Odido Thuis reviews

1.3
Positief1%
Neutraal1%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Gerard
04-07-2019

Geld "lenen ´

T mobile stuurt rekening voor niet ontvangen kastje,

na heel veel bellen is het kastje toch terecht gelukkig,afgelopen maand opeens €175 teveel afgeschreven dus weer gebeld en gestorneerd. na bellen mail gehad dat er een credit nota stond voor €350 .? deze maand wederom €175 teveel afgeschreven dus weer gestorneerd een op advies van klantenservice de 2 maand bedragen apart overgemaakt. tot mijn grote verbazing vandaag een mail of ik nog even die €350 overmaak? beste tmobile als jullie geld willen lenen ga dan gewoon naar de bank.

Marlon
03-07-2019

Slechte verbinding

Tmobile sinds februari en sinds het begin al WiFi problemen en ze kunnen er niks aan doen na meerdere keren bellen. Uiteindelijk word er gezegd dat ik maar bedraad moet werken. Echt belachelijk. Heb meerdere providers gehad maar deze is wel echt de slechtste kwa verbinding en televisie hapert ook best vaak. Raad tmobile thuis echt af

David
02-07-2019

1,5 maand lang geen service en op hotspot vouchers moeten draaien.

Pas t-mobile thuis aangeschaft, heeft het een week gedaan. toen ging een rood lampje aan (4juni), alles geprobeerd. heeft niet geholpen. Moest toen een afspraak maken met Guidion, eerste beschikbare datum van hun van 2 juli. ik zit dus een maand zonder internet (bedenktijd is dus ook verstreken) en nu wordt er verteld dat het mogelijk door een andere partij (kpn) opgelost moet worden in de kast, wat weer 2-3 weken kan duren. mijn ervaring met t-mobile thuis is gewoon enorm slecht.

Gijs
02-07-2019

Slechte afhandelijk

Ik ben inmiddels 4 maanden verder na het opzeggen van mijn abonnement bij tmobile thuis. het is wel zo dat ze mij nogsteeds geld afschrijven terwijl ze mij meerdere malen hebben gezegd dit niet meer te doen. erg triest dat er mensen daar achter de schermen werken die niet weten hoe ze iets netjes af moeten handelen.

Joyce
29-06-2019

Werkt helemaal niet

Jammer dat je niet voor een 0 kan kiezen want 'tmobile is het slechtste wat je kan kiezen. Enorme slechte service. Vanaf 12 juni zou mijn thuis abonnement ingaan. Inmiddels doet het nog steeds niks. De monteur kan pas 18 juli! komen. Er wordt niets gedaan om je te helpen. Iedere dag bellen en dan hoor je : de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent. Langer?! ik ben niets anders gewend. Ik heb nog nooit iemand sneller dan 30 minuten aan de telefoon gehad! iedere x weer een ander en weer iets wat afgesproken /beloofd wordt en vervolgens niet nagekomen. Ik wil mijn abonnement opzeggen, dit kan, maar dan moet ik wel een afkoopsom betalen. Een afkoopsom voor iets wat ik niet heb gebruikt! ze zijn niet helemaal goed zeker?! nooit een abonnement bij t-mobile aangaan. Daar krijg je enorme spijt van!

Eva
27-06-2019

Je komt er nooit meer vanaf (tmobile thuis)

3 maanden na mijn opzegging ontvang ik nog steeds allemaal verschillende facturen. Ze schrijven ondanks het intrekken van de automatische incasso gewoon bedragen af. Klantenservice belooft alles voor je op te lossen maar doen helemaal niks. Nooit aan beginnen!

Rene
26-06-2019

Heel goedkoop geen internet

De t-mobile monteur zei een cruciaal onderdeel niet te hebben, omdat t-mobile het hen niet levert. Resultaat: al een week geen tv en internet. Gaat waarschijnlijk zeker nog een week duren. Maar dat dan wel voor weinig geld!

Henk
25-06-2019

Slechte/geen service, moeten annuleren => €ete!

I.v.m. De mogelijkheid tot het verlengen van mobiele telefoonabonnement werd ik begin mei 2019 gebeld door een dame van de afd.klantenservice met een voorstel tot verlenging. Hierbij ook gesproken over de mogelijkheden en goede aanbiedingen op dat moment voor t-mobile thuis. Dit aangehoord, er een nachtje overgeslapen en nadat ik door haar werd teruggebeld akkoord gegaan met haar voorstel, aanbod en mooie praatjes.

