Odido Thuis reviews

Gerrit-Jan
15-08-2021

Helaas, een ramp

Van KPN koper overgestapt naar de glasvezel van t-Mobile. Helaas was de download snelheid niet echt veel beter dan via het koper. Binnennetwerk is wel Cat6. Televisie is een grotere ramp. 2 tot 4 maal per week de tv box opnieuw opstarten ( x 3 TV,s), geluid viel regelmatig weg, beeld liep bij zowel live tv als het bekijken van opname regelmatig vast. Dus weer even opnieuw opstarten.

Tot overmaat van ramp kon mijn zakelijke e-mail die via een andere provider loopt niet meer verzenden. De service medewerker die je na 25 minuten aan de telefoon krijgt kwam niet verder dan “ kan ik niets aan doen” en “ dat is een typische vraagje voor ons gebruikers forum”,

Na 5 maanden de beslissing genomen om weer over te stappen naar het koper van KPN. De boete van T-Mobile maar voor lief genomen. Na het bezoek van de kpn monteur werkt alles weer goed en geen storingen meer gehad. Nu maar even geduldig afwachten tot KPN ook glasvezel-verbinding gaat aanbieden.

Peet
06-08-2021

Shit

Inmiddels zijn we meer dan 4 maanden met t-mobile in overleg over de waardeloze kwaliteit van hun tv boxen. Geluid valt uit, beeld stopt ermee, telkens opnieuw opstarten, nieuwen tv-boxen ontvangen daarvan werkte beiden niet, service Desk die steeds hetzelfde antwoord heeft, mensen die terug zouden bellen maar dat doen ze niet etc.

Mooiste is nog dat als je aangeeft dat je niet krijgt waarvoor je betaald dat ze aangeven dat je dan zelf geld terug kunt vragen. Wat een service als je een logboek van 4 maanden problemen voor je hebt liggen!

Michael
21-07-2021

Zeer tevreden

Ik heb een zakelijk sim only en op de zaak een 4G thuis abonnement. Zeer tevreden over de snelheid van de service en de snelheid van het internet. Ook de prijs is netjes en zeker bij meer abonnementen op zelfde adres. (BTW verreken ik ook nog eens)

Nu ook thuis de overstap gemaakt van ziggo naar T-Mobile thuis glasvezel 1000Mbit en word volgende week aangesloten.

Ik had niet verwacht zo veel negatieve recensies te lezen maar als mijn ervaring met glasvezel overeenkomt met mijn andere ervaringen met T-Mobile zit het zeker goed!

Lies
15-07-2021

Vreselijk slecht !

Slecht! Zowel tv als Wi-Fi op mobiel. Constant haperend beeld. Wifi op model werkt zelfs binnen meestal niet. Mb"s bijkopen stik duur. Heb geen mobiel internet want dat heb ik gewoonweg niet nodig

05-07-2021

Afspraak continue niet nakomen

Een terugkerende storing tv ontvangst, waarbij de monteur geen 1 keer van de 3 keer, dat hij een afspraak had staan op tijd is gekomen. Zelfs adhoc afbelt kort voor afsprask afbelt.

Dan zou je denken dat hij bij een nieuwe afspraak op tijd komt, helaas dat lukt zelfs niet.

Dus heb je een storing reken niet op T mobile en hun partner Guidion.

Het kost veel bellen met T mobile en als ZZP veel geld.

Excuus dat is wat zij standaard vertellen, maar begrip dat er ook andere mensen moeten werken en hun boterham op die manier verdienen helaas.

Eloise
25-06-2021

Neem geen internet en/of TV van T-Mobile!

Bijna iedere dag wel storing. Internet verbinding die wegvalt, geen geluid of stilstaand beeld bij de TV, decoder die vast loopt etc. Om moedeloos van te worden. Klantenservice belooft het op te lossen, zijn heel vriendelijk, absoluut, maar de problemen blijven. Wat heb ik een spijt dat ik bij KPN weggegaan ben zeg pffff.

Leon
25-06-2021

Flut bedrijf

Inmiddels al 4 maanden bezig om zaken werkend te krijgen we worden constant van het kastje naar de muur gewezen alles is vanaf dag 1 verkeerd gelopen wij zijn hier helemaal klaar mee consumenten wees gewaarschuwd!

Iza
24-06-2021

Verschrikkelijk ! ! ! !

STOP! Wat je ook doet, wordt geen klant bij T-mobile.

