Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Priscilla
12-09-2023

Al jaren klant bij T-mobile thuis en mobiel. Nu verhuisd en hebben ze doordat ze de datum verkeerd hadden verstaan ons helemaal afgesloten weken te vroeg van internet en tv. Nu verhuisd nog meer drama. Inmiddels al meerdere keren vrij moeten nemen van werk voor een monteur die langs moest komen, daarnaast minimaal 10 (!) keer minstens 30 minuten per keer met de klantenservice aan de telefoon gehangen. Meer dan een maand geen internet gehad. Net geïnstalleerd op de juiste manier ( dachten we) door een monteur en nu ligt het er weer uit. Als ik het contract wil verbreken kost het ons meer dan 100 euro! BELACHELIJK! Het is een wurgcontract. Ze willen je ook niet tegemoet komen. Lieve mensen neem NOOIT een abonnement bij T-mobile / Odido. De klantenservice kan niets voor je doen en het kost je alleen maar stress en mega veel tijd…. Echt om te janken…

Kevin
12-09-2023

Een bedrijf van lik me vessie. Per 12 oktober verhuizing aangevraagd en m'n tv box opgezegd met een maand opzegtermijn. Dat betekende dat ik per 11 oktober geen tv meer kan kijken. Contact gehad met een medewerker en plots daarna geen tv meer. Daarna teruggebeld met de mededeling dat ze het niet meer kunnen veranderen. Wat een verschrikkelijk zooitje is dit bedrijf. Wees verstandig en laat deze partij lekker links liggen

Odidobah
10-09-2023

Al een week geen internet. Maar eigenlijk al een jaar best onbetrouwbaar internet. Het zou hier glasvezelsnel moeten zijn.?

Ook de hele grap van veranderen van bedrijf en het zo achteraf aan de klant melden is ergens gewoon niet chique.

Dus ik stap nu over naar een andere provider.

Jeroen
10-09-2023

Wat een ramp! Wat een super slechte service. Ik hoop van harte dat Odido snel failliet is. Om alle toekomstige niet wetende klanten elende te kunnen besparen.

Hazrat
08-09-2023

In juli de aanvraag gedaan om mijn abonnement om te zetten van prive naar zakelijk internet. Er werd mij een vlekkeloze overgang beloofd. Op 11 aug is de monteur langsgekomen om de modem te verwisselen. Sindsdien werkt het internet niet meer. Ik heb bijna dagelijks contact met de klantenservice en elke keer krijg ik hetzelfde antwoord: "de afdeling is ermee bezig". Net heb ik voor de zoveelste keer contact gezocht met de klantenservice, dit keer om alles te cancelen. Na dit telefoongesprek heeft mijn vrouw toch nogmaals een poging gedaan om te kijken wat er met wat aandringen kan worden bereikt. Er werd haar na veel uitleg weer geadviseerd om nog een week te wachten. Nadat zij meermaals had gevraagd om te worden doorverbonden met een manager werd bijdehand geantwoord dat hij zichzelf niet nogmaals wilde herhalen en anders de verbinding zou verbreken. In plaats van begrip, of het bieden van tegemoetkoming/compensatie, worden wij beantwoord met arrogantie en ongeduld. Slechtste ks ooit!

Andre
08-09-2023

Waardeloos, setup box voor de tv werkt niet meer. Odido gaf aan een nieuwe te sturen. Sturen ze een router. Nu moet ik die eerst terugsturen vooraleer ze een hopelijk goede setup box afsturen. Wat je ook maar moet hopen. Kom nou, je klant kan je dienst niet afnemen vervolgens maak jij in het vervolg proces nog wat fouten en laat je de klant in de spreekwoordelijke kou staan. Wegblijven mensen

Marc
01-09-2023

Klantenservice is diep triest. eind 2021 is bij ons in het pand glasvezel aangesloten door een onderaannemer van Tmobile, Lekatonpessy (TOF Groep). In het voorjaar van 2022 voor het eerst geprobeerd een abonnement af te sluiten. Na 3 maanden heen en weer te hebben gebeld hebben we het opgegegeven. Klantenservice probeert je enkel weg te wuiven met de belofte om terug te bellen, en doet dat vervolgens nooit (van de 8 keren beloofd te zijn om teruggebeld te worden zijn we 1keer teruggebeld).

