Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Martien
25-07-2018

Agressieve manieren.

Al een poos bij T-Mobile Thuis. Afgezien van wat technische storinkjes beviel het goed. Tot ik financieel FF krap zat en twee weken te laat was. Gelijk email van T-Mobile dat ze me afgesloten hadden.

Ik vind dit bizar agressief gedrag richting je klanten, ben natuurlijk direct over gestapt naar een andere provider.


Update van 25/07/2018:
PSV het


Update van 25/07/2018:
PS, heb altijd keurig betaald, en dan nu dit.

Nico
15-07-2018

Geen service T-mobile voor windows tablet

Sinds enige tijd T-mobile thuis omdat ik graag een goede vlotte internet verbinding wilde en TV kijken op mijn tablet. Nu blijkt geen TV mogelijk op mijn tablet omdat ik toevallig een Windows tablet heb. Waardeloos. Wanneer ik hierover vragen stel bij T-mobile krijg ik allen een zwam verhaal en sorry niet voor windows tablet. Geen oplossing en geen service maar wel een rekening. Een vast bedrag per maand voor niets. Echt jammer want ik dacht een goede provider te vinden. Helaas niet dus.

Claudia
14-07-2018

Wil je internet en goede service? Neem dan geen T-mobile thuis!

Eind mei een abonnement afgesloten bij T-Mobile Thuis. Moest op 7 juli in gaan. Inmiddels is het 14 juli en ik ben nog steeds niet aan gesloten/ op actief gezet. Al meerdere keren gebeld maar kreeg daar de melding dat mijn klacht doorgestuurd is naar de afdeling Backoffice. Een reactie op die afdeling zou 5 werkdagen! duren. Op zich al belachelijk dat het zo lang moet duren voordat ze uberhaupt tijd voor je hebben. Ik wil gewoon dat het knopje om gezet wordt. Want dat is het enige wat moet gebeuren.

Dus mensen, mocht je internet willen, van T -Mobile krijg je het niet!

Smit
10-07-2018

Ver-schrikkelijk

Vorige week voor het eerst klant geworden van T-Mobile thuis. De tv ontvanger die we hadden gekregen gaf geen geluid dus maar gebeld. Na een halfuur met de klantenservice te hebben gebeld zou de medewerker het probleem door zetten naar de Backoffice en die zouden het oplossen op afstand. Helaas bleek ook deze 'oplossing' niet te werken dus opnieuw de klantenservice gebeld. Na weder om een halfuur gebeld te hebben, nu met een iets minder vriendelijke medewerker, zou hij ons een nieuwe tv ontvanger toesturen. Vandaag, inmiddels 4 dagen later omdat het weekend er ook tussen zat, maar weer eens gebeld om te vragen wanneer mijn nieuwe ontvanger geleverd gaat worden aangezien mij was beloofd dat de tv ontvanger na het weekend zou komen. Naast dat de nieuwe ontvanger helemaal niet is besteld heb ik vandaag 45 minuten (!) aan de lijn gehangen omdat de medewerker er helemaal niks van snapte. Medewerker stelde zich aan het begin van het gesprek niet voor. Pas na dat ik mijn naam had gezegd kreeg ik medewerkers naam te horen. ik ben 5 keer 'in de wacht' gezet waar bij de medewerker mij gewoon neer legde op zijn bureau en ik alle gesprekken gewoon kon volgen. Tevens werd mij twee keer gezegd; 'wacht even'. Niet; 'ik zet u even in de wacht' of 'heeft u een moment geduld?' Wat passender was geweest aangezien ik naast klantenservice bellen ook nog andere verplichtingen heb. Medewerker vertelde mij dat als ik ook een ontvanger wou waar mee ik kan opnemen, wat €2,50 extra per maand kost, ik óók mijn internet snelheid omhoog moest doen. Anders kon de opname functie niet worden geleverd. Na dat ik te kennen had gegeven dat ik dat niet wou omdat het dan wel een duur grapje zou worden, heeft medewerker mij tot wel 4 keer opnieuw gevraagd of ik nou wel of geen opname functie wou. Bij het bestellen van de tv ontvanger ging van alles mis en had de andere collega het hem 'wel heel moeilijk gemaakt' maar wat er mis is gegaan weet ik tot op heden niet. Aan het einde van het gesprek bleek dat medewerker een tweede tv ontvanger had besteld in plaats van een nieuwe ter vervanging van de oude die stuk was. Toen ik hem daar zelf maar op attent maakte kreeg ik als reactie: 'u heeft niet verteld dat de oude box stuk was'. Wat een waardeloze service én klantenservice. Ik wou dat ik dit van te voren had geweten. Inmiddels zitten we al 5 dagen zonder televisie, wat nog verlengd zal worden met 5 dagen minimaal omdat de tv ontvanger nu pas is verstuurd! Ik zal nooit weer een abonnement afnemen bij T-Mobile en raad iedereen ook aan om hun product(en) af te nemen bij een andere provider.

