Odido Thuis reviews

12-07-2020

Niet aan beginnen!

Opstartproblemen met haperend Internet (en dus ook tv) na ongeveer 1 maand deed het internet het. Diverse redenen aangevoerd door T-mobile. Tussendoor nog diverse malen de modem opnieuw moeten opstarten omdat het weer haperde. Nu weer het probleem waarbij het internet (en dus ook de tv) het helemaal niet meer doet. Ik stap over nadat we een jaar lang ellende hebben gekend.

Kyara
06-07-2020

Geen internet geen service

Ze beiden geen goede service aan. We hebben 2 weken zonder internet gezeten omdat ze te beroerd waren en zelf iets aan te doen, een ander iemand heeft t gefixt. Wl het personeel is slecht geïnformeerd elke keer als je ze spreekt zijn de regels weer veranderd en was dat al een jaar zo

Wilma
05-07-2020

3 weken zonder tv en internet

Nieuwe modem gekregen:werkt niet. Na vele malen telefonisch contact met incapabele medewerkers en het te moeten doen met een hotspot op mn mobiel voor nog een klein beetje internet, is het na 3 weken nog steeds niet duidelijk wanneer ik geholpen ga worden. Logisch dus dat ik ga overstappen naar een andere provider. Ben er zo klaar mee.

Ferry
30-06-2020

WiFi sucks. Modem zyxel peppie en kokkie zooi

Zit al 4 dagen te wachten op nieuw modem wel heel snel een enquête

Hoe groot is de kans dat u t-mobile aanbeveelt bij vrienden

Wat denk je zelluf. Duhhh

Ralf
30-06-2020

Wacht nog steeds op internet

Ik zou op de 25e internet moeten hebben. Neem ik zaterdag de 27e contact op wanneer ik het zou moeten krijgen. Krijg ik te horen begin volgende week. Bel ik vandaag op de 30e, is mijn bestelling nog niet eens goed verwerkt.

29-06-2020

Zeer slechte service

4 weken geleden overgestapt naar T mobile. Helaas waren ze vergeten om via guidion de gegevens van mij door te geven voor installatie. Zelf gebelt paar dagen geleden en een afspraak gemaakt. Beloofd werd in het pakket met prio te versturen. Ondertussen al 7 x gebeld. De een zegt dat het al bij de post is en de andere hangt een smoesje op van ander magazijn. Ondertussen nog een dag voor de deadline en nog steeds geen bericht. Veel in de wacht gezet en de telefoon van Guidion werd na 20 minuten wachten afgebroken. Met elkaar uren aan te telefoon gehangen en je mag alleen contact hebben met de agents en een onnozele chat

Drama gewoon.

Laszlo
27-06-2020

Verschrikking!

Beste T-mobile,

Bij deze wil ik graag mijn extreme ongenoegen uiten over jullie service. Ik zou het in het kort willen vertellen, maar deze verschrikking duurt zo lang dat er een boekwerk aan reviews aan te pas zouden moeten komen.

Al enige tijd heb ik van jullie tv en internet mogen genieten tot het moment dat wij besloten te verhuizen. Zoals iedereen weet duurt het vaak even voordat je in een nieuwe woning je internet op orde hebt. Daarmee koos ik er ook voor om ruim 4 weken voor de verhuizing alvast het geheel in werking te stellen. Echter, ruim 9 weken, 15-20 telefoontjes, 6 werkorders en meerdere garanties later zit ik momenteel thuis met. je raad het al. nog steeds geen internet.

Het is vrij frappant dat ik als gebruiker mijn eigen retentie moet verrichten om jullie klant te mogen blijven. Het concept werkt goed, want als je er eenmaal een behoorlijk aantal weken in zit mag je verwachten dat er keerpunt komt waarbij iets zo simpel als internet dan daadwerkelijk toch geleverd wordt. Toch blijf de teleurstelling met de keer groter worden. Herhaaldelijk blijven zeer vriendelijke medewerkers van jullie klantenservice mij garanderen dat de backoffice met spoed de werkopdracht zouden bekijken en uit zouden zetten bij Guidion. Na meedere afspraken was er licht aan de horizon en kwam een monteur langs. Echter, bleek het pakket wat was verstuurd toch te laat verstuurd te zijn en een dag later te worden geleverd dan de monteur langs zou komen. De desbetreffende ochtend dat er een monteur zou komen werd er een uur voordat de afspraak plaats vond aangegeven "mocht de doos er niet zijn, neem dan contact op". Dat is nogal een kort tijdsbestek om enige aanpassingen door te voeren vind je niet?

Na de eerste afspraak bleek dat er herhaaldelijk een belofte werd gedaan dat er een nieuwe werkorder uit werd gezet, maar helaas was het daadwerkelijk uitzetten van de order met regelmaat niet gelukt. Nu zit ik ruim 8-9 weken zonder internet waarbij ik zelf als klant achter jullie diensten aan moet zitten. Ik begin haast te denken dat jullie ethos schrijft dat ik blij moet zijn jullie klant te mogen zijn ipv dat ik als klant wordt gewaardeerd. Een vrij aparte bedrijfsvoering.