Dit jaar dachten we stom genoeg weer het te proberen. Zelfde verhaal. Na ongeveer 3 maanden tevergeefs. Schijnbaar is glasvezel dan geen optie omdat het pas na een "X aantal maanden ECHT opgeleverd is". Bij onze vraag of we dan in de tussentijd een DSL lijntje kunnen afnemen wordt dan volmondig ja gezegd, maar vervolgens na 3x bellen wordt dat ook niet voor je geregeld.

Te triest voor woorden dit.

Saar
01-09-2023

Klacht

Net overgestapt van KPN naar Tmobile, monteur langs geweest zogenaamd alles in orde en verbonden maar of je hebt helemaal geen internet of het valt steeds uit. Heb je toch helemaal niks aan, Heel slecht dit!

Nicolette
07-08-2023

Ik heb sinds 7 dagen geen internet en tv meer. Monteur langs geweest en deze gaf aan dat het niet in mijn huis zat maar in de centrale. Zou het doorzetten naar KPN. Nu 7 dagen later niets gehoord en dus zelf maar weer gaan bellen. De medewerker aan de telefoon gaf mij aan contact op te nemen met de netwerkbeheerder op 088-1633633. Oke ik daarheen gebeld krijg je een bandje dat je voor storingen bij de provider moet zijn. Denk hou vol en kijk of ik iemand te spreken krijg. Helaas na het ingeven van mijn postcode krijg ik te horen dat dit postcode gebied niet binnen hun project valt. Kortom weer teruggebeld met T-Mobile nu een andere medewerker gesproken welke contact met de back-office heeft opgenomen en zij nemen nu zelf actie richting KPN. KPN zal mij uiterlijk binnen 36 uur contacten voor het maken van een afspraak. Ben benieuwd maar ben zeer teleurgesteld in de service van T-Mobile, zo kan en mag je niet met klanten omgaan.

Youri
02-08-2023

Ik heb de abonnementen van T-Mobile mobiel en T-Mobiel thuis opgezegd. Ik stap over naar KPN en heb hiervoor de opzegservice ingeschakeld. Zojuist werd ik verrast met een telefoontje van KPN omdat jullie zonder overleg mijn contact hebben verlengd voor een jaar en de reden is omdat ik 4 maanden geleden verhuisd ben! Ik vind dit een hondsbrutale manier van klantenbinding en vraag mij ook af of dit überhaupt juridisch bindend is.

Het siert jullie tevens niet om op deze manier klanten te binden! Je kan hiermee ook wel vergeten dat ik na ruim 15 jaar klant te zijn bij jullie niet meer terugkom.

PS: rechtsbijstand is hierover op de hoogte gebracht.

Bo
31-07-2023

T-mobile laat ons al 3 maanden zonder internet zitten en communiceert zeer slecht.

HA
24-07-2023

Waardeloos alles gaat mis, facturering, mytmobile, opzeggen, valse beloften etc.

Niels
21-07-2023

ALLER slechtste bedrijf ooit.

ik kan een heel verhaal schrijven, maar neem maar gewoon van me aan, en net als de 75% van de andere mensen hier.

T-Mobile levert geen knap internet. wil je daar ook niet mee helpen. hebben slechte interne communicatie. je kan geen manager oid spreken, en als je weg wil MOET je een boete betalen. misschien is de boete wel hun verdien model?

Fam Arends Heiloo.