De opzegging bij de huidige provider zou via hun gaan en de opzegging en hun aansluiting zou ingaande 4 juni plaatsvinden. Vanaf dat moment is alles fout gelopen door dat t-mobile thuis fout op fout stapelde. Uit correspondentie bleek ineens de aansluiting per 6 juni te zijn. Kwam wel lastig uit i.v.m. Een lang geplande vakantie die gemeld was bij t-mobile maar dat was geen probleem voor de aansluiting/oplevering!

Dus snel bij de oude provider "uitstel" gevraagd tot 6 juni. Solcon was coulant en deed dit. Toen bleek dat ze helemaal niet konden opzeggen en wij dit zelf moesten doen. Daarna werd er een monteursafspraak gemaakt voor plaatsing/installatie. Echter niet op de afgesproken 6 jun maar pas 2e helft juni. Dus zouden we enige weken zonder internet, telefoon en tv zitten! na bemiddeling van een medewerker van t-mobile thuis werd er contact opgenomen met de installateur en kon er toch nog een afspraak gemaakt worden voor 6 juni namiddag.

Ca. 1 week van te voren moest er een installatiepakket bezorgd worden. Op maandag 3 juni, met heel veel moeite en lange wachttijden, een paar keer contact gehad met de klantenservice. Pakket was nog niet klaar, nog niet verzonden etc. Etc. Op dinsdag 4 juni ook weer enige malen contact gehad. Zelfde reactie en zeer weinig interesse in de situatie van de klant. Uitgelegd voor wat voor problemen we zouden komen te staan mede omdat we i.v.m. De terminale situatie van mijn schoonmoeder wel bereikbaar moesten zijn en internet kunnen gebruiken. Interesseerde ze helemaal niets. Ze konden geen enkele garantie geven voor tijdige levering van het installatiepakket. Ik moest maar afwachten, wetende dat 1) we op 6 juni afgesloten zouden worden bij solcon 2) de installatie door de monteur onzeker was omdat er geen pakket was 3) vakantie.

Er werd geen enkele stap harder gezet om het probleem op te lossen. Woensdag 5 juni weer contact gehad en toen werd gemeld dat het bijna 100 % zeker was dat het installatiepakket er niet op tijd zou zijn en de monteur niets kon doen op 6 juni. Zij kon absoluut geen enkele garantie geven en adviseerde zelf dan maar te annuleren en proberen terug te gaan naar solcon. Dus heb ik in overleg met haar e.e.a. Geannuleerd. Maar.het konijn uit de hoge hoed moest nog komen! aan het einde van het gesprek deelde zij doodleuk mede dat door de annulering ik een boete kreeg van € 75,-. Haar uiteraard verteld wat ik daar van vond en het ook niet zou betalen en dat haar leidinggevende wilde spreken. Maar .die krijg je daar nooit te spreken ondanks toezeggingen dat je teruggebeld wordt.

Een paar seconden na het gesprek had ik annuleringsbevesting al in huis incl. Het boetebedrag en ook de annulering van de monteursafspraak van guidion was er direct.

Meteen gebeld met guidion en daar wist men te vertellen dat er al tijden lang en de hele dag door afspraken werden geannuleerd omdat t-mobile niet tijdig kan leveren, mensen boos zijn omdat ze niet aangesloten kunnen worden en tijden lang zonder aansluiting zitten.

Ondanks de afzegging van alles was men bij t-mobile zo kinderachtig om 1 1/2 dag na de annulering toch nog snel een zgn. Patch bij de glasvezelleverancier reggefiber te plaatsen zodat alles voor de oude provider geblokkeerd was en zij niet direct een heraansluiting konden realiseren. Hoe flauw kun je zijn. Pestgedrag van geen niveau. En.ze hadden 5 dagen gelegenheid om die zgn. Patch weer te verwijderen zodat er door solcon een heraansluiting aangevraagd kon worden. Ze hebben de volledige periode gebruikt om de patch te verwijderen terwijl dat feitelijk 1 druk op een knop is en een paar seconden werk als ,en meewerkt!

Daarna div. Malen getracht via facebook en via een medewerkster van een speciale klachtenafd. Van t-mobile thuis en na heel uitgebreide en duidelijk uitleg over het volledig in gebreke blijven van t-mobile thuis om "kwijtschelding" van de boete van € 75,- te krijgen. Maar de managers hebben dit inmiddels 2 x afgewezen/geweigerd want wij hebben geannuleerd! ondanks dat t-mobile thuis met werkelijk alles in gebreke is gebleven en fout op fout heeft gestapeld, krijgt de klant de schuld want zij maken geen fouten!