Nu ben ik geen voorstander van reviews schrijven, maar bij deze zijn jullie de eerste partij waarbij ik toch overstag ga. Mocht ik jullie kunnen beoordelen tussen 1-5 sterren dan krijgen jullie van mij een dikke -5 sterren. Sterker nog een ster zou een te positieve vorm van beschrijven zijn voor de verschrikkelijke diensten die jullie aanbieden.

Ik kan iedereen aanbevelen gebruik te maken van T-mobile als alles in kan en kruiken is maar zodra je verhuist vlucht alsjeblieft van deze verschrikkelijke partij.

Beste t-mobile, kunnen wij in 2020 toch nog internet van jullie verwachten of moet ik dan toch overstappen naar een andere maatschappij?

Een goed weekend nog!

Luca
25-06-2020

T-mobile sluit je per abuis af, maar geeft geen compensatie

Op de dag dat ik bij t-mobile mijn thuis abonnement opgezegd had, werd ik afgesloten terwijl dat normaal gesproken nog een maand had moeten doorlopen. Daar sturen ze me dus nu ook een rekening voor. In deze corona tijd, werk ik van huis maar kan nu geen google meets organiseren met studenten omdat de hotspot van mijn mobiel dat niet ondersteunt.

T-mobile laat me elke 7 dagen een half uurtje aan de lijn hangen om een door hun aangeboden voucher van unlimited internet te krijgen, maar ik heb dus geen televisie, en flauwekul-internet.

Veel andere bedrijven zijn er al achter dat je voor klantenbinding iets moet doen - niet t-mobile, oftewel kpn. ‘daar doen wij niet aan’.

Maar wel rekeningen sturen met dreigementen voor boetes als je niet betaalt.

Ga in hemelsnaam met een andere provider in zee en niet kpn of t-mobile.

Maria
23-06-2020

Waardeloze wifi ontvangst

Nog niet zo lang geleden naar t-mobile overgestapt.maar al erg veel spijt .tv beeld hapert .blokjes om de paar minuten , soms secondenlang .geluid hapert dan ook .

Een serie bekijken op videoland gaat met vertraagde en/ of schokkerige beelden .

Ik denk zo gauw ik kan weer over te stappen naar andere provider.maar wie is er wel goed? Alleen xs4all?

Ik baal.

Bernard
11-06-2020

Waardeloos, en ook met glasvezel

Vanaf de eerste dag niets anders dan problemen. Van te voren gevraagd of de aansluiting naar de tv mogelijk is met een powerkabel. Mijnheer geen enkel probleem. Nou doe mij dan maar een abbonementje. Nu zit ik iedere dag bij mijn buurman als ik echt iets wil bekijken. Bij problemen zijn ze niet thuis en bieden dan ook geen enkele steun, wanneer je belt kom je in de wacht met een aantal onnozele vragen. En voordat je het weet ben je zes euro lichter. T-mobile is euromobile geworden. Oh ja de problemen zitten in jouw eigen powerkabel denken wij. Grappig want toen ik belde werkte ik met een utp kabel. Helpdesk niet meer bellen is mijn advies, gewoon overstappen!

Marian
07-06-2020

Sinds ruime maand problemen met tv en internet.

Al jaren T-Mobile zonder problemen, maar ruim een maand geleden problemen met tv en internet gekregen. Meerdere malen gebeld maar problemen worden niet opgelost. Jammer dat eens een goed bedrijf zo een slechte service levert . Ik ga voor het eerst sinds vele jaren dus weg bij T-Mobile.

La
03-06-2020

Drie weken zonder internet en tv

Al jaren klant qua mobiel en glasvezel internet. Verhuizing begin april doorgegeven voor 22mei. Nog twee keer teruggebeld om zeker te weten dat het dan zou lukken.

- Op 22mei geen installatiepakket binnen.

- T mobile annuleert Guidion terwijl ik al zit te wachten, ze hadden m’n oude modem nog kunnen installeren

- Na dagelijks bellen twee weken later een installatiepakket binnen

- Guidion kan pas drie weken na vorige afspraak (en dan heeft T mobile nog geholpen, anders waren het vier weken)

- Op d-day weet Guidion monteur niet dat er ook kabels getrokken moeten, terwijl telefonisch duidelijk doorgegeven. Sowieso nieuwe afspraak: de volgende dag al.

- Echter blijkt er geen signaal te zijn volgens Guidion, ticket moet aangemaakt voor de al gevreesde Backoffice, zij moeten het doorzetten naar KPN.

- Nu wachten tot KPN een melding krijgt en een afspraak wil maken om het te fixen.

For fucks sake, wat een klote bedrijf!