Marc
08-07-2018

Zeer slecht

Wil zsm een andere provider maar zit helaas nog een half jaar vast aan het contract . TV signaal valt vaak weg, wifi signaal idem. Meerdere keren gebeld maar krijg je weer zo'n pipo aan de telefoon die er geen ballen verstand van heeft. Ja, ik heb de modem al ge-reset en ja ik ben al van kanaal veranderd! Wat een knudde bende zeg!

Helaas pindakaas
01-07-2018

Waardeloos

Hadden een Vodafone abonnement dat overging in T-mobile. Momenteel al 3 maanden storing waarbij we geen 5 minuten fatsoenlijk tv kunnen kijken omdat het beeld blijft hangen. Monteur geweest die een WiFi versterker aanraadde van meer dan 200 euro, de verbinding is nog steeds waardeloos. Nog 7 keer met de klantenservice gebeld maar nog steeds geen fatsoenlijke televisie. Inmiddels opgezegd en overgestapt naar Telfort.

Paul
18-06-2018

All in one storing

Onder Vodafonethuis werden storingen, als er deze er waren, snel opgelost. Bij T-Mobile. pff Heb nu al 6 weken last van complete uitval van all-in one services(Internet/TV/telefoon). Bij Check vanuit Tmobile zou het moeten werken. Maar ook glasvezelsignaal valt totaal weg (Status in modem). Voor mij was het dus duidelijk dat het probleem buiten ons huis ligt. Nee eerst wordt de procedure gevolgd. Reset, opnieuw opstarten etc. Vervolgens komt een monteur met een nieuw modem, waarbij hij al bij de aangetroffen situatie ziet dat het raar is. Modem is online maar toch geen data en Tmobile zit het modem ook. Tegen beter weten in toch maar nieuw modem geplaatst. En ja hoor probleem precies hetzelfde. Klacht wordt nu geescaleerd naar Reggifiber. hadden jullie dat niet al 3 weken geleden kunnen doen! Inmiddels overstap naar andere provider aangevraagd.