Je kunt praten als brugman en hele boeken naar ze schrijven. Ze hebben geen enkele belangstelling voor de situatie van de klant, willen alleen maar zoveel "scoren" en omzet maken en hoe ze dat doen maakt ze (vooral de managers/directie) geen ene fluit uit. Daarnaast zijn de directie/managers ook nog eens zo lafhartig, kinderachtig en klantonvriendelijk dat ze ondanks diverse verzoeken daartoe, niet het lef, niet de klantvriendelijkheid noch de interesse hebben om eens met een klant te bellen wat er nu aan de hand is. Waarschijnlijk zouden ze er op dit moment een dagtaak aan hebben. Heel bijzonder om zo met klanten om te gaan. Feitelijk zit ik nog steeds te wachten om eens in gesprek met ze te gaan. Durven ze alleen niet.

Helaas kost het nieuwe abonnement bij solcon mij ook beduidend meer per maand dan voorheen, verlies ik de diverse voordelen die ik daar in de loop van jaren had opgebouwd en is ook mijn totale pakket nog eens minde uitgebreid.

En dat allemaal dankzij t-mobile thuis!

Helaas loopt nu door deze hele situatie ook de heraansluiting bij solcon volledig mis en zijn we nog steeds niet opnieuw aangesloten door "patchproblemen" en zitten we vanaf 6 juni zonder internet-, tv- en telefoonaansluitingen. Maar.… vlgs. T-mobile thuis is dat allemaal onze eigen schuld!

Inmiddeles is gisternacht mijn schoonmoeder overleden en hebben we in ieder geval internet en telefoon dringend nodig.maar helaas.

Vandaag ontvingen we de aankondiging dat op 1 juli 2019 automatisch de € 75,- boete wordt geincasseerd!

Bedankt t-mobile thuis. Zo kun je ook geld "verdienen". Ga je schamen

Ton
25-06-2019

Onjuiste informatie

Bij overstap van Ziggo naar het ogenschijnlijk goedkope en prima t-mobile bij het aansluiten enkele dagen tevoren kom ik er na ontvangst van het aansluitpakket thuis pas achter dat de modem niet kan worden aangesloten. Bij Ziggo is dat coax. Zit nu zonder internet. Valse voorlichting. T-mobile stelt voor dat zij iemand van de KPN een afspraak laten maken voor de aansluiting. Dat wordt dus wachten. Terug naar Ziggo lijkt mijn enige optie. T-mobile meldt dat dan hiervoor een hoge afkoopsom moet worden betaald. Nadat ik verkeerd ben voorgelicht, beter gezegd opgelicht.

Nico
20-06-2019

Storing

Ik zit al meer dat 7 dagen met een storing op tv maar wel de volle bak betalen wat een slechte organisatie daar bah spijt van mijn overstap

IKK
20-06-2019

Slechte levering producten

Ik ben sinds eind mei klant van T mobile. We hebben een alles in 1 pakket met opname functie voor de tv.

Onze aansluitdatum was 23-5 (4 weken geleden dus). De tv-box kan nog steeds niet ontvangen.

De technische dienst is er mee bezig krijg ik steeds te horen. Er zijn problemen met de levering van het product o.i.d.

Dat is zeer slechte klantenservice zou ik zeggen, want we wachten nu al 4 weken!

Ik zou me nog eens bedenken mocht je voor de keuze staan om een abonnement bij T mobile te nemen!

Manhal
19-06-2019

Blijf weg hier alstublieft alles is Slecht

Et zijn namelijk allemaal mooie woorden en jullie komen heel geloofwaardig over maar zo is het NIET . ik ben namelijk een nieuwe klant sinds 31-05-2019 en ik krijg in eerste instantie een doos binnen van T-Mobile met daarin en gebruikte huawei modem ontvangen en geen zyxel modem zoals hier staat. maar dat is nog niet het aller ergste na 1 dag als nieuwe klant is de modem ermee gestopt nou ik bellen met T-Mobile terwijl ik wist dat de modem niet werkt alleen het pouwer lichtje brand heb van alles geprobeerd hij werkt niet. T-Mobile kan er niks aan doen want volgens hun systeem en van wat hun zagen is dat de modem gewoon werkt naar hun mening uiteindelijk wouden ze toch een monteur sturen aan huis maar ja dat kan pas na 2 weken. ik zat lekker 2 weken zonder internet en uiteindelijk na het bezoekje van de monteur is de oude modem vervangen door een huawei modem en geen zyxel terwijl ik dat wel aangaf . ik wil 1 ding begrijpen waaarom maken jullie beloftes die jullie niet na kunnen komen? de service aan te telefoon die kan er ook wat van begrijpen niks van wat er afspeelt en zeggen dat de modem werkt terwijl dat niet zo is geen geduld absoluut niet klantvriendelijk!