Abdul
12-07-2023

Slecht verbinding elke keer moet opnieuw verbinding ik heb spijt van dat ik ziggo afgezegd jammer

Danial
27-06-2023

Zou in januari al glasvezel krijgen. Werd continu uitgesteld. Hadden me beloofd dat als ik in mei mijn oude provider zou opzeggen dat het wel goed zou komen. Kwam dus niet goed. Heb toen een uur gebeld over een oplossing. Zouden ze me over terugbellen, hebben ze niet gedaan. Bel ik ze een maand later zelf weer op, alles uitgelegd, na 1 uur aan de lijn moet ik zelf de netwerkbeheerder bellen om het uit te zoeken. Dus na uren aan de lijn te hebben gehangen en steeds oude abbo zelf weer moeten verlengen nog steeds geen duidelijkheid. Al met al: slechte service, geen transparantie, slechte interne organisatie. En waren ook niet bereid korting te bieden op het abonnement ter compensatie. Ik ga mij dus uitschrijven daar.

Leo
07-06-2023

Sinds vorig week is opnemen via decoder achteruit gegaan. Nu nog maar 1 zender op te nemen i.p.v. 2. Jammer dat T-Mobile de klanten hier niet over informeerd of beter dat ze dit weer corrigeren naar oude situatie. Maar ze zullen wrl willen dat iedereen op gaat nemen in de cloud en zo de klant meer laten betalen. Opnemen in de vloud is niet gratis. Jammer dat dit zo gaat. Toch maar nadenken over te stappen.

Jos
31-05-2023

Sinds het nieuwe t mobile tv , op 17 mei 2023, helemaal geen tv kunnen kijken. Als ik inlog krijg ik de de boodschap:

Uw klantnummer tv inlog code onjuist. Probeer het opnieuw.

Dus ik al twee weken geen tv meer kijken!

Sjaak
29-05-2023

Helaas, sinds T-mobile kort geleden is overgestapt op nieuwe software is de beeldkwaliteit achteruit gehold. Steeds weer moet het kastje reconnect worden als ie even uitgestaan heeft. Soms zijn sommige zenders of alle zenders niet beschikbaar. "Probeer het opnieuw" staat er heel optimistisch in beeld, maar vaak zonder resultaat. Om gek van te worden. Via de T-mobile app zijn wel alle zenders beschikbaar, maar dat is nogal omslachtig. Wifi, wij hebben nog steeds geen 5 Ghz, zeer onstabiel. Na jaren zullen we vrees ik toch maar overstappen. Nog even zoeken welke de beste is. Wij hebben overigens glasvezel.

Hans
27-05-2023

Altijd met veel plezier gekeken met T-mobile maar overweeg na de laatste update naar een andere provider over te stappen, de redenen zijn o.a. :

- Alle oude opgenomen programma’s zijn verdwenen

Het totaaloverzicht veel onoverzichtelijker slechter geworden

Op het totaaloverzicht blijft de laatst gekozen zender hinderlijk op de achtergrond zichtbaar

Je kunt maar een zender tegelijk opnemen ipv twee

Pauze logo blijft hinderlijk GROOT in beeld

Zenderlogo’s zijn daarentegen zeer klein links in beeld

Bij sommige programma’s moet je iedere keer het slotje eraf halen

Heel vaak opnieuw verbinding moeten maken wat voorheen niet hoefde

Het menu is er zeker niet beter op geworden

Ik ben bang dat nog meer dingen tegen gaat komen.

Eugène
25-05-2023

Met veel bombarie aangekondigd. "Bij T‑Mobile zijn we altijd bezig met het verbeteren van onze diensten. We hebben nu iets nieuws voor je: T‑Mobile TV!

Nou, verbetering is eerder een verslechtering of versobering.

Geen gelijktijdig opnemen meer mogelijk. als je de tv op pauze hebt gezet is er geen mogelijkheid meer om snel vooruit te spoelen. Was altijd heel handig bij reclames. maar misschien is T-Mobile gezwicht voor de grote reclamemakers om die functie niet meer terug te laten keren. Als je de tv op pauze zet bij bijv. een mooie natuurfilm Verschijnt er een groot roze vierkant met een witte driehoek erin zodat je niets meer zit van het op pauze gezette beeld.

Er is na de overgang naar het "Mooie verbeterde T-Mobile TV" geen teletekst ondersteuning meer. Al met al een vreselijke achteruitgang! Waardeloos!