Margreth
14-06-2018

T-mobile thuis

Beste, in november 2017 gaan we naar de T mobile winkel in Heerlen om een contract te verlengen van mijn gsm. Daar werden wij door een medewerker goed geholpen, hiervoor een compliment! Toen werden wij gevraagd of we ook het thuispakket wilde gebruiken zodat alles in 1 was. We hebben duidelijk gezegd dat we dat graag willen, op 1 voorwaarde; we willen kunnen opnemen en terug kijken. Dat is totaal geen probleem, dat gaat allemaal. De kosten waren ook aantrekkelijk, nu het 1ste half jaar voor maar €24,95. In november krijgen we het pakket thuis gestuurd en komen tot de conclusie dat we niet kunnen opnemen en terugkijken, dus klantenservice gebeld en er werd ons doodleuk gezegd dat het niet mogelijk was op ons adres, jullie hebben geen glasvezel! Dus we hebben daarna weer met klantenservice gebeld om op te zeggen, waarop wij het antwoord kregen; dat is niet mogelijk want dat had je binnen 2 weken moeten doen. Ik zeg, maar dat hebben we gedaan, maar kan het niet bewijzen om dat het telefonisch was! Nu zitten wij voor 1 jaar aan dit contract vast en moeten betalen. De medewerker in de winkel in Heerlen heeft ons verkeerd voorgelicht en daar zijn wij de klos van, hij werkt er overigens niet meer(en dat zegt toch genoeg). Ik vraag me af hoe dit nu verder? We blijven brieven aan het schrijven, maar krijgen geen normaal antwoord hoe we dit gaan oplossen. Ook via de mail, messengers en telefoon. Maar krijgen nergens geen respons op. Elke keer dat er een bedrag wordt afgeboekt van T- Mobile, laten we dat terugboeken. Er zit helaas niets anders op. Helpt u mee aan een oplossing aub? Zijn er misschien meerdere mensen die hier mee te maken hebben/hadden? Ook de beloofde terug bel telefoontjes wordt niet nagekomen!

Marco
12-06-2018

LANlende

Wat een gezeik. Twee onafhankelijke netwerken voor TV en data in huis. TV gaat dus niet over dezelfde kabel als data. Geen Netflix/Videoland app op de TVbox, dus moet die via de smart TV, maar heb net mijn LAN kabel opgeofferd voor de T-mobile TVbox. En WiFi doet het juist op dat plekje niet goed. (Daarom had ik hem al eens bedraad).

Snelheid internet en TV beeld hartstikke goed, maar kan helaas niet zien wat ik wil. 1 jaar contract uitzitten. Dikke afrader.

Tessa
22-05-2018

Verschrikkelijk slecht: T-mobile thuis

Sinds afgelopen week overgestapt naar T-mobile thuis. Dit was geen succes. Het liefst stap ik per direct over naar een andere provider. Nog nooit zo slecht internet gehad. Ziggo en KPN gehad, maar dit was toch wel echt verschrikkelijk. Om de 10 minuten was de internet verbinding weg/traag. Heel frustrerend. Ik zou T-mobile daarom aan niemand aanraden. Een mobiel abonnement is misschien wel goed, maar T-mobile thuis een ramp.

Ron
20-05-2018

TV box eigenschappen niet meer van deze tijd

In december kozen we voor glasvezel plus de TV box (Entone Amulet 515b)

T-Mobile website gaf een aansluitdatum aan, welke later niet haalbaar bleek te zijn. Daardoor heb ik thuis 2 weken geen internet gehad en ik heb kantoor aan huis.

De tv-box is ontzettend traag, loopt regelmatig vast en alle opgenomen programma's zijn dan verdwenen. Na reset, konden we slechts maar een paar programma's opnemen (nog geen 8 uur) en toen gaf hij aan dat hij al vol zat.

De hoeveelheid die er normaliter opgenomen kan worden (een 80 uur) is al erg weinig. Bij het verouderde systeem van Online die ik eerst had, sloot je gewoon een harddisk aan en kon je zoveel opnemen als je wou en hoe groot de disk was (ik had zeker 500 uur aan films erop staan die ik later nog eens wilde zien)

Bij de T-Mobile tv box is het (ondanks de USB aansluiting NIET mogelijk om een HDD aan te sluiten!

Verder kan je bij Begin Gemist niet doorspoelen of pauzeren. M.a.w.: reclames kijken i.p.v. doorspoelen. En je niet snel genoeg bekijkt dan stop begin gemist gewoon. Nou weer een half programma gezien. pfffff.

Om moe van te worden. Pffffffffffff. Waardeloze TV box!

Gabriela
18-05-2018

T-mobile Thuis

- Snelle levering, binnen een week - Makkelijk aansluiten - 00.00 op de dag dat je internet aangesloten id heb je al internet! -We hebben nog nooit zulk snelle internetverbinding gehad!