Toon
19-06-2019

Sleht

Geregeld stilstaand beeld.

In het begin werd er wel wat ondernomen.

2 keer andere modem (raar)

Ook 2 keer nieuwe setupbox( ook raar)

Kabels vervangen maar het helpt ook niet.

Nu zeggen ze doodleuk als ik bel dat volgens T-Mobile de problemen zijn opgelost, zonder verder contact met mij te hebben gehad.

Maar het probleem is nog nooit opgelost.

Vandaag weer gebeld, ik word gewoon als leugenaar bestempeld, en word door de klantenservice de verbinding verbroken.

Want ze zijn klaar met mij word aangegeven.Dit probleem heb ik al meer dan een jaar.

En heb zeker 20 keer gebeld.

JB
17-06-2019

Zó slechte modem/router

Op zich is het internet nog wel goed - ware het niet dat die rampzalige Huawei modem er helemaal niks van bakt met de wifi. Okee, ze sturen wel weer een monteur die probeert te helpen. Als die dan opmerkt dat het netwerk slecht is, dan mag je zelfs een T-Mobile versterker hebben.

T-Mobile blokkeert bepaalde poorten voor gebruik van hun diensten (bijv. VOIP). Dit maakt het gebruik van alternatieve diensten een stuk moeilijker. Ik zou het in elk geval niet opnieuw aanschaffen.

Jerry
17-06-2019

Waardeloos, goedkoop duurkoop!

T mobile valt de Concurentie aan met lage prijzen.maar ja met een modem dat halfjaar storing geeft ,en flikkerend beeld kan ik ook zaken doen.

Boos abonnement op gezegd.

Compensatie.tja is allemaal vaag en moeilijk.

2mnd later toch nogT mobile kans gegeven,

Nw modem en inderdaad goed.

Toen weer nieuw abonnement internet,tv afgesloten voor jaar.

Wat een drama, doe dat NOOIT!

Kruising abonnementen geeft totale CHAOS, alles gaat mis.

20 telefoontjes verder, helpdesk slecht tot NIET bereikbaar.

Waardeloos!

Betaal wat meer, scheelt veel ellende.!

Sander
17-06-2019

Afspraken maken onmogelijk

19 mei T-Mobile thuis glasvezel aangevraagd, denk mooi ruim, 3weken overlap met huidige provider dan moet het goed komen.

14 juni oplevering pas :s (vaag.) en wat denk je, geen licht op de kabel :( Tis vrijdag dus de andere top toko's KPN en Reggefiber zijn niet meer bereikbaar. nee meneer we gaan zorgen dat het maandag geregeld wordt.

maandag 17 juni. t wordt 12:30 nog niets gehoord. denk bel maar even. ehh ja enne wordt vandaag in behandeling genomen kan 4 werkdagen duren?!?!?!

WTF gek in je hoofd ofzo.

Besloten de handel maar weer op te zeggen.

4 afdelingen verder. ja meneer u bent wel uit de wettelijke bedenk periode?!?! Gast je spoort niet!

Any how T-Mobile mochten jullie dit lezen. stuur vooral de rekening, ik zal jullie er ook een sturen voor de tijd die ik verprutst heb en de tijd dat ik niet meer bereikbaar was.

Ook mn mobile abo\'s maar verhuizen. wat een prutsers zijn dat zeg.

Dikke afrader!

Bas
15-06-2019

Verlos mij alsjeblieft van jullie kwaad!

Verlos mij alsjeblieft van jullie kwaad!