Verschrikkelijke wifi in huis! Volgens de klantenservice is wifi enkel een service waar ze bij klachten niets aan doen. Omdat ze zogenaamd enkel service verlenen op internet met kabel kan je in het jaar 2021 niets met hun service. Hoe moet ik internetten met een internetkabel op mijn Iphone?

Belachelijk en we betalen voor niets. We gaan direct overstappen

Chermaine
22-06-2021

Sluit geen abonnement af bij T-Mobile!

Sinds vorige week donderdag heb ik geen internet thuis en heb ik contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile. Na 30 min en diverse stappen doorlopen te hebben is besloten om een monteur te laten komen. Vandaag (dinsdag 22 juni) is de monteur langs geweest en heeft moeten constateren, dat er helemaal geen signaal binnenkomt met als gevolg, dat er een externe partij ingeschakeld moet worden met een wachttijd van 2 tot 5 werkdagen! Inmiddels ben ik door mijn mobiele data heen van KPN.

10-06-2021

Slechte tv ontvangst

Het bedrijf met de slechtse service, mijn vriendin zit al sinds ze klant is van t-mobille met skechter tv ontvangst, zamen met een monteur de aansluitring nagemeten, voilgens zijn ening ern mijn mening als oud personeelslid van kpn een slecht aansluiyting mert reflecties en dergelijke, maar dat bergijpen ze niet bij t-mobile, en daarom wordt er niets aan gedaan en krijgt ze steeds alsz ze belt de stomste oplossingen, neem eens technisch personeel aan dat ook de juiiste mensen aan kasn sturen.

Ben
09-06-2021

Super sevice

Ik heb nu 8maanden T-mobilethuis internet en tv

Enhij doet hen prima goed beeld en 1gb internet

En hij geeft nooit problemen prima service

Samira
27-05-2021

Waardeloos diensten

Heb 3 maanden thuis tv besteld slecht ontvangst en stilstaande beeld op de tv .

bijna elke dag aan telefoon anderhalf wek zonder tv en en internet gezetten. en als nog geen oplossing

ik raan aan niemand de t-mobile thuis .

J. Vega
27-05-2021

Al 1 jaar met slechte wifi en mobile bereik

Waarom zit het probleem bij mij of in de apparaten? Kan het niet zijn dat het probleem dat u heeft veroorzaakt met een update? bijvoorbeeld?

Altijd moet ik mijn tijd verspillen ok domme testjes uitvoeren. Ben al jaren klant van T-Mobile, maar sinds 1 jaar, heb ik geen stabiele wifi. mijn signaal wordt krijg op kleine momenten verbroken, dus IP software's, alarm, of werk sessie, worden afgemeld. Dus minimaal 6 keer per dag alles weer opstarten. Ben al zat!

Najiba
26-05-2021

Onbereikbaar, abonnement is niet afgesloten

Ik heb inmiddels ruim 2 maanden geleden gebeld voor een overstap (TV en internet). Het abonnement dat toen nog liep bij Ziggo, was afgezegd en ik gaf aan dat het zou stoppen op 11 mei, maar dat T-Mobile zelf nog wel even contact moest opnemen met Ziggo voor de zekerheid. Ik heb hier niets meer van gehoord en heb inmiddels geen internet of tv meer, en T-mobile weet van niks. Gelukkig heb ik een screenshot gemaakt van het telefoongesprek. Ik probeer nu al ruim 1,5 uur iemand te pakken te krijgen, maar steeds wordt er opgehangen.

23-05-2021

Zogenaamde aanbiedinge providers

Heb een TV,internet,vast bellen abonnement vanaf vodafone tijdperk. Heb ook een mobiel abonnement

Tele 2. Kreeg paar weken terug een mail voor extra korting omdat ik een mobiel abonnement tele2 had.

Dit door gelezen te hebben besloot ik deze korting erbij te nemen. Wat scherts mijn verbazing bij de volgende afrekening. Moest nu 90 euro in plaats van 71 euro gaan betalen dit stond er niet bij.

Ineens waren alle kortingen die ik voorheen had waren verdwenen. Moet nu voor extraatje van 3 MB mobiel internet 20 euro extra betalen + heb geen bellen vanaf vast toestel korting meer .