Helemaal top! Thanks T-mobile Thuis

Koos
17-05-2018

Aanrader

Zie allemaal negatieve ervaringen met T- mobile,maar deze zijn allemaal van maanden gelden. Mijn ervaring is juist goed ,tv werkt goed,evenals het internet.(en goedkoper dan ziggo) Dus als je tocht wilt overstappen ,is dit zeker een aanrader!

Marius
12-05-2018

T-Mobile stelt haar klant niet centraal

Sinds een klein jaar maak ik gebruik van T-Mobile thuis. Op dit moment (zaterdag 12 mei) is in mijn woonplaats Gorinchem al de hele middag een storing waardoor internet/telefoon/tv niet werkt.

Je zou verwachten dat T-Mobile klanten hierover informeert via hun website. Niet dus!

Vervolgens de helpdesk gebeld. Niet bereikbaar dus!

Vervolgens dacht ik een klacht te kunnen indienen via het klachtenformulier op hun website. Niet dus!

Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar het e-mailadres dat volgens de website na het doorlopen van de onnozele kinderachtige vragen getoond zou worden. Niet dus!

Toen maar gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Gelukkig opzegbaar per juni 2018. Dat biedt hoop.

Anja
12-05-2018

Wat een afgang is T-Mobile Thuis

Jarenlang bij Ziggo gezeten met TV-Internet-Telefoon. Was ook niet 'je van het'. Boven geen goede wifiverbinding en ook niet met een toppakket. Dan maar overstappen naar T-Mobile Thuis dachten wij. Wat een ellende. Mocht vanaf 11 april 2018 overstappen van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Monteur kon pas op 21 april om alles aan te sluiten, Geen signaal. Monteur heeft het teruggekoppeld naar T-Mobile. Op maandag 23 april gebeld met T-Mobile hoe nu verder. Er werd een link gelegd met KPN. De monteur van KPN kwam, constateerde geen signaal en heeft in de grote kast buiten ons weer van signaal voorzien. Alle lampjes op zijn modem en onze modem brandden. Hij stuurt een bericht door naar zijn baas dat alles werkt. Totdat wij de tv en mijn laptop aan gingen zetten. Vreselijke storingen. Hij kon zijn bericht niet meer terugdraaien en ik moest T-Mobile bellen. Ik heb tot 9 mei om de andere dag gebeld met T-Mobile en telkens kreeg ik te horen dat ze me terug naar KPN gekoppeld hadden om een monteur langs te sturen. Op maandag 7 mei weer gebeld en een medewerkster van T-Mobile is er persoonlijk bovenop gedoken en belde mij een paar uur later terug dat ik diezelfde dag nog door KPN gebeld zou worden (anoniem) om een afspraak te maken. 9 mei nog steeds niets gehoord van KPN en weer met T-Mobile gebeld. Gedreigd dat als het probleem niet opgelost zou worden ik met Hart van Nederland kontakt zou zoeken en met Radar en Kassa. Ik dreigde op een vriendelijke manier de hele zooi terug naar hen te sturen en mijn rekening te blokkeren zodat ze er geen geld van af konden halen. Zegt de ook vriendelijk blijvende medewerker, mevrouw er is bij u een wifi-storing. Ze gaven mij een telefoonnummer van Gideon om een afspraak te maken zodat er een monteur langs kon komen. 11 mei is diezelfde monteur die geconstateerd had dat ik geen signaal had geweest. Hij heeft nergens aangezeten maar zag aan de tv al dat er signaalproblemen waren. Hij heeft meteen met T-Mobile gebeld en was boos dat hij 10 minuten in de wacht gezet werd. Heeft daar ook meteen iets van gezegd net zoals ik een paar dagen eerder. Toen heb ik een half uur aan de lijn gezeten met T-Mobile waarvan 2 keer 10 minuten in de wacht met een muziekje waar je niet vrolijk van werd en beter op een crematie gedraaid kon worden (heb ik ook tegen de medewerkster gezegd). Maar goed, op 11 mei dus de monteur van Gideon die boos was op T-Mobile. Ze zeiden hem dat ze mij terug gingen koppelen naar KPN en dat er kontakt met mij gezocht zou worden. Vandaag op 12 mei hebben we besloten om naar de T-Mobileshop te gaan en te vragen hoe we onder het kontrakt uit kunnen komen. Voor de zekerheid hebben we de tv en laptop nog maar even aangezet en onze mobieltjes ook op wifi gezet en tot onze stomme verbazing werkt ineens alles perfekt (voor hoelang). Rara hoe kan dat na 3 weken narigheid en om de andere dag bellen. Ik geef Nederlandse les en heb 3 weken lang mijn voorbereidingen niet kunnen maken. Heb er heel veel spijt van dat ik overgestapt ben. Ik wist wat ik had en weet niet wat ik nog meer ga meemaken met T-Mobile.