Ongeveer 3 weken geleden heb ik met mn stomme kop internet & tv van T-Mobile besteld en daarna ging er niets meer goed. Allereerst werd door jullie de apparatuur veel te laat opgestuurd zonder enige kennisgeving ( en dit werd later ook toegegeven omdat het een beetje druk was). Vervolgens blijkt de boel niet te werken. De ondersteuningspagina geeft aan dat er geboord moet gaan worden in mn huis om kabels te trekken (en dat wil ik niet), maar Guidion zelf is telefonisch meer dan een uur niet bereikbaar en dus lukt het ook niet om een afspraak met een monteur te maken wat resulteert in nog meer vertraging zonder einddatum. Als ik de klantenservice van jullie bel, krijg ik als enige reactie dat mijn bedenktijd is verstreken. Gelukkig bestaat er binnen het consumentenrecht ook een begrip “niet goed, geld terug” maar de medewerker heeft niet het mandaat om dit af te handelen maar belooft dat de afdeling die dit regelt mij morgen (vandaag dus) zal mailen. Als ik de medewerker uitleg dat wanneer deze afdeling niet boeteloos mijn contract beeindigt, ik mij tot de consumentenbond en mijn rechtsbijstandverzekering zal wenden, verwijt de medewerker mij dreigementen te uiten. Helaas wordt ook de laatste belofte van T-Mobile wederom niet waargemaakt want er komt geen email van die ene afdeling die mij kan verlossen.

Daarom mijn laatste schreeuw: “Verlos mij van deze wanprestatie, deze nachtmerrie zonder einde want mijn vertrouwen in T-Mobile is helemaal weg en er is niets dat het nog kan laten terugkeren!”

Tim
14-06-2019

Een bak ellende

T-mobile thuis, een grote deceptie. Wat een bak ellende. Begin dit jaar tmobile thuis aangevraagd voor ons nieuwbouw huis. Het aanvragen verliep prima en er kwam een mooie foto in beeld dat het van onze kant geregeld is en dat het nu aan tmobile was om de rest te verzorgen. Alles behalve dat is gebeurd.

Vlak voordat ons huis opgeleverd opgeleverd werd(4 april) nog een keer contact gehad waarbij we te horen kregen dat wij niet alles hebben aangevraagd, vreemd na de eerste reactie van tmobile. Dit alsnog gedaan gedaan waarop het wachten was totdat KPN netwerk de glasvezel in huis kwam aansluiten maar een datum konden ze niet geven.

Na meerdere keren bellen en vrijwel altijd eerst in de wachtrij te moeten wachten stond er plotseling na een maand een bedrijf op de stoep die de glasvezel kwam aansluiten want: “ deze heren reden toevallig in de buurt en zagen dat de aansluiting in de hele wijk nog ontbrak”. Vreemd verhaal maar wij dachten fijn eindelijk schot in de zaak. Volgende dag moesten ze nogmaals terug komen, ik vol hoop een ochtend vrij genomen zodat dit geregeld kon worden. Eenmaal geregeld maar weer aan de telefoon hangen bij tmobile klantenservice die niks konden doen want ze hadden nog geen gereed melding van KPN. 2 dagen later opnieuw een bedrijf aan de deur om glasvezel aan te sluiten!?!? 2x is iets teveel van het goede. Een week later nog niks geregeld weer aan de telefoon hangen: er was nog steeds niks mogelijk, dit keer lag het aan de poort in de wijkcentrale. Dit zou pas 12 juni worden opgelost door KPN en kon tmobile niks aan doen. Huilen met de pet op maar 12 juni zouden ze dan contact opnemen om het te regelen. Ook het installatie pakket kon niet eerder worden verstuurd (wat weer een paar dagen zou schelen) want dat was niet volgens protocol? Uiteraard 12 juni niks gehoord, vandaag maar weer gebeld, antwoord: tmobile kan nog steeds niks doen want ze wachten nog op KPN. KPN gebeld, die mij vriendelijk te woord staan en zeggen dat alles een maand geleden al rond was en dat ze niks kunnen goedkeuren omdat er geen opdracht uitstaat en alles al lang voor elkaar is. Weer terug bellen naar tmobile, weer een andere dame aan de telefoon. Zelfde verhaal, maar haar proberen uit te leggen dat ze wachten op iets van KPN wat nooit gaat komen. Deze dame zegt doodleuk dat ze het in de gaten gaat houden of ze me dan maandag kan terug bellen? Waarom? Ik heb haar toch nu aan de telefoon! Dus dat vertel ik haar geïrriteerd en deze klantenservice dame hangt gewoon op?? wat een service! Helemaal klaar met die ellende. Jarenlang met plezier telefoon abbonoment van tmobile gehad maar ik vanaf nu zo min mogelijk met hun te maken hebben. (Opzeggen is blijkbaar geen optie omdat de bedenktijd voorbij is, terwijl we nog geen dienst van hen hebben? )

Bart
13-06-2019

Alles in 1 voor thuis = perfect

Begin juni overgestapt op T-mobile "glasvezel 50Mb alles in 1" en alles werkt perfect (met wat kleine min puntjes)!