Is dit hoe T-mobile met zijn trouwe klanten omgaat

ik vind dit boeven streken . Dus mensen kijk uit met dit soort zogenaamde aanbiedingen van providers

17-05-2021

Star star en nog eens star

Ha jarelang Mobiel Unlimited van ze. Febr 2021 omgezet in Thuis. Bevalt niet erg. Gevraagd of ik terug kan naar Unlimited mobiel. Ne pas volgend jaar febr 2022. Eerst jaar volkomen. Formeel hebben ze dat recht. Maar het is niet erg soepel. Ik maak dus het jaar vol tot febr 2022. Maar ben dan ook meteen bij ze weg naar KPN die met hun unlimited ook nog goedkoper is 32,50 p mnd ipv 35 zoals bij Tmobile. Over unlimited jarenlang dik tevreden. Maar dit vind ik star stug en klantonvriendelijk. Dat spreekt zich door en resulteert in mijn vertrek zodra het kan.

Ren
10-05-2021

Meest waardeloze provider ooit !

Meest waardeloze provider ooit. Ik wissel elk jaar van provider vanwege de kortingen die je als nieuwe klant krijgt. Het afgelopen jaar bij T-Mobile was een ramp. Inmiddels zijn we 8 monteurs en in z'n totaliteit 33 dagen zonder enige internet connectie verder. Tegemoetkomen kunnen ze niet, want ik neem alleen T-Mobile thuis af. Voor een tegemoetkoming moet je echter ook mobiel afnemen. De klantenservice zuigt nog harder dan de vrouw van mn buurman. De een communiceert niet met de ander. Vastleggen van gesprekken is iets waar ze nog niets van gehoord hebben bij T-Mobile. Laat staan begrijpend lezen. Maar goed, wat kun je ook verwachten van een studentje die voor een schamele 6 euro per uur de ene klacht na de andere moet afhandelen. Kortom: dikke afrader en blij dat ik er eindelijk vanaf ben.

Rose
29-04-2021

T Mobile Thuis waardeloze service

Ik heb een abonnement voor T Mobile Thuis aangesloten 1 maand geleden. Na 3 weke een doos gekregen met modem, etc. Gisteren ochtend een vrolijk sms gekregen: Hoera! je kan vandaag jou internet thuis aansluiten! ( zoals afgesproken was in elke communicatie: aansluiten vanaf 28 April. Maar gisteren ging niet aan en vandaag ook niet. Ik belde, ook onderanderen om een monteur aan te vragen want dacht ik doe iets verkeerd met aansluiting ( trouwens videotjes voor zelf aansluiten in de site zijn echt een slecht grap). Maar pech! mevrouw KPN heef nog niet u lijn 'open' gedaan! RIDICUUL. Waroom had ze dit niet 1 maand geleden gezegd? Had ik Deen contract met KPN aangegaan! En whatelse? They promise they will contact KPN iedere dag om mij internet thuis aan te sluiten. Allerlei schimmerig uitleg in de telefoon, in plaats van en volwassene gesprek en een OPLOSSING. De klan wil geen uitleg maar oplossing. Bovendien is gewoon een collectie desinformatie wan daar achter bij de persoon da aan mij deze waardeloze service heeft verkocht had mij gezegd dat allen bij GLASWEZELS gebruikt ze de KPN service. Bij DSL was van T mobile zelf. Dus, liegen e desinformeren is de T Mobiel Thuis praktijk. Had ik bij Ziggo gebleven. I was happy and didn't know.

Irwin
11-04-2021

Slechte communicatie

Zowel voor mijn mobiele als thuis ben ik gelukkig overgestapt naar een andere provider.

TV & Internet:

Vaak storing

Lange wachten rijen voor bellen (op de laatste x na)

Personeel met weinig kennis

Vanuit T-mobile zijn ze niet echt behulpzaam en dat ligt niet aan het personeel, die zijn/ waren wat mij betreft prima helaas wel weinig verstand van zaken

Mobiel:

Bereik is op zich wel prima verder niet echt problemen, echter had ik zo een nare ervaring met T-mobile voor me nieuwe mobiele abbonement. Zij hebben mij door hun toedoen in een lastige situatie gebracht helaas hebbe nze voor mij geen poot uitgestoken.

Zolang alles het doet zijn ze op zich wel prima tot het moment dat er problemen zijn, net als nu 24 uur geen/slecht tv. Je wordt niet op de hoogte gehouden oid. ( ja community waar ze 3 berichten geschreven hebben in 24 uur tijd dat noem ik niet op de hoogt brengen)

Henri
10-04-2021

Slechtste provider ooit

T mobile is de slechtste provider ooit

Geen service en geen garantie bij hun en onbeschoft personeel