27-05-2020

Spijt van overstap

Begin dit jaar overgestapt ivm prijs aanbieding. Bij vorige aanbieder (KPN) geen problemen, 3 jaar abonnement gehad. Bij T-Mobile meerdere problemen, van tv abonnementen die niet goed geactiveerd waren door T-Mobile, fout op de afrekening, internetstoringen, geen TV kunnen kijken tot een programma gemist dat slechts voor 1 tv zender werkt. Bij contact met helpdesk wordt je echt van het kastje naar de muur gestuurd. In 1e instantie ligt het altijd aan de klant en niet aan T-Mobile terwijl (lange) tijd later blijkt dat het wel degelijk aan T-Mobile ligt. Tja, wilde voor een dubbeltje op de 1e rij zitten maar vertrek na 1 jaar zeker weer.

Peace
22-05-2020

Internet & TV

Ik kom van KPN waar ik langer dan 15jaar diensten van afnam.

Daar had ik geen problemen. Het enige probleem dat ik zo eens in een half jaar had was het restarten van de modem ivm kleine storingen (niet noemenswaardig). Bij T-Mobile heb ik nergens last van. Ben pas 3 maanden abonnee bij T-Mobile. Qua internet kwaliteit is dat goed tot uitstekend en TV ook uitstekend. Tv box sneller dan die van de KPN. Online TV kijken is prettiger bij T-Mobile met anywhere tv terwijl bij KPN het regelmatig vast loopt en bij het switchen van kanaal gaat dat traag. De klantenservice van T-Mobile vind ik niet zo kundig. Ze komen niet met heldere oplossingen of suggesties. Terwijl ik dat hij KPN wel had.

Kortom: T-Mobile en KPN geef ik beide een 8. Ze hebben beide verbeterpunten. T-Mobile is goedkoper voor dezelfde diensten.

Antonia
19-05-2020

Huistelefoon

Ik wordt niet geholpen, doordat de huistelefoon de inkomende telefoontjes niet noteert. Ik wordt afgesnauwd voor hulp. Kan niet meer terug naar Ziggo ondanks ik nog 14 dagen bedenktijd heb, doordat Ziggo in de coronatijd niet naar de klanten gaat om te helpen.

12-05-2020

Altijd prima

Gigabit internet thuis, onbeperkt data op mobiel en televisie met ook nog eens een aantal extra kanalen alles voor 65 euro per maand. Mag niet klagen.

Seyfullah
11-05-2020

T-mobile thuis modem werkt niet toe behoren. Meerdere malen contact gehad met klantenservice elke keer word er wat anders verteld puntje bij paaltje word er niks aan gedaan. Pure oplichters!

Leandro
11-05-2020

Zeer slecht service en klantenservice

Ik zit al 2 maanden in een traject met T-Mobile Thuis internet doordat mijn internet abonnement, die ik in maart heb geüpgraded naar 100mp/s extreem traag is: gemiddeld 4 a 5 mp/s. Ik moet soms internet van mijn mobielbundel gebruiken om een skype gesprek voor werk te kunnen hebben.

Elke keer dat ik bel krijg ik een ander verhaal. Er is erg miscomunicatie tussen de verschillende afdelingen. Ze hebben een wifi verterker naar mij verstuurd terwijl de technicus had gezegd dat ik een nieuwe modem nodig heb. In het systeem van de klanten service staat er elke keer nog dat ik het modem wel heb ontvangen, dus ik moet het elke keer herhalen dat het niet klopt en dat zij toen een fout hebben gemaakt.

Ze hebben een e-mail verstuurd mte bericht dat mijn modem onderweg was. Na 2 weken niets te hebben ontvangen heb ik geweld maar ze wisten niets van die e-mail, want de ticket was nog niet opgepakt. Ze beloven elke keer dat ze een notitie zullen maken zodat de backoffice hier prioriteit aan geeft.

Een andere keer belde ik en ze hebben gezegd dat mijn modem onderweg is maar dat ze geen track en trace nummer hebben. Dus ik kan het niet controleren en mot nog weken wachten om hun weer te hoeven te bellen?

Ik heb zo'n slechte klantenservice nooit meegemaakt in Nederland. Ik raad iedereen gewoon een andere provider te zoeken, daar ben ik nu mee bezig.

Maarten
10-05-2020

Wifi valt continu weg en er wordt niks aan gedaan. Ze sturen een monteur die dan aangeeft niks te kunnen betekenen en als er weer storingen zijn opnieuw te bellen.

Waardeloos!

Jim
05-05-2020

WiFi meer niet dan wel verbinding

Sinds Vodafone is overgegaan naar T-Mobile is de internet sterkte waardeloos.

Soms zitten we letterlijk naast het modem en dan nog zwak signaal of een wifi teken met een uitroepteken ernaast.wel verbonden geen internet.

Voorheen ook gewoon boven wifi ontvangst maar nu zelfs met een repeater er tussen echt geen wifi signaal dat bruikbaar is voor tv anyware.

Ik zou T-Mobile echt niemand aanraden als thuis provider, het is soms te belachelijk voor woorden met een download snelheid van 1 MB PS.

Maar wel de volle mep betalen uiterlijk iedere maand.

Ik ben er binnenkort zeer zeker weten weg!