Voorheen 5 jaar KPN glasvezel (kon toen nog ieder jaar profiteren van de jaarlijkse aanbiedingen), daarna zo'n 1 1/2 jaar xs4all (toen nog met "gratis" Spotify) en nog een jaar Telfort. In hetzelfde huis.

Overstappen ging makkelijk en online zo geregeld.

Kreeg netjes te horen via email wat de status was (o.a. de opzegging van abonnement bij huidige aanbieder was geaccepteerd).

TV anywhere loopt niet vast wat ik wel bij iTV van KPN/ Telfort had.

Goed en overzichtelijk: zoek functie, pauze en begin gemist. Browser versie stukken maler beter dan de iTV van KPN/ Telfort.

En belangrijk: beter beeld dan bij iTV van KPN.

TV anywhere werkt ook op Android TV box (T95Z PLUS 4K Android TV Box aangesloten op 2e TV in slaapkamer).

Op iPad ook prima beeld. Maar net als bij NLziet zwarte balken aan boven en onderkant

Zappen van zender op TV box (settopbox) gaat aardig snel: +/- 2 sec.

Goede Wifi verbinding met x aantal aparaten tegelijk (ipad, smartphone, wifi printer en meerdere sonos boxen e.d.). Zowel 2,4 en 5GHz band. 5GHz band werkt prima op ipad. Op de Samsung S8 valt deze weg maar de 2,4z band geen probleem.

Mogelijkheid tot gast Wifi verbinding.

Modem is makkelijk te configureren (vaste ip adres voor bepaalde devices, port forwarding, dns servers wijzigen etc.).

Vaste telefoon heb ik niet getest (alles in 1 is goedkoper dan internet en tv)

Plus punten:

-"geen" eenmalige kosten (actie tot eind juni?);

-lage prijs voor 50MB glasvezel alles in 1 met 1 TV box: eerste 6 maanden voor 30 euro daarna 50 euro.

-erg goede "TV anywhere" app voor android/ios en browser versie voor Mac/ pc

-mooi beeld via TV box en pc zowel qua kleuren, scherpte en aantal beelden (Samsung Samsung UE55H7000 55 inch full hd TV scherm van 5 jaar oud en LG 27UD68-P 27inch 4K Ultra HD pc scherm van 3 jaar oud).

-gratis Fox sport 1 (ook via TV Anywhere app/ browser)

min-punten:

-tv signaal moet via een aparte utp kabel lopen en 2 poorten op de modem staan daar vast voor ingesteld (bij kpn was dat eerst ook zo maar dat is al een aantal jaar geleden aangepast).

Dus als je maar 1 utp kabel naar de woonkamer hebt en daar een switch hebt waar je de tv box (van KPN) op aangesloten is, playstation e.d. heb je een netwerk splitter/ cable sharing nodig (niet getest omdat ik 2 kabels naar de huiskamer heb).

-tv box van T-mobile is niet zo uitgebreid (geen rtl gemist/ xl en geen netflix app zoals bij KPN).

Vreemd is dat je rtl gemist/ xl wel kan kijken via tv anywhere (geen rechten robleem) en niet via de tv box.

-upload snelheid is minder snel dan beloofd: tussen de 30 en 40Mb (download is ok: 48Mb)maar bij kpn moet je extra betalen als je een sneller upload snelheid wilt dan 5MB

Daniel
13-06-2019

Super bedrijf Wel

Over het algemeen erg tevreden over T-mobile Thuis internet ,krijg meer internet snelheid dan ik betaal vooral upload veel sneller .download nagenoeg wat ze beloven ,soms in de avond iets langzamer maar dat is logies .ze zijn helaas niet altijd even snel met klachten oplossen ,als ik had gewenst maar als het is opgelost .geen problemen meer daarna .Verder erg weinig storingen ,ook in mijn oude huis ;)

De werknemers van T-mobile erg klant vriendelijk

Vooral web care Team . leeft erg met je mee als er problemen zijn .ik wil misschien nog tv van t-mobile