3 juni nog niets ontvangen, dus weer bellen en zou nu wel opgestuurd worden en idd op 5 juni kwam het pakket, maar wat bleek ik moest een Isra kabel doorknippen om DSL aansluiting te maken,en dat deze eigendom van KPN is , dus ik had zoiets van dat durf ik niet aan en belde hun op 6 juni om alles te annuleren, maar wat blijkt ik kreeg opeens iemand aan de mobiel die zei dat ik €75.- boete moet betalen want de datum ging in op het moment dat ik me bij hun had aangemeld, ik ben het hier niet mee eens want ik heb niet eens gebruik gemaakt van hun en het pakket al retour naar hun gestuurd, hun waren ook on gebreke om het pakket nog niet verzonden te hebben dus die 14 dagen bedenktijd slaat dus nergens op, ik ben nu zo kwaad op t-mobile dat ik mijn mobiele abo bij hun ook ga opzeggen want dit vind ik diefstal van mijn hard verdiende geld, gelukkig was ik nog bij ziggo en hebben hun mijn opzegging ongedaan kunnen maken, ik heb veel gegoogled en lees heel veel negatieve ervaringen van mensen over T-mobile, vooral als je een boete moet betalen voor iets waar je helemaal geen gebruik van hebt gemaakt, diep teleurgesteld in hun

Eric
08-06-2019

T-Mobile 4G Thuis

2 weken geleden in Goes een abonnement afgesloten voor 4G Thuis. Ze vertelde dat het meteen werkt als ik zou thuis komen. Alles geïnstalleerd maar had geen internet. 3 dagen geprobeerd maar het werkte niet. Terug naar Goes naar de winkel. Daar konden ze mij niet helpen. Belde 2 dage later iemand van T-Mobile mij op dat mijn simkaart nog niet is geactiveerd dat ze met een fout zitten in het systeem en daarom het niet werkt. Nog een paar dagen gewacht nog steeds niets. Gebeld met de service. Daar werd dan verteld dat Goes het eerst moet doorzetten en als dat gebeurd is ze mij meteen kunnen activeren. Dat zou die dag nog gebeuren. 5 dagen later nog steeds geen internet. Heb ik vandaag weer gebeld en nu kunnen zij mij dinsdag pas misschien helpen. Wat een kut bedrijf is dit man. Ik heb al heel veel spijt dat ik overgestapt ben. Maar zal snel weer overstappen naar een andere provider. Nooit meer T-Mobile. Nooit zo slecht geholpen met iets.

Vincent
07-06-2019

Leugens en bedrog t-mobile thuis

Nadat het al fout was gegaan bij het bestellen en er 7 medewerkers en een uur voor nodig was om het te corrigeren was de installatie een ramp.

Eerst kon het niet op de gewenste dag, die de t-mobile medewerker had beloofd, maar kon de externe installateur maar op 1 dag de aankomende maand moest dus vanuit mijn werk even naar huis 45 trip van 45 min.

Geen installatiepakket ontvangen, maar de medewerker garandeerde mij dat de monteur dit mee zou nemen. Ik zei nog dat ik 45 moest rijden, maar het was zeker dat de monteur het installatie pakket had.

Nou nee dus.

Eerst volgende installatie kans ruim een maand verder.

Ik had het nu wel gehad met de nu al slechte informatie en service en wilde gebruik maken van mijn herroepingsrecht. Een medewerker wist mij te vertellen dat die al verstreken was, ondanks het feit dat ik nog geen eens een aansluiting had.

Ik had geïnformeerd bij consuwijzer en het recht gaat in op het moment van installatie en dan 2 weken.

Maar geen wijken aan bij de medewerker, kon het opzeggen maar kreeg een boete van 75 euro voor niet bewezen diensten.

Dit is dus bedrog, de juridisch adviseur die ik heb ingeschakeld verzekerde mij dit.

Dus ze proberen je gewoon op te lichten en weten het een erg triest en slecht bedrijf.

Nooit meer t-mobile

Toob
06-06-2019

Slechte communicatie, geen aansluiting

Voor niks een dag vrij genomen voor de installatie van internet. Word de installatie box is niet geleverd. Hier was geen communicatie over. Slecht geautomatiseerde klantenservice, duurde lang om er doorheen te komen. Kunnen geen indicatie geven wanneer het wel binnen zou komen - totale wachttijd had 2 maanden kunnen worden. Wij nemen een andere provider.

Max
06-06-2019

T-Mobile thuis klacht

Ik ben nieuwe klant van T-Mobile en heb morgen afspraak staan met monteur voor installatie en dag vrij genomen van werk.

Helaas na 3 dagen bellen en toezeggingen dat installatie pakket op tijd in huis is, heb ik geen pakket ontvangen en die komt ook niet op tijd, vandaag te horen gekregen.

Mijn vorige provider (KPN) stopt met "levering".

Ik zit vanaf morgen zonder internet en TV en kan niet meer kostenloos annuleren volgens T-Molbile.

T-Mobile levert niet, komt afspraken niet na en ik kan niet (meer) annuleren.

Ik was met mobiele abonnement over gestapt, deze kan ik gelukkig nog wel annuleren binnen de bedenk tijd.

mijn ervaring: nooit meer T-Mobile

Are
05-06-2019

Slechte service en komen afspraken niet na

Zeer slecht bereikbare klantenservice. Defecte TV box wordt niet vervangen ( waarcshijnlijk te weinig voorraad)

Jeffrey
05-06-2019

T-mobile thuis

De monteur die ze hebben gestuurd van guidion die heeft een bende gemaakt met de bekabeling en de modum staat niet op zijn plek stopcontact verkeerd geplaats en er is geen tv aangesloten ter wel dat wel zou moeten gebeuren en kwa klachten kom.je niet verder dan een mailtje te sturen helaas dat het allemaal zo moet gebeuren

Arie
02-06-2019

Waardeloze service van T-Mobile en wanprestatie.