Wendy
28-04-2018

Ondeugelijk product maar kan nief onder het contract uit!

Vanaf Januari overgestapt naar T-Mobile een grote fout. Ik heb een kastje die ook op kan nemen tenminste dat zo die moeten doen! Hij neemt of half op of niet. Kastje is vanaf een afstand gereset. Dit werkte echter niet. Van t-mobile een nieuw kastje opgeatuurd gekregen. Hierbij had ik geen geluid, krijg blokje storingen en ik kan nog steeds geen gebruik maken van de opneem functie. Kastje weer gereset. De medewerkster heeft een ticket aangemaakt om onder mijn contract uit te komen dit werd afgekeurd. De eerste vraag die er dan bij mij opkomt is hoezo afgekeurd het werkt vanaf het begin al niet zoals het hoort maar ik betaal er wel voor. Kortom een bedrijf die klanten graag wil hebben maar als je dan over een ondeugelijk product begint geven ze niet thuis en kan je niet onder je contract uit schandalig!

A.R.
23-04-2018

Beloofde internetsnelheid niet waargemaakt

Er wordt 750 mb beloofd als glasvezelsnelheid. Echter, de geleverde snelheid is 80 mb. Als je erover belt vragen ze of het een wifi verbinding is of kabel en dat ze bij een wifi verbinding geen garantie kunnen geven op de snelheid. Ik vind het een makkelijke excuus om het daarop te gooien. Niet verwacht van t-mobile. Je wordt gelokt met 750 mb en als je erover klaagt dat je máár 80 mb hebt, krijg je te horen dat ze nooit kunnen garanderen dat de snelheid ook voor wifi geldt. Valt me heel erg tegen.

Rif
21-04-2018

Waardeloos

Nooit in zee gaan met deze oplichters ik heb 40 mb internet tmobile thuis maar de internetsnelheid hebben ze nooit kunnen leveren.op 1 week na maar daarna is de verhinding alleen maar slechter geworden.ik heb ze 4 weken de tijd gegeven om het te fixen of ik ontbind het contract. Vanaf dat ik aangesloten ben bij deze oplichters hang ik meer aan de telefoon met Klantenservice Dan dat ik op internet zit ga nooit met ze in zee.

Piet
02-04-2018

2 jaar

Overgestapt van ziggo naar toen nog vodafonethuis GEENdag spijt vorig jaar van 40mb naar 100 mb gegaan vele extra's mijn zoon is verwent gamer en is erg tevreden hoop nog lang gebruik te maken van deze provider

Gerbrand
22-03-2018

Nieuwe ontvangers

Net met T-Mobile gebeld en er werd bevestigd dat men nieuwe ontvangers gaat leveren die sneller zijn en 4K TV kunnen leveren voor de toekomst. Dus wie de pech heeft zo'n oud kastje te hebben zou ik aanraden contact op te nemen met T-Mobile en het proberen om te ruilen. Ik geef voorzichtig een 7 omdat redelijk snel en goed geholpen werd. De ervaring zal het leren.