Ik heb sinds 27 mei 2019 internet van T-Mobile en na twee dagen internet hield het internet er mee op, volgens helpdesk moet er monteur komen om modem na te kijken omdat die niet goed is, monteur kan niet eerder komen dan over veertien dagen, dat is op 13 juni 2019 voor dat modem na te kijken .

Ik vind dit asociaal en een absolute wanprestatie van T-Mobile om een nieuwe klant zo te behandelen, dit zegt heel wat over de moraal van T-Mobile als je je klanten zo eventjes weken zonder internet zet terwijl het T-Mobile hun eigen modem is .

T-Mobile vind ik een absolute afrader die je zeker moet mijden als je een andere internetprovider zoekt.

Hans
26-05-2019

Slechte organisatie

Ik moest mijn harddiskrecorder retourneren wegens een defect. Dit direct gedaan met verzendbewijs als backup. T-mobile bleef echter brieven en emails sturen dat zij de recorder niet hadden ontvangen. Telefonisch , meerdere malen, deelden zij mee dat de recorder wel was ontvangen. Ik heb zelfs het verzendbewijs gestuurd. Nu krijg ik toch een boete van € 350 wegens verlopen retourtermijn. Hoe slecht kan een organisatie functioneren.

Florio
22-05-2019

Verkeerde overstap

Ingewikkelde interfaces om je account te beheren. mobile en thuis niet op zelfde account. No Netflix, slecht programma menu. Bij pauze, menu door subtitles. wat een rommel

Spijt van de overstap

Eric
18-05-2019

Alles slecht

De wifi is kloten je kunt niet eens normaal tv kijken. Volgens mij leeft T- Mobile nog in 1990 toen alles net is uitgevonden. downloadsnelheid van 0.6 mb echt geweldig snel.

de puntjes in de text gingen nog beter.

of te wel aanrader niet doen alles is waardeloos!

Peter
14-05-2019

Spijt van T-Mobile thuis

Vandaag is de installateur geweest. Een vriendelijke man die echt zijn best deed.

Voor de rest heb ik erg spijt van de overstap. De WiFi schommelt erg in snelheid. Soms is dat zo is mij gezegd. Ik moet nog ondervinden hoe hinderlijk dit is.

Verder kan ik geen Netflix kijken want daar heeft T-Mobile geen contract mee en in ieder geval komend jaar zal dit ook niet gebeuren vanwege de financien is mij door de klantenservice verteld. Annuleren mag niet of ik moet een enorme afkoopsom betalen.

Ik moet nu een chromecast aanschaffen. Dit betekent dus extra kosten, maar ook extra gedoe van switchen tussen tv en chromecast. Bovendien krijg ik er dan weer een extra apparaat erbij met afstandsbediening. Bovendien zit er geen knop op de afstandsbediening om naar HDMI over te schakelen dus daar heb ik ook weer een extra afstandsbediening voor nodig.

Als ik dit allemaal had geweten dan was ik bij mijn vorige provider gebleven.

Stijn
12-05-2019

Wegvallende wifi

Steeds de wifi die wegvalt, tv is wel goed.

Cindy
02-05-2019

Spijt! Goedkoop is duurkoop gebleken.

Was ik er maar nooit aan begonnen! Alleen maar ellende. Ben helemaal klaar met hun misleidende praatjes en van het kastje naar de muur gestuur. Niets doet het zoals beloofd en ik heb ondertussen al uren met de klantenservice aan de lijn gezeten. Nu moet ik weer een paar dagen wachten voordat een monteur langskomt. Ik overweeg serieus om terug te gaan naar ziggo en bij T mobile de afkoopsom te betalen (kosten zijn 1 heel jaarabonnement!). Ik ben overgestapt om

kosten te besparen. Nou, dat komt me duur te staan!

Nol E.
30-04-2019

STILSTAAND EN STOTTEREND BEELD

Ik heb nu ongeveer 15 maanden ,

Internet,bellen en tv .

Internet en bellen is oke!

Tv is toch wel een drama, vaak stotterend en stilstaand beeld, heb diverse malen gebeld, monteurs geweest glasvezelkabel doorgemeten alles zou goed zijn,?

Nog steeds niet in orde, zou storing zijn die al maanden bekend is, er wordt naar mijn idee niets

Of absoluut onvoldoende aan gedaan.

Klantenservice is onzettend slecht bereikbaar.

Ik heb besloten maar weer terug te gaan naar ziggo,

Klantenservice

Jeroen
30-04-2019

Bedroevende samenwerking tussen T-Mobile en Guidion

Helaas een hele negatieve ervaring met dit bedrijf. Doen diverse beloftes, welke allemaal niet nagekomen worden. Inmiddels is er al 4 maal telefonische een afspraak bevestigd, echter de schriftelijke bevestiging volgt niet. Telkens wanneer ik terug bel volgt een volgende smoes waarom e.e.a niet gelukt is en wordt de installatiedatum uitgesteld. Nog bedroevender is de communicatie tussen Guidion en T-Mobile thuis. Er wordt naar elkaar verwezen en wanneer je wat dieper doorvraagt wordt je doodleuk doorverbonden of terugverwezen naar de andere partij. Eindconclusie: Wanneer je op google zoekt naar Guidion verschijnt bovenaan de pagina: "7 gelukkige klanten per minuut"; vervang gelukkige door ontevreden en je benaderd de waarheid naar alle waarschijnlijkheid beter.

Tony
28-04-2019

In april T-mobile thuis aangevraagd, in juli leverbaar

2-3 maanden wachten tot ze het kunnen aansluiten lol!

Doei t mobile